365 dagen foto project
+21
Marin
Pommes
Toet
mii_joyce
Taeda
Snirp
Tazz
rapa nui
Zora
Cato
TukTuk
Happinaz
Lot
Green_Pepper
Chocolate Cookie
Middleme
Mees
Kiekeboe
Dennenappel
Parisienne
Atelier Madame
25 plaatsers
Pagina 1 van 11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
365 dagen foto project
Vanuit het ideeën topic maar even een topic om de foto's te plaatsen. Voor diegenen die meedoen met het project en foto's willen plaatsen is hier een plek. Het mag zo vaak of zo weinig als je zelf wilt.
Het lijkt mij het handigste om het allemaal als volgt te doen:
- foto
- datum dat de foto gemaakt is.
- eventuele toelichting bij de foto.
Het lijkt mij het handigste om het allemaal als volgt te doen:
- foto
- datum dat de foto gemaakt is.
- eventuele toelichting bij de foto.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Re: 365 dagen foto project
Jeej! Ik ben de eerste die een foto plaatst! Zoals ik in het topic waar de ideeën werden gebrainstormd vertelde, heb ik mijn eigen uitdaging gemaakt. Namelijk macrofotografie.
1 januari 2013
Ik geloof niet dat deze foto uitleg nodig heeft
1 januari 2013
Ik geloof niet dat deze foto uitleg nodig heeft
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben vannacht al begonnen met mijn foto jaar.
Voor januari is het thema Winter en ik ben natuurlijk begonnen met sterretjes in de koude, regenachtige winternacht van 1 januari!
Voor januari is het thema Winter en ik ben natuurlijk begonnen met sterretjes in de koude, regenachtige winternacht van 1 januari!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk CC! Mooie scherptediepte ook!
Mijn foto's gaan echt niet allemaal fantastisch worden qua foto techniek, want ik heb niet elke dag m'n camera bij de hand. Foto van vandaag is ook gewoon met m'n iPhone gemaakt. Maar ook dat is leuk.
Mijn foto's gaan echt niet allemaal fantastisch worden qua foto techniek, want ik heb niet elke dag m'n camera bij de hand. Foto van vandaag is ook gewoon met m'n iPhone gemaakt. Maar ook dat is leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
Dankjewel Marin! Ik moet zeggen dat ik jouw foto ook goed gelukt vind. Vuurwerk is nog lang niet zo makkelijk om te fotograferen!
Chocolate Cookie- Ratel
Nee en in de regen ging ik ook echt niet met m'n goede camera buiten staan ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Ik wil ook mee gaan doen! Ik ben alleen de hele dag weg geweest en had mijn camera niet mee. Daarom vandaag een simpele van de kerstboom (met 'sneeuwvlokjes), lekker vanaf de bank gemaakt!
Gast- Gast
Leuk Jente! Ik denk dat ik hier ook nog wel wat kerstversiering mee pak voor het thema winter, gezien de kerstboom nog staat en het winterse weer ver te zoeken is
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Leuk Jente! Ik denk dat ik hier ook nog wel wat kerstversiering mee pak voor het thema winter, gezien de kerstboom nog staat en het winterse weer ver te zoeken is
Zo heb ik vandaag een foto( die waarschijnlijk wel bewogen is, maar who cares...) gemaakt vanuit de auto met de gedachte: Nederland op Nieuwjaarsdag--> hartje winter maar zoals het Nederland betaamt is de winter vervte zoeken en is het hartstikke bewolkt...
Middleme- Kletskop
Bedoel je of ik dat heb of dat dat bestaat? Ik heb het niet en het bestaat volgens mij wel, maar ik ben niet zo geinteresseerd in macro fotografie op zich.
Marin- Lady Post-a-lot
Middleme schreef:Marin schreef:Leuk Jente! Ik denk dat ik hier ook nog wel wat kerstversiering mee pak voor het thema winter, gezien de kerstboom nog staat en het winterse weer ver te zoeken is
Zo heb ik vandaag een foto( die waarschijnlijk wel bewogen is, maar who cares...) gemaakt vanuit de auto met de gedachte: Nederland op Nieuwjaarsdag--> hartje winter maar zoals het Nederland betaamt is de winter vervte zoeken en is het hartstikke bewolkt...
Hahahaha ja ik heb ook al wel een idee voor morgen misschien
Beetje roeien met de riemen die je hebt he! Heb jij je foto al hier gepost?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Bedoel je of ik dat heb of dat dat bestaat? Ik heb het niet en het bestaat volgens mij wel, maar ik ben niet zo geinteresseerd in macro fotografie op zich.
Ik bedoelde inderdaad of je dat hebt. Maar als je daar niet in geïnteresseerd bent dan laat maar
Gast- Gast
Nyah schreef:Marin schreef:Bedoel je of ik dat heb of dat dat bestaat? Ik heb het niet en het bestaat volgens mij wel, maar ik ben niet zo geinteresseerd in macro fotografie op zich.
Ik bedoelde inderdaad of je dat hebt. Maar als je daar niet in geïnteresseerd bent dan laat maar
Heb jij er eentje? Ik heb er nog nooit mee gewerkt, dus ik weet niet of het fijn werkt hoor! Ik bedoelde meer dat macro fotografie op zich mijn interesse niet persé heeft (iig niet bloemen en insecten persé), hoewel ik het soms wel doe hoor (maar zonder goede macro lens). Het enige wat ik aan zo'n iPhone camera altijd mis is de mogelijkheid om scherptediepte te creëren, maar dat gaat ook steeds beter en kan je vaak ook wel bewerken.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja ik heb er wel een. Op Ebay zijn ze heel goedkoop te krijgen en ik vind het best een grappig dingetje...
Gast- Gast
Heb je foto voorbeelden toevallig?
Marin- Lady Post-a-lot
Op dit moment niet, ik heb met een nieuwe iPhone en zit nu op m'n ipad te forummen.. Maar ik wil er morgen wel 1 voor je maken.
Gast- Gast
Via Google zijn trouwens ook wel wat voorbeelden te vinden. Ik vind nu ik nog even aan het kijken bent nog veel meer leuke dingen (voor mij als simpele hobby fotograaf). Zo lijkt deze mij ook wel leuk: http://www.ebay.com/itm/Holga-Special-Lens-Filter-Turret-Fashion-Case-Cover-for-iPhone-4-4S-/280934042088?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item4168f949e8
Gast- Gast
Ah leuk dank je!
Heb ook even op Google gekeken en dat ziet er idd grappig uit.
Heb ook even op Google gekeken en dat ziet er idd grappig uit.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja het is niet dat ik opeens fantastische foto's maak, maar ik vind het best een grappig ding.
Gast- Gast
Leuke foto Jenthe! Brengt de warme sfeer wel mooi naar voren zo
Ik dacht trouwens dat er mee mensen van plan waren om mee te doen? Zijn ze afgehaakt?
Ik dacht trouwens dat er mee mensen van plan waren om mee te doen? Zijn ze afgehaakt?
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ben geïnspireerd door dit topic! Vind het een heel leuk idee om zo bij te houden hoe of wat. Ga ze maken met m'n iPhone en gewoon elke dag iets fotograferen wat betrekking had op die dag. Vandaag een foto richting tv kerstboom en iPad, heb de hele dag brak op de bank gehangen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik doe ook mee! Een foto van nieuwjaarsnacht. Ik heb geprobeerd het vuurwerk zo mooi mogelijk op foto te krijgen.
1 januari 2013
1 januari 2013
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Marin schreef:Middleme schreef:Marin schreef:Leuk Jente! Ik denk dat ik hier ook nog wel wat kerstversiering mee pak voor het thema winter, gezien de kerstboom nog staat en het winterse weer ver te zoeken is
Hahahaha ja ik heb ook al wel een idee voor morgen misschien
Beetje roeien met de riemen die je hebt he! Heb jij je foto al hier gepost?
Uhh nee.. Hij moet nog over van telefoon naar computer haha. Maar je hoeft toch niet perse alles te posten? Deze is volgens mij echt crap
Anyway, idee voor foto van vandaag is ook geboren
Middleme- Kletskop
Oh nee hoor, je moet doen wat je wilt natuurlijk! Maar ik was gewoon nieuwsgierig
Mijn foto voor dag 2:
Het is zo'n warme winter dat zelfs m'n peperkoekhuisje begint te smelten!
Alleen is ie super onscherp geworden, dat is echt stom. Heb 'm bewerkt met de tiltshift app, maar blijkbaar ziet ie er op groot scherm echt lelijk uit Sorry!
Mijn foto voor dag 2:
Het is zo'n warme winter dat zelfs m'n peperkoekhuisje begint te smelten!
Alleen is ie super onscherp geworden, dat is echt stom. Heb 'm bewerkt met de tiltshift app, maar blijkbaar ziet ie er op groot scherm echt lelijk uit Sorry!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» 365 dagen project.
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Day Zero Project.
» Project Lola
» Project Catwalk
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Day Zero Project.
» Project Lola
» Project Catwalk
Pagina 1 van 11
Permissies van dit forum: