maledive, zuid afrika of midden amerika?
+5
Mermaid
Smaragdje
Rouxxxe
rapa nui
Zwerver
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
maledive, zuid afrika of midden amerika?
Waar zouden jullie voor kiezen als je die reis mag maken in 2011?
3 landen die mij erg trekken maar kan niet naar alle 3 tegelijk.. zucht..
3 landen die mij erg trekken maar kan niet naar alle 3 tegelijk.. zucht..
Laatst aangepast door pleister+ op di 28 dec 2010 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: maledive, zuid afrika of midden amerika?
Ìk wil wel naar de malediven haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Maledive !!! Het ziet er op de foto's van bekenden van me zo mooi uit. Het is alleen ontzettend duur. Maar misschien ga ik er ooit nog heen haha
Gast- Gast
Lijken me eigenlijk 3 compleet verschillende bestemmingen en verschillende soorten vakanties. Ik zou eerst gaan kijken waar ik dit jaar echt zin in heb.
Ik zou zelf niet zo snel alleen voor de Malediven kiezen ivm wel supermooi maar ik wil toch meer zien. Ik heb wel eens gehoord dat je de Malediven prima kunt combineren met Sri Lanka dus dan zou ik eerst een rondreis Sri Lanka gaan doen om mijn portie cultuur etc binnen te krijgen en dan een paar dagen Malediven er achter aan. Sri Lanka ben ik wel eens geweest en heb er een prima vakantie gehad.
Zuid Afrika (of Namibie want daar ben ik zelf geweest) is weer heel anders en je moet daar ook eens kamperen gaan in / bij een wildpark, rondtrekken en is ook een ervaring op zich. Is in onze zomer natuurlijk wel kouder ivm winter daar.
In Midden Amerika heb ik een rondreis gemaakt door Mexico, Guatemala en even in Honduras geweest. Ook supermooie reis, veel cultuur maar heb denk ik het meest genoten van de markten en de kleurrijke mensen in Guatemala.
Dus inderdaad moeilijk om te kiezen. Succes er mee, is allemaal wel de moeite waard.
Ik zou zelf niet zo snel alleen voor de Malediven kiezen ivm wel supermooi maar ik wil toch meer zien. Ik heb wel eens gehoord dat je de Malediven prima kunt combineren met Sri Lanka dus dan zou ik eerst een rondreis Sri Lanka gaan doen om mijn portie cultuur etc binnen te krijgen en dan een paar dagen Malediven er achter aan. Sri Lanka ben ik wel eens geweest en heb er een prima vakantie gehad.
Zuid Afrika (of Namibie want daar ben ik zelf geweest) is weer heel anders en je moet daar ook eens kamperen gaan in / bij een wildpark, rondtrekken en is ook een ervaring op zich. Is in onze zomer natuurlijk wel kouder ivm winter daar.
In Midden Amerika heb ik een rondreis gemaakt door Mexico, Guatemala en even in Honduras geweest. Ook supermooie reis, veel cultuur maar heb denk ik het meest genoten van de markten en de kleurrijke mensen in Guatemala.
Dus inderdaad moeilijk om te kiezen. Succes er mee, is allemaal wel de moeite waard.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben in Zuid-Afrika geweest (ook naar Lesotho, Swaziland en Namibie waar je mee zou kunnen combineren) en het is echt heel erg mooi daar. Ik heb fotos ervan op hyves/facebook, je mag me wel toevoegen dat je de fotos kunt zien voor een indruk?
Malediven is wel heel mooi denk ik, maar persoonlijk zou het mij niet trekken. Ik heb het idee dat het een soort Aruba is, hele mooie stranden maar daar houdt het verder wel bij op, erg duur en verder niet zoveel te doen.
Midden-Amerika is ook leuk denk ik, zelf nog niet geweest maar ga in februari 4 maanden naar Costa Rica(en de buurlanden Panama en Nicaragua) en wat ik daarvan in reisgidsen zie belooft veel goeds! Maar ook dit zijn weer landen voor de wat actievere vakanties
Malediven is wel heel mooi denk ik, maar persoonlijk zou het mij niet trekken. Ik heb het idee dat het een soort Aruba is, hele mooie stranden maar daar houdt het verder wel bij op, erg duur en verder niet zoveel te doen.
Midden-Amerika is ook leuk denk ik, zelf nog niet geweest maar ga in februari 4 maanden naar Costa Rica(en de buurlanden Panama en Nicaragua) en wat ik daarvan in reisgidsen zie belooft veel goeds! Maar ook dit zijn weer landen voor de wat actievere vakanties
Gast- Gast
Ik denk dat ik voor Zuid-Afrika zou kiezen. Midden-Amerika ben ik al geweest en Malediven lijkt me prachtig maar ik heb gehoord dat er weinig te doen is en dat lijkt me persoonlijk wat minder.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou voor Zuid-Afrika kiezen! Wat zou ik daar graag weer heen gaan
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Zuid Afrika! Maar ja dat is al een aantal jaar mijn droom om er heen te gaan dus ik ben niet neutraal
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Malediven is echt super mooi en heel relaxt. Maar er is niet zo veel te doen, wij zijn er voor het duiken en snorkelen heen gegaan en dat was echt prachtig!
Malediven is vrij prijzig, maar soms heb je hele mooie aanbiedingen (oa via straus). Je moet wel all inclusive nemen voor de Malediven want je betaald je echt scheel anders aan eten en drinken.
Je kan excursies doen vanaf je eiland, maar verder is er niet zo veel te beleven en te doen, maar als je een keer een relaxt vakantie wil is dat helemaal prima.
Wij zijn er dit jaar geweest en hebben het echt heerlijk gehad.
Zuid Afrika nooit geweest, maar lijkt mij ook prachtig... ben sowieso fan van Afrika vorig jaar zijn wij naar Tanzania geweest + Zanzibar en komend jaar gaan we naar Kenia. (ook beide aanraders).
Malediven is vrij prijzig, maar soms heb je hele mooie aanbiedingen (oa via straus). Je moet wel all inclusive nemen voor de Malediven want je betaald je echt scheel anders aan eten en drinken.
Je kan excursies doen vanaf je eiland, maar verder is er niet zo veel te beleven en te doen, maar als je een keer een relaxt vakantie wil is dat helemaal prima.
Wij zijn er dit jaar geweest en hebben het echt heerlijk gehad.
Zuid Afrika nooit geweest, maar lijkt mij ook prachtig... ben sowieso fan van Afrika vorig jaar zijn wij naar Tanzania geweest + Zanzibar en komend jaar gaan we naar Kenia. (ook beide aanraders).
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Zuid-Afrika is prachtig en heel erg divers, daarbij goed te combineren met Lesotho, Swaziland, Namibie en andere omliggende landen. Er is heel veel verschillends te zien en te doen, echt een prachtig land. Ben er anderhalf jaar terug ruim drie maanden geweest en ik zou het zo weer doen
Gast- Gast
Ik zou naar de Malediven gaan omdat ik daar nog nooit geweest ben. Ik houd wel van prachtige stranden!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Hoi,
ik zou voor zuid afrika. ga er zelf dit jaar ook heen.
Ik ga met een georganiseerde reis via fox
ik zou voor zuid afrika. ga er zelf dit jaar ook heen.
Ik ga met een georganiseerde reis via fox
sterretje01- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 03-01-11
De Malediven! Zou er echt dolgraag een keer heen willen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zuid-Afrika
» Zuid Afrika trip
» zuid afrika in september/oktober
» Zuid-Afrika, regio Kaapstad: tips?
» 6 maanden naar Afrika, iemand ervaring/tips!?
» Zuid Afrika trip
» zuid afrika in september/oktober
» Zuid-Afrika, regio Kaapstad: tips?
» 6 maanden naar Afrika, iemand ervaring/tips!?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: