Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwen in 2014-topic

+36
Takkie
Susan
KOL
Luce
June
Zonnetje
Ibbeltje
Ilovethe90s
baboeska
Arwyn
Tsjip
Burn
Davinia
Aziraphale
Aardbei
Punk'd
Juliette
vontje111
Xanna
Bloem86
Japie
rapa nui
Reeza
Caresses
Mari
Sam
Bosjesvrouw
lief-boefje
Fortissimo
Lejow
Funk
Stokstaartje
Snirp
Guus
Marin
Elliot
40 plaatsers

Pagina 14 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Trouwen in 2014-topic - Pagina 14 Empty Re: Trouwen in 2014-topic

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 21:57

Oh my, dat ga ik zo eens even lezen met een kopje koffie.

Ik las gisteren deze, m'n oren klapperden ook.

http://jezebel.com/im-not-sure-if-its-the-first-wedding-you-have-been-to-517652167#
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Elliot di 25 jun 2013 - 22:08

Haha Susan, wat verschrikkelijk! Ik hoop toch echt niet dat ik ooit zo'n Bridezilla word hoor!

Marin, jouw link ga ik straks lezen, leuk!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Susan di 25 jun 2013 - 22:18

Haha, zo, dat is echt erg. Ik hoop eerlijk gezegd dat heel veel mensen die die bruiden kennen dit hebben gelezen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot di 25 jun 2013 - 22:37

Oh nee! Ik zie mijn vriendin er trouwens ook wel voor aan om teleurgesteld te zijn in de envelopjes die ze krijgt hoor, haha! (Ze heeft al eens gezegd dat ze bepaalde mensen niet uitnodigd omdat ze weet dat die altijd lage bedragen geven als cadeau, en als ze hen uit zou nodigen zou het haar heel veel geld kosten en 'dat haalt ze er dan niet meer uit met het cadeau'. Rolling Eyes
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 22:49

Wat erg laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Takkie di 25 jun 2013 - 23:32

Luce schreef:Extreem budget en dan op €12.000 uit komen? Dan doe je toch echt iets niet goed lijkt me..
Onze bruiloft was met alles erop en eraan en wij waren zo'n €13.000,- kwijt. Zijn we blijkbaar toch nog budget getrouwd!
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Davinia wo 26 jun 2013 - 2:10

Haha, Elliot, die vriendin van jou laughcry 

Ik weet nog niet wat ik wil qua bruiloft. Zo budget mogelijk of alles erop en eraan. Eigenlijk allebei wel, zou dat ook gaan? :P

Mijn vriend heeft mij nog steeds niet gevraagd, maar zegt nog steeds 'Volgend jaar wil ik wel trouwen hoor!'. Ja, vraag me dan! Ik ben inmiddels al zo ver dat ie niet eens meer een ring hoeft te hebben, maar gewoon zegt 'Schat, wil je met mij trouwen volgend jaar?', maar zelfs daar maakt ie nog zo'n 'big deal' van. 
Maar als ik dan hoorde dat een kennis trouwt volgend jaar juni en dat alleen nog maar 1 datum over was op de feestlocatie, word ik toch wel beetje zenuwachtig hoor!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Marin wo 26 jun 2013 - 2:13

Ja sommige dingen moet je toch echt wel ruimschoots regelen, zoals een locatie. Zeg dat maar tegen hem ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Davinia wo 26 jun 2013 - 2:17

Dat heb ik al meerdere keren gezegd, waardoor vriendlief nu helemaal angstig is geworden voor al dat regelen en niet meer durft laughcry  "Want straks is iets al vol wat jij graag wilt of vergeten we iets en dan krijg jij die perfecte dag die ik je zo gun niet!" 
Hartstikke lief natuurlijk, maar ik schiet er niets mee op :P  Had ook al gezegd dat vriendinnen ook wel mee willen helpen regelen, dat hij niet alles hoeft te doen met mij, maar ook dat werkt niet. Dus ik ga er dan maar van uit dat 2014 niets wordt, of het moet september 2014 worden... Ik vind dat ook prima, maar voor hem is dat minder leuk (schoolmeester, dus net een nieuwe klas).
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Bericht  Snirp do 27 jun 2013 - 20:39

Maar op zich zijn de 2 belangrijkste dingen toch de locatie en gemeentehuis en/of kerk?
En dat is toch zo geregeld? smile

Hier komt nu eerst een beetje de verhuis-stress, al ben ik ook wel aan het aftellen naar 28 september, jurken passen!
Is 'al' over 3 maandjes Wink

Qua budget hopen wij ook zo rond de 12.000/13.000 uit te komen, en dan doen we echt niet zuinig, maar (naar ons idee) ook niet heel bijzonder.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Davinia do 27 jun 2013 - 20:48

Ik vind het zo moeilijk qua budget. Aan de ene kant vind ik het klein en intiem ook erg leuk, maar groots ook. Als we een feest geven wil ik bijvoorbeeld wel echt een goede dj en een fotohokje lijkt me ook zo gaaf! Heb ik eens op internet gezien, gewoon een ouderwets hokje waar mensen in kunnen gaan met gekke verkleeddingen zoals hoeden enzo. Die foto's worden 2 keer uitgeprint, eentje voor ons en eentje voor die mensen zelf. Kost wel 600 euro, maar lijkt me zo gaaf! Echt iets voor mij. 

En ja, Snirp, die 2 dingen zijn zo geregeld, want we weten al waar we willen trouwen en waar we het feest willen geven, maar kennelijk wilt mijn vriend toch niet zo graag als dat ie zegt. Hij roept het wel, maar als ie echt graag had gewild had ie me allang gevraagd! Ik heb het trouwen ook maar uit mijn hoofd gezet, eerlijk gezegd. Ik zie wel of we ooit nog trouwen.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Bericht  Snirp do 27 jun 2013 - 21:22

Ja, budget is een lastig dingetje smile
Wij nemen ook wel een DJ, maar over dingen als aankleding hebben we totaal nog niet nagedacht.

Jammer dat je het uit je hoofd gezet hebt en dat je dat idee van hem krijgt.
Misschien is 'loslaten' wel het fijnste (maar niet het makkelijkst!).
Is het misschien ook niet zo dat als je vriend de 'druk' niet zo voelt, hij het alsnog totaal onverwachts doet?
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  Davinia do 27 jun 2013 - 21:38

Ja, dat zou ook kunnen. Ik leg hem absoluut geen druk op, ik praat er met hem zo min mogelijk over. 
Alleen die mensen om ons heen...:nopompom:  Iedere keer als we bepaalde mensen zien vragen ze al of wij gaan trouwen. Mijn vriend heeft al diverse keren aangegeven dat ie daar helemaal gek van wordt en zich zo 'verplicht' voelt nu. Hoewel dat een beetje zijn eigen schuld is, omdat ie tegen iedereen riep 'Wij gaan binnen paar jaar wel trouwen hoor'. 
Dus nu heb ik maar tegen die mensen gezegd dat we waarschijnlijk nooit gaan trouwen, ik werd ook al gek van al dat gezeur Wink
Misschien dat ik er daarom ook wel zo'n 'big deal' van maak, door al die mensen om ons heen die er naar vragen.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Bericht  Snirp do 27 jun 2013 - 21:41

Ow joh, dat kan ik me voorstellen!
Wat vervelend zeg.
Wat geeft die mensen het recht om zich daar zo mee te bemoeien?
Al had je vriend dat dan misschien ook niet moeten roepen Wink
Ach, een paar jaar, dat kan je breed nemen, toch :P
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  Lejow zo 30 jun 2013 - 5:57

Ik gelooooofff dat ik m om heb..
Eerst trouwen, en dan de keuken Very Happy

Nu nog een datum zoeken. Ik had 25 juni 2014 in gedachten, maar nu is mijn vriendin afgelopen woensdag bevallen op de 26e, en zij wordt mijn getuige, dus ik denk dat ze volgend jaar wel wat anders te regelen heeft op de 25e :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sam zo 30 jun 2013 - 8:42

Ons budget is 10.000 euro.
En dan hebben we ruim geschat.

Lejow, leuk!! Kun je niet met je vriendin overleggen?

Wij willen ons programma een beetje aan gaan passen.
Eerst zouden we om 12 uur foto's gaan maken en dan rond 3 uur bij trouwlocatie aankomen. Daar zouden de daggasten ons dan voor het eerst zien.
Nu hebben we bedacht om om 11 uur foto's te gaan maken en dan rond 2 uur even naar huis te gaan. Daar zijn de daggasten ontvangen door onze ceremoniemeesters. Kunnen we ze allemaal persoonlijk begroeten en kunnen ze ons even zien, voordat evt andere mensen ons ook zien. Leek ons persoonlijker...

Dit wilden we eerst niet, omdat mijn ouders gescheiden zijn en dat nogal moeilijk ligt. Maar in de WitWedding heb ik een goede les gelezen. Iets in de zin van 'Gescheiden ouders moeten zich op de trouwdag aanpassen aan hun kind. Het kind kan niks doen aan de problemen die de ouders met elkaar hebben. Hun problemen zijn deze dag van ondergeschikt belang'. Hallelujah.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Bosjesvrouw zo 30 jun 2013 - 9:51

Wat leuk Lejow en inderdaad kun je niet met je vriendin overleggen.

Sam dat is lastig dat je ouders het niet goed samen kunnen vinden.
Maar inderdaad het is jullie dag dus ze moeten zich maar aan jullie aanpassen.

Ik hoop dat we van de week er uit gaan komen wanneer en waar e.d. we volgend jaar willen trouwen.
We hebben een week vakantie dus kunnen we het er mooi over hebben Laughing .

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snirp zo 30 jun 2013 - 19:13

Lejow, wat leuk!!!
Nog een juni-bruidje dan smile 

Bosjesvrouw, succes met het plannen, haha!
Een week vakantie is vast ruim genoeg tijd om de belangrijkste dingen samen te overleggen.

Sam, zo gaan wij het ook doen smile
Wij trouwen om 14u, en willen na het foto's maken een broodje eten bij mijn ouders thuis, samen met de daggasten.
Groot gelijk wat betreft je ouders! 
Jij moet volop kunnen genieten en daar moeten zij ook aan bijdragen.

Hier nog geen vorderingen, gister met vriendinnen wel heerlijk gefantaseerd over de dag en de jurk smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  Davinia zo 30 jun 2013 - 21:07

Lejow, wat leuk! Een datum geeft toch een wat definitiever gevoel! smile

Sam, ik ben het met je eens wb je ouders. Op jouw trouwdag horen ze zich te gedragen en samen naast je te staan. Moet toch kunnen voor 1 dag?! Meeste ouders doen dat ook wel hoor. Mijn vriend zijn ouders zijn ook gescheiden en opnieuw getrouwd, maar wij willen ze er ook gewoon allemaal bij hebben.
En het lijkt mij ook leuker om je daggasten al van te voren te zien, ook wat persoonlijker.

Snirp, leuk he, dat fantaseren!? Very Happy

Hoe willen jullie binnen jullie budget trouwen? Ik wil eigenlijk ook voor 10.000 euro trouwen, maar weet niet hoe ik dat moet gaan realiseren. M'n droomjurk kost al 2000 euro en die wil ik echt super graag! 
Ik heb eindelijk 1 winkel gevonden waar ze die jurk verkopen en die winkel ligt gelukkig hier maar 40 minuten vandaan. Mijn vriend riep gelijk al 'Ga hem halen! Dan heb je hem vast en kan ik nog eventjes langer wachten met vragen', haha.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 1 jul 2013 - 4:26

Lastig zijn dat he, die problemen in de familie.
Hebben wij ook last van. Maar wat je zegt is helemaal waar, ze hebben zich maar aan te passen.

Ik kan wel overleggen met mijn vriendin.. daar hebben jullie een punt. Weet ook niet of ze het echt gaat vieren op de 26e of in het weekend. Zou graag natuurlijk haar verjaardagstaart willen maken enzo.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 1 jul 2013 - 4:30

Lejow - ik zou het gewoon aan haar vertellen. Het is namelijk een doordeweekse dag dat je wil trouwen & die verjaardag is, dus de kans lijkt me vrij groot dat ze het in het weekend zal gaan vieren! Ik zou me niet laten tegenhouden voor zoiets als je gewoon graag wil trouwen, en graag op die datum smile

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 1 jul 2013 - 4:38

Poe wat ben ik blij dat mijn gescheiden ouders gewoon goed met elkaar op kunnen schieten als ik dat zo lees. Ik had dat artikel in de WitWedding ook gelezen, Sam. Misschien kan je het ze gewoon vragen, hoe zij zich dat voor zich zien en of ze er alsjeblieft aan kunnen denken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 1 jul 2013 - 5:01

Sam schreef:Ons budget is 10.000 euro.
En dan hebben we ruim geschat.

Lejow, leuk!! Kun je niet met je vriendin overleggen?

Wij willen ons programma een beetje aan gaan passen.
Eerst zouden we om 12 uur foto's gaan maken en dan rond 3 uur bij trouwlocatie aankomen. Daar zouden de daggasten ons dan voor het eerst zien.
Nu hebben we bedacht om om 11 uur foto's te gaan maken en dan rond 2 uur even naar huis te gaan. Daar zijn de daggasten ontvangen door onze ceremoniemeesters. Kunnen we ze allemaal persoonlijk begroeten en kunnen ze ons even zien, voordat evt andere mensen ons ook zien. Leek ons persoonlijker...

Dit wilden we eerst niet, omdat mijn ouders gescheiden zijn en dat nogal moeilijk ligt. Maar in de WitWedding heb ik een goede les gelezen. Iets in de zin van 'Gescheiden ouders moeten zich op de trouwdag aanpassen aan hun kind. Het kind kan niks doen aan de problemen die de ouders met elkaar hebben. Hun problemen zijn deze dag van ondergeschikt belang'. Hallelujah.
Ik ben dus soms best een beetje bang dat de ouders van mijn vriend (zijn ook gescheiden en kunnen niet bepaald door 1 deur) zich niet kunnen gedragen, mochten wij ooit gaan trouwen.

Gast
Gast

Bericht  Sam ma 1 jul 2013 - 5:27

Mijn vader kan mijn moeder wel schieten. Hij heeft gezegd haar die dag te negeren.
Prima, zolang hij niet loopt te kutten. Gelukkig houdt mijn stiefmoeder hem enorm in het gareel. Zij kan wel normaal met mijn moeder omgaan, zijn ook samen mee jurk uit wezen kiezen. Maar toch vind ik het enorm spannend.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sam ma 1 jul 2013 - 5:29

Davinia, ik heb ook een jurk van rond die prijs en wij halen de 10000 euro nog lang niet. Verder hebben we ook een diner en feest en alles erop en eraan. Het kan dus wel hoor. Ligt eraan wat je eisen zijn.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud