Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Date-topic 2
moet ik met een plan komen Caro? Haha, waarom?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Fred en Kerel, in plaats van alleen maar nutteloze reacties hier, hoe staat het met jullie liefdesleven? Gebeurt daar nog wel eens wat spannends?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:
Hier heb ik trouwens nog geen idee wát we dit weekend gaan doen. Kerel: kom met een plan!
Zou hij het plan gaan verzinnen Caro? Of wil je gewoon dat hij dat doet? In dat geval zou ik hem gewoon whatsappen; Vertel, waar blijft je plan!? Ik hou van een directe aanpak.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Caro schreef:
Hier heb ik trouwens nog geen idee wát we dit weekend gaan doen. Kerel: kom met een plan!
Zou hij het plan gaan verzinnen Caro? Of wil je gewoon dat hij dat doet? In dat geval zou ik hem gewoon whatsappen; Vertel, waar blijft je plan!? Ik hou van een directe aanpak.
Ik wil dat hij het verzint . I love a man with a plan!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Kerel schreef: moet ik met een plan komen Caro? Haha, waarom?
Jij niet slimpie
Caro- Ratel
Toet, leuk om te lezen dat het een leuke avond was! Ik ben benieuwd hoe je erover denkt na de date van dit weekend, of je er dan al een beetje over uit bent.
Caro, ik ben ook nieuwsgierig naar wat jullie gaan doen!
Carra, zoenen zou ik niet doen, ook al zit er een korstje op, dus ik zou het niet persoonlijk opvatten als 'ie bij je gezicht uit de buurt blijft .
Esperanza, wat jij hierboven beschrijft herken ik enorm. Zo sta ik er op dit moment ook in. We hebben dus nog geen nieuwe datum gepland. Ik heb de afgelopen 2 x de datum voorgesteld (die dus allebei niet doorgingen omdat ik ziek was) maar ik vind eigenlijk dat het zijn beurt is.
Caro, ik ben ook nieuwsgierig naar wat jullie gaan doen!
Carra, zoenen zou ik niet doen, ook al zit er een korstje op, dus ik zou het niet persoonlijk opvatten als 'ie bij je gezicht uit de buurt blijft .
Esperanza, wat jij hierboven beschrijft herken ik enorm. Zo sta ik er op dit moment ook in. We hebben dus nog geen nieuwe datum gepland. Ik heb de afgelopen 2 x de datum voorgesteld (die dus allebei niet doorgingen omdat ik ziek was) maar ik vind eigenlijk dat het zijn beurt is.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Is het gek om alvast te gaan eten als je iemand te eten uitnodigt? Ik heb honnngeeeer!! En hij kan nog niet weg bij z'n werk.
Zit ik dan, mooi te zijn.
Zit ik dan, mooi te zijn.
Carra- Kletskop
Carra. Je zou alvast een beetje kunnen eten. Dan als hij er is, eet je nog een beetje. Is hij er inmiddels al?
Hier gaat het goed! Gister een date gehad, morgen zie ik hem weer. Denk dat het wel wat kan worden
Hier gaat het goed! Gister een date gehad, morgen zie ik hem weer. Denk dat het wel wat kan worden
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Poubelle schreef:Toet, leuk om te lezen dat het een leuke avond was! Ik ben benieuwd hoe je erover denkt na de date van dit weekend, of je er dan al een beetje over uit bent.
Ja ik ben ook heel benieuwd. Heb er van de ene kant wel zin in maar ik begin wel met de minuut meer te twijfelen moet ik zeggen. Ik weet zeker dat hij mij heel leuk vindt en dat maakt 't nog een stuk lastiger, ik vind het gewoon zielig voor hem eigenlijk Pleh ik haat dit. Ik wil het gewoon leuk hebben met hem en er van genieten en kijken hoe het loopt maar ik voel me alleen maar schuldig omdat ik denk dat ik hem misschien minder leuk vind dat hij mij.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha Carra! Ik hoop dat hij er ondertussen is en dat jullie gegeten hebben Veel plezier vanavond!!
Vino, dat klinkt goed! Wat leuk! Heb je ondertussen het gesprek al wat meer in de richting kunnen brengen van vorige relaties etc.?
Caro, is jouw date nu bij jouw? Of slaat je FB berichtje ergens anders op? Ben een beetje nieuwsgierig
Poubelle, beetje zelfde situatie dus. Jij hebt je date toch ook nog maar 1x gezien? Ik denk dat ik maar eens een opmerking ga maken dat het niet echt op schiet zo met onze date nu ik ziek ben en dan kijk ik wel hoe hij reageert.
Ben jij nog wel steeds van plan om met hem af te spreken (Als hij met een voorstel komt)?
Vino, dat klinkt goed! Wat leuk! Heb je ondertussen het gesprek al wat meer in de richting kunnen brengen van vorige relaties etc.?
Caro, is jouw date nu bij jouw? Of slaat je FB berichtje ergens anders op? Ben een beetje nieuwsgierig
Poubelle, beetje zelfde situatie dus. Jij hebt je date toch ook nog maar 1x gezien? Ik denk dat ik maar eens een opmerking ga maken dat het niet echt op schiet zo met onze date nu ik ziek ben en dan kijk ik wel hoe hij reageert.
Ben jij nog wel steeds van plan om met hem af te spreken (Als hij met een voorstel komt)?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:)
Ik heb hem nog maar 1x gezien. Ten minste, wel eerder aan de bar gezien maar nog maar 1 keer echt gesproken.
Hij whatsappte net, over dat ik nu vakantie heb en of ik al plannen heb. Toen ik zei dat ik allemaal leuke dingen van plan ben stuurde hij terug of hij ook nog staat ingeroosterd. Met 2 smileys .
Aan de ene kant denk ik, ik probeer het gewoon nog een keer. Ik moest 'm een kans geven.
Maar aan de andere kant, als ik nu met hem afspreek is de kans heel groot dat ik last minute afzeg omdat ik gewoon echt geen zin heb. Lastig dus!
Poubelle- Ratel
Toet schreef:Poubelle schreef:Toet, leuk om te lezen dat het een leuke avond was! Ik ben benieuwd hoe je erover denkt na de date van dit weekend, of je er dan al een beetje over uit bent.
Ja ik ben ook heel benieuwd. Heb er van de ene kant wel zin in maar ik begin wel met de minuut meer te twijfelen moet ik zeggen. Ik weet zeker dat hij mij heel leuk vindt en dat maakt 't nog een stuk lastiger, ik vind het gewoon zielig voor hem eigenlijk Pleh ik haat dit. Ik wil het gewoon leuk hebben met hem en er van genieten en kijken hoe het loopt maar ik voel me alleen maar schuldig omdat ik denk dat ik hem misschien minder leuk vind dat hij mij.
Lastig dit!
Het beste zou zijn als jullie gewoon allebei head over heels verliefd waren geworden.
Gaat de date dit weekend wel door?
Poubelle- Ratel
Lastig Poubelle! Normaal heb ik zoiets van: "Gewoon gaan", wie weet is het hartstikke leuk. Maar als je er nu eigenlijk al geen zin in hebt, dan vraag ik me af of je dan wel moet afspreken. Ik zou het overigens niet alleen laten afhangen van de what's app gesprekken, wat dat betreft is dat niet echt een goede graadmeter voor een echt gesprek.
Misschien toch nog een keer met hem afspreken en dan kijken hoe het loopt, het is niet dat je dan meteen aan hem vast zit.
Toet, dat lijkt me ook lastig. Nu is deze periode er natuurlijk ook voor om te kijken hoe jullie elkaar vinden, maar het lijkt me erg lastig als je het idee hebt dat hij jou leuker vindt dan jij hem. Hebben jullie het daar al wel een beetje over gehad (wat jullie van elkaar vinden), of is het iets dat je ter sprake zou willen brengen?
Misschien toch nog een keer met hem afspreken en dan kijken hoe het loopt, het is niet dat je dan meteen aan hem vast zit.
Toet, dat lijkt me ook lastig. Nu is deze periode er natuurlijk ook voor om te kijken hoe jullie elkaar vinden, maar het lijkt me erg lastig als je het idee hebt dat hij jou leuker vindt dan jij hem. Hebben jullie het daar al wel een beetje over gehad (wat jullie van elkaar vinden), of is het iets dat je ter sprake zou willen brengen?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Onze date dit weekend gaat als het goed is gewoon door en ik denk wel dat ik het dan ter sprake ga brengen. We hebben het er nog niet echt over gehad maar ik kan aan alles merken dat hij mij heel leuk vindt en ook meer wil.
Weet je, met carnaval en de paar dagen daarna voelde ik me best wel een beetje 'verliefd' maar hoe dichterbij de date kwam hoe minder dat werd en toen het eenmaal gisteren was vond ik het wel super leuk dat hij er was, maar ik had niet echt die kriebels zegmaar. En dat heb ik nu ook niet meer als ik met hem whatsapp. Terwijl ik dan wel weer zin heb om hem te zien dit weekend, heel dubbel dus. Ik weet het gewoon niet, ben echt een beetje in de war. Ik heb ook het idee dat hij ineens veel te snel wil ofzo.
Weet je, met carnaval en de paar dagen daarna voelde ik me best wel een beetje 'verliefd' maar hoe dichterbij de date kwam hoe minder dat werd en toen het eenmaal gisteren was vond ik het wel super leuk dat hij er was, maar ik had niet echt die kriebels zegmaar. En dat heb ik nu ook niet meer als ik met hem whatsapp. Terwijl ik dan wel weer zin heb om hem te zien dit weekend, heel dubbel dus. Ik weet het gewoon niet, ben echt een beetje in de war. Ik heb ook het idee dat hij ineens veel te snel wil ofzo.
Toet- Lady Post-a-lot
Ok. Ik ging vanavond bij mn ex eten en nu hebben we net gesekst! Ooh dit is vast niet slim enzo, maar ik was er wel aan toe! We keken WIDM op de bank en t was echt weer vertrouwd. Ik voelde al een beetje eenspanning en na t programma waren we ineens stil, hij keek me aan en ik had een déjà vu, het was precies als toen we voor t eerst zoenden! Alleen zat ik toen rechts en nu hij. Hij dacht er ook aan en toen zoende hij me en werd ik ineens emotioneel, ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Ff over gehad, meteen duidelijk gezegd dat ik nergens aan vast wilde zitten. Hij ook niet zei hij. Moest ff aan t idee wennen, maar ik had er wel zin in en toen kwam van t een t ander.
Nu zit ik in de trein, maar voel me er wel goed bij geloof ik. We hebben duidelijk e 'afspraken' gemaakt en ik zie wel hoe t loopt.
Nu zit ik in de trein, maar voel me er wel goed bij geloof ik. We hebben duidelijk e 'afspraken' gemaakt en ik zie wel hoe t loopt.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Bliss! Ik vind het wel leuk! Misschien niet zo slim, of misschien toch wel.. Zolang je er geen naar gevoel bij krijgt moet het kunnen toch
Toet- Lady Post-a-lot
Pfff ik weet het even niet meer hoor. 1e man die ik ontmoet na mijn relatie, en meteen wordt het een ellenlang verhaal.
Heb dus via internet iemand ontmoet, mee gedate, meerdere keren en was leuk. Ook gezoend
Maar opeens benauwde het me, ik vond het allemaal veelste snel na mijn relatie en het voelde niet goed.
heb hem dit dus verteld, hij begreep het maar baalde er wel heel erg van, en liet dit ook merken in hele lange smsjes.
Uiteindelijk was het nu al een paar dagen rustig, dus ik dacht dat hij de boodschap begrepen had. Krijg ik dus vandaag weer een ontzettend lief smsje, dat hij me niet kan vergeten en me toch zou willen overhalen. Hij wil me daarom dit weekend mee uit eten nemen en erna naar de bios.
Zo lief allemaal, en hij is ook echt perfect op alle punten, maar het verandert niets aan het feit dat het voor mij niet goed voelt en te snel lijkt.
Ben ik nou miereneukerig bezig? Moet ik gewoon niet nadenken en op date gaan, of voet bij stuk houden en naar mijn gevoel luisteren?
Lastig hoor; Als ik hem een jaar later had ontmoet had ik er waarschijnlijk voor open gestaan en was ik nu al lang hoteldebotel verliefd geweest....
Heb dus via internet iemand ontmoet, mee gedate, meerdere keren en was leuk. Ook gezoend
Maar opeens benauwde het me, ik vond het allemaal veelste snel na mijn relatie en het voelde niet goed.
heb hem dit dus verteld, hij begreep het maar baalde er wel heel erg van, en liet dit ook merken in hele lange smsjes.
Uiteindelijk was het nu al een paar dagen rustig, dus ik dacht dat hij de boodschap begrepen had. Krijg ik dus vandaag weer een ontzettend lief smsje, dat hij me niet kan vergeten en me toch zou willen overhalen. Hij wil me daarom dit weekend mee uit eten nemen en erna naar de bios.
Zo lief allemaal, en hij is ook echt perfect op alle punten, maar het verandert niets aan het feit dat het voor mij niet goed voelt en te snel lijkt.
Ben ik nou miereneukerig bezig? Moet ik gewoon niet nadenken en op date gaan, of voet bij stuk houden en naar mijn gevoel luisteren?
Lastig hoor; Als ik hem een jaar later had ontmoet had ik er waarschijnlijk voor open gestaan en was ik nu al lang hoteldebotel verliefd geweest....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:
Hier even een reactie van een frequente meelezer. Ik heb in dezelfde situatie als jij gezeten. Inmiddels al weer vele jaren geleden. Ontmoette ook vlak na het einde van mijn relatie de meest fantastische man ooit. Ik had precies hetzelfde als jij. Het benauwde mij en ik kon er niet mee omgaan. Net als jij heb ik toen het contact verbroken, mede omdat hij mij heel erg leuk vond. Een jaar later kwamen we elkaar weer tegen en spraken we af. We zijn tot op heden bij elkaar. Hij liet mij wel met rust toen ik dat vroeg en ik vind dat het enige juiste wat hij had kunnen doen. Ik koos er voor om hem toen los te laten en hij koos er voor om mij los te laten. Je moet het aan de tijd overlaten hoe het zal lopen. Je kan iemand niet 'overhalen' om er nu voor te gaan. Zo werkt het niet met liefde en dat moet hij ook begrijpen. Loslaten is laten zien dat je om iemand geeft. Jij bent dus helemaal niet miereneukerig en je moet gewoon vasthouden aan je gevoel. Niks is vervelender dan met dat benauwde gevoel te lopen. Je ziet vanzelf wel hoe het loopt op termijn. Misschien ontmoet hij iemand anders, so be it. Mijn vriend kreeg in te tussentijd ook een andere relatie. Ik geloof gewoon dat als het zo moet zijn, jullie elkaar wel weer ontmoeten onder de juiste omstandigheden. Ik zou aan hem ook gewoon duidelijk maken dat hij je gevoelens moet respecteren als hij je zo leuk vindt.
xxlisaxx- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10
Ook eens met Lisa.
Een Bliss:
Een Bliss:
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Haha Esperanza.. nee, die date was gisteren niet bij me. Dat was gewoon een vriend :-).
Ik herken iets bij ons allemaal eigenlijk! We lijken allemaal de aanloop naar de eerste date spannend, leuk en eng te vinden. Dan is de date er geweest, dan volgt er geWApp en dan.. dan gaan we allemaal puntjes eruit halen waarom het dus niet meer zo leuk is. En dan krabbelen we terug. Ik zie het nu echt al bij meerdere dames ontstaan en zijn we dan niet allemaal veel te moeilijk aan het doen?
Ik heb het gisteren geopperd via de WA wat we nu gaan doen. Hij heeft wél al een plan, maar wil het nog niet delen... Zucht..
Ik herken iets bij ons allemaal eigenlijk! We lijken allemaal de aanloop naar de eerste date spannend, leuk en eng te vinden. Dan is de date er geweest, dan volgt er geWApp en dan.. dan gaan we allemaal puntjes eruit halen waarom het dus niet meer zo leuk is. En dan krabbelen we terug. Ik zie het nu echt al bij meerdere dames ontstaan en zijn we dan niet allemaal veel te moeilijk aan het doen?
Ik heb het gisteren geopperd via de WA wat we nu gaan doen. Hij heeft wél al een plan, maar wil het nog niet delen... Zucht..
Caro- Ratel
Er is in ieder geval een plan Caro! Dat is mooi!
Ik ben nu weer aan het werk na mijn date van gisteren. Het was leuk, hij is blijven slapen en dat was fijn. Maar ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Ik vroeg hem net wanneer we elkaar weer zien. Dan doet hij een beetje moeilijk en heeft het over ergens volgende week. Maar ik wil liever niet door de weeks afspreken. Ik wil lekker in het weekend, iets leuks doen. De stad in, drankjes drinken en zo.
Ik ben ook nog niet verliefd. Maar ik weet niet of ik dat tegen hou omdat hij vaag doet, of dat ik dat niet ga worden. Pfff... moeilijk allemaal.
Bliss: Hoe voel je je er vandaag over?
Ik ben nu weer aan het werk na mijn date van gisteren. Het was leuk, hij is blijven slapen en dat was fijn. Maar ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Ik vroeg hem net wanneer we elkaar weer zien. Dan doet hij een beetje moeilijk en heeft het over ergens volgende week. Maar ik wil liever niet door de weeks afspreken. Ik wil lekker in het weekend, iets leuks doen. De stad in, drankjes drinken en zo.
Ik ben ook nog niet verliefd. Maar ik weet niet of ik dat tegen hou omdat hij vaag doet, of dat ik dat niet ga worden. Pfff... moeilijk allemaal.
Bliss: Hoe voel je je er vandaag over?
Carra- Kletskop
Ik voel me er een beetje gek, maar wel goed bij geloof ik Op zich kan t ook prima natuurlijk, we kunnen t goed vinden samen en zo lang er bij ons allebei verder niemand in the picture is: waarom niet? Het spookte al wel eens eerder door mn hoofd, maar leek me toen nog niet verstandig en ik hield bewust afstand. Nu voelde t wel goed. Het is niet zo dat t nu vanzelfsprekend elke keer gebeurt, bekijk t gewoon per keer!
JD: ook eens met Lisa. Jij hebt de knoop voor jezelf eigenlijk al doorgehakt en hij moet dat nu respecteren.
Caro: oehh een verrassing, ben benieuwd!
Carra: lastig he. Zo voelde ik me een paar jaar geleden toen ik met die oud-collega datete. Die deed ook zo vaag en ik werd alleen maar heel onzeker en wist niet goed wat ik nou voelde. Ik snap dus dat je wat meer duidelijkheid wil, hopelijk krijg je die ook snel.
JD: ook eens met Lisa. Jij hebt de knoop voor jezelf eigenlijk al doorgehakt en hij moet dat nu respecteren.
Caro: oehh een verrassing, ben benieuwd!
Carra: lastig he. Zo voelde ik me een paar jaar geleden toen ik met die oud-collega datete. Die deed ook zo vaag en ik werd alleen maar heel onzeker en wist niet goed wat ik nou voelde. Ik snap dus dat je wat meer duidelijkheid wil, hopelijk krijg je die ook snel.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Carra: snap dat je afstand houdt omdat hij wat vaag doet. zou me niet zo druk maken of je wel of niet verliefd bent, dat kán nog altijd komen toch? Vond je het wel fijn dat hij bij je bleef slapen?
JD: je hebt idd je beslissing al genomen. denk dat je aan pushen nu niet zoveel hebt toch?
Bliss: zolang het goed voelde, is het toch prima? Je hoeft je idd niet aan iemand te verantwoorden, jullie zijn beiden single en als het goed voelt dan is het prima..
Hier heeft ie wel genoeg ideen! Of naar het strand, dan kon mijn hond mee zodat die niet alleen was (vond ik erg lief), of gewoon filmpje + etentje, of anders naar een pretpark.. maar nu moet ik kiezen!
JD: je hebt idd je beslissing al genomen. denk dat je aan pushen nu niet zoveel hebt toch?
Bliss: zolang het goed voelde, is het toch prima? Je hoeft je idd niet aan iemand te verantwoorden, jullie zijn beiden single en als het goed voelt dan is het prima..
Hier heeft ie wel genoeg ideen! Of naar het strand, dan kon mijn hond mee zodat die niet alleen was (vond ik erg lief), of gewoon filmpje + etentje, of anders naar een pretpark.. maar nu moet ik kiezen!
Caro- Ratel
Heel verhaal getypt en nu is het weg *huil*
Poging twee..
Poging twee..
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11