Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jaaa dat scheelt echt een hoop afwas Doe ik ook altijd! Gewoon hergebruiken de hele dag door en dan 1x afwassenCherrieLola schreef:Dolcis_ schreef:Mooi! De borden worden vanavond toch weer vies, als je ze dan nog even laat staan en er nog een keer vanaf eet, was je het gewoon in 1x af
Whahahaaha gaat hem niet worden, we eten bij mijn ouders, maar ik zal het onthouden voor de volgende keer, dan doe ik ook de toetjes in de borden
Gast- Gast
Smikkell schreef:
De zonnebank was heerlijk.
Goed om te horen!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:Jaaa dat scheelt echt een hoop afwas Doe ik ook altijd! Gewoon hergebruiken de hele dag door en dan 1x afwassenCherrieLola schreef:Dolcis_ schreef:Mooi! De borden worden vanavond toch weer vies, als je ze dan nog even laat staan en er nog een keer vanaf eet, was je het gewoon in 1x af
Whahahaaha gaat hem niet worden, we eten bij mijn ouders, maar ik zal het onthouden voor de volgende keer, dan doe ik ook de toetjes in de borden
Met kopjes doe ik dat meestal wel trouwens.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik heb weken lang niets te doen en een lege agenda, en nu krijg ik vandaag drie afspraken met verschillende mensen/organisaties allemaal woensdag 13.30
De zonnebank was heerlijk.
Dan moeten ze bij jou komen. Jij bij alle 3 wordt wat moeilijk volgens mij...
Lekker hé zonnebanken! Ga ik vandaag ook doen
Gast- Gast
Ik heb nog nooit onder de zonnebank gelegen...
Ik ook nietCherrieLola schreef:Ik heb nog nooit onder de zonnebank gelegen...
Gast- Gast
Ook geen zin om er een keer onder te gaan liggen? Ik vind het ontzettend rustgevend. Muziekje erbij Zonnebril op haha!CherrieLola schreef:Ik heb nog nooit onder de zonnebank gelegen...
Kopjes kunnen ook best hergebruikt worden. Even omspoelen en klaar
Goedemiddag Isabella!
Gast- Gast
ow ik heb nu ook ff echt een schop onder mn kont nodig!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:Ook geen zin om er een keer onder te gaan liggen? Ik vind het ontzettend rustgevend. Muziekje erbij Zonnebril op haha!CherrieLola schreef:Ik heb nog nooit onder de zonnebank gelegen...
Kopjes kunnen ook best hergebruikt worden. Even omspoelen en klaar
Goedemiddag Isabella!
Ik hou er niet van om bruin te worden
Serena schreef:ow ik heb nu ook ff echt een schop onder mn kont nodig!
Doe ik graag!
*schop*!
CherrieLola, oh, dan heeft het ook geen zin om er onder te gaan liggen
Gast- Gast
Nope, al lijkt die warmte me wel heerlijk en misschien valt die stomme striae dan minder op.
Heb je veel straie? Bij mij vallen ze wel minder op als ik wat bruiner ben. Niet dat ik nou zo überbruin word hoor. Ik reflecteer zomers altijd in de zon met mijn witte huid, dus heb sinds kort een zonnebank.
Gast- Gast
Ik ben er weerrr...
Mijn examen ging wel goed eigenlijk, ik denk dat ik wel een voldoende heb!
Ik heb net de benodigdheden voor taart gekocht.. en ga nu met de volgende bus naar mijn ouders om taart te bakken hihi
Mijn examen ging wel goed eigenlijk, ik denk dat ik wel een voldoende heb!
Ik heb net de benodigdheden voor taart gekocht.. en ga nu met de volgende bus naar mijn ouders om taart te bakken hihi
Gast- Gast
Op mijn billen, in mijn zij en op mijn borsten, en die vind ik nog het ergste. Maarja, wat wil je als je van een A-cup naar DD gaat...
Jade, mooi dat je zo'n goed gevoel erover hebt! Wat voor taart ga je bakken?
Gast- Gast
Dat is nogal een verschil ja. Die op mijn borsten zijn eigenlijk bijna niet zichtbaar meer..CherrieLola schreef:Op mijn billen, in mijn zij en op mijn borsten, en die vind ik nog het ergste. Maarja, wat wil je als je van een A-cup naar DD gaat...
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Jade, mooi dat je zo'n goed gevoel erover hebt! Wat voor taart ga je bakken?
eigenlijk is het niet bakken.. bedenk ik me net :p.. Ik ga monchou taart maken van een bastogne bodem (niet uit een pakje!)
Gast- Gast
Ik heb een lichte huid er wordt er niet echt bruiner van, maar vind wel dat ik er vooral in mijn gezicht beter van word. Minder puistjes en plekjes ook en een gezondere kleur.. Daarnaast is die warmte heerlijk om de ontspannen. Als ik er net onder lig, lig ik zo vervelend en gespannen en aan het eind merk ik dat ik heel ontspannen en helemaal recht/plat lig. Het is voor mij de enige plek waar ik ontspan.CherrieLola schreef:Nope, al lijkt die warmte me wel heerlijk en misschien valt die stomme striae dan minder op.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Dat is nogal een verschil ja. Die op mijn borsten zijn eigenlijk bijna niet zichtbaar meer..CherrieLola schreef:Op mijn billen, in mijn zij en op mijn borsten, en die vind ik nog het ergste. Maarja, wat wil je als je van een A-cup naar DD gaat...
Heb ik nu niet meer gelukkig, ik heb nu gewoon een C-cup, maar die striae gaat gewoon nooit meer weg.
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: