365 dagen foto project
+21
Marin
Pommes
Toet
mii_joyce
Taeda
Snirp
Tazz
rapa nui
Zora
Cato
TukTuk
Happinaz
Lot
Green_Pepper
Chocolate Cookie
Middleme
Mees
Kiekeboe
Dennenappel
Parisienne
Atelier Madame
25 plaatsers
Pagina 10 van 11
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Re: 365 dagen foto project
Datum: 22 januari 2013
Gemaakt met: Samsung Galaxy S3
Beschrijving: Winter is... gedoe met de NS en wachten in de kou!
Datum: 23 januari 2013
Beschrijving: Opwarmen met hot chocolate en slagroom
Datum: 24 januari 2013
Beschrijving: Winternacht in de straat.
Geen briljante foto's, maar ik moet zeggen dat het ook niet meevalt om een moment te vinden op de dag om een goede foto te maken. Zit de hele dag op kantoor en ja.... daar valt weinig winters te fotograveren. Toch laten de foto's wel duidelijk het thema en mijn dagelijks leven zien, dus dat is wel weer leuk.
Gast- Gast
Wat is het hier rustig zeg haha. En Kenya, dat probleem heb ik ook. Daarom heb ik ook besloten om geen thema te doen dan is het voor mezelf makkelijker. Dit zijn mijn foto`s van gisteren en vandaag:
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ja, klopt, alleen vind ik het zonder thema weer zo doelloos ofzo. Dan weet ik helemaal niet wat ik moet, haha. Leuk, dat blikje!
Gast- Gast
Ben ik ook weer eens!
Gisterochtend, zonsopkomst bij mij in de straat.
Vandaag: poes wilde in eerste instantie niet mee naar buiten..
Vandaag: later wilden ze toch wel naar buiten..
Ben zelf aan het experimenteren met de a-stand van mijn camera, met ook het maken van foto's 's avonds laat. Daarbij heb ik mijn iso-waarde omhoog gezet, maar hier vergeten terug te zetten naar laag / auto. Dat vind ik persoonlijk het enige minpunt aan de laatste foto.
Gisterochtend, zonsopkomst bij mij in de straat.
Vandaag: poes wilde in eerste instantie niet mee naar buiten..
Vandaag: later wilden ze toch wel naar buiten..
Ben zelf aan het experimenteren met de a-stand van mijn camera, met ook het maken van foto's 's avonds laat. Daarbij heb ik mijn iso-waarde omhoog gezet, maar hier vergeten terug te zetten naar laag / auto. Dat vind ik persoonlijk het enige minpunt aan de laatste foto.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Wat is het hier rustig zeg. Dit zijn mijn foto`s van de afgelopen dagen. En ik kreeg m`n narcis maar niet scherp (de stamper), en m`n man na een avondje puzzelen wel mja.
26 januari:
27 januari: Gekregen cadeautjes met surprise
28 januari: Bevroren water
26 januari:
27 januari: Gekregen cadeautjes met surprise
28 januari: Bevroren water
Pommes- Prater
Mooi die laatste!
Ik heb wel foto's gemaakt, maar die zijn echt bagger. Ben ziek dus dat schiet niet echt op. Dus dan maar een foto van m'n bed, en nog een van Mitzi enzo. En stiekem twee foto's op een dag gemaakt en dat soort praktijken, haha.
Maar, goed nieuws: vandaag is de spiegelreflex geleverd! Man gaat m straks ophalen want had m op mn werk laten bezorgen, maarja, daar ben ik nu niet...
Ik heb wel foto's gemaakt, maar die zijn echt bagger. Ben ziek dus dat schiet niet echt op. Dus dan maar een foto van m'n bed, en nog een van Mitzi enzo. En stiekem twee foto's op een dag gemaakt en dat soort praktijken, haha.
Maar, goed nieuws: vandaag is de spiegelreflex geleverd! Man gaat m straks ophalen want had m op mn werk laten bezorgen, maarja, daar ben ik nu niet...
Gast- Gast
Wat jammer dat hier de laatste tijd geen foto's meer geplaatst zijn. Had me er op verheugd na de operatie even lekker foto's van jullie te bekijken hier .
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik heb al een paar dagen geen foto's gemaakt, ben goed ziek geweest. Hoop het een dezer dagen weer op te gaan pakken
Middleme- Kletskop
Ik maak nog steeds foto's maar vind het ook zo jammer als ik de enige ben die ze hier plaatst
Pommes- Prater
Oh en ik wil heel graag de Canon Eos M lenen via mn vriend zijn werk maar die camera is nu uitgeleend..
Middleme- Kletskop
Ik ben heel eerlijk, maar het is me toch wel tegengevallen om elke dag een foto te maken. Ik heb en minder tijd voor dan gedacht. Of misschien moet ik zeggen: het neemt mee tijd in beslag dan ik had verwacht. Ik heb laatst nog wat foto's ingehaald, maar alleen op facebook gezet.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja het valt mij ook tegen, daarom ben ik blij dat ik er geen thema heb. Maar ik maak wel een foto, al ik het een onbenullig iets als m`n lunch ofzo.
Pommes- Prater
Ja, snap ik! Op zich in macrofotografie ook niet heel moeilijk. Van bijna alles kun je wel een macrofoto maken. Alleen doordat ik een tijd ziek was heb ik al 'achterstand' opgelopen en dat dan nog eens inhalen vergt veel tijd. Sowieso gaat het momenteel niet super met mij waardoor ik het ook niet altijd kan opbrengen om ĂĽberhaupt een foto te maken. Hopelijk kan ik het later weer oppakken Maar als ik even zin heb dan neem ik het er ook van!
Chocolate Cookie- Ratel
Hier heeft het project ook even stilgestaan door ziekte/drukte. Maar de nieuwe camera is er, dus zo tussendoor staan er toch nog wat foto's op en ik wil het zeker weer op gaan pakken vanaf dit weekend!
Gast- Gast
Liefde: Een roos gekregen van mijn nichtje toen ik geopereerd was.
Hopelijk helpt deze foto het topic weer een beetje op gang te krijgen . Ik heb de afgelopen weken verder geen foto's kunnen maken door de operatie. Hopelijk kan ik het nu langzaamaan weer op gaan pakken.
Pommes,Chocolate Cookie, Marin en Kenya ik wacht met smart op nieuwe foto's van jullie
Bisq- Prater
Mooie roos en wat een lieve gedachte van je vriend. Hoe gaat het met je?
Ik heb nog steeds geen dag gemist en doe nog steeds vrolijk mee, maar alleen op Facebook op m'n eigen album. Het is best veel werk om het op meerdere plekken bij te houden elke dag, dus ik plaats hier nu wel even een update van aantal (mooiste/leukste) foto's van afgelopen tijd (wel even de tekst in het Engels, want zo zet ik ze ook neer op m'n FB, hoop niet dat je dat erg vindt):
January 23: Waiting for my train... Aaaand it's canceled. Here I was about to mention the fact that the trains were running normal again, but no.. Luckily I can keep my hands warm while I wait for an alternative train.
January 29: Winter is: Going, going, gone.
January 30: Storm:
Februari thema is liefde. Liefde voor dingen, mensen, waar ik van hou.
February 6: I LOVE this place! Having a meeting with bridal couple at Starbucks at Schiphol makes me love my job so much. (The couple lives in Norway and are about to arrive here, how cool is that).
February 8: Roadtrippin' with my two favorite allies. Fully loaded we got snacks and supplies..
February 9: I LOVE Saas-Fee! Feeling nostalgic.
February 10: I LOVE waking up to blue mountain skies!
February 16: Back home, chilling on the couch with my LOVE :-)
February 17: Penguin Love
Zo, beetje bijgewerkt
Ik heb nog steeds geen dag gemist en doe nog steeds vrolijk mee, maar alleen op Facebook op m'n eigen album. Het is best veel werk om het op meerdere plekken bij te houden elke dag, dus ik plaats hier nu wel even een update van aantal (mooiste/leukste) foto's van afgelopen tijd (wel even de tekst in het Engels, want zo zet ik ze ook neer op m'n FB, hoop niet dat je dat erg vindt):
January 23: Waiting for my train... Aaaand it's canceled. Here I was about to mention the fact that the trains were running normal again, but no.. Luckily I can keep my hands warm while I wait for an alternative train.
January 29: Winter is: Going, going, gone.
January 30: Storm:
Februari thema is liefde. Liefde voor dingen, mensen, waar ik van hou.
February 6: I LOVE this place! Having a meeting with bridal couple at Starbucks at Schiphol makes me love my job so much. (The couple lives in Norway and are about to arrive here, how cool is that).
February 8: Roadtrippin' with my two favorite allies. Fully loaded we got snacks and supplies..
February 9: I LOVE Saas-Fee! Feeling nostalgic.
February 10: I LOVE waking up to blue mountain skies!
February 16: Back home, chilling on the couch with my LOVE :-)
February 17: Penguin Love
Zo, beetje bijgewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pinguins
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Jaa lief he! Ik zei steeds tegen m'n vriend "Waar zijn de pinguins nou? Ik wil de pinguins zien!"
Marin- Lady Post-a-lot
Oo echt geweldig!
En wat maak jij mooie foto's zeg!
En wat maak jij mooie foto's zeg!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dank je! Haha elke keer dat ik die foto zie lig ik zo in een deuk! Ik hoor dan echt zo'n disco deuntje en zie ik 'm met z'n kontje schudden. Shake that booty!
Marin- Lady Post-a-lot
Haha die laatste pinguin foto! Geweldig! Leuke foto's weer Marin!
Ik ben ermee gestopt, al was dat waarschijnlijk wel duidelijk. Heb/had te veel aan mijn hoofd. Maar misschien doe ik het volgend jaar wel nog een keer. Als ik dan mijn leven tenminste op de rails heb.
Ik ben ermee gestopt, al was dat waarschijnlijk wel duidelijk. Heb/had te veel aan mijn hoofd. Maar misschien doe ik het volgend jaar wel nog een keer. Als ik dan mijn leven tenminste op de rails heb.
Chocolate Cookie- Ratel
Ik weet niet precies wat er in je leven speelt CC, maar
Ik vind het soms ook wel moeilijk hoor, om elke keer weer een foto te bedenken. Niet eens zozeer het bedenken zelf, ik kan genoeg bedenken, maar dan denk ik altijd 'ja, zouden mensen dit wel leuk vinden? Worden ze er niet moe van? Is dit niet te suf?'
Maar daarin zit ook wel weer een uitdaging.
Ik vind het soms ook wel moeilijk hoor, om elke keer weer een foto te bedenken. Niet eens zozeer het bedenken zelf, ik kan genoeg bedenken, maar dan denk ik altijd 'ja, zouden mensen dit wel leuk vinden? Worden ze er niet moe van? Is dit niet te suf?'
Maar daarin zit ook wel weer een uitdaging.
Marin- Lady Post-a-lot
Thanks! Ja, dat is ook een lang verhaal hoor Marin. Een hele hoop tegenslagen bij elkaar die ik niet makkelijk kan verwerken zeg maar.
Het is zeker een lastig iets, maar ik vond het wel heel erg leuk! Dus het plan om het nog een keer te gaan doen is er zeker.
Het is zeker een lastig iets, maar ik vond het wel heel erg leuk! Dus het plan om het nog een keer te gaan doen is er zeker.
Chocolate Cookie- Ratel
Oh Marin, die pinguins Waar heb je die gespot?
De gras foto met sneeuw vind ik erg mooi. Het bergdorpje lijkt net een maquette, leuke foto.
Wat vervelend CC,
Met mij gaat het redelijk goed Marin, nog aan het opknappen van de laatste operatie. Lief dat je het vraagt.
De gras foto met sneeuw vind ik erg mooi. Het bergdorpje lijkt net een maquette, leuke foto.
Wat vervelend CC,
Met mij gaat het redelijk goed Marin, nog aan het opknappen van de laatste operatie. Lief dat je het vraagt.
Bisq- Prater
Klote CC! Ik hoop dat het snel beter gaat.
Bisq, fijn te horen dat het naar omstandigheden goed gaat. Ik miste je al eventjes op het forum. Pinguins waren in Artis, daar zijn we gisteren geweest.
Bisq, fijn te horen dat het naar omstandigheden goed gaat. Ik miste je al eventjes op het forum. Pinguins waren in Artis, daar zijn we gisteren geweest.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» 365 dagen project.
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Day Zero Project.
» Project Lola
» Project Catwalk
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» Day Zero Project.
» Project Lola
» Project Catwalk
Pagina 10 van 11
Permissies van dit forum: