365 dagen foto project
+21
Marin
Pommes
Toet
mii_joyce
Taeda
Snirp
Tazz
rapa nui
Zora
Cato
TukTuk
Happinaz
Lot
Green_Pepper
Chocolate Cookie
Middleme
Mees
Kiekeboe
Dennenappel
Parisienne
Atelier Madame
25 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: 365 dagen foto project
Aangezien nu bekend is wie ik ben kan ik hier ook meeposten. Dit is mijn foto van vandaag:
Laatst aangepast door Pommes op di 15 jan 2013 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Sneeuw! Ben even bij m'n ouders op de boerderij geweest om foto's te maken.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik mis alleen nog de rode besjes en dan was het een echte kerstfoto.
Pommes- Prater
Mooi Bisq! Inderdaad mist het net iets roods, maar die besjes zijn nergens te vinden, ik heb er ook al naar gezocht vandaag.
Mijn foto van vandaag was niet boeiend, gewoon sneeuwuitzicht. Morgen mooiere foto in de sneeuw.
Mijn foto van vandaag was niet boeiend, gewoon sneeuwuitzicht. Morgen mooiere foto in de sneeuw.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vandaag onderweg naar huis.
Gisteren geen foto gemaakt, voelde me 's avonds echt niet goed. VAn de week maar een compensatiefoto maken.
Edit: Chips, de link doet het niet vanaf de iPad. Vandaag of morgen maar even via laptop aanpassen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
ik werk trouwens niet met een thema dus kan zijn dat mijn foto`s niet winters zijn o.i.d.
Pommes- Prater
Haha, ja klopt maar ik vond het ook wel wat hebben zonder de besjes. Met besjes is het een standaard kerstfoto, zo vind ik hem meer winters.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Bisq schreef:Haha, ja klopt maar ik vond het ook wel wat hebben zonder de besjes. Met besjes is het een standaard kerstfoto, zo vind ik hem meer winters.
Dat ben ik ook wel weer met je eens
Ik teken altijd hulstblaadjes op m'n kerst envelopjes met de kaartjes die ik stuur.
Marin- Lady Post-a-lot
nu aan het bedenken waar ik morgen een foto van ga maken aangezien ik de hele dag moet werken en binnen zit. `s ochtends is het nog niet licht genoeg om mooie foto`s te maken.
Pommes- Prater
Nieuwe poging:
Middleme- Kletskop
Oeh prachtig dat licht MM! Was dit gisteren? Wat een verschil qua sneeuw!
Mijn dagelijkse foto:
Mijn dagelijkse foto:
Marin- Lady Post-a-lot
Erug mooi Marin! Love die bewerking
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
mooi marin, ik ben nu m`n foto`s op FB aan het zetten en ga er dan een uitkiezen als foto van de dag edit ik kan niet kiezen
Pommes- Prater
Mijn foto van vandaag:
Pommes- Prater
Die mist is zo mooi! Hele mooie foto Pommes.
Marin- Lady Post-a-lot
ja die hing hier overal vanochtend, heb zelfs een foto wat meer mist is dan natuur haha.
Pommes- Prater
Marin schreef:Oeh prachtig dat licht MM! Was dit gisteren? Wat een verschil qua sneeuw!
Jup, dat was gisteren, zo half 5. Toen ik van mijn werk naar huis reed zag ik het en ik dacht: dat is zeker wel foto waardig!
En vwb de sneeuw: jammer genoeg ligt (lag) er hier niet zoveel nee...
Middleme- Kletskop
16 januari: Katten durven al wel het ijs over...
Middleme- Kletskop
Hahahhaa ik zoeken naar katten.... leuk gedaan!
Mijn foto van 17 januari:
Geen vogel in zicht, opgegeten door jouw katten?
Mijn foto van 17 januari:
Geen vogel in zicht, opgegeten door jouw katten?
Marin- Lady Post-a-lot
Leuke foto's weer! Ik ben niet afgehaakt hoor, als je dat denkt. Ik loop inderdaad achter, maar ik ben zo ontzettend verkouden... *snif* Dat ik gewoon de energie en zin om foto's te maken niet kan vinden... Maar als ik terug kom dan komt er een berg ingehaalde foto's
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie foto marin, en hier ook geen vogeltjes te zien
Mijn foto van gisteren en vandaag:
Mijn foto van gisteren en vandaag:
Pommes- Prater
Wat een leuk oud fornuisje. Waar heb je die vandaan?
Ik heb een wat andere invalshoek gekozen vandaag, eens geen natuur.. (nou ja beetje).
Ik heb panning geprobeerd, een fotografie techniek waarbij je de camera meesleept met het bewegende object en waarbij het object dan scherp blijft, en de achtergrond vaag wordt (want je trekt de camera mee). Zo lijkt er beweging in de foto te komen (nou ja, dat zit er dus ook in) Maar dat is echt best een lastige techniek, tot nu toe lukte het me nooit echt goed
Maar bij deze is het wel goed gelukt op zich hoewel de voorkant niet zo scherp is. Ik vond het wel een leuke foto want het rood contrasteert lekker met de sneeuw (heb speciaal gewacht tot er een rode auto langs kwam), en door de beweging lijkt het net alsof het ie door een sneeuwstorm rijdt.
Ik heb een wat andere invalshoek gekozen vandaag, eens geen natuur.. (nou ja beetje).
Ik heb panning geprobeerd, een fotografie techniek waarbij je de camera meesleept met het bewegende object en waarbij het object dan scherp blijft, en de achtergrond vaag wordt (want je trekt de camera mee). Zo lijkt er beweging in de foto te komen (nou ja, dat zit er dus ook in) Maar dat is echt best een lastige techniek, tot nu toe lukte het me nooit echt goed
Maar bij deze is het wel goed gelukt op zich hoewel de voorkant niet zo scherp is. Ik vond het wel een leuke foto want het rood contrasteert lekker met de sneeuw (heb speciaal gewacht tot er een rode auto langs kwam), en door de beweging lijkt het net alsof het ie door een sneeuwstorm rijdt.
Marin- Lady Post-a-lot
wat apart zeg, ziet er leuk uit Lang mee bezig geweest? En die kachel staat bij m`n ouders, dacht gisteren dat is ook wel een leuke om een foto van te maken.
Pommes- Prater
Leuk die heb ik toen helemaal niet gezien.
En ja ik heb daar wel even langs de rand van de weg gestaan. Sowieso ben ik nooit zo goed in panning, dus het is goed om te oefenen, en ik wilde geen zilveren auto's oid, omdat dat zo weg valt in de foto. Wilde wel een knal kleur. Dus elke rode auto, klikklikklik. Mensen die langs liepen keken wel raar.
Hoewel ik gisteren een krijten hart bordje stond te fotograferen in de sneeuw, toen keken mensen nog raarder
En ja ik heb daar wel even langs de rand van de weg gestaan. Sowieso ben ik nooit zo goed in panning, dus het is goed om te oefenen, en ik wilde geen zilveren auto's oid, omdat dat zo weg valt in de foto. Wilde wel een knal kleur. Dus elke rode auto, klikklikklik. Mensen die langs liepen keken wel raar.
Hoewel ik gisteren een krijten hart bordje stond te fotograferen in de sneeuw, toen keken mensen nog raarder
Marin- Lady Post-a-lot
Ik gisteren op een parkeerplaats de bovenste foto genomen, J zei ook al de mensen kijken raar naar je. Ik zei al ja maar nu ben ik daar foto`s aan het maken en dan zijn die mensen nieuwsgierig van wat, en gaan ze zo kijken van wat ik een foto heb gemaakt
En de kachel staat in de ruimte waar alle daggasten koffie zaten te drinken dus waarschijnlijk zat iedereen ervoor.
En de kachel staat in de ruimte waar alle daggasten koffie zaten te drinken dus waarschijnlijk zat iedereen ervoor.
Pommes- Prater
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» 365 dagen project.
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Day Zero Project.
» Project Lola
» Project Catwalk
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Day Zero Project.
» Project Lola
» Project Catwalk
Pagina 8 van 11
Permissies van dit forum: