365 dagen foto project
+21
Marin
Pommes
Toet
mii_joyce
Taeda
Snirp
Tazz
rapa nui
Zora
Cato
TukTuk
Happinaz
Lot
Green_Pepper
Chocolate Cookie
Middleme
Mees
Kiekeboe
Dennenappel
Parisienne
Atelier Madame
25 plaatsers
Pagina 11 van 11
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Re: 365 dagen foto project
Leuke foto's Marin! En mooie roos Bisq!
Ik ben toch afgehaakt helaas... Heb het gewoon te druk ofzo, en vind het lastig eraan te denken en steeds iets nieuws te 'zien' om te fotograferen. Maar misschien dat ik binnenkort toch nog een tweede poging ga wagen.
Ik ben toch afgehaakt helaas... Heb het gewoon te druk ofzo, en vind het lastig eraan te denken en steeds iets nieuws te 'zien' om te fotograferen. Maar misschien dat ik binnenkort toch nog een tweede poging ga wagen.
Gast- Gast
Jammer Kenya! Het is ook best lastig, dus dat snap ik wel.
Hier mijn foto van vandaag, 20 februari:
Mijn boekenkast vat precies mijn leven samen, van alle dingen waar ik van hou:
Hier mijn foto van vandaag, 20 februari:
Mijn boekenkast vat precies mijn leven samen, van alle dingen waar ik van hou:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Is er eigenlijk iemand die dit nog doorgezet heeft? Ik sta versteld van mezelf, dat ik het al zolang volhoud
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik doe het soms nog, maar het lukt niet altijd. Het thema bij mij is nu Get Outside, maar ik zit al twee dagen opgesloten achter m'n bureau. Tja, dan wordt het lastig. Er zijn gewoon hele dagen dat ik het huis niet uit kom, of alleen boodschappen doe, dan is het gewoon te moeilijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja daarom heb ik mezelf geen thema gegeven, als ik dat had gedaan had ik het waarschijnlijk al opgegeven. Mijn foto van vandaag:
Pommes- Prater
Mooie foto!
Ik vind het niet leuk dat je dan alleen maar willekeurige foto's plaatst, door die thema's heeft het nog wat structuur. Maakt het aan de ene kant makkelijker, aan de andere kant moeilijker.
Ik heb heel erg zitten twijfelen of ik niet gewoon moet stoppen, maar ik wil gewoon niet opgeven. Dus nu doe ik het maar gewoon zo vaak als het lukt, en dan probeer ik me maar niet 'schuldig' te voelen als het niet lukt.
Ik vind het niet leuk dat je dan alleen maar willekeurige foto's plaatst, door die thema's heeft het nog wat structuur. Maakt het aan de ene kant makkelijker, aan de andere kant moeilijker.
Ik heb heel erg zitten twijfelen of ik niet gewoon moet stoppen, maar ik wil gewoon niet opgeven. Dus nu doe ik het maar gewoon zo vaak als het lukt, en dan probeer ik me maar niet 'schuldig' te voelen als het niet lukt.
Marin- Lady Post-a-lot
Maak dan een foto van het uitzicht, of `s avonds nog even een rondje wandelen. Als ik geen inspiratie heb/geen zin heb om weg te gaan ga ik ook kijken wat er binnen is of in de tuin (in jou geval balkon) wel jammer dat het door omstandigheden niet helemaal lukt zoals je wilt.
Pommes- Prater
Haha ja ons balkon is helaas nog plantloos, omdat het net verbouwd is, en het uitzicht heb ik al wel vaker gefotografeerd. Ik wilde vandaag lekker lopend boodschappen doen, maar helaas geen tijd voor. Ach, in 't weekend lekker er op uit!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» 365 dagen project.
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Day Zero Project.
» Project Lola
» Project Catwalk
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Day Zero Project.
» Project Lola
» Project Catwalk
Pagina 11 van 11
Permissies van dit forum: