Date-topic 2
+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Date-topic 2
@ Vino, Gewoon via FaceBook, precies zoals Bliss zegt, misschien heb je Pepper dan wel helemaal niet meer nodig .
@ Burn, Al een leuke date gevonden of moet je nog een leuke date tegenkomen?
@ Burn, Al een leuke date gevonden of moet je nog een leuke date tegenkomen?
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Oke, ik ga een berichtje via FB sturen. Nu nog iets bedenken wat precies.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Poubelle, je bent hartstikke leuk, dus snap niet dat ze je niet leuk vinden. Stomme mannen! Ik sta ook nog steeds ingeschreven op Paiq, maar kom er ook geen leuke mannen tegen. Heb me laatst ook ingeschreven op Pepper, maar nog geen profiel aangemaakt. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in internetdaten, maar ja.... zo kom ik ook niemand tegen.
Vino, nou dat schiet dus ook niet op. Een berichtje van iemand van 48 Tja dat schiet natuurlijk ook niet op. Hier gebeurt er niet zo veel. Zoals ik hierboven al schreef, heb ik eigenlijk niet zo'n zin in het hele internetdaten. Misschien moet ik het maar gewoon even laten rusten of zo.
Die ene date van jou komt nog steeds niet heel overtuigend op me over. Ik ben het even vergeten, maar had je hem al gezien of kende je hem van internet?
En die andere jongen zou ik gewoon via FB een berichtje doen. Inderdaad aangeven dat je z'n berichtje niet kan lezen.
Toet, wat stom dat hij nog niet gereageerd heeft! Het klonk allemaal zo leuk.
Vino, nou dat schiet dus ook niet op. Een berichtje van iemand van 48 Tja dat schiet natuurlijk ook niet op. Hier gebeurt er niet zo veel. Zoals ik hierboven al schreef, heb ik eigenlijk niet zo'n zin in het hele internetdaten. Misschien moet ik het maar gewoon even laten rusten of zo.
Die ene date van jou komt nog steeds niet heel overtuigend op me over. Ik ben het even vergeten, maar had je hem al gezien of kende je hem van internet?
En die andere jongen zou ik gewoon via FB een berichtje doen. Inderdaad aangeven dat je z'n berichtje niet kan lezen.
Toet, wat stom dat hij nog niet gereageerd heeft! Het klonk allemaal zo leuk.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wat leuk om alle verhalen hier te lezen en dat het topic zo levendig is
Ik kijk en reageer vaak via mijn gsm en dat is best irritant dus vandaar dat ik weinig op anderen reageer mar ik hou jullie updates bij
Wat betreft "het label relatie" bij mij hebben jullie ook gelijk, het is leuk zoals het nu gaat en ik zie wel hoe het groeit, als het me te lang gaat duren vraag ik hem uiteindelijk wel wat nu zijn bedoelingen zijn. Op dit moment zijn het dus de lusten en niet de lasten haha.
Ik kijk en reageer vaak via mijn gsm en dat is best irritant dus vandaar dat ik weinig op anderen reageer mar ik hou jullie updates bij
Wat betreft "het label relatie" bij mij hebben jullie ook gelijk, het is leuk zoals het nu gaat en ik zie wel hoe het groeit, als het me te lang gaat duren vraag ik hem uiteindelijk wel wat nu zijn bedoelingen zijn. Op dit moment zijn het dus de lusten en niet de lasten haha.
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
dr_oupy schreef:@ Burn, Al een leuke date gevonden of moet je nog een leuke date tegenkomen?
Moet nog een date tegenkomen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:dr_oupy schreef:@ Burn, Al een leuke date gevonden of moet je nog een leuke date tegenkomen?
Die spot-de-date-avond moet maar snel komen, want ik moet hem ook nog tegenkomen
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:Burn schreef:dr_oupy schreef:@ Burn, Al een leuke date gevonden of moet je nog een leuke date tegenkomen?
Die spot-de-date-avond moet maar snel komen, want ik moet hem ook nog tegenkomen
Helemaal mee eens!
Antibes: Ik lees jouw berichten echt met een lach op mijn gezicht Echt super leuk dat jullie elkaar zo leuk vinden. Hopelijk kunnen jullie elkaar ooit (in mei) in het echt ontmoeten, en hopelijk bevalt dat net zo goed als het contact wat je nu hebt.
Toet: Jammer dat je nog steeds niks gehoord hebt. Je was zo lekker enthousiast na je chatsessie laatst, maar dit zou ik ook niet leuk vinden. Zeker niet als je iemand zo leuk vindt.
Dr oupy: Veel plezier op je date!
Verder lees ik lekker mee en geniet van jullie verhalen, en leef met jullie mee als het minder leuke verhalen zijn. Van mijn kant lekker even niks, komt ooit nog wel.
Gast- Gast
Plehhh ik heb hem net gesproken en het was echt niet leuk. Heb even geen zin om te vertellen maar verhaal volgt later.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ahh Toet
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ah jullie zijn lief! Ga het toch maar vertellen want ik kan nu toch niet slapen en misschien valt het dan een beetje van me af.
Hij begon straks tegen me te chatten en dat vond ik natuurlijk heel leuk. Nou begon het gesprek al een beetje raar want hij reageerde niet op mijn laatste bericht maar begon gewoon heel luchtig een nieuw gesprek, hoe het ging en of ik een beetje bijgekomen was van oud &nieuw enzo. Toen vroeg ik aan hem wat hij aan het doen was en toen kwam het hele verhaal. Hij vertelde dat hij met oud&nieuw met een meisje had gezoend (geen probleem verder, ik heb zelf ook met iemand gezoend) en dat ze nu (?) bij hem was?! Ik probeerde er maar zo luchtig mogelijk over te doen want het zou natuurlijk ook raar zijn als ik er een drama van zou maken. Vroeg aan hem of ze dan mee zat te lezen of dat hij het normaal vond dat hij gewoon met een ander meisje chat terwijl hij ‘visite’ heeft. Toen vertelde hij dat ze onder de douche stond bah, ieuw, echt, blehhh Daarna vroeg ik waarom hij dit in hemelsnaam tegen MIJ vertelde? Zei hij dat ie gewoon eerlijk tegen mij wou zijn en dat ie daarom een paar dagen niks van zich had laten horen, want het voelde niet eerlijk tegenover zowel mij als haar om met twee meisjes tegelijk bezig te zijn. En ja.. hij beantwoordde tenslotte alleen mijn vraag (want ik vroeg dus wat hij had gedaan vanavond) Daarna begon hij nog dat ze eigenlijk helemaal niet zo leuk was (ja tuurlijk, fuck off) en dat hij haar dadelijk maar naar huis ging sturen Toen was ik er wel klaar mee en heb ik het gesprek beëindigd.
Ieuw ik vind het echt een beetje vies. Slaat natuurlijk nergens op en in feite heeft hij niks verkeerds gedaan, er is niks tussen ons dus hij heeft alle recht om te doen wat hij wil maar ik snap niet zo goed waarom hij het tegen mij verteld. Heel fijn dat hij er eerlijk over is hoor, maar ik hoef niet te horen wat hij allemaal uitspookt.Bah. Sorry warrig verhaal ik ben een beetje van slag
Hij begon straks tegen me te chatten en dat vond ik natuurlijk heel leuk. Nou begon het gesprek al een beetje raar want hij reageerde niet op mijn laatste bericht maar begon gewoon heel luchtig een nieuw gesprek, hoe het ging en of ik een beetje bijgekomen was van oud &nieuw enzo. Toen vroeg ik aan hem wat hij aan het doen was en toen kwam het hele verhaal. Hij vertelde dat hij met oud&nieuw met een meisje had gezoend (geen probleem verder, ik heb zelf ook met iemand gezoend) en dat ze nu (?) bij hem was?! Ik probeerde er maar zo luchtig mogelijk over te doen want het zou natuurlijk ook raar zijn als ik er een drama van zou maken. Vroeg aan hem of ze dan mee zat te lezen of dat hij het normaal vond dat hij gewoon met een ander meisje chat terwijl hij ‘visite’ heeft. Toen vertelde hij dat ze onder de douche stond bah, ieuw, echt, blehhh Daarna vroeg ik waarom hij dit in hemelsnaam tegen MIJ vertelde? Zei hij dat ie gewoon eerlijk tegen mij wou zijn en dat ie daarom een paar dagen niks van zich had laten horen, want het voelde niet eerlijk tegenover zowel mij als haar om met twee meisjes tegelijk bezig te zijn. En ja.. hij beantwoordde tenslotte alleen mijn vraag (want ik vroeg dus wat hij had gedaan vanavond) Daarna begon hij nog dat ze eigenlijk helemaal niet zo leuk was (ja tuurlijk, fuck off) en dat hij haar dadelijk maar naar huis ging sturen Toen was ik er wel klaar mee en heb ik het gesprek beëindigd.
Ieuw ik vind het echt een beetje vies. Slaat natuurlijk nergens op en in feite heeft hij niks verkeerds gedaan, er is niks tussen ons dus hij heeft alle recht om te doen wat hij wil maar ik snap niet zo goed waarom hij het tegen mij verteld. Heel fijn dat hij er eerlijk over is hoor, maar ik hoef niet te horen wat hij allemaal uitspookt.Bah. Sorry warrig verhaal ik ben een beetje van slag
Toet- Lady Post-a-lot
Toet wat vervelend.
Burn: Hahahaha geniaal nog wat tegen gekomen ???
Hier gaat het super met date 1. Ik heb een vermoeden dat het meteen ook de laatste is. Het klikt super en we gaan al wat dieper met gesprekken. Hij heeft al te kennen gegeven dat hij mij echt leuk vind en het te lang vind duren voor date 2 hahaha.
Ik wil het wel rustiger aan doen want ik heb natuurlijk genoeg voor de kiezen gehad waardoor open stellen best moeilijk is. Hij weet ervan en zegt geduld graag voor me op te brengen.
10 jan hebben we beide vrij dan gaan we de middag schaatsen en de avond uit eten. En 18 jan gaan we stappen dan ontmoet ik zijn vrienden en hij een deel van mijn vriendinnen.
Hier gaat het super met date 1. Ik heb een vermoeden dat het meteen ook de laatste is. Het klikt super en we gaan al wat dieper met gesprekken. Hij heeft al te kennen gegeven dat hij mij echt leuk vind en het te lang vind duren voor date 2 hahaha.
Ik wil het wel rustiger aan doen want ik heb natuurlijk genoeg voor de kiezen gehad waardoor open stellen best moeilijk is. Hij weet ervan en zegt geduld graag voor me op te brengen.
10 jan hebben we beide vrij dan gaan we de middag schaatsen en de avond uit eten. En 18 jan gaan we stappen dan ontmoet ik zijn vrienden en hij een deel van mijn vriendinnen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ah Toet... dat is echt niet leuk. En idd, hij kan ook teveel vertellen
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Lieve toet, deze man is jou aandacht niet waard. Ik vind hem over komen als een player en ik denk dat het heel goed is dat je hem laat gaan. Jij verdiend veel beter. Hij heeft geen greintje respect voor jou niet en voor die meid niet. Bah wat een ezel !
Stuiterbal- Kletskop
Stuiterbal schreef:Lieve toet, deze man is jou aandacht niet waard. Ik vind hem over komen als een player en ik denk dat het heel goed is dat je hem laat gaan. Jij verdiend veel beter. Hij heeft geen greintje respect voor jou niet en voor die meid niet. Bah wat een ezel !
Ahh nu moet ik huilen. Ik weet het ik weet het maar ik vind hem zo leuk. Ik ga ook even geen contact met hem zoeken hoor. De manier waarop hij het verteld (en ook hoe hij over haar praat idd) staat mij ook niet aan. Maar ik vond hem zo leuk
Toet- Lady Post-a-lot
Dat geloof ik dat je hem leuk vind en dat is dan ook moeilijk het los te laten. Het is ook geheel jou keuze maar waarom zou hij jou dat allemaal vertellen ??? Wat voor meerwaarde heeft het voor jou ook al zijn jullie elkaar niks verplicht. Ik vind het echt een laffe streek.
Niet huilen schat sorry was niet mijn bedoeling maar zo iemand bah mijn nek haren gaan daar van recht op staan.
Niet huilen schat sorry was niet mijn bedoeling maar zo iemand bah mijn nek haren gaan daar van recht op staan.
Stuiterbal- Kletskop
Nou wat raar Toet! Dat doe je toch niet? Vind t ook lullig voor die meid onder de douche trouwens! Hmm, zo leuk is ie misschien toch niet dan
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik weet dus ook niet of ik het nou juist moet waarderen dat hij eerlijk is of dat ik boos/teleurgesteld/verdrietig moet zijn. Ik weet het niet zo goed. Maar het voelt ook niet eerlijk hier kwaad over te worden want er was gewoon helemaal niks tussen ons, dus hij heeft eigenlijk niks verkeerds gedaan. Alleen heb ik nu dus al het gevoel dat ik over me heen laat lopen en dat wil ik ook weer niet. Ik laat het eerst maar weer even voor wat het is, ga voorlopig geen contact met hem opzoeken en ik zie wel of hij dat andersom wel met mij doet.
Toet- Lady Post-a-lot
Aah Toet dat is inderdaad een hele rare wending ineens. Vind het ook wel vreemd dat 'ze eigenlijk niet zo leuk is', maar ze wel bij hem staat te douchen. Als ik iemand niet leuk vind hoeft hij ook niet bij mij te douchen.. Ik snap dat het je pijn doet, maar net wat Stuiterbal zegt is hij jou niet waard.
Stuiterbal, het zit dus erg goed tussen jullie tot nu toe
Stuiterbal, het zit dus erg goed tussen jullie tot nu toe
Gast- Gast
Oh bah, dat is echt helemaal niet leuk zeg! Ik weet hoe rot ik me eergister voelde en dat was echt niets vergeleken bij dit.. Eens met Stuiterbal, wat een eikel! Dat met iemand anders zoenen is inderdaad helemaal geen probleem, maar met jou chatten terwijl zij daar is en de manier waarop hij over haar praat. Ik weet niet, het komt echt fout over en absoluut niet "eerlijk". Ook echt een tegenvaller in hem als persoon, ik zou echt teleurgesteld zijn in een gast die meisjes naar huis haalt die "eigenlijk helemaal niet zo leuk zijn". Waar was ze dan wel leuk genoeg voor, seks? Bah, wat een tegenvaller zeg!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Toet schreef:Ja ik weet dus ook niet of ik het nou juist moet waarderen dat hij eerlijk is of dat ik boos/teleurgesteld/verdrietig moet zijn. Ik weet het niet zo goed. Maar het voelt ook niet eerlijk hier kwaad over te worden want er was gewoon helemaal niks tussen ons, dus hij heeft eigenlijk niks verkeerds gedaan. Alleen heb ik nu dus al het gevoel dat ik over me heen laat lopen en dat wil ik ook weer niet. Ik laat het eerst maar weer even voor wat het is, ga voorlopig geen contact met hem opzoeken en ik zie wel of hij dat andersom wel met mij doet.
Hij heeft niets verkeerd gedaan nee, maar de manier waarop hij over haar praat getuigt wel van niet echt leuk met (andere dan) meisjes omgaan. Kan best zijn dat hij jou alsnog wel echt leuk vindt en met jou heel anders om zou gaan, maar ergens zal het ook wel een beetje samenhangen met type/karakter. Ben het wel eens met stuiterbal dat "leuke jongens" niet zo met meisjes omgaan of zo over ze praten.. Volgens mijn definitie van leuk dan.. Ik zou denk ik teleurgesteld zijn, maar ik vind niet dat je dit hoeft te waarderen hoor, zou ik iig niet kunnen denk ik.
Antibes- Ratel
Stuiterbal schreef:Toet wat vervelend.
Oh, wat leeeeeeeukkkk... Ik ben echt benieuwd hoe dat schaatsen gaat worden haha.. Nog een week zeg, zelfs ík vind het lang duren haha!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Toet schreef:Ja ik weet dus ook niet of ik het nou juist moet waarderen dat hij eerlijk is of dat ik boos/teleurgesteld/verdrietig moet zijn. Ik weet het niet zo goed. Maar het voelt ook niet eerlijk hier kwaad over te worden want er was gewoon helemaal niks tussen ons, dus hij heeft eigenlijk niks verkeerds gedaan. Alleen heb ik nu dus al het gevoel dat ik over me heen laat lopen en dat wil ik ook weer niet. Ik laat het eerst maar weer even voor wat het is, ga voorlopig geen contact met hem opzoeken en ik zie wel of hij dat andersom wel met mij doet.
Hij heeft niets verkeerd gedaan nee, maar de manier waarop hij over haar praat getuigt wel van niet echt leuk met (andere dan) meisjes omgaan. Kan best zijn dat hij jou alsnog wel echt leuk vindt en met jou heel anders om zou gaan, maar ergens zal het ook wel een beetje samenhangen met type/karakter. Ben het wel eens met stuiterbal dat "leuke jongens" niet zo met meisjes omgaan of zo over ze praten.. Volgens mijn definitie van leuk dan.. Ik zou denk ik teleurgesteld zijn, maar ik vind niet dat je dit hoeft te waarderen hoor, zou ik iig niet kunnen denk ik.
Hmh ja, ik vind dat dus ook wel een negatieve eigenschap van hem maar ik zie het toch een beetje dubbel. Ik bedoel, ik heb ook wel eens seks gehad met een jongen alleen voor de seks en zeg dan ook (maar dan tegen mijn vriendinnen ) 'was leuk voor een keertje, maar ik hoef verder niks van hem' maar nu ik het zo van hem voor vind ik het niet leuk om te horen. Ik kan zijn eerlijkheid wél waarderen maar de actie opzich is gewoon stom en gemeen en hij had er beter zijn mond over kunnen houden denk ik.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: