Melden dierenmishandeling?
Pagina 1 van 1
Melden dierenmishandeling?
Heeft iemand van jullie weleens dierenmishandeling gemeld?
Wij zijn eind oktober wezen kijken bij kittens. Niet genomen omdat ze viezig waren. Ze zouden toen 8 weken moeten zijn geweest.
Net zat ik op marktplaats te kijken en kwam ik dezelfde mensen tegen, met weer kittens! Dus 3 maanden later heeft dezelfde moederpoes (en vaderkat) weer een nest! Dat is toch niet gezond voor moederpoes? Ik vind dat onder dierenmishandeling vallen... Jullie?
Wij zijn eind oktober wezen kijken bij kittens. Niet genomen omdat ze viezig waren. Ze zouden toen 8 weken moeten zijn geweest.
Net zat ik op marktplaats te kijken en kwam ik dezelfde mensen tegen, met weer kittens! Dus 3 maanden later heeft dezelfde moederpoes (en vaderkat) weer een nest! Dat is toch niet gezond voor moederpoes? Ik vind dat onder dierenmishandeling vallen... Jullie?
Gast- Gast
Re: Melden dierenmishandeling?
Je moet eerst hard kunnen maken dat het dezelfde ouders zijn. Hier ben ik ook tegenaan gelopen nadat wij onze hond gekocht hebben, elk halfjaar stond er weer een nestje op marktplaats. Hondjes waren we goed verzorgd overigens, alleen niet gechipt, wel geënt, maar dat kost niet zoveel als je er 5 tegelijk laat doen. Alleen toen ik informatie ging inwinnen kon ik niks omdat ik het niet hard kon maken. Ze zijn wel wezen kijken maar het zag er allemaal netjes uit.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Het ziet er daar vies uit. En op de foto's staan pa en ma...dezelfde als wij er toen waren.
Gast- Gast
Dan zou ik het wel al melden en in ieder geval deze advertentie opslaan, printscreen ofzo maken.
Ayla- Kletskop
Stel dat ze er nu niks mee kunnen is het al wel bekend als er weer iemand belt natuurlijk, hoop wel dat ze er wel iets mee doen! Of in ieder geval iets mee kunnen.
Ayla- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: