Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

City trip

+3
Toet
Arwyn
Pandora
7 plaatsers

Ga naar beneden

City trip Empty City trip

Bericht  Pandora za 17 sep 2011 - 5:00

Ik wil binnenkort, waarschijnlijk ergens in het voorjaar, met mijn zus en schoonzus op City trip gaan. Weet iemand van jullie een leuke stad? En dan liever niet Londen, Parijs of Berlijn want daar ben ik al eens geweest en vind ik ook zo voor de hand liggend.
Wij houden van shoppen, een beetje cultuur snuiven, lekker eten en drinken en gewoon lekker relaxen.

En hoe zouden julli een city trip boeken? "kant en klaar" via een reisbureau of een los ticket en zelf een accomodatie zoeken?
Iemand leuke tips???
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  Arwyn za 17 sep 2011 - 5:02

Barcelona of Praag smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 5:29

Rome, Wenen, Polen, Istanbul...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  Toet za 17 sep 2011 - 5:33

Praag vond ik erg leuk!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 6:11

Sevilla! I love you
Ik ben net terug van een stedentrip Sevilla.
Ik heb alles los geboekt.
Ik heb de vluchten via Vueling geboekt. Heenreis had ik een rechtstreekse vlucht en terugreis had ik een overstap op Barcelona. Dat was allemaal prima te doen.
Hotel heb ik via booking.com geregeld. Je hoeft dan niet aan te betalen van tevoren.
Het pension kostte mij 25 euro per nacht. Er zat verder niks bij, dus voor alle maaltijden de deur uit, maar dat is juist erg leuk. Het voordeel was dat mijn pension midden in de binnenstad zat, dus een toplocatie.
Sevilla heeft qua cultuur veel te bieden, maar het is ook een leuke winkelstad en er zijn tig terrasjes waar je lekker (tapas) kunt eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  Pandora za 17 sep 2011 - 6:20

Oooo... Sevilla klinkt goed!!!
Barcelona of Rome lijkt me ook erg gaaf, Praag ben ik al eens geweest maar dat is wel heel lang geleden. Weet iemand hoe het met de prijzen voor eten en drinken zit? Voor mijn gevoel is Praag qua "levensonderhoud" goedkoper dan de andere steden of verkijk ik me daar nu heel erg op?

Iemand ook ervaring met de meer noordelijke steden? In Scandinavie, Estland, Letland of Litouwen? En iemand ooit in Kiev geweest???
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  minoessepoes za 17 sep 2011 - 8:01

Ik vond Edinburgh ook wel een verrassende stad en een aanrader op dit gebied. Prijzen vielen me ook reuze mee, als je in een pubje eet bijvoorbeeld ben je minder kwijt dan gemiddeld in Nederland.

Wij boeken ook altijd alles los, we kijken gewoon voor welke stad we voordelig tickets kunnen boeken en boeken dan inderdaad ook meestal een hotel via booking.com. Je kan in elke prijsklasse wel een hotel vinden.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  Pandora za 17 sep 2011 - 8:15

minoessepoes schreef:Ik vond Edinburgh ook wel een verrassende stad en een aanrader op dit gebied. Prijzen vielen me ook reuze mee, als je in een pubje eet bijvoorbeeld ben je minder kwijt dan gemiddeld in Nederland.

Wij boeken ook altijd alles los, we kijken gewoon voor welke stad we voordelig tickets kunnen boeken en boeken dan inderdaad ook meestal een hotel via booking.com. Je kan in elke prijsklasse wel een hotel vinden.

Oké.... Ik zal het binnenkort eens met zijn zussen bespreken, misschien hebben zij ook nog leuke ideeen!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  Sanne_86 za 17 sep 2011 - 8:30

Ook niet echt voor de hand liggend maar wel een hele leuke stad: Liverpool

Ik heb er voor mijn studie een paar maanden gestudeerd en voor een citytrip is het echt een leuke stad: een groot centrum met veel bekende winkelketens en een Primark. De Albert Dock is ook erg gezellig, vol met gezellige restaurantjes, winkeltjes en musea. En als je van cultuur houdt, er zijn heel veel musea, zoals het World Musea, het maritime Museum en natuurlijk het Beatles Museum. Liverpool heeft het imago nogal een industriestad te zijn, maar dat is het inmiddels al lang niet meer, het is nu echt een moderne stad geworden.
Met Easyjet kan je er makkelijk en goedkoop komen en er zijn genoeg leuke (en goedkope) hotelletjes in de buurt van het centrum en de dock.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  litllejoy zo 18 sep 2011 - 21:29

Edinburgh of Valencia.

Vorig jaar naar Valencia geweest en echt een topweekend gehad daar. Is wel wat moderner (dus ziet er wat minder romantisch uit) maar vond het heerlijk. Lekker in de buurt van het strand, met de metro kom je overal en leuke terrasjes en pleintje.

2 jaar geleden naar Edinburgh geweest, daar moet je naartoe wanneer je wat meer voor de sfeer gaat en veel bezienswaardigheden. Ook super leuk gehad daar.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  iloverocknroll1984 zo 18 sep 2011 - 22:46

Stockholm vond ik erg leuk, Oslo en Helsinki ook maar Stockholm leuker

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

City trip Empty Re: City trip

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum