Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dromen Empty Dromen

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 7:16

Voordat ik iets met mijn huidige vriend kreeg heb ik een relatie gehad van 4 jaar. Mijn ex en ik hadden best wel vaak problemen, maar toch ging ik iedere keer naar hem terug. In deze relatie ben ik een tijdje vreemdgegaan. Ik weet dat het niet goed te praten is en dat probeer ik ook echt niet, maar ik beschrijf toch even de situatie zodat jullie misschien enig begrip voor mij kunnen opbrengen.

Mijn ex was vaak erg dominant en bot tegen mij. Ik moest echt zoeken naar bevestiging dat hij mij echt leuk vond en dat hij echt van mij hield. Achteraf gezien denk ik niet dat hij dat ooit gedaan heeft, maar tijdens de relatie geloofde ik dat wel (liefde maakt echt blind). Een gezamenlijke vriend van ons heeft mij tijdens deze relatie bekend dat hij gevoelens voor mij had. We zijn toen een beetje gaan smsen en van het één kwam het ander. We zijn wat gaan drinken, wat eindigde in zoenen. Uiteindelijk hebben we ongeveer een jaar regelmatig afgesproken bij hem thuis. We zijn in die tijd maar 2 x echt met elkaar naar bed geweest, voor de rest bleeft het bij smsen en zoenen, maar ik was echt onwijs verliefd op die jongen en hij ook op mij. Ik durfde alleen niet de stap te zetten om bij mijn toenmalige vriend weg te gaan. Toen het uitging tussen ons was de jongen met wie ik vreemd ging er wel klaar mee (hij wilde natuurlijk graag dat ik voor hem koos maar dat gebeurde steeds niet) en hij had inmiddels een vriendin. Deze vriendin heeft hij nog steeds.

Twee jaar geleden kreeg ik een relatie met mijn huidige vriend en inmiddels wonen wij zo'n half jaar samen. Ik ben ontzettend gelukkig met hem en voor zover ik weet hij ook met mij.

Alleen sinds een paar dagen droom ik 's nachts van de jongen met wie ik in mijn vorige relatie vreemd ging. Deze dromen zetten mij heel erg aan het denken en geven mij het gevoel dat ik toch nog gevoelens voor hem heb..

Ik weet niet zo goed wat ik met dit verhaal wil maar ik vind het wel fijn om het even van me af te schrijven. Wat zouden jullie doen? Dromen negeren? Het verhaal uitleggen aan mijn vriend? Contact opnemen met die jongen? Ik weet het even niet meer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Annemoontje ma 14 mei 2012 - 8:38

Lastige situatie. Heb je die dromen zomaar uit het niets of dacht je voor die dromen ineens weer aan die jongen? Ik zou sowieso geen contact opnemen met die die jongen. Het zou namelijk ook gewoon een vlaag kunnen zijn, volgens mij droomt iedereen wel eens over een 'vroegere liefde' en hoeft het niet veel te betekenen. Je zegt dat je heel gelukkig bent je huidige vriend, dus ik zou daar mijn aandacht op vestigen. Wat zou je willen bereiken als je contact zou opnemen met die jongen?
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 8:59

Je hebt gelijk, ik schiet er niks mee op. Ik ben heel happy op dit moment met mijn vriend en we hebben het zelfs over trouwen. Alleen ik droom nooit over een vroegere liefde, dus ik 'schrok' hier een beetje van.

Het rare is (ik weet niet of je het in het kletstopic had gelezen) dat hij dus net, na meer dan 2 jaar geen contact, uit het niets een smsje naar mij heeft gestuurd. Niks spannend hoor, alleen een: Hoi, ik zag dat je bijna afgestudeerd bent, wat goed. Hoe is het verder? Maar toch.. Hoe bizar toevallig is dit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Takkie ma 14 mei 2012 - 9:49

Ik denk inderdaad dat het toeval is en ik zou er geen aandacht aan schenken.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum