Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wel of niet melden? alcohol collega

+10
Elliot
SarahKey
Charles
Tania
sawasdee
luisa
Manderijn
girli
Roza
InweCulnamo
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wel of niet melden? alcohol collega Empty Wel of niet melden? alcohol collega

Bericht  InweCulnamo za 5 jan 2013 - 9:06

Hallo dames,

Ik werk als woonbegeleider op een woonvoorziening met verstandelijk beperkten. Vandaag tijdens de overdracht naar de avonddienst (half 3 in de middag), merkte ik een alcohollucht op bij mijn collega. Nu heb ik dit wel eens eerder bij hem gemerkt (hij ging die dag zelfs naar huis omdat hij had overgegeven), en andere collega's hebben dit ook wel eens opgemerkt.
Nu heb ik mijn collega er de vorige keer niet op aangesproken, maar ik ben van plan dit morgen wel te doen. Ik zie hem dan namelijk weer tijdens de overdracht.
Maar ik zit er ook aan te denken om het te melden bij mijn locatiemanager. Zouden jullie dit wel of niet doen? en zo ja, zouden jullie dan ook tegen deze collega vertellen dat je wel de manager op de hoogte er van brengt?
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet melden? alcohol collega Empty Re: Wel of niet melden? alcohol collega

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 9:17

Ik zou het niet melden bij de collega zelf, maar wel bij de locatiemanager.

Gast
Gast

Wel of niet melden? alcohol collega Empty Re: Wel of niet melden? alcohol collega

Bericht  Roza za 5 jan 2013 - 9:18

Ik zou morgen je collega aanspreken. Misschien heeft hij er wel een verklaring voor? Het lijkt me niet hoor, maar ik vind dat je mensen altijd een kans moet geven.
Gebeurd het weer, dan zou ik per direct naar je leidinggevende stappen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11