Trouwen in 2014-topic
+36
Takkie
Susan
KOL
Luce
June
Zonnetje
Ibbeltje
Ilovethe90s
baboeska
Arwyn
Tsjip
Burn
Davinia
Aziraphale
Aardbei
Punk'd
Juliette
vontje111
Xanna
Bloem86
Japie
rapa nui
Reeza
Caresses
Mari
Sam
Bosjesvrouw
lief-boefje
Fortissimo
Lejow
Funk
Stokstaartje
Snirp
Guus
Marin
Elliot
40 plaatsers
Pagina 16 van 17
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Re: Trouwen in 2014-topic
Op mijn werk kon ik geen strapless shirtjes dragen dus ik moest het met sjaaltjes en dunne vestjes doen zodra ik naar buiten ging. Maar ook dat ging best goed. Gelukkig hoefde ik maar tot 22 juni te wachten
Qua reportage hebben wij 2 uur ingepland maar we waren met 3 kwartier alweer terug. Onze fotograaf had hooguit een uurtje nodig zei hij. Onze fotolocatie was trouwens op nog geen 2 minuutjes rijden dus dat scheelt natuurlijk ook enorm.
Qua reportage hebben wij 2 uur ingepland maar we waren met 3 kwartier alweer terug. Onze fotograaf had hooguit een uurtje nodig zei hij. Onze fotolocatie was trouwens op nog geen 2 minuutjes rijden dus dat scheelt natuurlijk ook enorm.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Wij willen 2 lokaties, een binnen en buiten lokatie.
Gaan het nog wel even bekijken want moet natuurlijk niet te lang zijn.
Ik zorg dat ik strapless bikini's draag en ga voor het trouwen nog onder de zonnebank. Nu ben ik nooit wit, eerder bruin. Maar just to be sure.
Weten jullie al iets over hoe je je haar zou willen?
Gaan het nog wel even bekijken want moet natuurlijk niet te lang zijn.
Ik zorg dat ik strapless bikini's draag en ga voor het trouwen nog onder de zonnebank. Nu ben ik nooit wit, eerder bruin. Maar just to be sure.
Weten jullie al iets over hoe je je haar zou willen?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wat vinden jullie leuke binnen locaties dan? Ik zou echt niets kunnen bedenken.
Wel buitenlocaties. Dat willen we waarschijnlijk op klein strandje aan de Lek doen (onze ouders hebben zo'n beetje dezelfde foto's toen zij gingen trouwen dus willen wij ook zo'n foto, lijkt ons wel bijzonder) en dat strandje ligt 100 meter van ons huis. En dan kijken naar een ander leuk plekje in het dorp, denk ik. Hoewel het bij een kasteel ook wel erg gaaf lijkt, maar dat is hier niet echt in de buurt helaas.
M'n haar.. Geen idee eigenlijk. Ik denk half opgestoken. Jij al wel een idee?
Wel buitenlocaties. Dat willen we waarschijnlijk op klein strandje aan de Lek doen (onze ouders hebben zo'n beetje dezelfde foto's toen zij gingen trouwen dus willen wij ook zo'n foto, lijkt ons wel bijzonder) en dat strandje ligt 100 meter van ons huis. En dan kijken naar een ander leuk plekje in het dorp, denk ik. Hoewel het bij een kasteel ook wel erg gaaf lijkt, maar dat is hier niet echt in de buurt helaas.
M'n haar.. Geen idee eigenlijk. Ik denk half opgestoken. Jij al wel een idee?
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Qua binnenlocaties geef ik vaak als tip als bruidsparen niets kunnen bedenken of er misschien niet een plek is wat met hun werk of hobby te maken heeft. Een juf kan bijvoorbeeld erg leuk foto's maken op school, of juist ergens in een (oude verlaten of nog werkende) fabriek kan ook super vet zijn. En binnen kan ook al onder een mooie oude poort in een stad zijn. Foyers van theaters zijn ook gaaf, of musea of bibliotheken. Ik heb zelfs wel eens een shoot in een restaurant gehad, wat gewoon heel mooi licht was met de tafelkleden, en het licht door het raam.Zo kan je echt best wel wat bedenken. Alleen moet je voor sommige dingen wel toegang betalen of fotografiekosten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, komt waarschijnlijk doordat wij in een klein dorp wonen en hier dus niets hebben. Dus zouden we sowieso ergens naar toe moeten rijden voor een binnenlocatie. En ik vind het heel lastig om te bedenken waar precies.
Davinia- Prater
Een binnenlocatie hóeft ook niet persé he. Je kunt het ook gewoon als back up houden, voor als het echt giet. Als het een beetje regent of stormig weer zijn kan het op zo'n strandje ook echt heel gaaf zijn. Je hebt ook speciale trouw paraplu's in de vorm van een hart bijvoorbeeld, hartstikke leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
Wij willen misschien in een oude melkfabriek doen, waar oude Vespa's staan en nog allemaal houten kratten enzo.
Of in een oude weverij.
Of.... We weten het dus nog niet echt
Of in een oude weverij.
Of.... We weten het dus nog niet echt
Sam- Kletskop
Ik denk dat ik mijn haar op laat steken, maar ook dat weet ik nog niet zeker
Sam- Kletskop
Met die Vespa's klinkt super vet Sam!
Marin- Lady Post-a-lot
We hebben er zelf 2, dus daar gaan we sowieso mee op de foto.
Grote hobby van vriend. En wel leuk accessoire.
Grote hobby van vriend. En wel leuk accessoire.
Sam- Kletskop
Sam, gaaf!
Davinia- Prater
We zijn al lekker aan het brainstormen geweest. Ik kan het hier nog niet neer zetten want niemand weet het en ik heb wel meelezers hihi.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Wat is het rustig hier.
Ik denk dat wij binnenkort bekend gaan maken dat we volgend jaar gaan trouwen.
Ik denk dat wij binnenkort bekend gaan maken dat we volgend jaar gaan trouwen.
Bosjesvrouw- Prater
Wat leuk!
Waarom mocht niemand het eerder weten?
Sam- Kletskop
Sam schreef:Wat leuk!
Omdat m'n vriend er nog niet zeker van was
Bosjesvrouw- Prater
Mijn vriend en ik willen ook in 2014 trouwen maar dan heel bescheiden en echt op onze manier. Wij houden beide niet van de belangstelling dus het wordt gewoon een gezellig feest met vrienden, familie en buren (komen dan nog op ruim 100 personen uit) maar zonder trouwjurk, auto of receptie.
Gewoon in de middag trouwen, borrelen, eten, feest. Een echte fotoshoot zullen wij ook niet doen want op de foto gaan is ook niets voor ons.
Maar dan... hij wil mij nog niet vragen want is er nog niet mee bezig. Dus of ik wacht tot hij er aan toe is of ik vraag hem zelf op een romantische manier (heb het wel eens voor de gein gezegd maar dan is het nee). Dus misschien als ik hem laat zien dat ik serieus ben of toch wachten tot hij er aan toe is. Wat denken jullie?
Gewoon in de middag trouwen, borrelen, eten, feest. Een echte fotoshoot zullen wij ook niet doen want op de foto gaan is ook niets voor ons.
Maar dan... hij wil mij nog niet vragen want is er nog niet mee bezig. Dus of ik wacht tot hij er aan toe is of ik vraag hem zelf op een romantische manier (heb het wel eens voor de gein gezegd maar dan is het nee). Dus misschien als ik hem laat zien dat ik serieus ben of toch wachten tot hij er aan toe is. Wat denken jullie?
Mierzoet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11
Wat leuk, Mierzoet.
Jullie dag lijkt op de onze in het begin. Nu is het tocht uitgebreider geworden, haha.
Ik heb mijn vriend gevraagd. Vond het heel leuk om te doen en zou het zo weer doen.
Jullie dag lijkt op de onze in het begin. Nu is het tocht uitgebreider geworden, haha.
Ik heb mijn vriend gevraagd. Vond het heel leuk om te doen en zou het zo weer doen.
Sam- Kletskop
Sam schreef:Wat leuk, Mierzoet.
Hoe heb jij hem ten huwelijk gevraagd als ik vragen mag. Ben zo aan het twijfelen. Omdat wij nog een nachtje weg gaan in het najaar (ben ik nu ook aan het regelen) wil ik het misschien heel romantisch aanpakken.
Maar heb nog niet de manier waarop gevonden. Dus kan nog wat ideeën gebruiken!
Mierzoet- Fluisteraar
Dat had ik toen wel meegelezen ja. Echt stoer! Helaas kan ik mijn vriend niet blij maken met een horloge of zoiets. Ik ga toch nog maar even wat nadenken. Ik wil zo graag en het lijkt mij ook leuk om hem te vragen ipv andersom.
Mierzoet- Fluisteraar
Uhm... Kun je in de tuin geen hart van waxinelichtjes maken? En jij daar middenin staan?
Of voor hem koken en dan op je knieën gaan?
Lastig he..
Lastig he..
Sam- Kletskop
Sam schreef:Uhm... Kun je in de tuin geen hart van waxinelichtjes maken? En jij daar middenin staan?
Lastig he..
Ja inderdaad lastig. Maar ik bedenk nog wel wat. Hoop eigenlijk stiekem dat hij mij tegen die tijd heeft gevraagd maar als hij nog lang op zich laat wachten, doe ik het hoor
Mierzoet- Fluisteraar
Wat leuk dat jullie misschien volgend jaar ook gaan trouwen mierzoet.
Als ik jou was zou ik je vriend vragen.
Als ik jou was zou ik je vriend vragen.
Bosjesvrouw- Prater
Ik weet niet of je handig in bakken bent, maar je kunt bijvoorbeeld een hart-vormige bakvorm kopen (nu bij Kruidvat in de aanbieding) een (eenvoudige) cake bakken, roze glazuur erover heen (kant-en-klaar te kopen) en met een decoratiestift er een tekst op schrijven.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Mierzoet schreef: Maar heb nog niet de manier waarop gevonden. Dus kan nog wat ideeën gebruiken!
Bij de Hema kan je nu een gratis fotoalbum laten maken (zie topic aanbiedingen), daarin kan je allemaal foto's van jullie doen, met uiteindelijk het aanzoek en bv. getekende foto's van jullie bruiloft en jij die door de knie gaat o.i.d. erbij. Spannend!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» trouwen !!
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
Pagina 16 van 17
Permissies van dit forum: