Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen..

+5
Jezzie
SarahKey
_Lana_
Slakje
Paper Crown
9 plaatsers

Ga naar beneden

Dromen.. Empty Dromen..

Bericht  Paper Crown za 15 dec 2012 - 23:49

Jongens.. ik word echt gek. Ik droom sinds ik goed slaap weer sinds 2 weken élke nacht dat de baby er is. Hij wordt steeds weer geboren, elke avond heb ik hem in mijn handen, steeds weer in een andere gedaante, de ene keer is hij een peuter, de andere keur een naakte baby en gisteravond was ik bevallen van deze:

Dromen.. Baby_Sinclair

Echt niet normaal hoe bizar mijn dromen zijn. Mijn man vond de baby erg lelijk, ik ook maar toch kwam dat enorme moedergevoel opspelen, ik praatte het nog goed van: 'kijk dan hoe mooi zijn ogen zijn..' en de placenta werd niet geboren.. en ging de verlos heel hard trekken. Ik droom dus elke avond zo bizar.. Gisteren sneeuwde het in mijn droom zo erg dat ik met de smart blijkbaar naar het ziekenhuis was gekomen en ik ook met de smart terug moest dus ik gaf de baby aan een meisje.. ik zei tegen haar: 'Hou jij hem maar!' Dromen.. 1270000679

Hadden jullie dit ook?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  Slakje za 15 dec 2012 - 23:53

Ja. Denk dat dat wel normaal is, hoor. Denk dat ook een beetje je angsten hierin opspelen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  Paper Crown za 15 dec 2012 - 23:54

Slakje schreef:Ja. Denk dat dat wel normaal is, hoor. Denk dat ook een beetje je angsten hierin opspelen.

Hmm, welke angsten dan? Ik ben namelijk niet eens een beetje bang voor de bevalling. Ik kijk er naar uit, wil hem zien!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  _Lana_ za 15 dec 2012 - 23:54

Heel herkenbaar!
Ook dat ik het kind eruit haalde en weer terug probeerde te stoppen en dat lukte niet meer.
Echt heel vaag!
Sowieso droomde ik ineens heeeeel veel en heel raar.
Dit is helaas niet meer weggegaan. Ik droom nu nog heel veel en heel naar.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  Slakje zo 16 dec 2012 - 0:01

Paper Crown schreef:
Slakje schreef:Ja. Denk dat dat wel normaal is, hoor. Denk dat ook een beetje je angsten hierin opspelen.

Hmm, welke angsten dan? Ik ben namelijk niet eens een beetje bang voor de bevalling. Ik kijk er naar uit, wil hem zien!

Gewoon onbewust bang voor een lelijk/dood/misvormd kindje? Of dat de bevalling misloopt. Je bent je niet altijd bewust van je angsten.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 0:01

Ja heel herkenbaar, ik heb tijdens de zwangerschappen ook de meest bizarre dromen gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  SarahKey zo 16 dec 2012 - 0:06

haha ja ik herken het maar al te goed.

Op mijn werk hadden de kinderen een tijdje lang dat ze graag gnomeo en julliet wouden kijken. En wat droomde ik toen: juist... ik was ook een tuinkabouter geworden (wel een zwangere dat dan weer wel)

of ik droomde van een seriemoordenaar die alleen de zwangere vrouwen in mijn dorp vermoordde. Ik durfde niet eens alleen naar de wc 's nachts, want stel je voor dat er opeens een geweer door het open raampje naar binnen stak.

Of de keer dat we in de herfstvakantie een weekendje naar Arnhem gingen. En een bezoek brachten aan de dierentuin daar. De nacht erop droomde ik dat ik mijn baby in een draagzak/doek bij me droeg. Kind begon te huilen en ik opende de doek. Zag ik daar een vleermuisje. Ik heb in de dierentuin een tijd lang naar de vleermuizen staan kijken.

En elke nacht dromen die echt leken. Getsie, vond het steeds vreemder worden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  Jezzie zo 16 dec 2012 - 0:21

Zo herkenbaar!
Ik droomde dat we met baby in de kinderwagen het ziekenhuis uit liepen en niet wist of het een jongen of meisje was!

En toen L net was geboren droomde ik dat ze zich op haar buik had gedraaid en daardoor de wieg om viel!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  Ella zo 16 dec 2012 - 0:25

Ik zat me van de week te bedenken dat ik helemaal geen rare dromen gehad hebt, dat had ik beter niet kunnen denken, prompt droom ik die nacht dat wij thuis overvallen werden. Men dat was geen pretje.....
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  Juutjepetuutje zo 16 dec 2012 - 0:26

Ja herkenbaar! Ik droom ook de meest bizarre dingen.. misschien de hormonen?
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  _Jet zo 16 dec 2012 - 0:31

Mijn dromen waren tijdens mijn zwangerschap juist minder. Ik droom normaal al heel veel. Zo ben ik ooit in mijn droom bevallen van 12 katjes op de wc bij mijn schoonouders.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  tweeling zo 16 dec 2012 - 2:57

Ponyo schreef:Ja heel herkenbaar, ik heb tijdens de zwangerschappen ook de meest bizarre dromen gehad.

+1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 20:19

Ik ben weleens bevallen van 2 tuinkabouters tijdens mijn zwangerschap. Puntmutsen en baarden zijn tijdens een bevalling trouwens niet prettig Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen.. Empty Re: Dromen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum