Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Zo, daar ben ik weer, werd gebeld door de vrouw die ik gister niet te pakken kreeg. Was wel een goed gesprek, maandag hoor ik meer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou.. Nee..Dolores schreef:Nergens een klein fluwelen doosje?
Ik heb hem dus gesmst; Ik zie niks..
Krijg ik terug; Vervelend, wat verwacht je dan van iemand die een hekel aan valentijn heeft.
Dus ik heb teruggestuurd; Niks, maar je bent niet voor niets in m`n auto geweest..
Gast- Gast
dolcis, hoe is het verder nu dan? Nog steeds geen definitieve keus gemaakt? En ik las de sms die hij je stuurde. Hoe is het nu?
Gast- Gast
Ja een gloednieuwe polo, maar die staat er helaas wel vaker en daar krijg ik zeker geen sleutels vanSmikkell schreef:Dat krijg je als je zulke grapjes maakt. Staat er niet gewoon een heel andere, nieuwe auto op de plek waar jij je auto had geparkeerd?_Donnaa schreef:Hahahahahaha.. Dat zou wel echt lullig zijn..Smikkell schreef:Dat is er al weer uitgestolen door een echt inbreker.._Donnaa schreef:Hahaha.. Ik kreeg een sms 'omdat ik een hekel heb aan valentijn moet je straks even in je auto kijken'..
Dus ik in m`n auto kijken.. Zie ik gewoon niks.. Ik moet straks maar even beter zoeken denk ik..
Gast- Gast
Hij heeft jou gewoon gecontroleerd om te kijken of je niet iets voor hem had_Donnaa schreef:Nou.. Nee..Dolores schreef:Nergens een klein fluwelen doosje?
Ik heb hem dus gesmst; Ik zie niks..
Krijg ik terug; Vervelend, wat verwacht je dan van iemand die een hekel aan valentijn heeft.
Dus ik heb teruggestuurd; Niks, maar je bent niet voor niets in m`n auto geweest..
Gast- Gast
Dat ben ik al weken Maar omdat ik nachtburgemeester ben en alle sterrel vol staan weet ik niet wat ik nu zou zijn, maar ik geloof ratel, omdat je voor uberforummer meer punten nodig hebt.Dolcis_ schreef:Smikkel, jij bent een nachtburgemeester, Had je dat nog niet gezien?
Gast- Gast
Ik heb het idee dat ik een paar keer per dag zo'n splitsing van een topic meemaak
Gast- Gast
Hoi!
Fijn dat je baan zo goed bevalt, Isabella!
voor Bitterkoek!
Fijn dat je baan zo goed bevalt, Isabella!
voor Bitterkoek!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:Ratel ben je boven 3000 posts.
En 7500 Uberforummer
Qiara- Ratel
Een paar dagen geen splitsing meegemaakt
Qiara- Ratel
Isabella, wat leuk dat het bevalt! En ik was ook heel benieuwd bij welke winkel je werkt, nu weet ik het. Leuk! Je weet dat dat ouwewijvenkleding is he?
Gast- Gast
Ik zou dom zijn om dat in m`n auto te bewaren.. Maar ik heb niks en dat weet hij.. Dat geintje met z`n verjaardag heeft me genoeg gekost..Dolcis_ schreef:
Hij heeft jou gewoon gecontroleerd om te kijken of je niet iets voor hem had
Gast- Gast
.0 posts: Zwijger (geen sterren)
> 10 posts: Fluisteraar (1 ster)
> 500 posts: Prater (2 sterren)
> 1500 posts: Kletskop (3 sterren)
> 3000 posts: Ratel (4 sterren)
> 7500 posts: Uberforummer (5 sterren)
Gast- Gast
Nou, ik moet nog even voor kletskop zie ik...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
En......het is weer eens gezeik bij de mensen met wie ik uit eten moet....
(oe misschien hoeft het dan niet!!)
(oe misschien hoeft het dan niet!!)
Gast- Gast
Waarom vind je het zo erg om uit eten te gaan?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Alex167 schreef:Isabella, wat leuk dat het bevalt! En ik was ook heel benieuwd bij welke winkel je werkt, nu weet ik het. Leuk! Je weet dat dat ouwewijvenkleding is he?
Haha, dat beeld had ik ook van de winkel, maar het is eigenlijk vele malen leuker dan het lijkt. Ik heb ook de nieuwe collectie gezien, en daar zitten zeker leuke dingen bij (hoewel er ook hele mutsige dingen tussen zitten haha) En de doelgroep is 35 - 50, dus het klopt dat wij het oude wijven kleding vinden natuurlijk Hahaha!
Gast- Gast
Hij heeft nu gewoon een grapje met jou gemaakt. Gewoon kijken of jij in je auto gaat zoeken terwijl je aangeeft niets voor valentijn te willen. Als je niets wilt hoef je ook niet te zoeken, want dan ligt er ook niet. En W. vanuit de struiken die helemaal in een deuk ligt omdat Donna toch in haar auto gaat kijken_Donnaa schreef:Ik zou dom zijn om dat in m`n auto te bewaren.. Maar ik heb niks en dat weet hij.. Dat geintje met z`n verjaardag heeft me genoeg gekost..Dolcis_ schreef:
Hij heeft jou gewoon gecontroleerd om te kijken of je niet iets voor hem had
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: