Trouwen in 2014-topic
+36
Takkie
Susan
KOL
Luce
June
Zonnetje
Ibbeltje
Ilovethe90s
baboeska
Arwyn
Tsjip
Burn
Davinia
Aziraphale
Aardbei
Punk'd
Juliette
vontje111
Xanna
Bloem86
Japie
rapa nui
Reeza
Caresses
Mari
Sam
Bosjesvrouw
lief-boefje
Fortissimo
Lejow
Funk
Stokstaartje
Snirp
Guus
Marin
Elliot
40 plaatsers
Pagina 15 van 17
Pagina 15 van 17 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17
Re: Trouwen in 2014-topic
Dat kan ik me voorstellen Sam, dat je dat spannend vindt. Hopelijk krijg je daar op die dag echt helemaal niks van mee.
Misschien kan je ook aan de BABS dit allemaal goed uitleggen, dat ze ook echt duidelijk weet wie bij wie hoort (dus je vader met z'n nieuwe vrouw en je moeder met een eventuele nieuwe partner) allemaal duidelijk aangeven wie wie is en van te voren even goed bespreken met de locatie wie waar zit, zodat dat niet ongemakkelijk is.
Misschien kan je ook aan de BABS dit allemaal goed uitleggen, dat ze ook echt duidelijk weet wie bij wie hoort (dus je vader met z'n nieuwe vrouw en je moeder met een eventuele nieuwe partner) allemaal duidelijk aangeven wie wie is en van te voren even goed bespreken met de locatie wie waar zit, zodat dat niet ongemakkelijk is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat is wel een tip. Ga ik echt doen met de babs, thnx!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wat is een Babs?
En Sam, mag ik weten hoe jullie dag eruit zien en wat jullie allemaal doen dan? Want ik wil ook gewoon onder de 10.000 blijven, dus ben wel benieuwd
En Sam, mag ik weten hoe jullie dag eruit zien en wat jullie allemaal doen dan? Want ik wil ook gewoon onder de 10.000 blijven, dus ben wel benieuwd
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand.
Die verbindt je in de echt.
Die verbindt je in de echt.
Sam- Kletskop
Ah, in ons geval de stiefvader van mijn vriend dus
Davinia- Prater
Ah da's helemaal buitengewoon bijzonder zelfs
Marin- Lady Post-a-lot
Ik denk dat het hier 2015 wordt...
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Hoezo KOL? Is er iets gebeurd? Of juist niet?
Marin- Lady Post-a-lot
Er wordt veel over gesproken en hij vindt dat wel fijn, want hij heeft geen idee van wat er allemaal bij komt kijken en dat een locatie tijdig bespoken moet worden. Dus ik heb gevraagd binnen welke periode hij graag wil trouwen. Binnen nu en twee jaar.
KOL- Fluisteraar
Wel jammer dan, Kol!
Hier krijg ik mijn vriend dus echt niet aan het verstand dat je sommige dingen ruim van te voren moet vastleggen. Helaas werkten zijn vrienden ook niet mee, die hun huwelijk in 4 maanden tijd geregeld hebben ("Zie je wel schat, dat kan makkelijk!")
Hier krijg ik mijn vriend dus echt niet aan het verstand dat je sommige dingen ruim van te voren moet vastleggen. Helaas werkten zijn vrienden ook niet mee, die hun huwelijk in 4 maanden tijd geregeld hebben ("Zie je wel schat, dat kan makkelijk!")
Davinia- Prater
Hoezo jammer? Hij weet dat hij me binnen nu en een jaar kan vragen en samen kunnen we ook alvast dingen regelen/bekijken. Het is nu al midden 2013, dus de tijd gaat sneller dan je denkt.
KOL- Fluisteraar
Ah zo, ik dacht dat je het zelf wel jammer vond dat het niet in 2014 zou zijn, maar verkeerd begrepen dan
Davinia- Prater
Davinia schreef:Ah zo, ik dacht dat je het zelf wel jammer vond dat het niet in 2014 zou zijn, maar verkeerd begrepen dan
Ja dat dacht ik eigenlijk ook.
Maar 2015 is al snel genoeg inderdaad. Zelfs dat lijkt me voor mij toch al wel snel hahaha.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh nee hoor, beter dat alles goed geregeld wordt dan dat we (voor m'n gevoel) alles snel snel regelen
KOL- Fluisteraar
Ja dat is ook wel lekker denk ik! Stel dat ik nu gevraagd zou worden (wat niet gaat gebeuren hoor), dan zou ik ook eerder voor 2015 kiezen dan voor 2014, omdat je dan gewoon nog langer de tijd hebt.
Marin- Lady Post-a-lot
Al zou ik nu nog gevraagd worden zou het juni, juli of september 2014 worden, denk ik. Maar als hij nog erg lang wacht, dan word het ook 2015. Vriendje wilt dat zelf absoluut niet, die wilt graag in 2014 trouwen, maar wilt nog niets regelen Achja, we wachten maar af. Ondertussen ben ik stiekem al beetje op zoek naar dingen. Sowieso snap ik hem niet, we hebben de locatie al om te trouwen en om het feest te houden, dat doen we gewoon lekker in ons eigen dorp. Dus waarom al niet gaan vastleggen?
Met mijn gezondheid kan ik het ook niet aan om alles in korte tijd te moeten regelen.
Met mijn gezondheid kan ik het ook niet aan om alles in korte tijd te moeten regelen.
Davinia- Prater
Wij zijn dalijk ook iets van 18 maanden verloofd geweest.
Vind het eigenlijk wel prima zo
Vind het eigenlijk wel prima zo
Sam- Kletskop
Hoelang rekenen jullie voor het maken van foto's?
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
2,5 a 3 uur.
Sam- Kletskop
Dat is best wel heel ruim gerekend Sam! Lekker. Willen jullie naar één of meerdere foto locaties?
Bosjesvrouw, ik raad meestal 1.5 a 2 uur aan, ook afhankelijk van hoe ver de foto locatie(s) is/zijn. Het is wel lekker om beetje rustig aan te doen.
Bosjesvrouw, ik raad meestal 1.5 a 2 uur aan, ook afhankelijk van hoe ver de foto locatie(s) is/zijn. Het is wel lekker om beetje rustig aan te doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Zo, er wordt lekker geschreven hier
KOL, 2014, 2015... Wat maakt het ook uit. Er over nadenken is leuk, of dat nou 2 of 20 maanden is
Ik heb van de week de definitieve jurk-pas-afspraak gemaakt!
Verder gaan we na de verhuizing eens kijken of we een afspraak kunnen maken/een avondje kunnen luisteren naar wat dj's waar de strandtent veel ervaring mee heeft.
Ook gaan we met onze verhuiskaart een save-the-date meesturen.
Ik heb nog geen idee hoeveel tijd we inplannen voor de foto's, maar ik denk ongeveer 2 uur.
Van 10-12 (of half 11-half 1), dan terug naar mijn ouderlijk huis, een broodje eten met de daggasten en dan naar het raadhuis.
KOL, 2014, 2015... Wat maakt het ook uit. Er over nadenken is leuk, of dat nou 2 of 20 maanden is
Ik heb van de week de definitieve jurk-pas-afspraak gemaakt!
Verder gaan we na de verhuizing eens kijken of we een afspraak kunnen maken/een avondje kunnen luisteren naar wat dj's waar de strandtent veel ervaring mee heeft.
Ook gaan we met onze verhuiskaart een save-the-date meesturen.
Ik heb nog geen idee hoeveel tijd we inplannen voor de foto's, maar ik denk ongeveer 2 uur.
Van 10-12 (of half 11-half 1), dan terug naar mijn ouderlijk huis, een broodje eten met de daggasten en dan naar het raadhuis.
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Leuk Snirp! Wanneer ga je?
Ik vraag me al een tijdje iets heel stoms af.. Maar je hebt mensen die pas in september trouwen. Maar dan heb je de hele zomer er al op zitten en ben je dus al lekker bruin geworden. Maar wat als je een strapless jurk heb en je loopt hele zomer in je halterbikini of topjes? Dan heb je toch allemaal witte strepen in je huid? Hoe doen mensen dat?
Ik vraag me al een tijdje iets heel stoms af.. Maar je hebt mensen die pas in september trouwen. Maar dan heb je de hele zomer er al op zitten en ben je dus al lekker bruin geworden. Maar wat als je een strapless jurk heb en je loopt hele zomer in je halterbikini of topjes? Dan heb je toch allemaal witte strepen in je huid? Hoe doen mensen dat?
Davinia- Prater
Topless zonnen? Zorgen dat je je bandjes goed naar beneden doet als je zont?
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ga 28 september!
Mijn vriendinnetje is afgelopen jaar eind september getrouwd.
Zij heeft vanaf maart (zodra de zon er was) alleen maar met topless shirtjes gelopen, dus geen strepen
Ik weet vanaf eind september een jurk (hoop ik), dus daarna lekker onder de zonnebank en hopelijk vanaf april bepaalde shirtjes wel/niet aan.
Mijn vriendinnetje is afgelopen jaar eind september getrouwd.
Zij heeft vanaf maart (zodra de zon er was) alleen maar met topless shirtjes gelopen, dus geen strepen
Ik weet vanaf eind september een jurk (hoop ik), dus daarna lekker onder de zonnebank en hopelijk vanaf april bepaalde shirtjes wel/niet aan.
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ja, ik denk dat dat wel het slimste is. Ik ken iemand die dus echt een strapless jurk aan had en je overduidelijk haar bikini zag zitten. Zo zonde!
Mijn vriend zei net 'Pff, ik moet je toch maar eens gaan vragen. Ik ben echt zo'n lapzwans! De tijd tikt maar door en we willen toch in 2014 trouwen'
Mijn vriend zei net 'Pff, ik moet je toch maar eens gaan vragen. Ik ben echt zo'n lapzwans! De tijd tikt maar door en we willen toch in 2014 trouwen'
Davinia- Prater
Pagina 15 van 17 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» trouwen !!
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
Pagina 15 van 17
Permissies van dit forum: