hoe lang tussen los staan en lopen?
+18
Parel
Jezzie
Annemie
PiP
smooch
Happydobby
Muppetje
Razz
Floor
Sophiee
Isa
SarahKey
Sylvana
Pineco
Paper Crown
Aoi
Lejow
Pien
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
hoe lang tussen los staan en lopen?
Gewoon benieuwd...
Hoe lang zat er bij jullie kindjes tussen los staan en lopen? L staat al zeker twee maanden aan de tafel enzo. Sinds een poosje staat hij ook prima zonder steun en de afgelopen dagen gaat hij ook zonder steun staan.
Hij doet ook verwoedde pogingen tot stapjes, maar lijkt het nog eng te vinden, hij laat zich dan heel behoedzaam zakken om weer verder te kruipen...
Hoe lang zat er bij jullie kindjes tussen los staan en lopen? L staat al zeker twee maanden aan de tafel enzo. Sinds een poosje staat hij ook prima zonder steun en de afgelopen dagen gaat hij ook zonder steun staan.
Hij doet ook verwoedde pogingen tot stapjes, maar lijkt het nog eng te vinden, hij laat zich dan heel behoedzaam zakken om weer verder te kruipen...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: hoe lang tussen los staan en lopen?
Hier 2 maanden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
dat weet ik echt niet meer....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Begin april liep ze achter haar loopkar, half mei kon ze echt los staan en begin juli deed ze haar eerste stapjes.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bij de oudste twee maanden, de middelste weet ik niet meer en de jongste staat al zeker twee maanden en loopt nog niet.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Heb je een loopkar voor hem? Voor meer durf?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
De oudste ging staan rond 9 maanden, maar begon pas rond 13 maanden overal langs te lopen en liep uiteindelijk pas met 17 maanden. De jongste liep met 10 maanden overal langs, staat sinds een week of 6 zonder problemen los en loopt ook achter haar autootje, maar loopt nog steeds niet (15 maanden nu).
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
3 maanden.
Ze loopt nu sinds een week echt goed los hahah zo leeeukk!
Ze loopt nu sinds een week echt goed los hahah zo leeeukk!
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ja die hebben we, daar loopt ie als den tierelier achter. Ben echt benieuwd naaf helemaal los lopenPaper Crown schreef:Heb je een loopkar voor hem? Voor meer durf?
Muppetje- Ratel
S liep met 9 maanden rondjes om de tafel en bank en achter de loopwagen, stond af en toe even los maar echt lopen ho maar. Dat deed hij pas 2 weken na zijn verjaardag.
Ja lopen om de bank en de tafel doet ie dus ook al net zo lang als ie staat, dus ook vanaf negen maandenSarahKey schreef:S liep met 9 maanden rondjes om de tafel en bank en achter de loopwagen, stond af en toe even los maar echt lopen ho maar. Dat deed hij pas 2 weken na zijn verjaardag.
Muppetje- Ratel
3,5 maanden.
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Begin maart ging ze staan en liep ze aan randen en aan de hand. Begin mei stond ze los. Begin juni deed ze haar eerste voorzichtige stapjes en sinds afgelopen vrijdag loopt ze.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Onze zoon kon staan en lopen achter loopkarretjes met 7.5 maand
Tussen even los kunnen staan en echt goed stevig los staan zat 12 dagen en los lopen kon hij al snel daarna (3 dagen later) met 9 maanden.
Tussen even los kunnen staan en echt goed stevig los staan zat 12 dagen en los lopen kon hij al snel daarna (3 dagen later) met 9 maanden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Hier zat er volgens mij maar een maandje tussen. Met 15 maanden kon hij lopen.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Zó, das vlotFloor schreef:Onze zoon kon staan en lopen achter loopkarretjes met 7.5 maand
Het leek ons altijd geweldig als hij met zn verjaardag zou lopen. Als het niet zo is maakt het natuurlijk ook geen klap uit, ach, we zullen zien...
Laatst aangepast door Muppetje op ma 19 aug 2013 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
S trok zichzelf op tot staan toen hij 6,5 maand was, met 7 maanden liep hij met hulp met 10,5 maand deed hij max 5 stappen los en met 12,5 maand maakt hij hele wandelingen door huis en tuin. Hij heeft ervoor nooit echt helemaal los gestaan, misschien iets aan de tafel, maar als er niks om hem heen stond liet hij zich zo weer zakken.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Met zijn verjaardag lopen is nog erg vlot, denk dat niet heel veel kindje dat doen...
PiP- Ratel
Ik heb zelfs voor Stijn het cb boekje erbij gepaktPien schreef:dat weet ik echt niet meer....
PiP- Ratel
Oh dat weet ik, geeft ook niet hoor, haha. Het leek me gewoon zo schattigPiP schreef:Met zijn verjaardag lopen is nog erg vlot, denk dat niet heel veel kindje dat doen...
Muppetje- Ratel
Inderdaad erg vlot, de babytijd was hier zo voorbij. Nu weet ik niet beter omdat ik maar 1 kindje heb maar het ging snelMuppetje schreef:Zó, das vlotFloor schreef:Onze zoon kon staan en lopen achter loopkarretjes met 7.5 maand
Het leek ons altijd genoeg als hij met zn verjaardag zou lopen. Als het niet zo is maakt het natuurlijk ook geen klap uit, ach, we zullen zien...
Het maakt ook geen klap uit, het is leuk als hij het kan, kan hij het niet ook goed (ik ging zelf op mijn verjaardag los lopen, mijn broertje een week erna dus het kan altijd nog)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
het was hier een waggel:lol:PiP schreef:Met zijn verjaardag lopen is nog erg vlot, denk dat niet heel veel kindje dat doen...
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Met 9 maanden liep ze langs meubels en achter een loopwagen en nu rent ze met haar loopwagen. Maar op haar verjaardag heeft ze haar eerste 2 stapjes gezet.
Dus ik ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren. Ze wilt wel steeds vaker lopen aan de hand, optillen wilt ze bijna niet meer.
Dus ik ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren. Ze wilt wel steeds vaker lopen aan de hand, optillen wilt ze bijna niet meer.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Leek mij ook leuk, F deed dat en heb zo`n leuke fotoMuppetje schreef:Oh dat weet ik, geeft ook niet hoor, haha. Het leek me gewoon zo schattigPiP schreef:Met zijn verjaardag lopen is nog erg vlot, denk dat niet heel veel kindje dat doen...
Ik kon niet echt bedenken wat er ipv het woordje "genoeg" moest komen te staan in jouw zin, dus dacht dat het je het wel zo bedoelde en dan in de trant van dan zijn we tevreden, maar gok dat er iets heel anders moet staan door de autocorrectie.
PiP- Ratel
Hahaha, ohja, ik zie het. Nee, dat bedoelde ik inderdaad niet. Maar wat dan wel, haha ik denk geweldig...PiP schreef:Leek mij ook leuk, F deed dat en heb zo`n leuke fotoMuppetje schreef:Oh dat weet ik, geeft ook niet hoor, haha. Het leek me gewoon zo schattigPiP schreef:Met zijn verjaardag lopen is nog erg vlot, denk dat niet heel veel kindje dat doen...
Ik kon niet echt bedenken wat er ipv het woordje "genoeg" moest komen te staan in jouw zin, dus dacht dat het je het wel zo bedoelde en dan in de trant van dan zijn we tevreden, maar gok dat er iets heel anders moet staan door de autocorrectie.
Muppetje- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Van los staan naar los lopen
» Lopen
» Lang overtijd lopen bij klein kindje
» Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend?
» eerst los staan, of eerst los lopen?
» Lopen
» Lang overtijd lopen bij klein kindje
» Hoe lang zat er tussen je ex en je nieuwe vriend?
» eerst los staan, of eerst los lopen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: