Trouwen in 2014-topic
+36
Takkie
Susan
KOL
Luce
June
Zonnetje
Ibbeltje
Ilovethe90s
baboeska
Arwyn
Tsjip
Burn
Davinia
Aziraphale
Aardbei
Punk'd
Juliette
vontje111
Xanna
Bloem86
Japie
rapa nui
Reeza
Caresses
Mari
Sam
Bosjesvrouw
lief-boefje
Fortissimo
Lejow
Funk
Stokstaartje
Snirp
Guus
Marin
Elliot
40 plaatsers
Pagina 1 van 17
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Trouwen in 2014-topic
Omdat we alweer 2 dagen in 2013 zitten dacht ik dit topic wel te kunnen openen.
Zijn er al meer mensen die gaan trouwen in 2014 en hier over willen kletsen?
Ikzelf ga trouwen in mei 2014. Duurt dus nog even, maar de voorpret is ook al leuk.
Trouwdata:
16 mei 2014 Sam
12 juni 2014 Snirp
Zijn er al meer mensen die gaan trouwen in 2014 en hier over willen kletsen?
Ikzelf ga trouwen in mei 2014. Duurt dus nog even, maar de voorpret is ook al leuk.
Trouwdata:
16 mei 2014 Sam
12 juni 2014 Snirp
Laatst aangepast door Sam op ma 8 apr 2013 - 0:38; in totaal 2 keer bewerkt
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Re: Trouwen in 2014-topic
Ik wilde eind 2013 trouwen, maar gezien de werkloosheid van mijn vriend zit dat er zeer waarschijnlijk niet in. Ik hoop dan toch wel dat 2014 ons jaar kan worden! Dus wellicht dat ik hier uiteindelijk ooit mee ga praten Maar ik vind het gewoon leuk om te lezen! En wat moet je nog lang wachten zeg... Haha! Wel spannend
Gast- Gast
Ik lees ook mee hier, het is onze planning om in 2014 te trouwen. Ik ben nog niet officieel gevraagd, maar mijn vriend wil dat niet zo ver van tevoren doen. Ik denk stiekem dat hij het eind dit jaar gaat vragen, maar we zien het wel. Ik blijf lekker meelezen!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Ik lees ook mee hier, het is onze planning om in 2014 te trouwen. Ik ben nog niet officieel gevraagd, maar mijn vriend wil dat niet zo ver van tevoren doen. Ik denk stiekem dat hij het eind dit jaar gaat vragen, maar we zien het wel. Ik blijf lekker meelezen!
Haha, o jouw vriend ook al! Mijn vriend zegt ook, ja ik ga geen jaren verloofd zijn hoor
Gast- Gast
Haha mijn vriend wil max een half jaar. Dus ik heb gezegd dat ok dat prima vind, maar dan wel alvast wat dingetjes wil 'regelen' zodat het wel haalbaar is om maar een jaar verloofd te zijn
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Je moet wel rekening houden met de gemeente en feestzaal.
Bij ons zit dat nl enorm ver vooruit vol geboekt.
De reden dat wij zolang verloofd zijn is omdat we niet in 2013 willen trouwen. En ach, ik vind dat eigenlijk ook wel weer speciaal.
Het lijkt nog ver weg, maar ik kan me nog precies o&n van 11 op 12 herinneren. Is zo weer dus
Zitten alleen nog wel met aantal 'dilemma's'. Maar ook dat komt vast goed.
Bij ons zit dat nl enorm ver vooruit vol geboekt.
De reden dat wij zolang verloofd zijn is omdat we niet in 2013 willen trouwen. En ach, ik vind dat eigenlijk ook wel weer speciaal.
Het lijkt nog ver weg, maar ik kan me nog precies o&n van 11 op 12 herinneren. Is zo weer dus
Zitten alleen nog wel met aantal 'dilemma's'. Maar ook dat komt vast goed.
Sam- Kletskop
Ik hoop dat wij in 2014 gaan trouwen .. Maar ik ben zo'n burgelijke tut die wacht tot haar vriend haar vraagt. Geen idee dus. Maar hij weet wel dat ik graag wil trouwen
Gast- Gast
Hahaha en ik hoop ook al dat we in 2014 gaan trouwen. Ik dacht op oudjaarsnacht nog: Wow, nu kan ik zeggen dat ik misschien wel volgend jaar ga trouwen. Dat klinkt raar. Maar goed, zeker weten doe ik 't helemaal nog niet. Eerst maar eens gevraagd worden. Hoop eind 2013 gevraagd te worden op reis! Nou..Wie weet!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Punk'd schreef:Ik hoop dat wij in 2014 gaan trouwen .. Maar ik ben zo'n burgelijke tut die wacht tot haar vriend haar vraagt. Geen idee dus. Maar hij weet wel dat ik graag wil trouwen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk dat er misschien zoveel meiden in 2014 trouwen.
Ik wilde vandaag de datum vastleggen. Moest tussen kantooruren bellen stond op de site. Ik om 16.00 uur bellen, is er niemand meer van de burgelijke stand aanwezig. Ambtenaars he.
Hebben jullie al een idee hoe jullie dag eruit moet komen te zien?
Ik wilde vandaag de datum vastleggen. Moest tussen kantooruren bellen stond op de site. Ik om 16.00 uur bellen, is er niemand meer van de burgelijke stand aanwezig. Ambtenaars he.
Sam- Kletskop
Haha, we zitten allemaal te dromen & moeten allemaal nog gevraagd worden! Ik wil daar ook eerst op wachten hoor, het is dus aan vriend of hij het waar gaat maken of niet voor de komende jaren
Gast- Gast
Sam schreef:
Hahaha euh ja
Ik droom al over de jurk, de locatie, de muziek, de auto, de kaart, de foto's (GOH). Maar ik ben dan ook 'belast' door m'n werk, ik word er constant mee geconfronteert. Maar ik vertel het maar niet hier, want ik wil dat liever als eerste met m'n vriend delen. Tenminste, m'n moeder en zus dromen altijd lekker mee, maar ik vind het wel zo leuk om dat eerst verder met m'n vriend te dromen en dan te beslissen, dan met jullie. Sorry
Maar ik hoop iig op zomer 2014!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben ook maar een ruw opzetje hoor, maar weten wel hoe we het ongeveer willen.
Rond 13 uur hij mij ophalen en foto's maken. Rond 14.45 uur bij trouwlocatie en om 15 uur trouwen. Rond 16 uur afgelopen en dan nog wat foto's. Rond 17 met klein gezelschap dineren. 20 uur op feestlocatie en om 20.30 start van knalfeest.
Vrij nauwkeurig al dus
Rond 13 uur hij mij ophalen en foto's maken. Rond 14.45 uur bij trouwlocatie en om 15 uur trouwen. Rond 16 uur afgelopen en dan nog wat foto's. Rond 17 met klein gezelschap dineren. 20 uur op feestlocatie en om 20.30 start van knalfeest.
Vrij nauwkeurig al dus
Sam- Kletskop
Guus schreef:Punk'd schreef:Ik hoop dat wij in 2014 gaan trouwen .. Maar ik ben zo'n burgelijke tut die wacht tot haar vriend haar vraagt. Geen idee dus. Maar hij weet wel dat ik graag wil trouwen
Jaa zou echt leuk zijn toch! 'vroeger' zeiden we altijd dat we gingen trouwen als we 10 jaar hadden. Maar dat is in augustus al en we hebben geen geld. Dat is eigenlijk het enige wat mijn vriend volgens mij ook nog wat tegenhoud. Dus ik denk dat als hij klaar is met studeren wij zullen trouwen. Hij is volgend jaar juni klaar haha..
Gast- Gast
Oh dat wordt een trouwerij in juli Punk'd
Sam- Kletskop
Punk'd schreef:Ik hoop dat wij in 2014 gaan trouwen .. Maar ik ben zo'n burgelijke tut die wacht tot haar vriend haar vraagt. Geen idee dus. Maar hij weet wel dat ik graag wil trouwen
En hier ook precies hetzelfde...
We hadden heel onze bruiloft al gepland, helaas wonnen we de 30 miljoen niet
Ik wacht rustig af...
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Waarschijnlijk mag ik me ook aanmelden voor dit topic, want zie het nog steeds niet gebeuren dat het dit jaar gaat gebeuren helaas Zit nog steeds te "wachten" op het aanzoek. Heb namelijk een speciale datum waarop ik het graag wil en tja die komt maar 1 x per jaar voor he haha.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Sam schreef:Oh dat wordt een trouwerij in juli Punk'd
haha ja! De datum maakt mij helemaal niets meer uit eigenlijk.
Het liefste ergens in het voorjaar of eind augustus of september. Ik ben een koukleum en vind jasje over bruidsjurken niet leuk. Anders loop ik de hele dag te bibberen. Geen zin in haha. Ik vind het ook mooi om foto's te maken in een pluktuin o.i.d. en dat moet ook echt in die periode.. anders is het een kale bedoeling haha. Heeft misschien ook wel wat
Daarnaast moet Marin ook vrij zijn die dag haha. Want ik wil haar heel graag als fotograaf
Gast- Gast
Wij wilden ook dat er bladeren aan de bomen zat en dat de kans op droog weer groot is. Dus daarom voor mei gekozen.
Heb er zin in
Heb er zin in
Sam- Kletskop
Ja Marin is voor ons ook nog een grote kanshebber!
Sam- Kletskop
Jaah mooi! Ik vind lente sowieso wat romantisch hebben haha
Lijkt me ook leuk om jurken te gaan passen. Ondanks dat ik al vrij zeker weet wat ik wil.. maar wie weet ziet dat er op mijn figuur wel niet mooi uit en kies ik voor heel iets anders. Dat lijkt me ook leuk aan passen.
Lijkt me ook leuk om jurken te gaan passen. Ondanks dat ik al vrij zeker weet wat ik wil.. maar wie weet ziet dat er op mijn figuur wel niet mooi uit en kies ik voor heel iets anders. Dat lijkt me ook leuk aan passen.
Gast- Gast
Ik weet al zeker dat ik haar wil haha.
@ Marin.. en jij ook toch haha .. Jouw stijl van fotografie spreekt mij zo aan en volgens mij weet jij ook wel wat ik bedoel bij bepaalde 'dingen'. Ja ik denk gewoon dat jij ons goed ligt als fotograaf!
@ Marin.. en jij ook toch haha .. Jouw stijl van fotografie spreekt mij zo aan en volgens mij weet jij ook wel wat ik bedoel bij bepaalde 'dingen'. Ja ik denk gewoon dat jij ons goed ligt als fotograaf!
Gast- Gast
Ik wil geen dure jurk, want we willen een beetje op de centen letten.
Maar ik ga wel een dag met iig moeder, schoonmoeder en zus jurken passen. Kijken wat staat en wat niet.
Heb al heel goed beeld van wat ik zou willen, maar moet wel mooi zijn.
Maar ik ga wel een dag met iig moeder, schoonmoeder en zus jurken passen. Kijken wat staat en wat niet.
Heb al heel goed beeld van wat ik zou willen, maar moet wel mooi zijn.
Sam- Kletskop
Ik vind Marins fotografiestijl echt geweldig. Ze woon alleen erg ver uit de buurt en weten niet of ze dan nog binnen ons budget valt.
Willen jullie een grote trouwerij?
Willen jullie een grote trouwerij?
Sam- Kletskop
Ja, ik vind haar stijl ook geweldig. (zo nu heb je wel weer genoeg complimenten gehad haha).
Qua gasten zal het klein tot gemiddeld zijn. Ik hecht wel heel veel waarde aan de locatie. Wat precies weet ik/wij nog niet. We hebben het er wel eens overgehad en zitten wel op een lijn qua soort locatie. Daarnaast wil ik ook een luxe diner en daarna een feest met een leuk bandje die leuke muziek kunnen coveren. En wat ik heel graag voor mijn gasten zou willen is een corsage
Wij hoeven geen receptie en trouwen ook niet voor de kerk verder.
En jullie?
Qua gasten zal het klein tot gemiddeld zijn. Ik hecht wel heel veel waarde aan de locatie. Wat precies weet ik/wij nog niet. We hebben het er wel eens overgehad en zitten wel op een lijn qua soort locatie. Daarnaast wil ik ook een luxe diner en daarna een feest met een leuk bandje die leuke muziek kunnen coveren. En wat ik heel graag voor mijn gasten zou willen is een corsage
Wij hoeven geen receptie en trouwen ook niet voor de kerk verder.
En jullie?
Gast- Gast
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» trouwen !!
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
Pagina 1 van 17
Permissies van dit forum: