Van los staan naar los lopen
+9
Liadan
koNijntje
Tania
Annemie
Annie24
studiebol
blondje1313
Happydobby
Aimee
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Van los staan naar los lopen
Hoe lang duurde dat bij jullie kindjes?
Niet dat ik er haast bij heb, maar ben gewoon benieuwd of dat over het algemeen een kwestie van weken is, of nog van maanden.
Luuk staat constant los, doet ook één stapje los over zeg maar, maar als hij grote stukken moet lopen pakt hij zijn loopkarretje, een stoel, een doos, of iets anders wat voor handen is
Niet dat ik er haast bij heb, maar ben gewoon benieuwd of dat over het algemeen een kwestie van weken is, of nog van maanden.
Luuk staat constant los, doet ook één stapje los over zeg maar, maar als hij grote stukken moet lopen pakt hij zijn loopkarretje, een stoel, een doos, of iets anders wat voor handen is
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Van los staan naar los lopen
Hier ging het vrij snel. een paar weken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Denk dat het dan niet heel lang meer zal duren. Hier was het vanaf los staan in elk geval niet zo lang meer, zeker omdat hij ook al wel een los stapje doet!
Loopt hij wel aan de hand? Lotte heeft dat nooit gedaan, die kon veel beter uit de voeten met haar loopauto!
Loopt hij wel aan de hand? Lotte heeft dat nooit gedaan, die kon veel beter uit de voeten met haar loopauto!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Hierbij L echt heel snel, kwestie van enkele dagen. Bij V duurt het langer, staat nu wel wat los maar niet super stabiel maar die gaat voorlopig nog niet lopen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Y. stond met precies 8 maanden, liep over naar de tafel en langs de bank met 9 maanden en 1 dagen en met 10 maanden precies liep hij helemaal los.
Hier duurde het dus 1 maand.
Hier duurde het dus 1 maand.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Met 26 maanden kon hij los staan en toen liep hij ook meteen voor het eerst los.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Maar Annie, bedoel jij staan of echt los staan? Ik ging er vanuit dat het over zelfstandig staan, bijv. in het midden van de kamer ging. Als een kindje dat doorheeft duurt het toch geen twee maanden meer tot losse stapjes?
blondje1313- Kletskop
Ik bedoel staan terwijl hij zich aan iets vasthield.
Los staan heeft hij volgens mij nooit gedaan of per ongeluk, maar dat hij midden in de kamer zat en opeens ging staan was hier niet zo, of ik kan het me niet meer herinneren dat kan ook
Zie nu dat ik de topictitel dus niet goed gelezen heb
Los staan heeft hij volgens mij nooit gedaan of per ongeluk, maar dat hij midden in de kamer zat en opeens ging staan was hier niet zo, of ik kan het me niet meer herinneren dat kan ook
Zie nu dat ik de topictitel dus niet goed gelezen heb
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wel grappig dat er zoveel verschil in zit. Aan iets optrekken en gaan staan deed Lotte voor de 9 maanden, met 9 maanden lopen langs de tafel en achter de loopwagen. Maar oversteken van tafel naar bank en losse stapjes was ze al bijna een jaar. Met 1 jaar en 1 dag kwamen echt de losse stapjes. Dus hier zat er drie maanden tussen lopen achter een wagentje en los lopen.
blondje1313- Kletskop
J. ging met 9 maanden in een keer staan en liep meteen langs de meubels. Met 23 maanden ging hij losstaan en lopen. Daarvoor kon hij het wel al een tijdje maar hij weigerde gewoon.
M. loopt al een tijdje langs de meubels en stapt ook al een tijdje over van de bank naar de tafel enz. Ik zal het loopkarretje is voor haar pakken vindt ze misschien wel leuk. Ik hoop heel erg dat zij eerder gaat lopend dan J.
M. loopt al een tijdje langs de meubels en stapt ook al een tijdje over van de bank naar de tafel enz. Ik zal het loopkarretje is voor haar pakken vindt ze misschien wel leuk. Ik hoop heel erg dat zij eerder gaat lopend dan J.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
t. liep al weken/maanden een aantal stappen los tussen tafel en bank, vaak was het zo dat hij 4 stappen los zetten en als hij zich dan omdraaide om terug te gaan zag hij dat het toch 'best ver' was.. dan ging hij zitten om 2x op zijn kont te schuiven en dan weer te gaan staan.
in een keer ging de knop om en besefte hij dat hij het wel kon (wij wisten dat hij het wel kon, maar hij durfde het niet) en nu loopt hij binnen alles los, sinds een kleine 2 weken
edit: vanaf optrekken (hier met 13 maanden) tot los lopen duurde 5 maanden..
in een keer ging de knop om en besefte hij dat hij het wel kon (wij wisten dat hij het wel kon, maar hij durfde het niet) en nu loopt hij binnen alles los, sinds een kleine 2 weken
edit: vanaf optrekken (hier met 13 maanden) tot los lopen duurde 5 maanden..
Laatst aangepast door koNijntje op wo 2 jan 2013 - 2:29; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Dat duurde hier 4 maanden ongeveer.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Een paar dagen. In de tussentijd stak ze dan wel over tussen een bank en tafel bijvoorbeeld.
Dat heeft ze nog een paar dagen gedaan en ineens liep ze los.
Dat heeft ze nog een paar dagen gedaan en ineens liep ze los.
Gast- Gast
Hier duurde dat een half jaar. Maar dat kwam omdat ze los lopen eng vond, ze wilde wel vaak kleine stukjes aan de hand, maar durfde pas na een paar maanden echt los te gaan lopen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier ongeveer 4 maanden. Met 7 maanden trok ze zich op, en vrij snel stond ze dan ook wel los in bijv. de box. Maar voordat ze echt goed los kon lopen, was ze bijna een jaar.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
J heeft volgens mij nooit los gestaan voordat ze kon lopen... Ze stond en stapte al best wel lang langs de tafel en met 16 maanden waggelde ze ineens vanuit het niets achter mij aan de keuken in. Vanaf dat moment kon (durfde) ze ook los staan.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Hier liep hij al lang rond de tafel/bank/knieen/etc....al vanaf 8/9 maanden ofzo! (erg ongeduldig!)
Hij liep een paar dagen voor zijn eerste verjaardag los. Hij durfde niet eerder...
Dan wordt het echt vermoeiend....Dan moet je er de hele tijd achteraan hobbelen!! haha!!
Hij liep een paar dagen voor zijn eerste verjaardag los. Hij durfde niet eerder...
Dan wordt het echt vermoeiend....Dan moet je er de hele tijd achteraan hobbelen!! haha!!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Hmm geen touw aan vast te knopen dus! We wachten het maar rustig af...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» hoe lang tussen los staan en lopen?
» hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?
» van staan naar zitten
» Van de eerste stapjes naar lopen.
» Van eerste stapjes naar goed lopen
» hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?
» van staan naar zitten
» Van de eerste stapjes naar lopen.
» Van eerste stapjes naar goed lopen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: