Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Auto dilemma, hoe doen jullie dit?

+12
Rush
Printje
Marin
Clapperdie
PiP
teletascha
PapillonRose
Jasmine
Atelier Madame
tweeling
Tania
Kruidkoek
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Auto dilemma, hoe doen jullie dit?  - Pagina 2 Empty Re: Auto dilemma, hoe doen jullie dit?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 4:48

Marin schreef:
Rejoy. schreef:


je hebt ook kleine 5-deurs. Ik heb een c1 met 5 deuren

Ja weet ik! Ik zou eerder zoiets kopen dan een 3 deurs inderdaad. Past daar wel alles in?

haha, ligt eraan wat er bedoeld wordt met 'alles' Wink Twee volwassenen en twee kinderen past prima. Klein beetje bagage als luiertas een kleine hond en speelgoed past ook, maar een kinderwagen past niet. Maargoed, die gebruiken we toch niet Wink De buggy past trouwens wel in de kofferbak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Auto dilemma, hoe doen jullie dit?  - Pagina 2 Empty Re: Auto dilemma, hoe doen jullie dit?

Bericht  Kruidkoek vr 4 jan 2013 - 4:49

Mijn moeder heeft de Toyota Aygo 5 deurs. Je kunt prima zitten op de achterbank maar de kofferbakruimte is echt erg klein/smal. Nu kan de achterbank helemaal plat maar veel laadruimte heeft ze niet. Nu heeft ze dat ook niet nodig maar zal voor ons niet handig zijn.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto dilemma, hoe doen jullie dit?  - Pagina 2 Empty Re: Auto dilemma, hoe doen jullie dit?

Bericht  tweeling vr 4 jan 2013 - 6:03

Printje schreef:Ik heb zelf niet eens een auto, doe alles lopend, fietsend of te voet. Maar onze auto is wel een 5 deurs en we hebben een ruime achterbak.

Lopend of te voet? Laughing
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto dilemma, hoe doen jullie dit?  - Pagina 2 Empty Re: Auto dilemma, hoe doen jullie dit?

Bericht  M@niek vr 4 jan 2013 - 6:14

Ik heb een peugeot 206 3 deurs en het past prima hoor! Wij hebben dan wel isofix dus geen gedoe met gordels
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto dilemma, hoe doen jullie dit?  - Pagina 2 Empty Re: Auto dilemma, hoe doen jullie dit?

Bericht  Theeleut vr 4 jan 2013 - 7:30

Wij hebben ook meermaals een drie deurs gehad, gaat prima. Handig is het niet altijd, maar het kan wel.

We hebben bijv. Een opel corsa drie deurs gehad en tot vorige maand een peugot 407 coupé. De laatste had de lengte van een station, maar dus drie deuren door het model.

Nu rijden we een station en een SUV en hebben zelf geen probleem meer qua ruimte.

Ik zou, als het financieël mogelijk is, 1 van de auto's inruilen voor een stationwagen. Als je dan met zijn allen weggaat of op vakantie gaat dan die auto gebruiken.

Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto dilemma, hoe doen jullie dit?  - Pagina 2 Empty Re: Auto dilemma, hoe doen jullie dit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum