Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 22 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Lejow vr 11 feb 2011 - 10:40

_Lacey_ schreef:Voor iedereen die het nodig heeft: hug

Ik zit zelf in de after-vakantie-dip. Heb net even lekker zitten janken.
Ben ook nog steeds moe, dus ga zo maar mijn bedje opzoeken.

Ohhh dat herken ik zo goed he!! Ik kan altijd zo slecht tegen het afsluiten van leuke dingen... Helemaal toen mijn vriend en ik nog niet samenwoonden. Waren we heerlijk een weekje weggeweest samen en dan kwamen we thuis en gingen we beiden weer naar ons eigen huis.. Zat ik dan alleen, na een week vol gezelligheid.
Ik denk dan ook zeker 2 weken: Vorige week was ik dit aan het doen, vorige week om dit tijdstip deed ik dat..
Vermoeiend!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Merai vr 11 feb 2011 - 10:41

Wat een vragen allemaal smile Maar Jordana, je hoeft ze niet voor ons te beantwoorden, als je jezelf maar bewust bent van de antwoorden. Ik hoop echt dat je de moed vindt om voor jezelf te kiezen! Ik weet namelijk zeker dat je er beter uit zult komen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:42

After-vakantie-dippen zijn heel erg naar Sad hug

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 11 feb 2011 - 10:42

Lynn_ schreef:Misschien een rare vraag maar zie jij het zitten om de komende 50 (?) jaar met hem je leven te delen? Voelt dat goed?
Op dit moment voelt het niet goed, Ik zie het niet zitten om op deze manier nog 50 jaar door te gaan

Dolores schreef:en is hij de persoon met wie jij die dromen kunt verwezenlijken?
Als hij niet veranderd dan kan ik mijn dromen met hem niet verwezenlijken.

Smikkell schreef:En de man die je ziet als de vader van je kinderen? Met het gevaar dat hij het gedrag wat hij naar jou toe uit, ook naar de kinderen uit. Of die kinderen opgroeien in een gezin waar de ouders zo met elkaar omgaan?
Ik zou echt niet weten hoe hij met onze kinderen om zou gaan. Als ik kijk hoe hij met zijn nichtje omgaat is ook zo voorzichtig en eng voor hem.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Lynn_ vr 11 feb 2011 - 10:43

Ja een hoop vragen inderdaad. Ik verwacht ook geen antwoorden hoor. Het zijn wel vragen die je ongetwijfeld aanzetten tot denken. Écht nadenken. Want de kans is klein dat je op zondagochtend wakker wordt en opeens een ingeving krijgt.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Merai vr 11 feb 2011 - 10:44

Lynn_ schreef:Ja een hoop vragen inderdaad. Ik verwacht ook geen antwoorden hoor. Het zijn wel vragen die je ongetwijfeld aanzetten tot denken. Écht nadenken. Want de kans is klein dat je op zondagochtend wakker wordt en opeens een ingeving krijgt.

Hier ben ik het wel mee eens. Aan de andere kant denk ik dat je allang je keuze hebt gemaakt. Je durft alleen de laatste stap niet te zetten en dat vind ik zonde voor je.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Lynn_ vr 11 feb 2011 - 10:44

Hmm. Voel je je wel tot hem aangetrokken? Of ben ik nu te persoonlijk Question .
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:45

Ik denk niet dat een relatie ooit werkt, waarin je pas echt verder kunt met iemand, als hij/zij totaal verandert.

Dat wordt dan toch: ik houd van je, als je niet jezelf bent.....

Laatst aangepast door Dolores op vr 11 feb 2011 - 10:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:45

Een nichtje is anders dan een eigen kind. Hij verwacht van jou, als zijn vriendin, het een en ander en hij wordt onaardig als je niet aan zijn verwachtingen voldoet. Zou hij dat gedrag ook hebben naar zijn kinderen toe? Want af en toe een lief nichtje op bezoek is anders dan een eigen kind met alle lusten en lasten en verwachten die je daar van hebt.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ vr 11 feb 2011 - 10:46

Merai schreef:
Lynn_ schreef:Ja een hoop vragen inderdaad. Ik verwacht ook geen antwoorden hoor. Het zijn wel vragen die je ongetwijfeld aanzetten tot denken. Écht nadenken. Want de kans is klein dat je op zondagochtend wakker wordt en opeens een ingeving krijgt.

Hier ben ik het wel mee eens. Aan de andere kant denk ik dat je allang je keuze hebt gemaakt. Je durft alleen de laatste stap niet te zetten en dat vind ik zonde voor je.

Zelfde gedachte hier. Je moet even heel sterk in je schoenen staan. En daarom is het ook zo belangrijk dat je heel zeker weet dat je OF verder wil OF er mee wil stoppen. Een weloverwogen keuze maakt het je straks een stuk eenvoudiger.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lacey_ vr 11 feb 2011 - 10:47

Lejow schreef:

Ohhh dat herken ik zo goed he!! Ik kan altijd zo slecht tegen het afsluiten van leuke dingen... Helemaal toen mijn vriend en ik nog niet samenwoonden. Waren we heerlijk een weekje weggeweest samen en dan kwamen we thuis en gingen we beiden weer naar ons eigen huis.. Zat ik dan alleen, na een week vol gezelligheid.
Ik denk dan ook zeker 2 weken: Vorige week was ik dit aan het doen, vorige week om dit tijdstip deed ik dat..
Vermoeiend!
Precies! Ik ben met een hele leuke groep 19 dagen weggeweest naar 2 geweldige landen en nu zit ik weer thuis in mijn eentje in Nederland. Ook ik denk dan altijd: 'Goh, op die en die dag deed ik dat enz..'

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:48

Dolores schreef:Ik denk niet dat een relatie ooit werkt, waarin je pas echt verder kunt met iemand, als hij/zij totaal verandert.

Precies. je moet iemand leuk vinden zoals hij is, niet hopen dat hij anders wordt. Als je verwacht dat iemand veranderd en totaal ander wordt, dan ben je opzoek naar een ander persoon. Dan moet je niet willen dat die ander veranderd naar jou wensen, maar dan moet je op zoek naar iemand die wel voldoet aan jouw wensen. Ook al zijn je wensen helemaal niet zo gek en veeleisend.

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 11 feb 2011 - 10:48

Dolores schreef:Ik denk niet dat een relatie ooit werkt, waarin je pas echt verder kunt met iemand, als hij/zij totaal verandert.

Precies! Je zou een relatie met iemand moeten hebben om wie diegene is, niet om wie diegene zou kunnen zijn wanneer jij er je wensenlijstje op hebt losgelaten. En zulke relaties bestaan, ook voor jou!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Lynn_ vr 11 feb 2011 - 10:49

Gaat alles oke daar, Jordana? Als we er over op moeten houden geef je een gil he.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lacey_ vr 11 feb 2011 - 10:49

En ik weet ook even niet meer wat ik met 2 'vrienden' van me aan moet. Ze hadden gereageerd op mijn status op Facebook, maar wel met een bepaalde ondertoon. En dat is niet de eerste keer. Misschien moet ik er nu maar gewoon eens wat van zeggen, want ik laat al veel te lang door iedereen over me heen lopen Sad .

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Lynn_ vr 11 feb 2011 - 10:50

Héé, volgens mij ben ik nu een prater.

*sorry*
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:50

En Jordana,

hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug hug

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ vr 11 feb 2011 - 10:51

_Lacey_ schreef:En ik weet ook even niet meer wat ik met 2 'vrienden' van me aan moet. Ze hadden gereageerd op mijn status op Facebook, maar wel met een bepaalde ondertoon. En dat is niet de eerste keer. Misschien moet ik er nu maar gewoon eens wat van zeggen, want ik laat al veel te lang door iedereen over me heen lopen Sad .

Hoe bedoel je precies?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:51

_Lacey_ schreef:En ik weet ook even niet meer wat ik met 2 'vrienden' van me aan moet. Ze hadden gereageerd op mijn status op Facebook, maar wel met een bepaalde ondertoon. En dat is niet de eerste keer. Misschien moet ik er nu maar gewoon eens wat van zeggen, want ik laat al veel te lang door iedereen over me heen lopen Sad .

Misschien kunnen we je helpen iets pittigs terug te schrijven?

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 11 feb 2011 - 10:51

Smikkell schreef:Een nichtje is anders dan een eigen kind. Hij verwacht van jou, als zijn vriendin, het een en ander en hij wordt onaardig als je niet aan zijn verwachtingen voldoet. Zou hij dat gedrag ook hebben naar zijn kinderen toe? Want af en toe een lief nichtje op bezoek is anders dan een eigen kind met alle lusten en lasten en verwachten die je daar van hebt.

Ik denk wel dat hij dat naar zijn kinderen ook zal hebben. Ik denk dat het ook zo zal zijn dat hij zal zeggen dat hij helemaal geen kinderen zou willen omdat hij geen echte vader zal zijn.

Hij heeft een hele moeilijk jeugd gehad en hij heeft weinig liefde gehad van zijn ouders. Hij heeft bij van moeder gewoont en daar moest hij weg. En bij zijn vader heeft hij weinig liefde gekregen het enige wat een groot deel commentaar.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 10:52

Als ik eerlijl ben denk ik dat jij jezelf gewoon bij de ballen, okee tieten, moet pakken en doen wat je ergens wel weet. Knopen doorhakken blijdt eng. Nu, zondag, juli, 2012.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ vr 11 feb 2011 - 10:53

Wil hij geen kinderen Jordana?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Merai vr 11 feb 2011 - 10:53

Reva schreef:Als ik eerlijl ben denk ik dat jij jezelf gewoon bij de ballen, okee tieten, moet pakken en doen wat je ergens wel weet. Knopen doorhakken blijdt eng. Nu, zondag, juli, 2012.

Heel erg eens!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Jordana vr 11 feb 2011 - 10:53

Lynn_ schreef:Gaat alles oke daar, Jordana? Als we er over op moeten houden geef je een gil he.

Het is wel pittig nou zo voor me maar het is o zo goed raad van jullie.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Jordana vr 11 feb 2011 - 10:54

Lynn_ schreef:Wil hij geen kinderen Jordana?

Ja,nee, ik weet het niet. Zijn antwoorden.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud