Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

+6
Linda
TukTuk
Flip Fluitketel
Pussycat
Darius
loesje
10 plaatsers

Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  loesje di 11 okt 2011 - 19:35

mijn zoontje kan zich optrekken aan de salon tafel en dan er tegen aan gaan staan maar hij weet dan niet meer hoe hij dan weer in de tijgerhouding terug komt en begint dan te huilen. hoe heeft jullie kindje dat gedaan?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Darius di 11 okt 2011 - 19:42

Na een maand ofzo liet hij zich weer voorzichtig zakken, terwijl hij zich vasthield aan de tafelrand, of aan de spijlen van de box.

Tot die tijd is het inderdaad heel erg hard huilen en hopen dat mama je weer op de grond zet!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:04

Bij de meeste duurt het idd eventjes voor ze zicht weer durven te laten zakken.
Je kan samen met zoontje oefenen door hem te helpen en te laten zien hoe hij weer naar beneden kan. Na een paar keer had mijn zoontje dat door en kon het zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:04

Die dingen ontdekken ze zelf gaanderweg. Het gaat dus vanzelf.


Laatst aangepast door Lieskuh op di 11 okt 2011 - 20:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Pussycat di 11 okt 2011 - 20:05

Hoe bedoel je tijgerhouding? Die van mij laat zich gewoon op d'r billen ploffen haha.
En zit dan dus gewoon als ze neerkomt. Dat deed ze al gelijk zo.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Flip Fluitketel di 11 okt 2011 - 20:29

Pussycat schreef:Hoe bedoel je tijgerhouding? Die van mij laat zich gewoon op d'r billen ploffen haha.
En zit dan dus gewoon als ze neerkomt. Dat deed ze al gelijk zo.
+1
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  loesje di 11 okt 2011 - 20:45

maar als ik hem wil helpen word hij nog kwaaier en hem een half uur aan de tafel laten staan vind ik weer zielig of is dat niet zo? hij snapt gewoon niet dat hij door zn knieen moet gaan of idd zich moet laten vallen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  TukTuk di 11 okt 2011 - 21:12

En als je nou gewoon zijn handjes pakt, en hem dan langzaam laat zakken? Of wilt hij dat ook niet?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Linda di 11 okt 2011 - 21:17

AngelNyn schreef:En als je nou gewoon zijn handjes pakt, en hem dan langzaam laat zakken? Of wilt hij dat ook niet?

Zo deed ik dat hier ook. Na een paar keer snapte ze het.
En ze is ook wel een paar keer keihard gekletterd hoor, dat hoort erbij.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 23:12

loesje schreef:maar als ik hem wil helpen word hij nog kwaaier en hem een half uur aan de tafel laten staan vind ik weer zielig of is dat niet zo? hij snapt gewoon niet dat hij door zn knieen moet gaan of idd zich moet laten vallen.
Ik vind dat niet zo zielig. Je kunt ze nu eenmaal niet alles leren, hij zal zelf dingen moeten ontdekken. En het is niet zo dat hij nog maar heel klein is, hij is een jaar, dus ik zou hem het gewoon even zelf uit laten zoeken. Als hij het staan écht zat is komt er vast een actie vanuit hem. Als jij het voor hem blijft doen krijgt hij natuurlijk ook niet echt een stimulans om zelf iets te gaan proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 0:02

Hij liet zich in het begin op zijn kontje vallen en later ging hij rustig door de knietjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Annemie wo 12 okt 2011 - 7:43

Wat goed van A. dat hij dat kan, ik heb geen tips voor je, hihi..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Flower_L wo 12 okt 2011 - 8:02

Pfff dat weet ik niet meee zo goed. weet wel dat ontwikkelingen toen zich razendsnel opvolgden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Monnie wo 12 okt 2011 - 8:15

Ik zou hem geen half uur aan de tafel laten staan huilen... Hij snapt nu gewoon nog niet hoe dat moet, bij mijn zoontje heeft dat ook een paar weken geduurd. Gewoon even helpen tot hij het snapt.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  ekjir@M wo 12 okt 2011 - 9:13

Pussycat schreef:Hoe bedoel je tijgerhouding? Die van mij laat zich gewoon op d'r billen ploffen haha.
En zit dan dus gewoon als ze neerkomt. Dat deed ze al gelijk zo.

Die van mij liet zich achterover vallen. Dat heeft maar een weekje geduurt, toen had ie door dat door de knieen gaan minder pijn deed.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding? Empty Re: hoe leerde jou kindje van staan naar weer de tijgerhouding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum