Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:49

Klinkt lekker, waar woon je? ik heb morgen ochtend nog wel wat tijd over om je taart te komen proeven Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:49

Jade schreef:
Dolcis_ schreef:Jade, mooi dat je zo'n goed gevoel erover hebt! Wat voor taart ga je bakken?

eigenlijk is het niet bakken.. bedenk ik me net :p.. Ik ga monchou taart maken van een bastogne bodem (niet uit een pakje!)
Rolling Eyes smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:50

Smikkell schreef:
CherrieLola schreef:Nope, al lijkt die warmte me wel heerlijk en misschien valt die stomme striae dan minder op.
Ik heb een lichte huid er wordt er niet echt bruiner van, maar vind wel dat ik er vooral in mijn gezicht beter van word. Minder puistjes en plekjes ook en een gezondere kleur.. Daarnaast is die warmte heerlijk om de ontspannen. Als ik er net onder lig, lig ik zo vervelend en gespannen en aan het eind merk ik dat ik heel ontspannen en helemaal recht/plat lig. Het is voor mij de enige plek waar ik ontspan.

Heerlijk is dat hé. Lig je er vaak onder?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:50

Zo ik voel me weer iets.beter. Ik ben naar huis gegaan. Thuis heb ik een kop thee gepakt, ik heb mn moeders fotolijsje gepakt en op mn bureau gezet, een kaarsje aangestoken naast de foto en ik ben in mijn dagboek gaan schrijven. Gewoon even alle gevoelens weggeschreven. Ik heb tegen mn pa gezegd dat ik eerder naar huis ging, die nu op een andere begrafenis is. Maar het gaat alweer.

Bedankt voor de tips en lieve woorden allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:51

Bitterkoek, fijn dat je je weer wat beter voelt! hug

Gast
Gast

Smikkell schreef:
Jade schreef:
Dolcis_ schreef:Jade, mooi dat je zo'n goed gevoel erover hebt! Wat voor taart ga je bakken?

eigenlijk is het niet bakken.. bedenk ik me net :p.. Ik ga monchou taart maken van een bastogne bodem (niet uit een pakje!)
Rolling Eyes Dagcafé 2011 - Pagina 3 561177

haha ik vind dat die bodems uit zon pakje altijd zo dun zijn Embarassed .. en ik hou van lekkere dikke bodems Very Happy (is dat een woord?)

Enne ik woon in Twente hihi Wink

Gast
Gast

Bitterkoek,ik heb niks teruggelezen maar denk dat ik wel kan raden wat er met je aan de hand is gezien de situatie. Bij deze een héle dikke knuffel voor jou!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:52

Ik wil even kwijt over mijn dag, mag het? Very Happy

Gast
Gast

Isabella schreef:Ik wil even kwijt over mijn dag, mag het? Very Happy

Ja?

Dagcafé 2011 - Pagina 3 699888 Voor Bitterkoek!

Gast
Gast

Jade, dat is wel een beetje ver rijden.. Jammer..

Isabella, laat je gaan meid smile Gooi het in de groep!

Gast
Gast

Dolcis_ schreef:
Smikkell schreef:
CherrieLola schreef:Nope, al lijkt die warmte me wel heerlijk en misschien valt die stomme striae dan minder op.
Ik heb een lichte huid er wordt er niet echt bruiner van, maar vind wel dat ik er vooral in mijn gezicht beter van word. Minder puistjes en plekjes ook en een gezondere kleur.. Daarnaast is die warmte heerlijk om de ontspannen. Als ik er net onder lig, lig ik zo vervelend en gespannen en aan het eind merk ik dat ik heel ontspannen en helemaal recht/plat lig. Het is voor mij de enige plek waar ik ontspan.

Heerlijk is dat hé. Lig je er vaak onder?
Er waren tijden dat ik regelmatig ging en was nu al een hele tijd niet meer geweest. Dit was deze week de tweede keer en nu wil ik eigenlijk elke week wel een keer gaan. Op werdagen kosten het me 3 euro. Het is wel slecht voor je huid, maar er is aan mijn huid weinig te zien (maar dan zal het vast nog wel slecht zijn).

Ik ben 1 keer onder een zonnebank geweest waar ik echt bruin van werd. Die kostte 2 euro per 10 minuten. Nu wil ik daar graag weer heen, maar het is 2 uur reizen nerd

Laatst aangepast door Smikkell op vr 11 feb 2011 - 3:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:54

Smikkel, dat is wel een eind reizen! Als ik vreselijk gespannen ben ga ik ook onder de zonnebank. Dan kom ik er ook helemaal chill onder weg. En het is niet zo goed voor de huid, maar het is ook niet zo goed om zwaar gestresst te zijn nerd
3 euro vind ik niet zo duur eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:57

Dolcis_ schreef:Smikkel, dat is wel een eind reizen! Als ik vreselijk gespannen ben ga ik ook onder de zonnebank. Dan kom ik er ook helemaal chill onder weg. En het is niet zo goed voor de huid, maar het is ook niet zo goed om zwaar gestresst te zijn nerd
3 euro vind ik niet zo duur eigenlijk.
Ma t/m vrij tot 17.00 betaal je als student 3.25 voor 25 minuten. Soms neem ik tussendoor een snelbruiner, en dan heb ik geen korting. Dat doe ik alleen als ik in het weekend ga en ik sowieso geen korting heb. Maar mijn zusje zoent tijdens het uitgaan wel eens met de jongen die daar werkt en als hij er staan (zoals vandaag) dan geeft hij ons en nu mij alleen dus ook de snelbruiner voor 3.25.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:57

Bitterkoek, was het fijn?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:58

Dank je wel voor de lieve knuffels iedereen!!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 3:58

Smikkel, dat is wel fijn dat je die korting dan ook krijgt. Maar als je niet zo bruin word helpt een snelbruiner dan wel?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 4:00

Smikkell schreef:Bitterkoek, was het fijn?

Jazeker! Het was erg fijn. Allle emoties had ik weggeschreven. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 4:01

Bitterkoek_ schreef:

Dat is zo mooi aan papier, je kunt alles eraan kwijt en het zal je altijd begrijpen, nooit tegenspreken en staat altijd voor je klaar..

Gast
Gast

Dolcis_ schreef:Smikkel, dat is wel fijn dat je die korting dan ook krijgt. Maar als je niet zo bruin word helpt een snelbruiner dan wel?
Ja, dat vraag ik me ook af. Daarom kies ik er niet voor als ik zelf moet betalen. Soms heb ik het idee dat ik er wel iets beter uit zie, maar echt bruin word ik niet.

Gast
Gast

Dolcis_ schreef:
Bitterkoek_ schreef:

Dat is zo mooi aan papier, je kunt alles eraan kwijt en het zal je altijd begrijpen, nooit tegenspreken en staat altijd voor je klaar..
Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 4:02

Ik heb een hele leuke dag gehad. Het is een heel enthousiaste groep die zin heeft om aan de slag te gaan! We zijn op dit moment met 7, maar er zullen er nog meer aangenomen gaan worden, want hiermee kun je geen klantenservice runnen 7 dagen in de week natuurlijk. We hebben een rondleiding door het hele distributiecentrum gehad, hebben alle mensen die met de online shop te maken hebben ontmoet zodat we weten voor en met wie we werken en hebben een hele training gehad. Heel veel geleerd, gehoord en meegekregen, ook van het bedrijf ( m.iss e.tam!)

Nu heb ik maandag en dinsdag nog communicatie trainingen de 28e een systeem training en dan 1 maart staart de afdeling, dan wordt ook de website met online shoppen gelanceerd en gaat het druk worden! Als alles goed loopt gaan we in de zomer dan over naar het hoofdkantoor, en niet bij het telecommunicatiebedrijf waar we nu beginnen met werken. Erg leuk en ik heb een goede keuze gemaakt.

(niet quoten)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 4:02

Ik word heel snel bruin, ik wil ook onder de zonnebank, die warmte zal wel goed voelen denk ik!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 4:03

Supergoed Isabella!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 4:04

Ik voelde me echt gewaardeerd en een deel van de groep, en dat vonden de andere 5 (1 is niet leuk, niet gesproken ook) ook. Wel fijn dat we er allemaal hetzelfde over denken & er voor willen gaan en lekker aan de slag willen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 4:04

Isabella, het lijkt me wel fijn dat iedereen nieuw begint. Fijn dat het zo is bevallen.. Ik hoop dat je bij deze weer een baan hebt gevonden en jullie (jij) straks weer financieel afhankelijk zijn angel

Laatst aangepast door Smikkell op vr 11 feb 2011 - 4:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: