Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe lang tussen los staan en lopen?

+18
Parel
Jezzie
Annemie
PiP
smooch
Happydobby
Muppetje
Razz
Floor
Sophiee
Isa
SarahKey
Sylvana
Pineco
Paper Crown
Aoi
Lejow
Pien
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

hoe lang tussen los staan en lopen?  Empty hoe lang tussen los staan en lopen?

Bericht  Muppetje ma 19 aug 2013 - 21:22

Gewoon benieuwd...

Hoe lang zat er bij jullie kindjes tussen los staan en lopen? L staat al zeker twee maanden aan de tafel enzo. Sinds een poosje staat hij ook prima zonder steun en de afgelopen dagen gaat hij ook zonder steun staan.

Hij doet ook verwoedde pogingen tot stapjes, maar lijkt het nog eng te vinden, hij laat zich dan heel behoedzaam zakken om weer verder te kruipen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe lang tussen los staan en lopen?  Empty Re: hoe lang tussen los staan en lopen?

Bericht  Happydobby ma 19 aug 2013 - 21:25

Hier 2 maanden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

hoe lang tussen los staan en lopen?  Empty Re: hoe lang tussen los staan en lopen?

Bericht  Pien ma 19 aug 2013 - 21:26

dat weet ik echt niet meer....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow ma 19 aug 2013 - 21:29

Begin april liep ze achter haar loopkar, half mei kon ze echt los staan en begin juli deed ze haar eerste stapjes.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Aoi ma 19 aug 2013 - 21:30

Bij de oudste twee maanden, de middelste weet ik niet meer en de jongste staat al zeker twee maanden en loopt nog niet.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Paper Crown ma 19 aug 2013 - 21:30

Heb je een loopkar voor hem? Voor meer durf?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Pineco ma 19 aug 2013 - 21:33

De oudste ging staan rond 9 maanden, maar begon pas rond 13 maanden overal langs te lopen en liep uiteindelijk pas met 17 maanden. De jongste liep met 10 maanden overal langs, staat sinds een week of 6 zonder problemen los en loopt ook achter haar autootje, maar loopt nog steeds niet (15 maanden nu).
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Sylvana ma 19 aug 2013 - 21:37

3 maanden.

Ze loopt nu sinds een week echt goed los hahah zo leeeukk!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muppetje ma 19 aug 2013 - 21:48

Paper Crown schreef:Heb je een loopkar voor hem? Voor meer durf?
Ja die hebben we, daar loopt ie als den tierelier achter. Ben echt benieuwd naaf helemaal los lopen

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  SarahKey ma 19 aug 2013 - 21:49

S liep met 9 maanden rondjes om de tafel en bank en achter de loopwagen, stond af en toe even los maar echt lopen ho maar. Dat deed hij pas 2 weken na zijn verjaardag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Muppetje ma 19 aug 2013 - 21:50

SarahKey schreef:S liep met 9 maanden rondjes om de tafel en bank en achter de loopwagen, stond af en toe even los maar echt lopen ho maar. Dat deed hij pas 2 weken na zijn verjaardag.
Ja lopen om de bank en de tafel doet ie dus ook al net zo lang als ie staat, dus ook vanaf negen maanden

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Isa ma 19 aug 2013 - 21:54

3,5 maanden.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Bericht  Sophiee ma 19 aug 2013 - 21:59

Begin maart ging ze staan en liep ze aan randen en aan de hand. Begin mei stond ze los. Begin juni deed ze haar eerste voorzichtige stapjes en sinds afgelopen vrijdag loopt ze.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Floor ma 19 aug 2013 - 22:03

Onze zoon kon staan en lopen achter loopkarretjes met 7.5 maand 
Tussen even los kunnen staan en echt goed stevig los staan zat 12 dagen en los lopen kon hij al snel daarna (3 dagen later) met 9 maanden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Razz ma 19 aug 2013 - 22:13

Hier zat er volgens mij maar een maandje tussen. Met 15 maanden kon hij lopen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Muppetje ma 19 aug 2013 - 22:17

Floor schreef:Onze zoon kon staan en lopen achter loopkarretjes met 7.5 maand 
Tussen even los kunnen staan en echt goed stevig los staan zat 12 dagen en los lopen kon hij al snel daarna (3 dagen later) met 9 maanden.
Zó, das vlot

Het leek ons altijd geweldig als hij met zn verjaardag zou lopen. Als het niet zo is maakt het natuurlijk ook geen klap uit, ach, we zullen zien...

Laatst aangepast door Muppetje op ma 19 aug 2013 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  PiP ma 19 aug 2013 - 22:24

S trok zichzelf op tot staan toen hij 6,5 maand was, met 7 maanden liep hij met hulp met 10,5 maand deed hij max 5 stappen los en met 12,5 maand maakt hij hele wandelingen door huis en tuin. Hij heeft ervoor nooit echt helemaal los gestaan, misschien iets aan de tafel, maar als er niks om hem heen stond liet hij zich zo weer zakken.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PiP ma 19 aug 2013 - 22:26

Met zijn verjaardag lopen is nog erg vlot, denk dat niet heel veel kindje dat doen...

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  PiP ma 19 aug 2013 - 22:28

Pien schreef:dat weet ik echt niet meer....
 Ik heb zelfs voor Stijn het cb boekje erbij gepakt Wink

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 19 aug 2013 - 22:36

PiP schreef:Met zijn verjaardag lopen is nog erg vlot, denk dat niet heel veel kindje dat doen...
Oh dat weet ik, geeft ook niet hoor, haha. Het leek me gewoon zo schattig smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Floor ma 19 aug 2013 - 22:38

Muppetje schreef:
Floor schreef:Onze zoon kon staan en lopen achter loopkarretjes met 7.5 maand 
Zó, das vlot

Het leek ons altijd genoeg als hij met zn verjaardag zou lopen. Als het niet zo is maakt het natuurlijk ook geen klap uit, ach, we zullen zien...
Inderdaad erg vlot, de babytijd was hier zo voorbij. Nu weet ik niet beter omdat ik maar 1 kindje heb maar het ging snel Laughing 

Het maakt ook geen klap uit, het is leuk als hij het kan, kan hij het niet ook goed (ik ging zelf op mijn verjaardag los lopen, mijn broertje een week erna dus het kan altijd nog)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Happydobby ma 19 aug 2013 - 22:38

PiP schreef:Met zijn verjaardag lopen is nog erg vlot, denk dat niet heel veel kindje dat doen...
het was hier een waggel:lol: 

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  smooch ma 19 aug 2013 - 22:39

Met 9 maanden liep ze langs meubels en achter een loopwagen en nu rent ze met haar loopwagen. Maar op haar verjaardag heeft ze haar eerste 2 stapjes gezet. 
Dus ik ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren. Ze wilt wel steeds vaker lopen aan de hand, optillen wilt ze bijna niet meer.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  PiP ma 19 aug 2013 - 22:41

Muppetje schreef:
Leek mij ook leuk, F deed dat en heb zo`n leuke foto smile

Ik kon niet echt bedenken wat er ipv het woordje "genoeg" moest komen te staan in jouw zin, dus dacht dat het je het wel zo bedoelde en dan in de trant van dan zijn we tevreden, maar gok dat er iets heel anders moet staan door de autocorrectie.

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 19 aug 2013 - 22:47

PiP schreef:
Muppetje schreef:
Leek mij ook leuk, F deed dat en heb zo`n leuke foto smile

Ik kon niet echt bedenken wat er ipv het woordje "genoeg" moest komen te staan in jouw zin, dus dacht dat het je het wel zo bedoelde en dan in de trant van dan zijn we tevreden, maar gok dat er iets heel anders moet staan door de autocorrectie.
Hahaha, ohja, ik zie het. Nee, dat bedoelde ik inderdaad niet. Maar wat dan wel, haha ik denk geweldig...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: