Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Date-topic 2
Even snel:
Toet! Veel plezier vanavond!
Toet! Veel plezier vanavond!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Carra en Toet, heel veel plezier!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
En Bliss ik vind het een leuk berichtje wat je naar die jongen hebt gestuurd. Jammer dat 'ie er niet voor te strikken is maar ik vind het stoer dat je het hebt gedaan!
Poubelle- Ratel
Oh ja, toet's date is vanavond. Have fun!
Ik heb zondag een date. Hij gaat me morgen of vrijdag bellen voor verdere details . Ik hou niet van bellen met dates en al helemaal niet als ik ze nog nooit gezien heb én ik op papier wel een beetje spontaniteit mis.
Dus ik ga ervoor zorgen dat ik voor die tijd terug heb gemaild met een voorstel zodat hij niet hoeft te bellen . Iemand bekend in Leiden en die weet waar het leuk is om wat te drinken?
Ik heb zondag een date. Hij gaat me morgen of vrijdag bellen voor verdere details . Ik hou niet van bellen met dates en al helemaal niet als ik ze nog nooit gezien heb én ik op papier wel een beetje spontaniteit mis.
Dus ik ga ervoor zorgen dat ik voor die tijd terug heb gemaild met een voorstel zodat hij niet hoeft te bellen . Iemand bekend in Leiden en die weet waar het leuk is om wat te drinken?
Spannend Kiekeboe!
Is dat met die ene man? Haha ik houd ook niet van bellen met vreemden, toen mijn eerste internetdate me belde heb ik gewoon niet opgenomen en daarna ge-appt met wat ik had bedacht!
Sorry ik ben niet bekend in Leiden dus daar kan ik je niet mee helpen.
Is dat met die ene man? Haha ik houd ook niet van bellen met vreemden, toen mijn eerste internetdate me belde heb ik gewoon niet opgenomen en daarna ge-appt met wat ik had bedacht!
Sorry ik ben niet bekend in Leiden dus daar kan ik je niet mee helpen.
Poubelle- Ratel
Haha, ja ik ga ook echt niet opnemen! Ja het is met die ene man die een beetje vaderlijk overkomt. Ik weet iig al dat hij heeeeel slim is. Ik heb hem gegoogled en hij reageert soms op weblogs over ingewikkelde dingen en aan zijn betogen kan ik echt geen touw aan vastknopen! Maar goed, ik zie wel hoe het loopt.
Woeiii spannend Kiek! Ben benieuwd. Ik zou ook echt niet opnemen trouwens, heb sowieso een hekel aan bellen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Whahaha! Ik krijg er net een mailtje achteraan met dat hij niet kan bellen. Iets met automatisch incasso's die steeds fout gaan ofzo en wat ze bij de provider maar niet op orde krijgen. Jaja, hij heeft gewoon niet betaald . Maar goed, het goede nieuws is dat hij me iig niet gaat bellen .
Hahah dat is zeker goed nieuws!
Poubelle- Ratel
Jeetje dames af en toe gaat t best hard hier, lees meestal wel mee maar ben vaak gewoon te lui om in te loggen want dat vind ik zo'n gedoe op mn telefoon :p Heb trouwens gisteren op 3 profielen gereageerd bij p.epper, maar nog niks gehoord dus dat zal verder niks worden. Net wel nog een reactie op mijn profiel, maar hij houdt o.a. van rijzen. Ok, hier typ ik ook niet altijd even correct, maar dat gaat m niet worden in ieder geval.
Maar wederom vrij aardige updates hier :-)
@Esperanza, heb je inmiddels al een voorstel gehad? Thanks voor de digitale knuffel :-) en ik weet dat ik niet kansloos ben omdat ik vrijgezel ben (al voelt dat soms wel zo) maar binnenkort ben ik wel een kansloze-thuiswonende-vrijgezel. Mn huis is verkocht, moet er bijna uit, dan ga ik dus naar mn ouders en ben ik weer echt-echt alleen. (woon hier nu nog samen met mn ex) Dus het voelt gewoon allemaal een beetje dubbel..
@Bliss, jammer maar idd stoer dat je een poging hebt gewaagd. En idd fijn dat ie een berichtje terug stuurde.
@Caro..spannend! A.s. zondag dus? Snap ergens wel wat je bedoelt, want alleen maar veiligheid zou het ook niet zijn voor mij, er moet wel een beetje spanning en sensatie/leven in de brouwerij zijn. Niet dat hij dan per definitie ontzettend boring is, maar toch. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Hoop dat je snel van je humeurtje af bent, en dat je hier daarna ook iets luchtiger in staat. Hoop iig dat jullie iets leuks kunnen bedenken om te gaan doen, en dat het weer gezellig wordt. En dan kun je altijd nog zien, toch?
@Kiekeboe, yikes bellen lijkt me ook 3 keer niks. Hoop dat je m op een ander idee kunt brengen ;-) en dat t leuk wordt natuurlijk!
@vlinderjoy, beetje jammer dat ie je vraag om jouw kant op te komen iedere keer lijkt te ontwijken..hoop dat t wel leuk wordt!
Toet, veel plezier! Carra ook? Zag dat iemand anders dat zei..maar kan t me zo gauw niet meer herinneren..Oh wacht morgen..dus Carra veel plezier morgen
@Lady4, jou neem ik de laatste tijd gewoon als voorbeeld..dat het met ons allemaal uiteindelijk ook helemaal goed komt ;-)
Maar wederom vrij aardige updates hier :-)
@Esperanza, heb je inmiddels al een voorstel gehad? Thanks voor de digitale knuffel :-) en ik weet dat ik niet kansloos ben omdat ik vrijgezel ben (al voelt dat soms wel zo) maar binnenkort ben ik wel een kansloze-thuiswonende-vrijgezel. Mn huis is verkocht, moet er bijna uit, dan ga ik dus naar mn ouders en ben ik weer echt-echt alleen. (woon hier nu nog samen met mn ex) Dus het voelt gewoon allemaal een beetje dubbel..
@Bliss, jammer maar idd stoer dat je een poging hebt gewaagd. En idd fijn dat ie een berichtje terug stuurde.
@Caro..spannend! A.s. zondag dus? Snap ergens wel wat je bedoelt, want alleen maar veiligheid zou het ook niet zijn voor mij, er moet wel een beetje spanning en sensatie/leven in de brouwerij zijn. Niet dat hij dan per definitie ontzettend boring is, maar toch. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Hoop dat je snel van je humeurtje af bent, en dat je hier daarna ook iets luchtiger in staat. Hoop iig dat jullie iets leuks kunnen bedenken om te gaan doen, en dat het weer gezellig wordt. En dan kun je altijd nog zien, toch?
@Kiekeboe, yikes bellen lijkt me ook 3 keer niks. Hoop dat je m op een ander idee kunt brengen ;-) en dat t leuk wordt natuurlijk!
@vlinderjoy, beetje jammer dat ie je vraag om jouw kant op te komen iedere keer lijkt te ontwijken..hoop dat t wel leuk wordt!
Toet, veel plezier! Carra ook? Zag dat iemand anders dat zei..maar kan t me zo gauw niet meer herinneren..Oh wacht morgen..dus Carra veel plezier morgen
@Lady4, jou neem ik de laatste tijd gewoon als voorbeeld..dat het met ons allemaal uiteindelijk ook helemaal goed komt ;-)
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10
Lady is ook mijn grote voorbeeld!
Spannend Kiekeboe! Ik ben ook niet bekend in Leiden dus kan je niet helpen. Ik zeg trouwens als ik aan iemand mijn nummer geeft dat hij het niet in zijn hoofd moet halen om me te bellen omdat ik dan toch niet op neem. Haha.
Spannend Kiekeboe! Ik ben ook niet bekend in Leiden dus kan je niet helpen. Ik zeg trouwens als ik aan iemand mijn nummer geeft dat hij het niet in zijn hoofd moet halen om me te bellen omdat ik dan toch niet op neem. Haha.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Oeh dat is een goede Carra! Die ga ik voor een volgende keer onthouden :-).
En ja, Lady is ook mijn voorbeeld haha!
En ja, Lady is ook mijn voorbeeld haha!
Ja dat zeg ik ook altijd. Ook tegen die jongen die me laatst (voor de 2e keer) in de kroeg versierde, maar hij deed het gewoon toch (maar heb toch bijna altijd het geluid uit staan, dus ik hoorde het lekker niet muhaha)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Kerel schreef:Ga jij daten met een van de dames hier dan, Fred?
Hey Kerel ben jij er ook nog. Lang niet gezien hier meer. Ik begin dat ene topic waar wij en een paar dames veel in zaten te posten wel te missen...
Maar op je vraag moet ik toch wel ontkennend reageren. Ik ga niet op date met een van de dames hier, maar ik vind het wel leuk om de vorderingen te lezen van de dames...
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Primrose schreef: Net wel nog een reactie op mijn profiel, maar hij houdt o.a. van rijzen.
ik zou dan echt in staat zijn om een berichtje terug te sturen met: goh je bent dus bakker??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Joehoee ben ik weer. Het was super leuk! Hij is blijven slapen, wat eigenlijk niet de bedoeling was maar anders moest hij na het eten alweer bijna naar huis ivm ov. We hadden lasagne gemaakt en dat moest natuurlijk vet lang in de oven dus de hele tijd beneden met m'n huisgenoten gezeten, was super gezellig. Daarna beetje tv gekeken, wijntje gedronken en vooral heel veel gekletst. Verder, ondanks de overnachting, niks spannends gebeurd. Ik ben er nog niet echt uit of ik dat nou juist een goed of slecht teken vind..
Anyway, een leuke date gehad en waarschijnlijk dit weekend weer!
Anyway, een leuke date gehad en waarschijnlijk dit weekend weer!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Klinkt best ok Toet! Gezellig dat hij is blijven slapen. En van het weekend weer, lekker snel!
Carra- Kletskop
Carra schreef:Klinkt best ok Toet! Gezellig dat hij is blijven slapen. En van het weekend weer, lekker snel!
Jep! En het initiatief kwam van hem, dus dat is ook positief
Toet- Lady Post-a-lot
Leuk!! Was hij nog steeds leuk, ook zonder konijnenpak en alcohol?
Carra- Kletskop
Leuk Toet! Klinkt als een geslaagde date!
Carra, hoe was jouw date?
Poubelle al een nieuwe datum gepland?
Primrose, ik snap het. Dan woon je ook nog ineens weer bij je ouders! Maar het lijkt me nu ook wel lastig, dat je nog met je ex woont.
Haha Kiekeboe, dat heeft zich dan vanzelf al weer opgelost! Ik vind bellen van tevoren eigenlijk wel prettig. Weet je alvast een beetje of het gesprek loopt. Ik heb zelf ook wel een hekel aan bellen, en zal ook zeker niet zelf initiatief nemen, maar ik heb toch best wel vaak gebeld voor een eerste date.
Carra, hoe was jouw date?
Poubelle al een nieuwe datum gepland?
Primrose, ik snap het. Dan woon je ook nog ineens weer bij je ouders! Maar het lijkt me nu ook wel lastig, dat je nog met je ex woont.
Haha Kiekeboe, dat heeft zich dan vanzelf al weer opgelost! Ik vind bellen van tevoren eigenlijk wel prettig. Weet je alvast een beetje of het gesprek loopt. Ik heb zelf ook wel een hekel aan bellen, en zal ook zeker niet zelf initiatief nemen, maar ik heb toch best wel vaak gebeld voor een eerste date.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Heb jij al een nieuwe date staan Esperanza?
Ik heb mijn date vanavond. En ik heb nog steeds een korstje op mijn lip, dus ik weet niet of hij mij wel wil zoenen. Het is niet meer besmettelijk, maar het is ook niet weg. Maar goed, ik heb het hem gezegd en hij heeft niet afgezegd, dus dat is een goed teken. Haha.
Ik heb mijn date vanavond. En ik heb nog steeds een korstje op mijn lip, dus ik weet niet of hij mij wel wil zoenen. Het is niet meer besmettelijk, maar het is ook niet weg. Maar goed, ik heb het hem gezegd en hij heeft niet afgezegd, dus dat is een goed teken. Haha.
Carra- Kletskop
Oh vanavond pas, leuk! Joh een korstje moet niet uit maken toch!?
Nee nog steeds geen date gepland, ik weet trouwens ook niet of die er nog wel gaat komen, maar we zullen zien. Hij is nog niet met een voorstel gekomen, maar ik zit al de hele week ziek thuis, dus misschien dat het daardoor komt. We hebben nog wel dagelijks contact, maar het neemt wel af. Ik merk ook dat ik het wel een beetje gehad heb met berichtjes sturen, het blijft allemaal zo oppervlakkig en ik kan er vrij weinig mee.
Nee nog steeds geen date gepland, ik weet trouwens ook niet of die er nog wel gaat komen, maar we zullen zien. Hij is nog niet met een voorstel gekomen, maar ik zit al de hele week ziek thuis, dus misschien dat het daardoor komt. We hebben nog wel dagelijks contact, maar het neemt wel af. Ik merk ook dat ik het wel een beetje gehad heb met berichtjes sturen, het blijft allemaal zo oppervlakkig en ik kan er vrij weinig mee.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Carra schreef:Leuk!! Was hij nog steeds leuk, ook zonder konijnenpak en alcohol?
Haha ja dat wel, al leek het toen wel 'intenser', waarschijnlijk door de alcohol Ik weet nog niet zo heel goed wat ik er er mee moet, hij is zo leuk en lief maar ik weet nog steeds niet of dat voor mij is. Maarja, dit weekend weer daten dus we gaan het zien
Veel plezier op je date vanavond! Zou ook wel een beetje flauw zijn als hij daarom zou afzeggen toch? Heb je zin om hem weer te zien?
Toet- Lady Post-a-lot
Goed zo, gewoon maar zien van het weekend. Leuk en lief is in ieder geval een goed begin.
Ik heb veel zin in vanavond, maar vind het ook heel spannend. Het is nu 1,5e week geleden dat we elkaar gezien hebben. Maar we hebben vrijwel elke dag contact. We gaan het zien vanavond!
Ik heb veel zin in vanavond, maar vind het ook heel spannend. Het is nu 1,5e week geleden dat we elkaar gezien hebben. Maar we hebben vrijwel elke dag contact. We gaan het zien vanavond!
Carra- Kletskop
Veel plezier vanavond Carra!
En Toet: soms is buiten je eigen kader heel goed! Dus lekker laten gaan met deze kerel en zien waar het schip strandt :-)
Hier heb ik trouwens nog geen idee wát we dit weekend gaan doen. Kerel: kom met een plan!
En Toet: soms is buiten je eigen kader heel goed! Dus lekker laten gaan met deze kerel en zien waar het schip strandt :-)
Hier heb ik trouwens nog geen idee wát we dit weekend gaan doen. Kerel: kom met een plan!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: