Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Smikkel, echt bruin vind ik mezelf ook niet. Maar wel een gezondere kleur. Ik droeg eerst wel eens een zonnebril omdat ik niet zo'n andere bril had. Dan zag ik dag erna echt nog die zonnebril staan haha..
Isabella, wat super!
Isabella, wat super!
Gast- Gast
Tja nu moet je hem vanavond wel met de handboeien vast ketenen en hem genadeloos ervan langs geven met leren laarzen en een sexy lingerie setje aan_Donnaa schreef:met de sleutel, door W.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Isabella, het lijkt me wel fijn dat iedereen nieuw begint. Fijn dat het zo is bevallen.. Ik hoop dat je bij deze weer een baan hebt gevolgen en jullie straks weer financieel afhankelijk zijn
Ja, iedereen is nieuw, dat is wel leuk inderdaad! En ik hoop financieel onafhankelijk te zijn als het even kan
Gast- Gast
Wat fijn, Isabella, dat het zo goed bevalt!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha.. Ik kreeg een sms 'omdat ik een hekel heb aan valentijn moet je straks even in je auto kijken'..
Dus ik in m`n auto kijken.. Zie ik gewoon niks.. Ik moet straks maar even beter zoeken denk ik..
Dus ik in m`n auto kijken.. Zie ik gewoon niks.. Ik moet straks maar even beter zoeken denk ik..
Gast- Gast
Ik vind dat jij dat vanavond ook moet doen met jouw vriend.Dolcis_ schreef:Tja nu moet je hem vanavond wel met de handboeien vast ketenen en hem genadeloos ervan langs geven met leren laarzen en een sexy lingerie setje aan_Donnaa schreef:met de sleutel, door W.
Gast- Gast
Dat is er al weer uitgestolen door een echt inbreker.._Donnaa schreef:Hahaha.. Ik kreeg een sms 'omdat ik een hekel heb aan valentijn moet je straks even in je auto kijken'..
Gast- Gast
Hahahahahaha.. Dat zou wel echt lullig zijn..Smikkell schreef:Dat is er al weer uitgestolen door een echt inbreker.._Donnaa schreef:Hahaha.. Ik kreeg een sms 'omdat ik een hekel heb aan valentijn moet je straks even in je auto kijken'..
Gast- Gast
kletskop, ratel, uberforummer..Dolores schreef:Wat word je eigenlijk na 'prater' ? En bij hoeveel?
Gast- Gast
Dolores schreef:Wat word je eigenlijk na 'prater' ? En bij hoeveel?
Kletskop, bij 1500 ofzo?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind dat jij dat vanavond ook moet doen met jouw vriend.Dolcis_ schreef:Tja nu moet je hem vanavond wel met de handboeien vast ketenen en hem genadeloos ervan langs geven met leren laarzen en een sexy lingerie setje aan_Donnaa schreef:met de sleutel, door W.
Hahaha! Zal hij vast heel blij mee zijn Arme schat staat al dik 2,5 week droog
Gast- Gast
Dat krijg je als je zulke grapjes maakt. Staat er niet gewoon een heel andere, nieuwe auto op de plek waar jij je auto had geparkeerd?_Donnaa schreef:Hahahahahaha.. Dat zou wel echt lullig zijn..Smikkell schreef:Dat is er al weer uitgestolen door een echt inbreker.._Donnaa schreef:Hahaha.. Ik kreeg een sms 'omdat ik een hekel heb aan valentijn moet je straks even in je auto kijken'..
Gast- Gast
Ik ben benieuwd wat er nu in je auto ligt, Donnaa!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Het zou jullie goed doen..Dolcis_ schreef:Smikkell schreef:Ik vind dat jij dat vanavond ook moet doen met jouw vriend.Dolcis_ schreef:Tja nu moet je hem vanavond wel met de handboeien vast ketenen en hem genadeloos ervan langs geven met leren laarzen en een sexy lingerie setje aan_Donnaa schreef:met de sleutel, door W.
Hahaha! Zal hij vast heel blij mee zijn Arme schat staat al dik 2,5 week droog
Gast- Gast
Denk het ook wel. Maar zit nog met een klein 'probleempje'.
Donnaa, ben ook wel nieuwschierig!
Donnaa, ben ook wel nieuwschierig!
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: