Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er een oudejaarslot? Samen dromen?

+39
_Lacey_
Esperanza
Rovine
xxDila
Lenthe
SarahKey
Suus
Elliot
GreenGrass
mzcharlotte
Kat1980
Linda
banjer49
kajaka88
Sanne
ixis
Annie24
Annemoontje
Aimee
Summerlovin
Stuiterbal
Inge
Rouge
Urban Naked
ThinkPink
Bazinga
Tania
Fortissimo
Middleme
Arwyn
Lady Starstruck
Mamsie
Viva
Snirp
Toet
Marin
Sam
Mizz_S
Charles
43 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er een oudejaarslot? Samen dromen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een oudejaarslot? Samen dromen?

Bericht  Rouge ma 31 dec 2012 - 8:41

Rejoy. schreef:
ThinkPink schreef:Wij hebben 3 hele loten en 1 half lot.

Wij zouden ons huidige huis verkopen en een groot huis kopen. Daarnaast zou ik stoppen met werken. Mijn vriend roept altijd dat hij nog gaat voor een aantal dagen in de week maar ik ga mooi niet meer Laughing Ik wil heel graag nog een keer naar New York of een andere mooie reis maken (als je er maar veel kunt shoppen) en allebei een nieuwe auto.

Edit: en ik zou mijn ouders ook geld geven zodat mijn vader kan stoppen met werken en samen met mijn moeder leuke dingen kan doen.

dat was vanavond nog op de radio, daarover moet je 40% belasting betalen :shock:

Dan zou ik het gewoon pinnen, elke dag een paar duizend...en in een envelop geven.. smile
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er een oudejaarslot? Samen dromen? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er een oudejaarslot? Samen dromen?

Bericht  Marin ma 31 dec 2012 - 8:41

Urban Naked schreef:Marin, je hebt al een paar dagen PM.

Oh ja klopt, had het vluchtig gelezen! Ik ga er zodra ik er tijd voor heb even voor zitten om te beantwoorden, sorry dat t er nog niet van gekomen is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  ThinkPink ma 31 dec 2012 - 8:44

Rouge schreef:
Rejoy. schreef:
ThinkPink schreef:Wij hebben 3 hele loten en 1 half lot.

Wij zouden ons huidige huis verkopen en een groot huis kopen. Daarnaast zou ik stoppen met werken. Mijn vriend roept altijd dat hij nog gaat voor een aantal dagen in de week maar ik ga mooi niet meer Laughing Ik wil heel graag nog een keer naar New York of een andere mooie reis maken (als je er maar veel kunt shoppen) en allebei een nieuwe auto.

Edit: en ik zou mijn ouders ook geld geven zodat mijn vader kan stoppen met werken en samen met mijn moeder leuke dingen kan doen.

dat was vanavond nog op de radio, daarover moet je 40% belasting betalen :shock:

Dan zou ik het gewoon pinnen, elke dag een paar duizend...en in een envelop geven.. Wie heeft er een oudejaarslot? Samen dromen? - Pagina 2 561177

Precies, dan kunnen ze elke dag een envelopje bij me komen halen Very Happy

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Urban Naked ma 31 dec 2012 - 9:37

Marin schreef:
Urban Naked schreef:Marin, je hebt al een paar dagen PM.

Oh ja klopt, had het vluchtig gelezen! Ik ga er zodra ik er tijd voor heb even voor zitten om te beantwoorden, sorry dat t er nog niet van gekomen is.
Ja dat is goed hoor, ik dacht alleen dat je het misschien niet zou opmerken, no rush verder smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Urban Naked ma 31 dec 2012 - 9:39

Rood schreef:Ik zou een huis kopen, voor mezelf en voor UN. I love you
Gezellig, wel in Amsterdam? Met een gezamelijke bijkeuken!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  Urban Naked ma 31 dec 2012 - 9:41

Oh en ontopic: ik heb twee halve loten gekocht en ik hoef niet meer dan 100.000 ofzo, als het maar genoeg is om een fatsoenlijke hypotheek te kunnen krijgen. En een paar euro voor Rood erbij.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  Stuiterbal ma 31 dec 2012 - 10:02

Ik heb ook 1 half lot. En ja geen idee wat ik ermee ga doen als ik win. Het is altijd wel lekker maar echt een doel heb ik niet.
Ik zou als eerste vrienden uit de shit helpen die kunnen het hard gebruiken.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Summerlovin ma 31 dec 2012 - 10:16

Wij hebben er ook een. We hebben hem ook nog op een of andere steen uit amerika gelegd die al voor veel hoofdprijzen gezorgd heeft Razz . (was van de week een item over bij hart van nederland, haha!). Wij zouden voor ons beiden een auto kopen en een huis. Ach.. Het zal wel weer op niets uitlopen...
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee ma 31 dec 2012 - 10:35

Onze opbouw en nieuwe badkamer zijn al besteld, en de vakantie is geboekt Very Happy Kom maar op met die miljoenen!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Annemoontje ma 31 dec 2012 - 11:03

Ik heb een heel lot gekocht.
Ik zou eerst een huis kopen, hoeft niet perse een villa te zijn, een goede ruime gezinswoning in een nette buurt is ook prima.
Daarnaast zou ik mijn rijbewijs gaan halen en een leuke auto aanschaffen. Wel een redelijke grote auto dan, niet zo'n inimini waar je niet eens een koffer in kwijt kan.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Annie24 ma 31 dec 2012 - 11:07

Ik heb hier 23 halve loten liggen Laughing

Mijn collega van het werk die altijd de loten koopt was 6 weken op rondreis door Amerika, dus ik mocht de 20 loten kopen. Als we daar iets op winnen, moet ik het met 11 collega's delen.

Daarnaast heeft mijn vriend 1/2 lot, ik een 1/2 lot en hebben we een 1/2 lot van mijn ouders gehad, dus dat zijn er 3 Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 11:58

Urban Naked schreef:Gezellig, wel in Amsterdam? Met een gezamelijke bijkeuken!
Ja, enorm grachtenpand met binnenplaats. En dan neem ik nog een klein appartementje met vijf kamers in Rotterdam. Voor als jullie even lekker alleen willen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje ma 31 dec 2012 - 12:08

En? Zijn jullie rijk geworden? :P Ik heb 7,50 euro gewonnen :P
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Bericht  Summerlovin ma 31 dec 2012 - 12:22

Annemoontje schreef:En? Zijn jullie rijk geworden? :P Ik heb 7,50 euro gewonnen :P

5 euro :nopompom: die steen is niet meer geloofwaardig haha!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Annemoontje ma 31 dec 2012 - 12:28

Summerlovin schreef:
Annemoontje schreef:En? Zijn jullie rijk geworden? :P Ik heb 7,50 euro gewonnen :P

5 euro :nopompom: die steen is niet meer geloofwaardig haha!

Aaah nog minder dan mij dus.. :nopompom: 7,50 is het hoogste bedrag dat ik ooit heb gewonnen :P
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Bericht  ixis ma 31 dec 2012 - 12:31

Geen miljonair. 0 hele euro's Sad
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Marin ma 31 dec 2012 - 12:41

Ja ja. Wel tien euro!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sanne ma 31 dec 2012 - 12:50

5 euro, dus we gaan geen andere woning kopen smile

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Charles ma 31 dec 2012 - 12:53

Niks! Kutloten.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Urban Naked ma 31 dec 2012 - 12:58

5 euro waar ik de hypotheker mee om zn dikke oren kan slaan.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 13:00

20 euro!

Gast
Gast

Bericht  kajaka88 ma 31 dec 2012 - 13:00

0,0
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 13:05

Niks, nada, noppes!

Gast
Gast

Bericht  banjer49 ma 31 dec 2012 - 13:59

7,50 blijft bij dromen dus haha
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Linda ma 31 dec 2012 - 21:06

7,50 :cheering:

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: