Van de eerste stapjes naar lopen.
+9
loesje
Tania
_Jet
Liadan
Annie24
sheila123
maiadebij
holaagirl
Roos
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Van de eerste stapjes naar lopen.
L.ucas heeft gisteren zijn eerste losse stapjes gezet!! Het waren er 3 of 4 en dan heeft hij echt weer wat steun nodig. Maar wat zijn we trots op het kleine mannetje
Hoelang duurde het bij jullie kindjes nadat ze dit konden voordat het echte zelfverzekerde lopen begon?
Hoelang duurde het bij jullie kindjes nadat ze dit konden voordat het echte zelfverzekerde lopen begon?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Van de eerste stapjes naar lopen.
Hier stapte hij al flink rond de tafel etc. maar van paar stapjes naar goed los ging heel snel! Met eren paar dagen oefenen ging het al veel beter en met een paar weekjes was hij een geoefende wandelaar!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Bij N duurde het ook wel een paar weken
J heeft nooit langs de tafel gelopen. Die ging midden in de kamer van hurken naar staan en met een week liep ze weg alsof ze nooit anders had gedaan.
J heeft nooit langs de tafel gelopen. Die ging midden in de kamer van hurken naar staan en met een week liep ze weg alsof ze nooit anders had gedaan.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ahh leuk!!! J. liep eerst aan de tafel en ging steeds grotere stukken los lopen en na een paar weken helemaal los.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Langs de tafel en de bank kan hij al goed en sinds gisteren dus een paar stapjes los.
Hij vind het zelf ook helemaal geweldig dat hij dit kan.
Hij vind het zelf ook helemaal geweldig dat hij dit kan.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Y. loopt vanaf 9 maanden en 2 dagen langs de tafel/bank en steekt over. Sinds een week of 2 stapt hij 3 of 4 stapjes los als mijn vriend en ik tegenover elkaar gaan zitten. Hij loopt dan over van mij naar mijn vriend en andersom.
Hoelang het nog duurt voordat hij écht los loopt durf ik niet te zeggen. Mijn vriend houdt stug vol dat hij het met de kerst kan, want hij kon dat ook toen (vriend was 11 maanden toen hij los liep en Y. is met de kerst ook 11 maanden) Dus ik ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen...
Hoelang het nog duurt voordat hij écht los loopt durf ik niet te zeggen. Mijn vriend houdt stug vol dat hij het met de kerst kan, want hij kon dat ook toen (vriend was 11 maanden toen hij los liep en Y. is met de kerst ook 11 maanden) Dus ik ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen...
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wow annie, wat snel!
Yara ging lopen met 18 maanden en binnen een week liep ze al hele stukken los.
Yara ging lopen met 18 maanden en binnen een week liep ze al hele stukken los.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Langs de tafel lopen doet S al heel lang en dat ging ook vrij snel goed. Niet veel later kwam het overstappen van bv tafel naar de bank. Ze staat nu ook regelmatig een tijd los, maar laat zich weer op haar knieën 'vallen' als ze dan ergens naar toe wil. Vorige week deed ze opeens 2 losse stappen, van de tafel naar mijn moeder. Dus ik ben benieuwd wanneer ze weer eens een paar losse stappen doet.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
J. loopt sinds 9 maanden langs de meubels en doet al maanden af en toe een (paar) stapjes los en stapt over. Maar echt lopen doet hij nogsteeds niet.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Langs de tafel en overstappen deed hij al heel vlot maar los liep hij met 1 jaar en 2 weken, toen liep hij wel meteen de kamer rond en vrij stevig.
Gast- Gast
langs de tafel lopen doet hij vanaf dat hij 1 jaar is maar los lopen dat zie ik hem voorlopig nog niet doen.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Lisa liep met de 8 maanden langs de tafel ed en los liep ze met 13 maanden. Hier begonnen Rick en Lisa beide niet met een paar stapjes los, zodra ze eenmaal los konden lopen maakte ze ook flinke meters.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Hier zat daar maanden tussen, de oudste begon in mei met stapjes en liep los in juli en de jongste begon ermee in december/januari en liep los in april.
Gast- Gast
D. kon volgens mij vlak na een paar stapjes zetten ook wat langere stukken lopen binnen, dus zeg maar van de kamer naar de keuken bijvoorbeeld. Dat was beiden met een maand of dertien. Zelfverzekerd lopen wil ik het nu nog steeds niet noemen (twee jaar), want we hebben hier elke dag nog wel een paar valpartijen.
Gast- Gast
J. loopt hier langs de bank e.d. sinds dat ze 11 maanden is. Overstappen doet ze sinds ze 12,5 maand is en sinds verleden week loopt ze kleine stukjes (z'on 5 tot 10stappen achterelkaar). Maar nog niet echt grote stukken.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
de eerste echte losse stapjes zette ze toen ze 13 maanden was, écht lopen een week of 3 later, toen ze bijna 14 maanden was, vanaf dat moment kruipt ze ook zelden meer.
Gast- Gast
T.im stapte met 15 maanden en liep los na een paar weken. S.ven stapte met 24 maanden en loopt sinds hij 26 maanden is goed los.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Tussen zijn echte eeste stapjes en echt goed lopen zat 2 weken. Echt heel snel dus ! We zijn nu bijna 6 weken verder en meneer kan al echt goed lopen. Afgelopen donderdag hebben we dan ook zijn eerste echte loopschoentjes gekocht
Gast- Gast
Razz ja ik verbaasde mij er over hoe goed hij liep omdat hij nog maar kort geleden zijn 1e stapjes deed
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Razz ja ik verbaasde mij er over hoe goed hij liep omdat hij nog maar kort geleden zijn 1e stapjes deed
Ja he net ofdat hij nooit anders heeft gedaan haha
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ibbeltje schreef:Razz ja ik verbaasde mij er over hoe goed hij liep omdat hij nog maar kort geleden zijn 1e stapjes deed
Ja he net ofdat hij nooit anders heeft gedaan haha
Ja precies Super van hem!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Van eerste stapjes naar goed lopen
» Van los staan naar los lopen
» Vanaf wanneer alleen naar school lopen?
» rechter voetje "loopt" naar binnen tijdens het lopen
» Eerste keer naar het cb
» Van los staan naar los lopen
» Vanaf wanneer alleen naar school lopen?
» rechter voetje "loopt" naar binnen tijdens het lopen
» Eerste keer naar het cb
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: