Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Verzekering = oplichterij. Mijn man heeft telefoons verkocht en die verzekering is alleen om de telefoonmaatschappij te spekken. Lang niet alle schades worden vergoed met die verzekering. Ik denk ook dat ze de telefoon van Reva weigeren te verzekeren.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Is onhandig en lomp niet ongeveer hetzelfde?
Geen idee. Ik ben gewoon niet zo voorzichtig, daar zou ik op kunnen letten, maar dingen glippen ook gewoon uit mijn handen/broekzakken etc.
Reva: dat is voor alles. Ik heb hem niet verzekerd voor diefstal en verlies, maar dus wel voor waterschade, laten stuiteren. Alles. Het is best duur, maar de kans dat ik er iets aan ga hebben is 90% .
Gast- Gast
Reva schreef:Maar is dat ook voor laten stuiteren, June?
Ik heb de mijne ook verzekerd.. en dat is ook voor stuiteren..
Gast- Gast
Alex167 schreef:Verzekering = oplichterij. Mijn man heeft telefoons verkocht en die verzekering is alleen om de telefoonmaatschappij te spekken. Lang niet alle schades worden vergoed met die verzekering. Ik denk ook dat ze de telefoon van Reva weigeren te verzekeren.
Daarom heb ik heel lang uitgevraagd wat dan wel verzekerd werd . Mijn oude telefoon heb ik ook vaak genoeg op de grond laten vallen en die werd iedere keer netjes gemaakt.
Gast- Gast
Eens verzekerd, maar nooit weer!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Is Jeanette hier ook nog? Ik heb een vraaag!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
June schreef:Alex167 schreef:Verzekering = oplichterij. Mijn man heeft telefoons verkocht en die verzekering is alleen om de telefoonmaatschappij te spekken. Lang niet alle schades worden vergoed met die verzekering. Ik denk ook dat ze de telefoon van Reva weigeren te verzekeren.
Daarom heb ik heel lang uitgevraagd wat dan wel verzekerd werd . Mijn oude telefoon heb ik ook vaak genoeg op de grond laten vallen en die werd iedere keer netjes gemaakt.
Ik heb last van aanvallen... tijdens een aanval is mijn telefoon een keer gejat.. werd gewoon vergoed! Tijdens een andere aanval is hij kapot gestuiterd... ook dit werd vergoed..
Gast- Gast
Jij had een epileptische aanval en je telefoon werd gejat?
Dat is echt respectloos, wtf!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jij had een epileptische aanval en je telefoon werd gejat?
Ik ben ook echt in shock.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jij had een epileptische aanval en je telefoon werd gejat?
dat klopt ja
Gast- Gast
Jade schreef:Alex167 schreef:Jij had een epileptische aanval en je telefoon werd gejat?
dat klopt ja
Dat is echt onvoorstelbaar en niet normaal.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Is Jeanette hier ook nog? Ik heb een vraaag!
Ja, ik ben er nog!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was ook verbaasd.. had er ook niet zo aangedacht.. maar het is natuurlijk erg makkelijk als iemand geen weerstand biedt?
Laatst aangepast door Jade op zo 13 feb 2011 - 11:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Echt heel apart dat iemand bedenkt om dat te doen..?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dan ben je echt ziek als je zoiets doet zeg!
Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven ?!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja.. ik ga het denk ik ook doen..Jade schreef:Ik was ook verbaasd.. had er ook niet zo aangedacht.. maar het is natuurlijk erg makkelijk als iemand geen weerstand biedt?
Nee, onvoorstelbaar. Aan de andere kant: ik kan me überhaupt niet voorstellen dat ik dingen van andere mensen zou gaan stelen, dus heb bijzonder weinig overeenkomsten met dieven in het algemeen. Met deze dief nog een stuk minder.
Gast- Gast
Ik neem eigenlijk bewust nooit een verzekering. Ik hoef er nog geen jaar mee te doen, met een telefoon en heb zoveel andere toestellen liggen, dat ik dus nooit zonder zit mocht er eentje overlijden. Heb altijd het idee dat de dingen die mijn telefoon gebeuren, toch niet onder de verzekering vallen. Van de trap pleuren, in de wc flikkeren, je batterijklepje in de kroeg aan iemand weggeven omdat hij de kleur zo mooi vond, van de trap stuiteren, op de fiets laten vallen en vervolgens zelf overheen rijden etc etc.
Gast- Gast
Had je er zelf nog niet zo bij stilgestaan hoe respectloos en diep triest het is, Jade?
Gast- Gast
Jeanette schreef:toetje_ schreef:Is Jeanette hier ook nog? Ik heb een vraaag!
Ja, ik ben er nog!
Oke haha, ik dacht altijd dat jij in denbosch woonde, maar zie nu in een vriendinnen gezocht topic dat je in een 'gehucht' tussen denbosch en zaltbommel woont. Dus ik vroeg me af waar, als je dat wil zeggen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Ik neem eigenlijk bewust nooit een verzekering. Ik hoef er nog geen jaar mee te doen, met een telefoon en heb zoveel andere toestellen liggen, dat ik dus nooit zonder zit mocht er eentje overlijden. Heb altijd het idee dat de dingen die mijn telefoon gebeuren, toch niet onder de verzekering vallen. Van de trap pleuren, in de wc flikkeren, je batterijklepje in de kroeg aan iemand weggeven omdat hij de kleur zo mooi vond, van de trap stuiteren, op de fiets laten vallen en vervolgens zelf overheen rijden etc etc.
Whahahaha dit heb je zeker nog echt gedaan ook?
Gast- Gast
Jaa hoor, ik woon in *weg* als je dat uberhaupt kent.
Laatst aangepast door Jeanette op zo 13 feb 2011 - 11:56; in totaal 1 keer bewerkt
Alex167 schreef:Had je er zelf nog niet zo bij stilgestaan hoe respectloos en diep triest het is, Jade?
ja natuurlijk wel.. maar ik heb er niks van gemerkt, weet niet wie het gedaan heeft en kan er dus weinig van zeggen? En er zijn vaak zoveel omstanders.. dus of het moet de eerste zijn geweest? of het moet iemand zijn geweest die heel dicht bij me is gebleven en me heeft 'geholpen'?
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: