Dromen, dromen.. elke nacht!
+11
Tania
Sanne
Fiebje
_Lana_
Jezzie
Rouge
Discordia
SarahKey
Puggle
Linda
Paper Crown
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dromen, dromen.. elke nacht!
Ik word gek van alle dromen die ik 's nachts heb. Word soms 3x per nacht wakker badend in het zweet omdat ik weer iets engs heb gedroomd. Hadden jullie dit ook? Ik slaap er verschrikkelijk onrustig door en ik ben gewoon doodop als ik wakker ben.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Dromen, dromen.. elke nacht!
Ja, dat is een vervelende zwangerschapskwaal. Ik heb dat ook de hele zwangerschap gehad..
Je lichaam is je vast aan het voorbereiden op gebroken nachten..
Je lichaam is je vast aan het voorbereiden op gebroken nachten..
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ja herkenbaar. Alleen ik had het echt pas de laatste weken en alles liep in zo'n droom door elkaar. Er was geen touw aan vast te knopen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik herken het ook goed. Nu heb ik het weer, een paar nachten geleden nog keihard om mijn dochter liggen roepen in mijn slaap die ik kwijt was. Zo erg heb ik het na de andere zwangerschappen niet gehad. In de laatste zwangerschap droomde ik juist veel minder, normaal kan ik elke nacht wel 1 droom onthouden maar heb ik geen nachtmerries, en nu dus wel.
Gast- Gast
Ik herken het ook, de hele zwangerschap gehad.
Wat heb ik raar en eng gedroomd. Raar in de vorm van was zelf een tuinkabouter geworden. Leuk dat kijken naar gnomea en juliet op de BSO Ging bij de vleten vreemd of werd achterna gezeten door een gek met een geweer die het alleen op zwangere vrouwen uit mijn dorp voorzien had. 1 keer was het zo erg dat ik niet eens naar de wc durfde, want je zit precies naast een raam met een kiertje en was zo er van overtuigd dat juist daar dat geweer doorheen werd gestoken. Dus moest hub eerst het raam dicht doen:lol:
Wat heb ik raar en eng gedroomd. Raar in de vorm van was zelf een tuinkabouter geworden. Leuk dat kijken naar gnomea en juliet op de BSO Ging bij de vleten vreemd of werd achterna gezeten door een gek met een geweer die het alleen op zwangere vrouwen uit mijn dorp voorzien had. 1 keer was het zo erg dat ik niet eens naar de wc durfde, want je zit precies naast een raam met een kiertje en was zo er van overtuigd dat juist daar dat geweer doorheen werd gestoken. Dus moest hub eerst het raam dicht doen:lol:
In je dromen verwerk je dingen. Niet zo gek dat je heftig droomt als je heftige dingen meemaakt of voelt.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Discordia schreef:In je dromen verwerk je dingen. Niet zo gek dat je heftig droomt als je heftige dingen meemaakt of voelt.
Ja alleen ik droom echt de meest bizarre dingen. Gisteren droomde ik dat mijn man iets slechts had gedaan, ik zat in het politiebusje met agenten, mijn man springt achter het stuur van het politiebusje en de agenten springen eruit en mijn man begint te rijden. Ik word heel bang en ga roepen, help helpppppp.. ik roep ook nog hij is geen slechte man maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp. En dan gaat het busje stijgen, stijgen stijgen en mijn man zegt: ssst, komt allemaal goed en we komen ten val in het water en we gaan dood..
Paper Crown schreef:Discordia schreef:In je dromen verwerk je dingen. Niet zo gek dat je heftig droomt als je heftige dingen meemaakt of voelt.
Ja alleen ik droom echt de meest bizarre dingen. Gisteren droomde ik dat mijn man iets slechts had gedaan, ik zat in het politiebusje met agenten, mijn man springt achter het stuur van het politiebusje en de agenten springen eruit en mijn man begint te rijden. Ik word heel bang en ga roepen, help helpppppp.. ik roep ook nog hij is geen slechte man maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp. En dan gaat het busje stijgen, stijgen stijgen en mijn man zegt: ssst, komt allemaal goed en we komen ten val in het water en we gaan dood..
Ik zei ook nergens dat je logische dingen zou moeten dromen. Dijn82 zegt altijd tegen mij dat ik yoga-oefeningen moet doen, dus nu zeg ik dat dan ook maar tegen jou. Probeer je hoofd leeg te maken, schrijf des noods dingen op die voor je gevoel heel groot zijn, maar die je kunt relativeren door ze op te schrijven.
Je maakt nogal wat mee de laatste tijd, het is niet gek dat je heel heftig droomt
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Discordia schreef:Paper Crown schreef:Discordia schreef:In je dromen verwerk je dingen. Niet zo gek dat je heftig droomt als je heftige dingen meemaakt of voelt.
Ik zei ook nergens dat je logische dingen zou moeten dromen. Dijn82 zegt altijd tegen mij dat ik yoga-oefeningen moet doen, dus nu zeg ik dat dan ook maar tegen jou. Probeer je hoofd leeg te maken, schrijf des noods dingen op die voor je gevoel heel groot zijn, maar die je kunt relativeren door ze op te schrijven.
Je maakt nogal wat mee de laatste tijd, het is niet gek dat je heel heftig droomt
Haha, yoga.. Ik moet wel iets gaan doen want serieus mijn benen willen niet meer lopen van vermoeidheid en ik werd bijna overreden door de tram vanmorgen want ik zag of hoorde hem echt niet zo moe.
Ik had het ook, en de thema's van mijn dromen waren wel anders bij zoon en dochter.
Bij zoon had ik hele bizarre dromen en veel seksueel getinte dromen, bij dochter juist angstdromen en dingen die vrij realistisch waren.
Bij zoon had ik hele bizarre dromen en veel seksueel getinte dromen, bij dochter juist angstdromen en dingen die vrij realistisch waren.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik droom ook heel erg de laatste tijd. Ook heel veel over de baby.
Van de week droomde ik dat we het ziekenhuis uit liepen met onze baby in de kinderwagen en toen vroeg ik aan mijn vriend, 'is het eigenlijk een jongen of een meisje?' En toen gingen we midden op de parkeerplaats het kind uitkleden om te kijken wat het was!
Van de week droomde ik dat we het ziekenhuis uit liepen met onze baby in de kinderwagen en toen vroeg ik aan mijn vriend, 'is het eigenlijk een jongen of een meisje?' En toen gingen we midden op de parkeerplaats het kind uitkleden om te kijken wat het was!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Heel herkenbaar!! En ik heb het nog. Het wordt wel iets minder. Maar vooral in het begin was ik heeeeeeel vaak mijn kindjes kwijt. En dan helemaal in paniek in het bed zoeken . Ik moest echt naar het kamertje lopen om te zien dat ze er echt nog lagen.
Vorige week, droomde ik dat ik mijn zoon uit bed liet vallen. Ik schreeuwde het uit tegen mijn man.
Heel naar! Maar ik denk dat er niets aan te doen is. Het is toch het verwerken van alles wat je meemaakt.
Vorige week, droomde ik dat ik mijn zoon uit bed liet vallen. Ik schreeuwde het uit tegen mijn man.
Heel naar! Maar ik denk dat er niets aan te doen is. Het is toch het verwerken van alles wat je meemaakt.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Herkenbaar. Droomde de raarste dingen. Ook keek het wel dat iedereen die ik ooit in mijn leven had ontmoet in mijn dromen tegenkwam. Tot aan de kleuterschool aan toe.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar, ik heb ook de raarste dromen gehad tijdens de zwangerschap. Overigens wel vooral in het begin, vanaf de tweede helft was het een stuk minder.
Zo droomde ik vaak dat anderen mijn kind wilden afpakken. Na de geboorte had mijn moeder gelijk mijn tweeling (?) meegenomen en ik mocht van haar niet eens zelf de namen bepalen. Haar man heeft enorm op haar moeten inpraten en uiteindelijk mocht ik dan wel zelf de namen kiezen
Verder heb ik een keer gedroomd dat ik te vroeg was bevallen (met 13 weken al). Dat was geen probleem. We hebben de baby thuis in een schoenendoos gestopt en achter in de kast neergelegd en de stofzuiger er bovenop gezet, zodat de hond er niet bij kon. En dan ging ik af en toe kijken of de baby al een beetje gegroeid was, schoenendoos pakken, deksel eraf, dekentje eraf, baby gegroeid, dekentje erover, deksel er weer op en terug in de kast.
Zo droomde ik vaak dat anderen mijn kind wilden afpakken. Na de geboorte had mijn moeder gelijk mijn tweeling (?) meegenomen en ik mocht van haar niet eens zelf de namen bepalen. Haar man heeft enorm op haar moeten inpraten en uiteindelijk mocht ik dan wel zelf de namen kiezen
Verder heb ik een keer gedroomd dat ik te vroeg was bevallen (met 13 weken al). Dat was geen probleem. We hebben de baby thuis in een schoenendoos gestopt en achter in de kast neergelegd en de stofzuiger er bovenop gezet, zodat de hond er niet bij kon. En dan ging ik af en toe kijken of de baby al een beetje gegroeid was, schoenendoos pakken, deksel eraf, dekentje eraf, baby gegroeid, dekentje erover, deksel er weer op en terug in de kast.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn moeder vertelde laatst aan mij dat ze ook over mij had gedroomd!
Dat ik was bevallen, maar dat ze na een week nog steeds niet langs mochten komen van mij! haha!
Dat ik was bevallen, maar dat ze na een week nog steeds niet langs mochten komen van mij! haha!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Sanne schreef:Heel herkenbaar, ik heb ook de raarste dromen gehad tijdens de zwangerschap. Overigens wel vooral in het begin, vanaf de tweede helft was het een stuk minder.
haha ik vind dit echt hilarisch!
Ik had dit in beide zwangerschappen ook heel erg. Bij de eerste was het na m'n bevalling over. Nu heb ik het nogsteeds bijna elke nacht.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Rouge schreef:Ik had het ook, en de thema's van mijn dromen waren wel anders bij zoon en dochter.
Wat grappig, ik had precies hetzelfde!
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Ik heb het heel heel erg. Soms word ik huilend wakker en ben dan de hele dag in de war, erg vervelend
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hahahaha sorry Sanne, ik moest even heel hard lachen om die droom van jou, haha, dromen is toch wel heel bijzonder hè.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Hahahaha sorry Sanne, ik moest even heel hard lachen om die droom van jou, haha, dromen is toch wel heel bijzonder hè.
Ik heb er overdag zelf ook hard om moeten lachen hoor. Het voelde alleen zo ontzettend levensecht. Stomme was dat ik in die droom ook pas op het eind (toen de baby al heel groot was) benieuwd was of het een jongen of een meisje was. Dat interesseerde me in het begin geen hol. Ik had toen de doos allang weer opgeborgen toen mijn vriend vroeg wat het geslacht was
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Muppetje schreef:Ik heb het heel heel erg. Soms word ik huilend wakker en ben dan de hele dag in de war, erg vervelend
Ik heb dat dus ook. Je blijft de hele dag met zo'n rottige droom in je achterhoofd. Ik droomde vorige week dat ik mijn moeder wurgde. Gatver was helemaal van streek.
Ja hier ook! Badend in het zweet wakker worden en regelmatig 4/5 dromen per nacht. Ik lag ook vaak te ijlen, beestjes die overal liepen, moorden die ik moest plegen. Bleeeeh. Ik heb het nu soms nog, maar lang niet meer zo heftig als tijdens de zwangerschap!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Paper Crown schreef:Muppetje schreef:Ik heb het heel heel erg. Soms word ik huilend wakker en ben dan de hele dag in de war, erg vervelend
Ik heb dat dus ook. Je blijft de hele dag met zo'n rottige droom in je achterhoofd. Ik droomde vorige week dat ik mijn moeder wurgde. Gatver was helemaal van streek.
Zo droomde ik laatst dat onze zoon was overleden in mijn buik. We moesten toen naar het ziekenhuis om te bevallen, maar niemand wilde ons helpen. Vreselijk, ik werd gewoon weg gestuurd, heb echt liggen janken, en was zo blij toen ik m weer voelde... Heb nog dagen gedacht dat hij dood was als ik m even niet voelde...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: