Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Dromen Empty Dromen

Bericht  SparklingEyes za 8 jan 2011 - 19:12

Vanacht weer eens héél realistisch gedroomd en daarin bruut gestoord door mijn zoontje... dan báál ik echt en probeer ik 't liefste zo snel mogelijk weer door te slapen, wat natuurlijk nooit lukt...

Wie herkent dat ? Droom je vaak realistisch of is 't alleen maar onzin?

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Roze Roos za 8 jan 2011 - 22:23

Ik herken het volledig! Droom bijna alleen maar realistisch, heb vannacht ook weer de hele nacht gedroomd over verdrietige dingen, zo vermoeiend soms... En los van dat ik realistisch droom, weet ik 99 van de 100 keer ook wat ik gedroomd heb!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Caresses za 8 jan 2011 - 23:04

Roze Roos schreef:Ik herken het volledig! Droom bijna alleen maar realistisch, heb vannacht ook weer de hele nacht gedroomd over verdrietige dingen, zo vermoeiend soms... En los van dat ik realistisch droom, weet ik 99 van de 100 keer ook wat ik gedroomd heb!

Ik ook, alleen vandaag niet. Irritant haha. Meestal schrijf ik het op in een boekje, dat vind ik leuk. Als ik dat later teruglees kan zie ik dat er een bepaald thema in een periode van mijn leven altijd terugkwam in dromen.
Bijvoorbeeld het water thema. De ene keer woonde mijn moeder onder water, de andere keer ging ik naar de sauna en weer een andere keer was ik een videospel en moest ik van alles onder water doen. Echt wekenlang kwam water elke dag in mijn dromen voor. (en dat terwijl ik verder niks met water heb, ja ik hou van douchen Wink.


Ow even door de duidelijkheid: met realistisch dromen bedoel ik niet dat het waargebeurd kan zijn maar meer dat alsik droom het wel voelt alsof ik het echt meemaak smile.


Laatst aangepast door Caresses op za 8 jan 2011 - 23:17; in totaal 1 keer bewerkt

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 23:08

Als ik droom, dan droom ik realistisch. Het kan wel voorkomen dat ik in mijn dromen gezichten verwar. Dan noem ik degene bv Lejow, maar de persoon heeft dan het gezicht van Lagom. (Ik droom nooit over forummers, maar even ter voorbeeld) Als ik een leuke droom heb gehad, dan kan ik daar nog een hele dag over dagdromen. En wanneer deze slecht is, dan kan ik hierover de hele dag blijven mokken. Gewoon puur omdat mijn dromen altijd uit echte situaties bestaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  pinklady85 zo 9 jan 2011 - 11:15

Ik droom zelden,maar als ik droom is het erg realitisch. Dan lijkt met net echt.
Wat ik wel heel vaak heb,dat als iemand wat zegt of als ik wat meemaak.
Ik het gevoel heb dat ik dat eerder heb gehoord/meegemaakt.
Kan dan niet plaatsen hoe of wat. Hebben jullie dat ook weleens?

Ik kan me wel herinneren dat ik toen ik zwanger was van B.
ik vaak nachtmerries had.
Dan moest mijn ex mij echt wakker maken.
Want dan lag ik gewoon te gillen in mijn slaap,of om mij heen te slaan.
De dingen die ik droomde waren heel erg realistisch,ik was dan altijd erg overstuur Sad en
dan werd ik wakker en wist ik niet waar ik was.
En dacht ik echt dat wat ik droomde,ook echt gebeurde.

Gelukkig heb ik na de geboorte van B. geen nachtmerries meer gehad. smile
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:31

Ik droom geregeld en onthou deze dromen meestal ook. Vaak kan ik wel plaatsen waar het over gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen Empty Re: Dromen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum