Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
Sorrento
JustMeDaan
Sterre
Bazinga
Kiekeboe
Esperanza
mauwmauw
Stuiterbal
Lady4
Poubelle
Vino
Viva
Lenthe
Frappuccino
JD
ijsjemeisje
Primrose
*Noosa
Char1
Susan
SuperGrover
Tabbert
Vlinderjoy
Janelie
Sugarfall
Minx
Erin
Zwerver
Phileine
Beachgirl
Carra
Caro
June
Sneeuwvlok
_Lacey_
Kowalski
Toet
nijntje4
Burn
Gympie
Blond
Marsy28
dr_oupy
Atelier Madame
Cupcake
Chocolate Cookie
sokpop
Polly
Bliss
Antibes
54 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 3 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra do 3 jan 2013 - 0:54

Oooh Antibes, jouw verhaal is zo leuk!! Maar (en nu ga ik even de bezorgde moeder uithangen) is het wel verstandig dat jij naar hem toe gaat? Ik zou het best wel eng vinden om in mijn eentje naar Israël te gaan. En hoewel het allemaal vast goed komt, ken je hem natuurlijk niet echt. Ik zou het veel veiliger vinden als hij naar jou toe komt. Ik hoop wel dat dat in mei gaat lukken. Hoewel dat nog best lang duurt. Date-topic 2 - Pagina 3 1270000679

Misschien moeten we allemaal eens gaan chat rouletten!

Caro die paar minuten mogen best. Pfff... Wat een sukkel. Je vindt hem in ieder geval nu al zelf een eikel, dat is stap één. Je komt er wel!

Internetdaters; ik vind dat je op Pepper zo weinig kan als niet betalend lid. Op e-matching is dat wel beter. Dan kan je alleen berichtjes sturen als iemand anders je wat stuurt. Ik kreeg ook berichten van mannen boven de 40. En eentje van 30. Die was echt niet leuk dus ik heb netjes een bericht teruggestuurd dat ik geen interesse heb. Kreeg ik terug; Ach ja ik zie het nu pas. Je bent ook veel te jong voor mij.
Ik ben 28... Date-topic 2 - Pagina 3 394967

Polly lekker van genieten. Misschien vinden jullie elkaar wel zo leuk dat alle bezwaren toch opzij kunnen worden geschoven.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 3:38

Bliss: Ik denk dat het ook helemaal geen kwaad kan om mannen gewoon even lekker te laten voor wat het is hoor, dus ik zou die datingsites dan lekker laten gaan.. Ik ben ook vaak genoeg maanden niet ermee bezig geweest, lekker rustig.. Wink Ik vind het wel heel knap van je (en blij voor je) dat het zo goed gaat om vriendschappelijk met je ex om te gaan. Dat is toch ook wel heel fijn, dan ben je niet naast je relatie ook gelijk je maatje kwijt. Ik hoop dat jullie gewoon leuk vrienden kunnen blijven!

Droupy: Wauw! Na een jaar!!? Waar ken je hem van? Waarom ging het vorige week niet door? Wel leuk zeg!! Wat gaan jullie doen? Wat betreft andere date, weet ik niet. Ik zou zelf afzeggen denk ik, ik ben erg van het bij twijfel, niet doen. Omdat het dan meestal ook niet echt leuk wordt, maar een beetje geforceerd ofzo. Maar ik weet ook niet hoe jij erin staat. Als je zelf zoiets hebt van we kunnen wel gewoon gezellig een leuke avond hebben, dan kun je ook gewoon afspreken en kijken hoe het is en erna gewoon eerlijk en duidelijk zijn. Ik denk dat het voor hem ook niet uitmaakt, vlak voor of na de date afgewezen worden.. :P Wat heb je gedaan?

Vino: Vaag zeg, wil hij dan wel of niet? Naja, als hij af wil spreken dan weet hij je te vinden toch. En als hij dan niet reageert, nou dan zou ik hem lekker in zijn sop gaar laten koken..

Polly: Dat is inderdaad ook wel een lastige situatie zeg. Hoe vaak kunnen jullie elkaar dan ongeveer zien? Ik ben nu wel even de weg kwijt, want er zijn/waren twee mannen in het spel bij jou he? OF naja, de ene dan nu niet meer en de andere nog wel, maar ziet lange afstand niet zitten? Of zag die andere lange afstand niet zitten? Ik heb even ondertiteling nodig haha!

Toet toet toet: is er alweer nieuws nieuws nieuws? Heb je zelf al gezegd dat je hem wel snel wilt zien?

Cupcake: het hoeft ook nog niet per se het etiketje relatie te hebben toch? Helemaal met lastige exen en kinderen in het spel kan het volgens mij helemaal geen kwaad om het gewoon leuk te hebben samen en wel te zien hoe het loopt.. smile Het klinkt in ieder geval heel goed!

Laatst aangepast door Antibes op do 3 jan 2013 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 3:38

Atelier Madame schreef:Wat een leuk verhaal Antibes I love you Waar woont hij precies en hoe heb je hem opgedoken op internet?
Ik heb trouwens ook zo'n soort verhaal gehad alleen toen was ik nog een stuk jonger. Jarenlang via msn contact gehad met een jongen uit Amerika. Avond aan avond met elkaar chatten en webcammen. Waren echt smoorverliefd op elkaar. Maar goed toen ik 18 was en ging studeren bloedde het contact een beetje dood, kreeg toen in Nederland een vriend. Toen ik 21 was ging ik een zomer door amerika reizen met een vriendin ook langs de plaats waar hij woonde. Ik was toen inmiddels al vrijgezel en via facebook hadden we soms nog wel eens contact. Uiteindelijk daar afgesproken en echt een leuke week beleefd waarbij we ondanks dat we al 6 jaar ouder waren elkaar nog steeds heel leuk vonden. Bij thuiskomst wilden we er eigenlijk allebei voor gaan in eerste instantie, totdat ik toch wel erg begon te twijfelen, hij wilde toen voor een jaar naar Nederland komen. En dat werd me toch echt te heet onder de voeten. Leerde toen mn huidige vriend kennen en hebben toen het contact verbroken.
maaaaar bottom-line het kan dus wel!
Hij woont in het zuiden van Israël. En we zijn aan de praat geraakt via internet, chatroulette dus. En toen facebook/skype uitgewisseld en toen heb ik zijn nummer van zijn facebook gejat en zijn we ook aan het whatsappen geslagen. Ik vind het echt leuk om jouw verhaal te lezen, thanks! Het kán dus inderdaad wel, dat is wel fijn om te horen. Ik had het er gisteren met een vriendin over en ik ben echt bang dat we elkaar dan eindelijk ontmoeten en dat hij dan niet lekker ruikt ofzo... :P

Kiekeboe schreef:Jeetje antibes, wat een update weer! Ik zou echt niet kunnen wachten tot de zomer om hem dan pas te kunnen zien en ik zou ook zo bang zijn dat hij straks dat meisje leuk gaat vinden! Ik vind het knap dat je zoveel geduld op kan brengen.
Ik zou ergens ook het liefst nu op een vliegtuig stappen hoor, maar we volgen allebei een serieuze studie waarbij je niet even een weekje weg kunt zonder gevolgen. En ik ga ook geen honderden euro's betalen en uren vliegen voor 2 of 3 dagen.. Daar ben ik dan nog nét rationeel genoeg voor haha!

Polly schreef:Beetje zoals bij jou, Antibes Very Happy Ik vind echt dat je gewoon moet GAAN in mei, maak het mogelijk!! Doe het!! Daar krijg je toch van zijn leven geen spijt van... Ik vind Atelier Madame's verhaal ook super leuk voor jou, dat moet je toch hoop geven, of niet? Je kunt het maar beter proberen om te zien hoe het is in real life, dan dat je je altijd afvraagt hoe het geweest zou zijn.
Goed dat hij de date heeft afgezegd!! Very Happy Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt.
Poubelle schreef:Antibes wat een leuke update! Ik vind ook echt dat je in mei moet gaan! Al zou dat voor mij nog veul te lang duren, maar als dat het eerste moment is dat je hem in real life kunt gaan zien moet je het doen!
Het kan tegenvallen, maar ik denk dat je spijt zal krijgen als je niet gaat.
Ik vind het iig geweldig om je updates te lezen!
Ja, jullie hebben ook wel gelijk hoor. Worst case scenario: we vinden elkaar niet leuk en het valt tegen, dan weet je dat ook weer en dan is het misschien vriendschappelijk zelfs nog wel leuk. En als het wel leuk is, dan zie ik dan wel weer hoe het verder gaat... Nu verandert mijn rooster nog wel eens, dus ik durf niet nu al er vanuit te gaan dat ik kan gaan, maar ik vind het wel écht zeker weten een goeie optie, de zomer duurt nog zó lang... :o

Vino schreef:Antibes, haha, nu moet je wel daar naar toe hoor in mei. Als hij die date heeft gecancelld voor jou.
Niet voor mij, voor zichzelf.. angel Ik zou het hem nooit gevraagd hebben, hij is mij niets verplicht en als hij wil gaat hij toch wel en daar heb ik totaal geen zicht op, dus ik heb liever dat hij gewoon doet wat hij wil en dat hij het mij vertelt, dan dat ik ga zeggen dat ik dingen niet wil en hij het me dan ook niet meer vertelt. Maar we zaten gisteravond dus gewoon te skypen en toen zei hij opeens "This day-date friday, it's not gonna happen, I don't want it, she is not you, I just want to be alone"... I love you Maar het betekent stiekem wel veel voor me dat hij dat afgezegd heeft.. smile

Carra schreef:Oooh Antibes, jouw verhaal is zo leuk!! Maar (en nu ga ik even de bezorgde moeder uithangen) is het wel verstandig dat jij naar hem toe gaat? Ik zou het best wel eng vinden om in mijn eentje naar Israël te gaan. En hoewel het allemaal vast goed komt, ken je hem natuurlijk niet echt. Ik zou het veel veiliger vinden als hij naar jou toe komt. Ik hoop wel dat dat in mei gaat lukken. Hoewel dat nog best lang duurt. Date-topic 2 - Pagina 3 1270000679

Misschien moeten we allemaal eens gaan chat rouletten!
Haha, is goed van je hoor.. Ik zou sowieso niet specifiek naar hem toe gaan hoor. Ik zou denk ik wel alleen een week naar Israel gaan, maar dan naar Tel aviv en misschien een auto huren. We hebben ook nog kennissen daar die bij hem in de buurt wonen, dus dan zou ik denk ik naar Tel aviv gaan en dan miss een dag of 2-3 naar die kennissen en van daaruit hem opzoeken. Ik zou niet echt naar hem toe gaan zeg maar, ik zou hem gewoon ontmoeten (en dan als het heel leuk is en wel redelijk vertrouwd dan zie ik wel weer verder). Wink En ja, ga chatrouletten! Wel gegarandeerd liefde op afstand dan trouwens, maar goed, je kunt niet alles hebben.. Overigens is het niet veel beter dan een datingsite vrees ik, ook op chatroulette moet je door een hoop vreemde vogels heen om een leuk exemplaar tegen te komen.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  sokpop do 3 jan 2013 - 4:10

Wow wat schrijven jullie veel Very Happy

Bliss wat fijn dat je nog goed contact kan hebben met je ex. Wij hebben dit ook geprobeerd maar sinds hij iemand anders heeft loopt het toch allemaal wat moeizamer. Nu dus maar even wat minder contact.

Polly het lijkt mij ook heel lastig om een relatie te hebben terwijl je elkaar zo weinig ziet. Ach zolang het leuk is er lekker van genieten!

Antibes ik hoop ook dat ik een leuke paiq date ga krijgen Very Happy. Wat een stoer verhaal en mooi dat hij zijn date heeft afgezegd. Ik zou het ook wel erg spannend vinden om hem dan in mei in het echt te zien.

Caro wat vervelend dat je die jongen elke dag weer moet zien. Het zou een stuk makkelijker zijn als je hem gewoon een tijdje uit de weg kan gaan denk ik zo.

Toet wat stoer dat je gewoon iemand aandurft te spreken op facebook. Geloof niet dat ik daar het lef voor zou hebben. Hebben jullie nu ook echt een date afgesproken?

Carra 28 is ook wel ontzettend jong voor iemand van 30 haha.

Vino ik heb de laatste tijd niet echt meer contact gehad met die jongen via paiq maar we waren ook niet tegelijk online. Ach ik zie het wel.

Ik heb niet echt iets nieuws te melden. Heb nog wel met een andere jongen gechat op paiq maar die vind ik niet zo leuk. Weet alleen niet zo goed hoe ik er een 'einde' aan moet maken.
Vind het ook ernstig dat ik soms een leuk gesprek heb en dat ik dan de foto zie en denk hmm dat wordt hem niet, voel me dan wel wat kortzichtig Date-topic 2 - Pagina 3 2474380249
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Bericht  Toet do 3 jan 2013 - 4:17

Nog geen date, heb hem nog steeds niet gesproken Date-topic 2 - Pagina 3 1270000679
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 4:18

Toet schreef:Nog geen date, heb hem nog steeds niet gesproken Date-topic 2 - Pagina 3 1270000679

Niet leuk :nopompom:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Toet do 3 jan 2013 - 4:23

Antibes schreef:
Toet schreef:Nog geen date, heb hem nog steeds niet gesproken Date-topic 2 - Pagina 3 1270000679

Niet leuk Date-topic 2 - Pagina 3 1270000679

Nee, ik ben er ook wel een beetje klaar mee dat ik iedere keer zo lang moet wachten tot hij reageert. Volgens facebook is hij al 2 dagen niet meer online geweest, maar hij heeft mijn bericht wel gelezen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 4:28

Toet schreef:
Antibes schreef:

Niet leuk Date-topic 2 - Pagina 3 1270000679

Nee, ik ben er ook wel een beetje klaar mee dat ik iedere keer zo lang moet wachten tot hij reageert. Volgens facebook is hij al 2 dagen niet meer online geweest, maar hij heeft mijn bericht wel gelezen.

Facebook is ook wel stom wat dat betreft. Ik lees bijv. vaak snel even een berichtje op mijn mobiel, maar een verhaal terug typen moet dan wachten tot ik achter mijn laptop zit en eraan denk. Jullie hebben nog geen nummers uitgewisseld dus? Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Blond do 3 jan 2013 - 4:33

Caro: Spui lekker! Ik denk dat het goed is om af en toe even te razen op iemand o wie je eigenlijk heel boos bent (maar stiekem nog niet kan vergeten).

Antibes: Oh ik vind jouw verhaal zo grappig! Ga er alsjeblieft voor zorgen dat je eerder kan gaan, anders zit je tot mei in de spanning. En weet je hoe lang dat duurt!!

Polly: Jouw verhaal klinkt ook al zo leuk (en bijna net zo onmogelijk). Een relatie in jullie werkveld lijkt me ook lastig hoor. Hoewel misschien nog lastiger als je iemand aan wal hebt zitten die op je wacht.

Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 4:45

Ik kan echt niet eerder, ik heb zoveel verplichte dingen bij mijn studie joh. Tentamens, praktijklessen, poli's, verpleegstage.. Zelfs mét spijbelen zou ik max 4 of 5 dagen kunnen gaan. En dat vind ik wel echt zonde van honderden euro's en uren vliegen dan... En naja, het duurt wel lang ja.. Anderzijds kennen we elkaar nu ook net pas een maand eigenlijk en om dan al halsoverkop het vliegtuig te pakken.. Maar we zullen zien of we het halen of dat we tegen die tijd op elkaar uitgekeken zijn. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Vino do 3 jan 2013 - 4:52

Vino: Vaag zeg, wil hij dan wel of niet? Naja, als hij af wil spreken dan weet hij je te vinden toch. En als hij dan niet reageert, nou dan zou ik hem lekker in zijn sop gaar laten koken..

Ik krijg je tekst niet helemaal goed gequote antibes vandaar eventjes zo. Ik was denk ik te snel ofzo, heb een berichtje gekregen met een datum. Het niet echt een date, hij is dan in mijn woonplaats met vrienden. Dan heeft hij dat vervoersprobleem niet wat de vorige keer wel zo was. Kan hij met hun mee terug zeg maar. Nog even kijken of we elkaar dan even gaan zien.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Vino do 3 jan 2013 - 4:54

Toet jammer dat je hem nog niet gesproken hebt. Heel irritant als je weet dat hij jouw berichtje wel heeft gelezen, maar niks heeft terug gestuurd.

Antibes, jammer dat je niet eerder kan. Maar goed werk heeft tijd nodig Wink als hij zegt dat dat meisje jij niet bent, vind ik toch wel dat hij die date met haar heeft afgezegd voor jou.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 5:05

Vino schreef:Vino: Vaag zeg, wil hij dan wel of niet? Naja, als hij af wil spreken dan weet hij je te vinden toch. En als hij dan niet reageert, nou dan zou ik hem lekker in zijn sop gaar laten koken..

Ik krijg je tekst niet helemaal goed gequote antibes vandaar eventjes zo. Ik was denk ik te snel ofzo, heb een berichtje gekregen met een datum. Het niet echt een date, hij is dan in mijn woonplaats met vrienden. Dan heeft hij dat vervoersprobleem niet wat de vorige keer wel zo was. Kan hij met hun mee terug zeg maar. Nog even kijken of we elkaar dan even gaan zien.

Haha, geduld is wat dat betreft ook niet mijn sterkste kant hoor... Wink Zou wel handig zijn als hij toch in de buurt is, maar is misschien wel weer lastig als hij dan misschien al plannen met die vrienden heeft? Zou iig wel leuk zijn als jullie elkaar even kunnen zien. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 5:21

Vino schreef:Antibes, jammer dat je niet eerder kan. Maar goed werk heeft tijd nodig Wink als hij zegt dat dat meisje jij niet bent, vind ik toch wel dat hij die date met haar heeft afgezegd voor jou.

Heb je ook wel gelijk mee hoor, als ik er niet was, was hij vast en zeker op die date gegaan.. Wink Vandaar dat ik de angel er ook al bij zette.. Vind het wel heel lief van hem.. Hij is sowieso zooooo lief... Gisteravond ging hij weer gitaar spelen op skype, I love you I love you I love you .. En ik zag zijn roommate weer in beeld komen en toen riep ik hem haha (ik weet nu wie wie is Yes ), kwam hij even mijn Hebreeuws horen "come on, say something, he said he taught you" en heb ik hem ook slaap lekker leren zeggen haha.. Zo leuk.. I love you

En net whatsappte ik hem even heel kort, super corny, krijg ik ook echt direct weer wat terug. Echt stom van die afstand gewoon, het gaat verder ZO fantastisch gewoon.. I love you
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gympie do 3 jan 2013 - 6:10

Echt leuk om te lezen, Antibes!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Bliss do 3 jan 2013 - 6:37

Haha Antibes, en dan te bedenken dat je ons eerst helemaal niet wilde vertellen hierover! (omdat het geen echte date zou zijn... my ass! Very Happy)

Ik ben ook wel blij dat ik vrienden ben met mn ex (denk dat dit ook wel komt omdat we voordat het iets werd tussen ons ook al gewoon vriendschappelijk contact hadden), al weet ik natuurlijk niet hoe dat gaat lopen als één van ons een nieuwe relatie krijgt (wat ik voorlopig niet zie gebeuren overigens). Maar ja, dat zien we dan wel weer. Ik blijf alleen een beetje dat gevoel houden dat ik bang ben dat ie steeds hoop houdt enzo zolang we contact hebben, maar goed, ik ga dat nu proberen los te laten. Hij is oud genoeg om het te zeggen toch, als ie zich er niet fijn bij voelt?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  dr_oupy do 3 jan 2013 - 6:48

Wat is er alweer veel geschreven!

Mijn date van zaterdag ken ik via Paiq. We hebben dus al ruim een jaar contact via WhatsApp, eerst vrij oppervlakkig, en vanaf de zomervakantie gingen we steeds meer flirten enz. het begon nu ook eigenlijk met een grapje, over mijn verjaardag, dat ik wel een kusje van hem verwachtte, en daar ging hij serieus op in. Vorige week ging de date niet door omdat hij ziek was. Zaterdag gaan we gewoon ergens een drankje doen.

De date van vandaag met X. heb ik uiteindelijk toch afgezegd, omdat ik er bijna wel zeker van ben dat het niks gaat worden.

@ Antibes, wat een verhaal! Vind het wel erg leuk om te lezen, maar lijkt me ook wel erg lastig dat je elkaar niet zo gemakkelijk even kunt ontmoeten.

@ Bliss, Inderdaad fijn dat jullie vrienden kunnen blijven. Je moet je niet druk maken of hij hoop houdt, hij moet dat zelf aangeven als hij een vriendschap verder toch niet meer ziet zitten.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Vino do 3 jan 2013 - 6:50

Wat leuk Antibes! Wilde je hierover niks vertellen? :O

Bliss, hij is inderdaad oud en wijs genoeg neem ik aan om aan te geven als het zo niet gaat. Zolang jij weet wat je wil, is het prima toch.

Oke, we hebben het over een datum gehad. Alleen we komen er niet echt uit, haha. Als ik kan, kan hij niet en andersom. Het lijkt er gewoon op dat we elkaar niet mogen zien ofzo..
Ik had vanmiddag iemand geliked op Pepper. Krijg ik net een like terug van die jongen en een berichtje van hem. Maar je kan dat berichtje alleen zien als je betalend lid bent. En dat ben ik dus niet, misschien maar verandering in brengen. Zolang ik die eerste jongen nog niet gezien heb, kan ik toch best met andere mailen? Date-topic 2 - Pagina 3 2474380249
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  dr_oupy do 3 jan 2013 - 6:56

@ Vino, Mailen kan geen kwaad toch Wink. Ook wel lastig dat jullie steeds niet allebei kunnen, maar er wordt in ieder geval al wel gesproken over een data, dan zou het toch wel een keer moeten lukken.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Vino do 3 jan 2013 - 7:14

dr_oupy schreef:@ Vino, Mailen kan geen kwaad toch Wink. Ook wel lastig dat jullie steeds niet allebei kunnen, maar er wordt in ieder geval al wel gesproken over een data, dan zou het toch wel een keer moeten lukken.

Ja we hebben het over een datum, maar dat schiet niet zo op. Verder is er momenteel niet heel veel contact. Dus ik weet het nog net zo niet.

Die andere jongen, van Pepper, heb ik gevonden op Facebook..
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  dr_oupy do 3 jan 2013 - 7:20

Vino schreef:
dr_oupy schreef:@ Vino, Mailen kan geen kwaad toch Wink. Ook wel lastig dat jullie steeds niet allebei kunnen, maar er wordt in ieder geval al wel gesproken over een data, dan zou het toch wel een keer moeten lukken.

Ja we hebben het over een datum, maar dat schiet niet zo op. Verder is er momenteel niet heel veel contact. Dus ik weet het nog net zo niet.

Ga je via facebook contact opnemen met hem, of word je toch maar betalend lid om zijn bericht te kunnen lezen?
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Vino do 3 jan 2013 - 7:28

dr_oupy schreef:
Vino schreef:

Ga je via facebook contact opnemen met hem, of word je toch maar betalend lid om zijn bericht te kunnen lezen?

Ja, twijfel. Als ik via Facebook contact opneem, dan lijkt het net of ik heel gierig ben. Of niet? Maar om nu te betalen voor alleen dat berichtje.. Wat zouden jullie doen?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 7:33

Vino schreef:Wat leuk Antibes! Wilde je hierover niks vertellen? :O

Haha, ik wilde het niet niet vertellen hoor, maar naja, dit is een DATEtopic haha. Ik post nu twee weken mee hierover ofzo, maar daarvoor kende ik hem al een week of drie.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss do 3 jan 2013 - 7:46

@ Vino: zou ik gewoon via FB doen joh! Zeg je er toch bij dat je nog geen betaald account hebt! Misschien heb je die hele site wel niet meer nodig als dit een leukerd is Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Burn do 3 jan 2013 - 7:47

Grrr. Ik wil ook weer daten! smile

Burn
Lady Post-a-lot