Wie heeft er een oudejaarslot? Samen dromen?
+39
_Lacey_
Esperanza
Rovine
xxDila
Lenthe
SarahKey
Suus
Elliot
GreenGrass
mzcharlotte
Kat1980
Linda
banjer49
kajaka88
Sanne
ixis
Annie24
Annemoontje
Aimee
Summerlovin
Stuiterbal
Inge
Rouge
Urban Naked
ThinkPink
Bazinga
Tania
Fortissimo
Middleme
Arwyn
Lady Starstruck
Mamsie
Viva
Snirp
Toet
Marin
Sam
Mizz_S
Charles
43 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wie heeft er een oudejaarslot? Samen dromen?
Wij hebben 2 halve lot. Whaaa...heb nog nooit wat gewonnen maar blijf het spannend vinden.
Wat ga je kopen als je de hoofdprijs wint?
Wij:
Een keuken en het huis laten afmaken. Verder kap ik per direct met werken .
Wat ga je kopen als je de hoofdprijs wint?
Wij:
Een keuken en het huis laten afmaken. Verder kap ik per direct met werken .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Wie heeft er een oudejaarslot? Samen dromen?
Wij hebben een half lot. Ik zou echt niet weten wat ik met het geld zou doen als we zouden winnen. Ik denk gebruiken om een huis te kopen, en misschien een nieuwe auto. En ik zou in ieder geval een mooie, luxe reis willen maken.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb er geen, maar wel postcodeloterij..
Ik zou een deel van de hypotheek aflossen.
Ik zou een deel van de hypotheek aflossen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wij hebben twee halve loten! Hoop echt dat we wat winnen... dat gaan we eerst gebruiken om van te leven. Bij veel geld laten we t hele huis verbouwen of lekker verhuizen.
Gast- Gast
Ik of mijn vriend gaat de jackpot winnen hebben we besloten. Hebben allebei een lot.
Als één van ons wint, kopen we een mooi huis bij z'n ouders in de buurt (het duurste huis van t land staat bij hen in de straat hoewel dat wel een foeilelijk huis is). En m'n vriend koopt een gifgroene lambo en ik koop een Abarth 500je. Zo'n fiat 500 getuned door Abarth, met mega veel pk. Die wil ik :-)
En we trakteren de hele familie op business class naar Tanzania ipv Economy dan ;-)
En elk een nieuwe camera en lenzen set en nog wat mooie reizen, studieschuld afbetalen natuurlijk en de rest op de spaarrekening.
Dus doe mij maar, ik geef t wel uit hoor ;-)
Als één van ons wint, kopen we een mooi huis bij z'n ouders in de buurt (het duurste huis van t land staat bij hen in de straat hoewel dat wel een foeilelijk huis is). En m'n vriend koopt een gifgroene lambo en ik koop een Abarth 500je. Zo'n fiat 500 getuned door Abarth, met mega veel pk. Die wil ik :-)
En we trakteren de hele familie op business class naar Tanzania ipv Economy dan ;-)
En elk een nieuwe camera en lenzen set en nog wat mooie reizen, studieschuld afbetalen natuurlijk en de rest op de spaarrekening.
Dus doe mij maar, ik geef t wel uit hoor ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ohhhh wat ik allemaal ga kopen? Eerst een mooi appartement in Tilburg, als ik überhaupt nog door ga met mijn studie, denk eigenlijk niet dat ik daar zin in heb haha. Verder koop ik dan festivalkaartjes voor Pinkpop, Sziget, Lowlands, Solar, Tomorrowland en UltraMusicFestival (incl. vliegticket naar Miami) en natuurlijk ook voor mijn lieve vriendinnetje die overal met me mee naartoeg aat! Enenen een mooie nieuwe auto, die eerste die jij plaatst Charles lijkt me ook wel wat. En ik ga shoppen tot ik erbij neerval..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wij hebben samen een heel lot!
Als we een groot bedrag winnen, willen we eerst samen een huis kopen! Vervolgens kunnen we de rest van het geld mooi gebruiken voor een evt. trouwerij in de toekomst
Als we een groot bedrag winnen, willen we eerst samen een huis kopen! Vervolgens kunnen we de rest van het geld mooi gebruiken voor een evt. trouwerij in de toekomst
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik heb geen lot, maar droom wel van veel geld winnen, mag dat ook
Dan zouden we onze nieuwe huisje gelijk grondig aanpakken in het opknappen ervan.
En ga ik toch mijn rijbewijs halen, en een supergave mini cooper kopen.
En heel veel sparen, en ik denk dat ik dan ook lekker stop met werken, of maar 1 dag ga werken om er toch tussenuit te zijn, ofzo.
Dan zouden we onze nieuwe huisje gelijk grondig aanpakken in het opknappen ervan.
En ga ik toch mijn rijbewijs halen, en een supergave mini cooper kopen.
En heel veel sparen, en ik denk dat ik dan ook lekker stop met werken, of maar 1 dag ga werken om er toch tussenuit te zijn, ofzo.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hier 2 halve loten.
We kopen dan een nieuwe auto erbij. We laten heel ons huis volledig strippen en uitbouwen. Zucht!!! Heerlijk lijkt me dat!
We kopen dan een nieuwe auto erbij. We laten heel ons huis volledig strippen en uitbouwen. Zucht!!! Heerlijk lijkt me dat!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wij (mijn vriend en ik) doen ook mee. Ik zou gelijk een huis kopen en weg uit de flat. Het moet wel een huis zijn in mijn oude woonplaats. Als dat gebeurd gaan de champagne kurken nog een keer los.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb vanmiddag toch nog 2 halve loten gekocht, ben benieuwd!
Als we de jackpot winnen, gaan we een huis kopen
Als we de jackpot winnen, gaan we een huis kopen
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Als ik zou winnen ( heb geen lot, dromen is leuk) dan zou ik een Mini Countryman (als op de foto van Charles) kopen, een deel gebruiken voor de inrichting van het huis van mn vriend en mij en een hele mooie reis maken. Als er dan nog wat overblijft: rentenieren
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Een huisje kopen in de stad, mooie auto en bij het potje voor onze bruiloft. De rest komt op de spaar rekening!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Bij een groot bedrag gaan we verhuizen, anders gaat het op de spaarrekening om hopelijk over een poosje te kunnen babyshoppen.
Gast- Gast
Wij zouden een huis in of vlakbij mijn geboorteplaats kopen. Een leuke nieuwe auto, leuke vakantie en allebei stoppen met werken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Wij hebben één halfje en één heel lot!
Huis wordt opgeknapt (is wel huurhuis maar we wonen hier zo fijn)
Is 't echt een enorme prijs, dan wil ik deze auto:
Bij een kleine prijs (maar nog steeds groot genoeg voor een nieuwe auto) een Renault Clio, tweedehands.
Mam krijgt een Aixam
Ennn dat zijn de grote dingen! Verder ga ik winkelen en allerlei bullshit kopen, dvds en boeken die ik normaal gesproken laat liggen... Ga met al m'n vrienden uit eten, deel 't geld met m'n beste vrienden en familie (zijn in totaal gelukkig maar 5 mensen + ouders&broertje, oudere broer krijgt niks) Ennn ik zet een shitload weg, zodat ik nooit fulltime hoef te werken.
Huis wordt opgeknapt (is wel huurhuis maar we wonen hier zo fijn)
Is 't echt een enorme prijs, dan wil ik deze auto:
Bij een kleine prijs (maar nog steeds groot genoeg voor een nieuwe auto) een Renault Clio, tweedehands.
Mam krijgt een Aixam
Ennn dat zijn de grote dingen! Verder ga ik winkelen en allerlei bullshit kopen, dvds en boeken die ik normaal gesproken laat liggen... Ga met al m'n vrienden uit eten, deel 't geld met m'n beste vrienden en familie (zijn in totaal gelukkig maar 5 mensen + ouders&broertje, oudere broer krijgt niks) Ennn ik zet een shitload weg, zodat ik nooit fulltime hoef te werken.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Schulden, m'n krediet en een deel hypotheek aflossen en alles wat dan nog over is zetten we opzij en doen we leuke dingen van.
Gast- Gast
Lennox schreef:Schulden, m'n krediet en een deel hypotheek aflossen en alles wat dan nog over is zetten we opzij en doen we leuke dingen van.
Er van uitgaande dat je hypotheek en schulden etc niet supermegahoog zijn, kan je van die 30 miljoen een hoop leuke dingen doen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben 3 hele loten en 1 half lot.
Wij zouden ons huidige huis verkopen en een groot huis kopen. Daarnaast zou ik stoppen met werken. Mijn vriend roept altijd dat hij nog gaat voor een aantal dagen in de week maar ik ga mooi niet meer Ik wil heel graag nog een keer naar New York of een andere mooie reis maken (als je er maar veel kunt shoppen) en allebei een nieuwe auto.
Edit: en ik zou mijn ouders ook geld geven zodat mijn vader kan stoppen met werken en samen met mijn moeder leuke dingen kan doen.
Wij zouden ons huidige huis verkopen en een groot huis kopen. Daarnaast zou ik stoppen met werken. Mijn vriend roept altijd dat hij nog gaat voor een aantal dagen in de week maar ik ga mooi niet meer Ik wil heel graag nog een keer naar New York of een andere mooie reis maken (als je er maar veel kunt shoppen) en allebei een nieuwe auto.
Edit: en ik zou mijn ouders ook geld geven zodat mijn vader kan stoppen met werken en samen met mijn moeder leuke dingen kan doen.
Laatst aangepast door ThinkPink op ma 31 dec 2012 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Marin, je hebt al een paar dagen PM.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Wij hebben ook een lot. Normaal altijd eindigend met 7 9 of 97 want dat zijn onze lievelingsgetallen. Nu een keer gekozen voor 26 omdat onze beide kids op de 26e geboren zijn, dus leek ons ons Lucky number! Ik had bedacht dat we 2500 euro gingen winnen, maar een paar miljoen zou ook leuk zijn
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou kopen. Bij de hoofdprijs kun je alle kanten op, maar zou ook wel wat aan familie geven. Een huis met een inloopkast, en dan shoppen als een motherfuckerrrrr
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou kopen. Bij de hoofdprijs kun je alle kanten op, maar zou ook wel wat aan familie geven. Een huis met een inloopkast, en dan shoppen als een motherfuckerrrrr
Laatst aangepast door Rouge op ma 31 dec 2012 - 8:39; in totaal 1 keer bewerkt
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
wij hebben 3 loten, als we winnen koop ik direct een nieuwe auto, één van deze:
en dan ga ik een dag shoppen en niet op de prijs letten
en dan ga ik een dag shoppen en niet op de prijs letten
Gast- Gast
Ik zou een huis kopen, voor mezelf en voor UN.
Gast- Gast
1 half lot met eindcijfer 13 en man doet met zijn collega's altijd een straatje loten.
Ik zou mijn baan opzeggen en vrijwilligerswerk gaan doen, een mooie reis maken en een kittenopvang beginnen
Ow en verhuizen naar mijn oude woonplaats
Ik zou mijn baan opzeggen en vrijwilligerswerk gaan doen, een mooie reis maken en een kittenopvang beginnen
Ow en verhuizen naar mijn oude woonplaats
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
ThinkPink schreef:Wij hebben 3 hele loten en 1 half lot.
dat was vanavond nog op de radio, daarover moet je 40% belasting betalen
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: