Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

+11
Caro
Magenta
Rebecca
Lejow
Chocolate Cookie
Marin
Raindrop
Shy
RYW
SoGood
Minx
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:32

Vorige week voor het eerst eens wat kleding weggebracht naar een kleermaker. Normaal gesproken doe ik kleine dingetjes zelf, en als het teveel werk is deden we het gewoon weg. Maar nu toch eens proberen dacht ik. Dus stapel kleren weggebracht om te laten maken en gedeeltelijk te laten stomen.

Vandaag zou ik het kunnen ophalen. Kom ik daar, zijn alleen de kleren die ook gestoomd moesten klaar. De rest bleek nog niet gedaan te zijn (meneer schoof de schuld op zijn collega). Of ik er haast mee had. Tsja, ik had er wel op gerekend dat het vandaag klaar zou zijn. Nou, ok, dan zou hij het vandaag wel maken en om 17u kon ik het ophalen. Prima. Ik naar huis met de gestoomde kleren en (stom) thuis pas gekeken of die ook gemaakt waren. Nee dus, broeken en voering van jasje hadden nog steeds scheuren. Kon ik dus weer terug! Oh, ja, sorry, dan heb ik dat vanmiddag ook wel klaar om 17u. Ja dat is je geraaien!

Dus nu ben ik twee keer heen en weer gelopen naar het dorp voor niks terwijl ik in die tijd toch heel veel andere nuttige (of niet nuttige) dingen had kunnen doen en kan ik vanmiddag nog een keer. Ik kom in ieder geval aan m'n beweging zullen we maar denken.

Jullie nog iets te klagen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:44

Ik ben mijn lichaam een beetje zat.
Dat mijn schouder nog steeds pijnlijk is, is natuurlijk logisch na de operatie, maar wat ben ik blij als dat over is.
Gisteravond is het in mijn onderrug geschoten, wat doet dat pijn zeg! Ik kon me haast niet bewegen. Gelukkig is het na een nacht slapen en vanochtend veel wandelen wel iets beter, maar nog steeds doet het gewoon echt pijn!


Ik zou zo graag eens een dag hebben zonder pijn overal, dat lijkt me echt heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:46

Dat is balen Kenya. Dat heb ik met mijn dure jas. Die zou gestoomd zijn maar stinkt nog steeds ontzettend naar brand. (Gingen eten op houtvuur in een schuur, en mijn jas had ik daar aan). Kan ik er weer mee heen.

Verder baal ik ontzettend omdat ik weer ziek van vakantie ben terug gekomen en nu aan de ABkuur zit. Ik wil sporten, alles. Bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Minx ma 13 aug 2012 - 23:47

Wat balen, zou ook not amused zijn als mij dat zou gebeuren

Vervelend van je rug gelukkig gaat het al beter,

Ik ging net hardlopen ging best lekker, en vervolgens ga ik door mijn enkel. Banden zijn niet gescheurd maar hebben wel een fikse tik gehad :s belasten doet pijn dus nu maar met mijn pootje omhoog.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:49

Oeh, beterschap allemaal! Dat zijn ook geen leuke dingen. Je lichaam kan je zo in de weg zitten he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  SoGood ma 13 aug 2012 - 23:51

Daar zou ik ook van balen ja!

Ik nomineer mijn vriend voor het klaagtopic. Die klaagt namelijk al de hele fucking dag.

Zijn haren zijn te lang
Hij krijgt vetjes
De vloer/aanrecht/kookding is vies
Hij weet niet hoe hij op bepaalde mailtjes kan reageren
Iets met uitslag op z'n rug die ik overigens niet kan zien
Het is te warm
Zijn zwembroek is niet mooi
Zijn baard moet geschoren worden
De voetbal gaat niet door
Ik help hem gewoon niet
Iets met zijn telefoon


En dat gaat maar door. Tsjongejongejonge... (klaagtopic) 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  RYW ma 13 aug 2012 - 23:53

Sogood schreef:Daar zou ik ook van balen ja!

Ik nomineer mijn vriend voor het klaagtopic. Die klaagt namelijk al de hele fucking dag.

Zijn haren zijn te lang
Hij krijgt vetjes
De vloer/aanrecht/kookding is vies
Hij weet niet hoe hij op bepaalde mailtjes kan reageren
Iets met uitslag op z'n rug die ik overigens niet kan zien
Het is te warm
Zijn zwembroek is niet mooi
Zijn baard moet geschoren worden
De voetbal gaat niet door
Ik help hem gewoon niet
Iets met zijn telefoon


En dat gaat maar door. Tsjongejongejonge... (klaagtopic) 1270000679

Volgens mij zijn de dikgedrukte zaken ook dingen waar hij zelf wat mee kan doen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  SoGood di 14 aug 2012 - 0:06

Ja, vertel mij wat! Ik word ZO moe van die man vandaag.

Nog maar 20 dagen voor we weer aan het werk gaan. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Shy di 14 aug 2012 - 0:25

Sogood schreef:Ja, vertel mij wat! Ik word ZO moe van die man vandaag.

Nog maar 20 dagen voor we weer aan het werk gaan. Wink
Dat klinkt als een leuke vakantie samen! Laughing
Heb je hem al een schop onder zijn hol gegeven of werkt dat ook niet?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 0:44

Sogood schreef:Ja, vertel mij wat! Ik word ZO moe van die man vandaag.

Nog maar 20 dagen voor we weer aan het werk gaan. Wink

Lol, hahaha. Mankeert hij iets aan zijn handjes? smile



Hier ook even klagen hoor!
Ik heb mijn parttime dag. Begon vanmorgen vroeg al met uitloop bij de orthopeed (ik was de 2e patient van de dag, maar toch 20 minuten uitloop, en dat was niet omdat de eerste patient er zo lang heeft gezeten). Vervolgens kon ik meteen doorlopen voor de MRI van mijn schouder en dat is gewoon NIET fijn Tsjongejongejonge... (klaagtopic) 1270000679
Vervolgens thuis.. valt er eerst een brief van de belastingdienst in de bus dat ik ff een flink bedrag zorgtoeslag over 2012 kan ophoesten... en vervolgens ligt op datzelfde stapeltje OOK nog de rekening voor mijn studie.

Als laatste hebben we nog 2 weken om de hypotheek rond te krijgen en we hebben aan alle kanten last van falende instanties Sad Niks is er op tijd... ARGH

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  SoGood di 14 aug 2012 - 0:46

Shygirl85 schreef:
Sogood schreef:Ja, vertel mij wat! Ik word ZO moe van die man vandaag.

Nog maar 20 dagen voor we weer aan het werk gaan. Wink
Dat klinkt als een leuke vakantie samen! Laughing
Heb je hem al een schop onder zijn hol gegeven of werkt dat ook niet?

Hmm.. Ik schop wat af. Very Happy Het erge is dat ik weet dat hij hier eigenlijk niets aan kan doen maar dan heb ik zoiets.. Probeer het dan tenminste. Hij zit nu zichzelf ook in de weg dus ergens vind ik het ook wel verdrietig om te zien maar soms maak ik me echt boos om dat gemekker.

Verder komt het wel goed hoor met de vakantie, hij heeft de afgelopen weken onder enorme stress gestaan dus ik laat hem ook maar een beetje doorzeuren. Zometeen gaan we lekker winkelen en terrasje pakken dan heeft hij weer afleiding.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 0:51

Oreo schreef:
Sogood schreef:Ja, vertel mij wat! Ik word ZO moe van die man vandaag.

Nog maar 20 dagen voor we weer aan het werk gaan. Wink

Lol, hahaha. Mankeert hij iets aan zijn handjes? smile



Hier ook even klagen hoor!
Ik heb mijn parttime dag. Begon vanmorgen vroeg al met uitloop bij de orthopeed (ik was de 2e patient van de dag, maar toch 20 minuten uitloop, en dat was niet omdat de eerste patient er zo lang heeft gezeten). Vervolgens kon ik meteen doorlopen voor de MRI van mijn schouder en dat is gewoon NIET fijn Tsjongejongejonge... (klaagtopic) 1270000679
Vervolgens thuis.. valt er eerst een brief van de belastingdienst in de bus dat ik ff een flink bedrag zorgtoeslag over 2012 kan ophoesten... en vervolgens ligt op datzelfde stapeltje OOK nog de rekening voor mijn studie.

Als laatste hebben we nog 2 weken om de hypotheek rond te krijgen en we hebben aan alle kanten last van falende instanties Sad Niks is er op tijd... ARGH

Zijn wij vandaag bij dezelfde orthopeed geweest? Laughing
Ik moest er vanochtend om 08:45 zijn. De vorige keer om 11:30 en toen liep het meer dan een uur uit, dus ik was blij dat ik vandaag vroeg op de ochtend kon, dan zou het vast niet uitlopen.. Wel dus, 3 kwartier laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 0:58

Jackie, je zou het zomaar denken! Jouw uitloop is wel echt idioot zeg! Jeetje! Wat heb/had je eigenlijk aan je schouder?

Ik was bij A.nnatommie in R.ijswijk. De orthopeed is een aardige vent hoor, maar leest zich blijkbaar niet vooraf in ofzo. Waardeloos. En toen wilde hij een prik in mijn schouder gaan doen. Dacht het niet, doe maar mooi een MRI! Alleen die MRI vond ik dus 3x niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:07

Ik ben weer moe. En aan de schildklier ligt het niet.

Heb vandaag een studiedagje, kids zijn naar mijn moeder. Maar ik heb gewoon geen energie meer. Bah bah bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:10

Ik heb hoofdpijn en pijn in mijn rug!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:32

Oreo schreef:Jackie, je zou het zomaar denken! Jouw uitloop is wel echt idioot zeg! Jeetje! Wat heb/had je eigenlijk aan je schouder?

Ik was bij A.nnatommie in R.ijswijk. De orthopeed is een aardige vent hoor, maar leest zich blijkbaar niet vooraf in ofzo. Waardeloos. En toen wilde hij een prik in mijn schouder gaan doen. Dacht het niet, doe maar mooi een MRI! Alleen die MRI vond ik dus 3x niks.

Het loopt daar (Bergmanclinic Naarden) echt altijd uit, best vervelend! Maar de orthopeed is wat schouders betreft wel nmr 1 in NL dus ik begrijp wel waarom hij zo druk is.

Ik ben 7 weken geleden aan mijn schouder geopereerd, kapsel was te lang dus dat is vastgezet met botankers, en er was iets van m'n spieren en pezen losgescheurd in m'n bovenarm na een motorongeluk dus dat is ook meteen vastgezet.
Vandaag moest ik op controle en alles was goed!

Waar heb jij precies last van?
Een MRI is niet echt mijn hobby nee Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Raindrop di 14 aug 2012 - 1:33

Ze zijn hier in de gang aan het werk en recht naast ons appartement hebben de werkmannen een radio gezet. Helaas zetten ze hem ook nog hard. Ik ben een paar keer gaan kijken om te vragen of ze hem zachter willen zetten maar zag niemand (zullen in de kelder of op een hogere verdieping aan het werk zijn) dus heb hem nu zelf al 2 keer zachter gezet.. En ze werken ook nog van 7 uur 's morgens tot 5 uur vanavond.. Ben zo blij als die werkzaamheden voorbij zijn en ik even geen reclame/muziek/gepraat hoor.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:35

Ik heb zo'n pijn Cry Afgelopen week heb ik 37 uur gewerkt (over 6 dagen verdeeld) dus dat is echt veel te veel, en daar ben ik nu echt gebroken van. Ik heb 13 uur geslapen vannacht, dus wel een beetje bijgekomen, maar heb echt nergens energie meer voor.... Pfffff. Overmorgen mijn nieuwe leidinggevende inwerken, hopelijk pakt ze het snel op, trek ik mijn handen overal weer vanaf... :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 1:38

Balen Kenya en Fruity!
Ik heb mijn galajurk ook nog steeds niet terug. Heb al wel betaald... Ik had 'm weggebracht om te stomen, kwam ik 'm paar dagen later ophalen, zeiden ze dat het niet gelukt was om 'm schoon te krijgen met stomen. Ik mocht 'm zo weer meenemen, of ze konden 'm wassen voor me. Op eigen risico. Nou ja, anders zou ik 'm zelf moeten wassen en krijg ik dat zand in m'n eigen wasmachine, dus tja..Wassen jullie 'm dan maar. Ze zouden bellen als ie klaar was, maar nooit meer iets van gehoord (en ja ik moet er dan zelf even langs, maar dat komt er nooit van). Maar het zal me benieuwen of ie nou wel schoon is...
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:46

Oh Jackie, ik heb idd meer gehoord over Bergman over wachttijden ed. Iemand die mijn fysio's loopt is daar aan haar knie geopereerd en heeft heel slechte nazorg gehad.. Heftige operatie heb je gehad zeg! Hoe gaat de revalidatie?
Bij mij weten ze btw niet wat er aan de hand is. "ineens" was er pijn. De pijn is wel minder, maar gaat niet meer weg. Kan niet op de schouder slapen, nauwelijks fotograferen (daarna lopen de tranen over mijn wangen van de pijn), autorijden wil niet, fietsen doet pijn, etc. Het zit ergens tussen het AC-gewricht en het sleutelbeen "mis" maar ze weten niet wat.

Marin, dat is ook wel balen. Wat zaten er dan voor vlekken in je jurk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 1:47

Er zat allemaal van dat gedroogd stof en zand aan de onderkant, omdat het een buitenlocatie in het zand (lekker handig) was.

Wat kut van je hand dat dat nog altijd zo'n pijn doet! Dat is echt niet leuk!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 1:49

Oh Bummer, Marin! En dat zit er natuurlijk helemaal ingekoekt enzo. Waardeloos! Hoop voor je dat het eruit is gekomen.

't is trouwens niet meer mijn hand, dat is "leefbaar" en pijnloos. Het is nu mijn andere schouder Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 1:51

Oh wat klote, dat is ook niet fijn. Overcompensatie van de andere kant ofzo?
Ik woon echt recht boven de fysio. Laatst trok ik 't ook even niet meer, was ie op vakantie. laughcry Maar op het moment gaat het wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:26

Oreo schreef:Oh Jackie, ik heb idd meer gehoord over Bergman over wachttijden ed. Iemand die mijn fysio's loopt is daar aan haar knie geopereerd en heeft heel slechte nazorg gehad.. Heftige operatie heb je gehad zeg! Hoe gaat de revalidatie?
Bij mij weten ze btw niet wat er aan de hand is. "ineens" was er pijn. De pijn is wel minder, maar gaat niet meer weg. Kan niet op de schouder slapen, nauwelijks fotograferen (daarna lopen de tranen over mijn wangen van de pijn), autorijden wil niet, fietsen doet pijn, etc. Het zit ergens tussen het AC-gewricht en het sleutelbeen "mis" maar ze weten niet wat.

Marin, dat is ook wel balen. Wat zaten er dan voor vlekken in je jurk?

Als patiënt zelf ben ik erg tevreden over de Bergmanclinic, maar mijn vriend helemaal niet. Ik had het met mijn operetie niet in de gaten door zenuwen/dufheid, maar aan hem werd totaal geen aandacht geschonken toen hij de hele dag bij me zat te wachten. Normaal gesproken word je wel op de hoogte gehouden hoe de operetie van je partner is verlopen, maar toen ik op de uitslaapzaal lag heeft hij niets gehoord en toen ze me naar mijn kamer brachten waar hij zat, vertelden ze hem ook niets. Dat heb ik zelf moeten doen, wat amper ging doordat ik blijkbaar niet tegen morfine kan en dat er voor zorgde dat ik haast geen lucht kreeg of kracht had om te praten. Ook werd hem niets te drinken aangeboden, wat je in een gewoon ziekenhuis wel ziet.

Nouja, gelukkig hoef ik er niet meer heen Wink

Wat vreemd zeg dat de pijn er zo plotseling is! Heb je nu wel een injectie gehad? Wat ik hoor van mijn orthopeed en fysio is dat dat vaak erg goed helpt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:32

jackie, nee de prik heeft anderhalve week geholpen. Waardeloos dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum