Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwen

+14
Rev3rie
RYW
Ugly Betty
SoGood
Zonnetje
Mysterious
Niekske
Caro
Merai
Serena
Inge
Dennenappel
Arwyn
kimz
18 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Trouwen Empty Trouwen

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:29

Wanneer beslis je of je gaat trouwen? Ik snap dat de meesten wachten op een aanzoek, dat doe ik zelf ook. Maar ik ga er even vanuit dat je het er van te voren wel een aantal keer over hebben gehad. Wij willen graag trouwen, althans ik hecht heel veel waarde aan trouwen, vriend minder, maar wil het wel (volgens mij vooral voor mij). Het is zo duur! Hebben jullie er jaren voor gespaard? Een goede bruiloft kost toch al snel 20.000 euro. Vinden jullie dat niet zonde van het geld? En hoelang duren de voorbereidingen? Hoe doe je het met kinderwens? Wachten totdat je getrouwd bent of eventueel zwanger trouwen?

Ik vind het heel moeilijk. Enerzijds wil ik heel graag trouwen en zijn vrouw zijn. Maar aan de andere kant vind ik het erg duur en als ik straks al kinderen van hem heb en alles al vastligt op papier, waarom dan alsnog zoveel geld besteden aan iets dat allang vastligt, dan heb je op alle mogelijke manieren al voor elkaar gekozen.

Waarom trouwen jullie en wat is het juiste moment? Hoe staat je vriend er tegen over? Wat betekent trouwen voor jou en verliest het zijn meerwaarde op het moment dat je op alle andere mogelijke manieren al voor elkaar hebt gekozen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Trouwen Empty Re: Trouwen

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:31

..

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op di 4 jan 2011 - 0:49; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:42

Ik ben getrouwd toen ik 34 weken zwanger was. En een bruiloft kun je zo duur maken als je zelf wilt. Je kunt een bruiloft van 20.000 euro regelen, maar die van ons heeft bijvoorbeeld 3000 euro gekost en we hebben op niks beknibbeld en de bruiloft naar onze wens georganiseerd. Wij hebben alles in een maand of 5 geregeld. Dingen als het gemeentehuis, de zaal en eventueel de jurk moet je wat verder van te voren regelen, helemaal als je in de lente/zomer trouwt, maar de rest kan ook allemaal een week of 6 van tevoren.

Wij wilden gewoon allebei graag trouwen, maar ook een kindje. We wilden niet het een uitstellen voor het ander, dus we hebben het gewoon allebei gedaan :P

Ik wilde trouwen omdat je een behoorlijke belofte aangaat en daar mocht van mij wel een mooi feestje aan vast zitten. Je kunt ook voor geregistreerd partnerschap kiezen, maar wij vonden het leuker om te trouwen. Daarnaast is het met kinderen net iets makkelijker om getrouwd te zijn dan geregistreerd partnerschap te hebben. Het is sowieso verstandig om de boel vast te hebben liggen voor je kinderen krijgt en wij vonden het ook onzin om eerst geld uit te geven aan een GP of een samenlevingscontract en dan een paar jaar later aan het huwelijk. Daarom zijn we gewoon direct getrouwd, want dat we dat wilden, stond al vast.

En tsja, wat is het juiste moment? Moet je per se het juiste moment hebben dan? Waarom niet direct als jullie het allebei willen en jullie wensen m.b.t. het huwelijksfeest kunnen betalen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:51

Wij trouwen als we het geld er voor hebben. We willen allebei namelijk wel een feestje, dus ja doen het ook wel een beetje om de dag smile. We hebben wel een geregistreerd partnerschap nu -en dat was gratis op de maandagochtend- zodat we alles wel goed hebben vast gelegd voor onze zoon.

Ja, wanneer trouw je.. goede vraag. Als je het gevoel hebt dat je toch wel heel lang samen wilt blijven met iemand en je de behoefte voelt om te trouwen.

Gast
Gast

Bericht  kimz di 4 jan 2011 - 0:52

Ik wil ook wel graag trouwen, en vraag me inderdaad een beetje dezelfde dingen af.
Wanneer is het het juiste moment ervoor? Voel je dat echt zo van "nu ben ik er klaar voor"?
Ik weet echt zeker dat ik mijn leven wil delen met mijn vriend, maar heb niet het idee dat ik al toe ben aan trouwen.
Voor mij is trouwens belangrijk omdat je dan écht de keuze voor elkaar maakt. En inderdaad, als je al kinderen hebt heb je die keuze ook gemaakt. Maar het liefst zou ik toch wel willen trouwen voordat we aan kinderen beginnen.
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:00

Ik wil heel graag trouwen! Liever vandaag dan morgen haha. Maar goed ik ben ook realistisch, ik wil geen grote bruiloft maar ik wil wel gewoon wat bijzondere dingen en ik wil dan niet elk dubbeltje om hoeven draaien. Hier gaat er dus eerst gespaard worden. Mijn vriend wil trouwens ook graag trouwen maar hij is er nog niet aan toe nu. Het gaat hier nog wel een aantal jaar duren denk ik, maar ook weer geen vijf jaar.

Trouwen betekent voor mij de ultieme romantische dag. Ik droom er al van sinds ik een klein meisje was. Op die dag kiezen wij officieel voor elkaar, ook al weet ik dat we ook zonder trouwen van elkaar houden en bij elkaar willen zijn. Ik hoef geen toeters en bellen, ik wil geen groot feest met een dj. Ik wil een witte jurk, mijn vriend in pak, onze familie en een paar goede vrienden en ik wil heel lekker eten en genieten van het samenzijn. Ik heb gewoon altijd gefantaseerd over trouwen en hoewel ik echt niet onrealistisch ben, wil ik wel dat ultieme voelen. Dat voel ik ook als ik met mijn vriend samen op de bank zit, maar trouwen brengt het tot een soort zichtbare festieve (is dat een woord?) uiting. Of zo Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:02

Ik ben afgelopen augustus getrouwd. Het aanzoek kwam een jaar daarvoor, voor mij totaal onverwachts. Tuurlijk, we hadden het er wel eens over gehad maar mijn man overviel mij.. Natuurlijk, heb ik ja gezegd!

Onze bruiloft is een van de mooiste die ik heb meegemaakt, en veel mensen waren het hiermee eens. We hebben veel geld uitgegeven.. echt alles bij elkaar (we hebben laatst de balans opgemaakt) zijn wij (incl huwelijksreis naar Mexico) 32.000 kwijt geweest. Hiervoor hebben wij gespaard. Ik wilde geen snelle bruiloft maar alles erop en eraan en mijn man was zo vrij om mij mijn droombruiloft te geven.

Maar, ik moet zeggen, wij hebben op NIETS bespaard. Mijn man had een pak aan van Oger, wat nog meer kostte dan mijn jurk. En mijn jurk was al giga duur. Als je die twee dingen bij elkaar optelt dan kom je al heel snel op een heel groot bedrag. Er zijn mensen die geen dure jurk en geen duur pak willen, dat scheelt al enorm. Maar ik wilde totaal over de top. Gewoon, omdat ik maar 1x trouw!

Wij hadden 3 verschillende locaties. We zijn in een oude boerderij getrouwd voor de wet, met 100 gasten en daarna naar de kerk en daarna hadden we een groot feest in een supermooie zaal met meer dan 160 mensen. Die bleven allemaal eten drinken.. Ik heb ook geen onderscheid gemaakt in dag en avondgasten. We hadden ook geen receptie, dat vind ik echt zo belachelijk. Zo van, je bent goed genoeg om je envelopje/kado te brengen en daarna mag je weer opzouten.

We hadden ook een trouwauto de hele dag, en een super super super goede fotograaf de taart was duur..

Allemaal keuzes. We hebben trouwens wel een heel groot geldbedrag teruggehaald.

Ik klaag niet, als ik het opnieuw mocht doen, had ik het eveneens zo gedaan. Ookal ben je daarna blut, die dag, die emoties en die verbondenheid die je voelt samen..of zelfs maar het moment van elkaar voor het eerst zien, is me alles waard. I love you

Oh en wanneer besluit je te trouwen. Ik denk, dat je eerst moet voelen dat je er klaar voor bent, maar ik ben traditioneel, ik wilde hem niet vragen, ik wilde gevraagd worden. Mijn man zei, voordat ik een kindje krijg met jou wil ik dat je mijn vrouw wordt.
Trouwen 1090796585_5_SZXf
Trouwen 1108051410_5_x219_1
Natuurlijk DE JURK

Trouwen 1129748044_5_4wEN
Een foto van mijn is geselecteerd voor bruidsfotoaward 2010!
Trouwen Stemmen[img]Een foto van mijn is geselecteerd voor bruidsfotoaward 2010! Trouwen Stemmen[/img]

Laatst aangepast door CKC op di 4 jan 2011 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:12

Prachtig CKC smile (ik wil ook gevraagd worden, ik ben traditioneel daarin Very Happy)

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 4 jan 2011 - 1:13

Ik kom nog niet verder dan wanneer hij mij een aanzoek doet, haha.
We willen allebei wel trouwen en het liefst voor er kindjes komen, maar we zijn er eigenlijk helemaal nog niet zo mee bezig.. Ik wil graag trouwen en een aanzoek lijkt me super, maar tegelijk staat het nog zo ver van me af! Heel apart is dat, ik kan er wel over dagdromen, maar als ik het dan in de realiteit zie sta ik er weer heel anders tegenover, haha. Ik wil toch wel graag een mooie bruiloft. Ben dan niet perse van plan om er 20.000 aan uit te geven, maar ik heb het idee dat we het nu toch nog niet echt kunnen betalen..
Ach, ik wacht zijn aanzoek wel af, dan hoef ik er pas echt over na te denken Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dennenappel di 4 jan 2011 - 1:21

Een goede vraag, ik merk dat ik de laatste tijd echt sterk het gevoel heb; ja, met jou wil ik trouwen. Wanneer jij mij nu vraagt, zeg ik meteen ja. Terwijl een half jaar terug het gevoel er nog niet was, wel wist ik dat ik oud met hem wilde worden maar het moment om te trouwen was er nog niet. Klinkt misschien vreemd, maar zo voel ik het.
Helaas kost een bruiloft zoals je zelf zegt veel geld, je kan er zelf voor kiezen hoe gek je het maakt, maar hoe dan ook het kost toch een smak met geld. Mijn vriend studeert helaas nog 1.5 jaar waardoor het sparen er voorlopig niet in zit.

De laatste tijd beginnen bij mij mijn hormonen toch ook te kriebelen en denk ik dat ik tegen de tijd dat hij afgestudeerd is echt aan kinderen wil beginnen. Alleen wil ik graag juist weer wel trouwen voordat ik kinderen heb, zodat alles goed vast ligt, maar nog meer omdat het voor mij als de juiste volgorde voelt. Het liefst ook niet zwanger trouwen, want ik wil wel een prachtige mooie jurk dragen en die vind ik toch mooier zonder zwangere buik erbij. Hierbij komt ook het geld dilemma kijken, moet ik wachten met kinderen tot dat wij genoeg geld hebben voor een trouwerij en daarna er pas aan beginnen of toch andersom. Wie weet duurt het nog drie jaar voordat ik zwanger ben en duurt het daardoor allemaal nog veel langer voordat wij een kleine hebben.

Bij mij ligt het nog wat verder weg, maar bij jou speelt het in het hier en nu, dit lijkt mij erg lastig. Succes ermee!
Hoe denkt je vriend er trouwens over?
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Inge di 4 jan 2011 - 1:22

Mijn vriend heeft mij een paar maanden geleden ten huwelijk gevraagd. Aangezien we niet ergens op willen bezuinigen hebben we besloten niet dit jaar te trouwen maar in 2012
wij gaan van zo'n 20.000 euro uit voor trouwen, daggasten eten feest en huwelijksreis.
Net als CKC doen wij geen receptie, ook om dezelfde reden.

Daarna willen we ook heel graag een kindje. mocht het eerder gebeuren is het hartstikke welkom maar liever eerst trouwen dan een kindje.

Voor het huwelijksaanzoek hebben we al wel enkele keren over trouwen gepraat
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Serena di 4 jan 2011 - 1:31

Arwyn schreef:Ik kom nog niet verder dan wanneer hij mij een aanzoek doet, haha.
We willen allebei wel trouwen en het liefst voor er kindjes komen, maar we zijn er eigenlijk helemaal nog niet zo mee bezig.. Ik wil graag trouwen en een aanzoek lijkt me super, maar tegelijk staat het nog zo ver van me af! Heel apart is dat, ik kan er wel over dagdromen, maar als ik het dan in de realiteit zie sta ik er weer heel anders tegenover, haha. Ik wil toch wel graag een mooie bruiloft. Ben dan niet perse van plan om er 20.000 aan uit te geven, maar ik heb het idee dat we het nu toch nog niet echt kunnen betalen..
Ach, ik wacht zijn aanzoek wel af, dan hoef ik er pas echt over na te denken Wink

Ik heb precies het zelfde idee.

Ik weet dat hij ook wil trouwen, ooit =P, maarja ik wacht dus wel lekker op een echt aanzoek, heb dat van het weekend ook maar is aangegeven. Anders wordt het denk ik wachten tot ik een ons weeg.
Ik ben ook wel aan het sparen, maar dat is ook voor ons leven samen gewoon: huis, trouwen, auto. Het ligt er ook helemaal aan hoe groot je de bruiloft wilt maken, van mij hoeft hij niet zo groot maar wat mijn vriend erover vind weet ik eigenlijk niet. Ach ik wacht gewoon op een aanzoek, en dat zal ook nog wel een aantal jaar duren.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  kimz di 4 jan 2011 - 1:35

Dennenappel schreef:Een goede vraag, ik merk dat ik de laatste tijd echt sterk het gevoel heb; ja, met jou wil ik trouwen. Wanneer jij mij nu vraagt, zeg ik meteen ja. Terwijl een half jaar terug het gevoel er nog niet was, wel wist ik dat ik oud met hem wilde worden maar het moment om te trouwen was er nog niet. Klinkt misschien vreemd, maar zo voel ik het.
Helaas kost een bruiloft zoals je zelf zegt veel geld, je kan er zelf voor kiezen hoe gek je het maakt, maar hoe dan ook het kost toch een smak met geld. Mijn vriend studeert helaas nog 1.5 jaar waardoor het sparen er voorlopig niet in zit.

De laatste tijd beginnen bij mij mijn hormonen toch ook te kriebelen en denk ik dat ik tegen de tijd dat hij afgestudeerd is echt aan kinderen wil beginnen. Alleen wil ik graag juist weer wel trouwen voordat ik kinderen heb, zodat alles goed vast ligt, maar nog meer omdat het voor mij als de juiste volgorde voelt. Het liefst ook niet zwanger trouwen, want ik wil wel een prachtige mooie jurk dragen en die vind ik toch mooier zonder zwangere buik erbij. Hierbij komt ook het geld dilemma kijken, moet ik wachten met kinderen tot dat wij genoeg geld hebben voor een trouwerij en daarna er pas aan beginnen of toch andersom. Wie weet duurt het nog drie jaar voordat ik zwanger ben en duurt het daardoor allemaal nog veel langer voordat wij een kleine hebben.

Bij mij ligt het nog wat verder weg, maar bij jou speelt het in het hier en nu, dit lijkt mij erg lastig. Succes ermee!
Hoe denkt je vriend er trouwens over?

Ben blij om te lezen dat dat gevoel waarschijnlijk dan toch komt! Ik zit nu in de fase dat ik zeker weet dat ik oud met hem wil worden, maar om nu te gaan trouwen, daar voel ik nog niets voor
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:44

Mijn hemel, 30.000 euro vind ik echt téveel geld voor 1 dag.. Alles uit de kast trekken oké, maar damn, daar heb ik echt geen 30.000 euro voor over haha. Daar kan je zoooooveel leuke dingen voor kopen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:51

Liva schreef:Mijn hemel, 30.000 euro vind ik echt téveel geld voor 1 dag.. Alles uit de kast trekken oké, maar damn, daar heb ik echt geen 30.000 euro voor over haha. Daar kan je zoooooveel leuke dingen voor kopen Very Happy

Eensch. Wel 10 chanel tassen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:53

Of 100 paar Shabbies Very Happy Nee maar serieus, ieder zijn keuze toch smile Als je het geld hebt en het zo wil, vind ik een trouwdag dan wel iets moois om zoveel aan uit te geven. Beter als een tas :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:57

Haha, @ Darcy: Shabbies for every one on me!!!! cheers

Nee joh, het is maar geld.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:57

CKC schreef:Haha, @ Darcy: Shabbies for every one on me!!!! cheers

Nee joh, het is maar geld.

Haha dat zou wel een goede actie zijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:59

Chaneltas vind ik ook te duur :P. Goh, ik vind het prima als jij 30.000 euro wilt uitgeven voor een bruiloft, zo bedoelde ik het niet hoor Wink. Ik zou er zelf alleen niet aan moeten denken. Zou het ook nooit kunnen betalen daar niet van, maar ik zou vooral in mijn hoofd hebben waar ik het allemaal nog meer aan uit had kunnen geven smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 2:03

Liva schreef:Chaneltas vind ik ook te duur :P. Goh, ik vind het prima als jij 30.000 euro wilt uitgeven voor een bruiloft, zo bedoelde ik het niet hoor Wink. Ik zou er zelf alleen niet aan moeten denken. Zou het ook nooit kunnen betalen daar niet van, maar ik zou vooral in mijn hoofd hebben waar ik het allemaal nog meer aan uit had kunnen geven :).

Had ik ook. Wahaha! Zei toen we alles achter de rug hadden tegen mijn man, we hadden dit dit dit dit dit kunnen doen.. Hij keek me vreemd aan haha.

Gast
Gast

Bericht  Merai di 4 jan 2011 - 2:21

Wow CKC, die eerste foto van jullie samen blijf ik zo mooi vinden!

Mijn vriend en ik willen in de toekomst ook graag trouwen. Ik vind het belangrijk om eerst te trouwen voor we aan kinderen beginnen, voor hem maakt de volgorde niet zoveel uit. Ik gok dat het nog wel een jaar of 3 duurt voor ik gevraagd word maar we zijn al wel begonnen met sparen. Dat is voornamelijk vanuit het idee dat we het ook willen kunnen en niet nog een hele tijd moeten sparen als we het eenmaal van plan zijn. Ik denk dat we hooguit zo'n 8000 euro besteden. We zijn er al wel regelmatig over aan het dagdromen en onze ideeën komen gelukkig erg overeen, het wordt echt een dag die bij ons past. Ik kan me er nu al op verheugen haha I love you !
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Caro di 4 jan 2011 - 2:22

Leuk CKC dat je foto is geselecteerd! Welke is het geworden? Want de laatste foto die je had geplaatst kon ik niet zien..ik zie er nu maar drie. MAar die bovenste is gewoon een beauty! Daar spat de verliefdheid gewoon vanaf!

Ik wilde ook graag trouwen. Ik had er geen grote fantasien over maar ik wilde wel trouwen.. het maakte mij ook niet zoveel uit waneer maar mijn vriend heeft wel het juiste moment uitgekozen. We weten dat mijn vader niet meer lang gezond is, en ik wilde absoluut mijn vader erbij hebben.

Wij hebben in totaal denk ik ongeveer 15.000 euro uitgegeven. Wij hebben op niks bespaard en de dag van ons leven gehad. Het voegt nu in het dagelijks leven niet heel veel toe tov hiervoor, wel is het nog vaster en had ik de dag nooit willen missen.

Wij zijn eerst voor de wet getrouwd in een oud theehuisje. Vanwege deze locatie konden hier maar 40 mensen bij zijn maar voor ons vond ik dat prima. Met dat gezelschap hebben we de hele dag in een amerikaanse schoolbus rondgereden en de grootste lol gehad. We hebben uitgebreid geluncht en zijn om 4 uur voor de kerk getrouwd. Dit hebben we helemaal persoonlijk gemaakt, nichtje speelde op de piano, een eigen pastoor uitgezocht etc etc. Vanaf de kerk was iedereen uitgenodigd en hebben we om dezelfde reden als CKC geen receptie gehouden.

De feestlocatie was mij mijn ouders. Zij hebben een ontzettende mooie (en grote) tuin dus voor mij was dat de ultieme locatie. Hier hebben we een professioneel bedrijf voor in de armen genomen die de styling op zich nam. Er hebben vijf witte pagodes gestaan daarin werd het feest gegeven. We zijn begonnen met champagne en taart voor iedereen en verder waren er de hele avond verschillende kleine, lichte hapjes..

Het was zo'n ontzettende gezellige mooie dag die had ik echt niet willen missen. Het gevoel dat al je dierbaren op dezelfde dag samen komen voor jou is geweldig! de dag erna hadden mijn ouders nog een extra verrassing en hebben we met de gezinnen en de getuigen nog een verrassingsbrunch gehad wat voor ons ook echt de ultieme verrassing was..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Niekske di 4 jan 2011 - 2:25

Misschien niet helemaal on topic, maar ik vraag me af waarom jullie zo graag willen trouwen? Bij mijn vrienden is het nogal verdeeld. Sommige stellen zijn getrouwd, anderen zijn al jaren samen en geven er niks om. Wat is de toegevoegde waarde van een huwelijk? Een nichtje van mijn ex die wilde altijd heel graag trouwen. Liever gisteren dan vandaag zeg maar. Ze had nog nooit echt een relatie gehad en was dus ook single toen... maar trouwen was alles voor haar, want alleen dan wist je dat je relatie goed zat, dan wist je dat je echt samen oud ging worden. Zien jullie dat ook zo? Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot nu, het is gewoon nieuwsgierigheid smile ben er zelf een beetje over aan het twijfelen namelijk...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 2:36

Ik denk dat dat gewoon een gevoel is. Om te denken dat je als je trouwt altijd bij elkaar blijft vind ik eigenlijk een illusie. Dat is gewoon niet altijd zo. En je hoeft ook niet te trouwen om bij elkaar te blijven. Mijn ouders zijn niet getrouwd maar wel al ruim 35 jaar gelukkig met elkaar. Het is gewoon een gevoel voor mij. Ik hou van mijn vriend en ik vind het mooi en romantisch om dat ook uit te spreken naar elkaar met onze familie erbij en voor "de wet" op een trouwdag.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 2:40

Voor mij was trouwen een kroontje op de liefde! Van al die mensen op de wereld, horen wij bij elkaar. En de wet weet dat ook.
En idd, ik leef niet in de illusie dat we forever and ever happy zullen blijven doordat we zijn getrouwd, ben sneeuwwitje niet!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: