Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Door je kind verstopt

+11
mickey
Theeleut
Annie24
Juutjepetuutje
PiP
Paper Crown
xxjojootjexx
Linda
Océane
Susan
Parisienne
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Door je kind verstopt Empty Door je kind verstopt

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 23:31

Op een ander forum zag ik dit topic voorbij komen en ik vond hem wel erg leuk!

Wat heeft jouw kind weleens verstopt? Dingen die je lang kwijt bent geweest of eten/drinken waar ze geen trek meer in hadden? Liefst met foto's! Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door je kind verstopt Empty Re: Door je kind verstopt

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 23:34

Wij hebben eergisteren een nieuwe tv gekocht, er stond dus een tijdje een mega-doos in de woonkamer. Ik deed daar al het overtollige papier, folie, piepschuim en nog wat ander vuil in. Mijn vriend was op zoek naar zijn koptelefoon van zijn laptop. Wij zoeken, zoeken, zoeken.. ook in de doos. Daarin kwamen we N.'s spenen tegen Rolling Eyes De verdere zoektocht naar vriend's koptelefoon duurde lang, erg lang. Een paar uur later ging ik N.'s pyjama klaarleggen en haar bedje goed leggen en ja hoor.. onder haar dekens lag, ingepakt in een hydrofiel doek, papa's koptelefoon.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 23:36

Mijn zus is haar electrische tandenborstel eens 2 maanden kwijt geweest. Bleek dat hij ergens onderop in een hele oude speelgoeddoos lag.. En gieren en brullen. Mijn neefje wist gewoon nog dat hij hem daarin had gestopt Very Happy

Er zijn ook genoeg dingen mee gegaan met het grofvuil volgens mij zus. Hij had er in een periode nogal een handje van om alles in de prullenbak te stoppen haha.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 23:37

Ik vond trouwens laatst in de kerstboom (helemaal tegen de 'stam' aan) nog een stukje brood. Ik had N. een uur daarvoor nog gezegd dat ik het zo fijn vond dat ze haar brood netjes op had gegeten. En zij maar: "Ja mama!" Yes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Susan zo 30 dec 2012 - 23:38

Ezra had een keer twee van die gesuikerde spekkies gekregen van mijn vader, toen mijn vader de kamer uit was heeft hij die onder zo'n schaal met kaarsen erop verstopt. Yrsa heeft al een paar keer pasjes in het televisiekastje verstopt, die schuift ze dan onder het uurtje door. We zijn ook wel eens een hele avond op zoek geweest naar een iPod, die lag in de hangzak/schommel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 30 dec 2012 - 23:40

Oh ja, ik heb ook een heel klein zilveren Boeddhabeeldje, dat vond ik laatst in het wiegje in de torenkamer van Yrsa's Playmobilkasteel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 23:40

Ik denk dat er bij heel veel ouders ongemerkt dingen meegaan met het grofvuil die daar eigenlijk niet horen. Prullenbakken zijn vaak erg interessant bij kinderen Wink N. kan bij ons niet in de keuken, daar zit een traphek voor. Zij gebruikt haar wasmand op haar eigen kamer dus als prullenbak. Spenen, speelgoed.. ik vind er van alles in terug.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Océane zo 30 dec 2012 - 23:41

Mijn telefoon... Heel de woning af gezocht, inclusief alle jassen, koelkast, wasmand, zelfs de prullenbak. Mijn geluid en trillen stonden uit. Uiteindelijk vond ik 'm IN een sierkussen op de bank, ritsje open en daar was 'ie weer.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 23:41

Spullen niet, maar dochter ben ik wel eens kwijt. De eerste keer heb ik me echt rot gezocht.

Door je kind verstopt 69574679-646B-4ACC-AE51-752076E40A3C-2806-000000BFC9FE3AFB

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxjojootjexx zo 30 dec 2012 - 23:41

Wj hebben klik aan klik uit voor de lampen in huis. Ideaal, maar minder wanneer de afstandsbediening kwijt is. Deze uiteindelijk, na 1 week, weer gevonden tussen het speelgoed van de kids.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 23:41

Susan schreef:Oh ja, ik heb ook een heel klein zilveren Boeddhabeeldje, dat vond ik laatst in het wiegje in de torenkamer van Yrsa's Playmobilkasteel.
Deze is wel superschattig!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 23:41

Geweldig Linda! Very Happy Al snap ik best dat het heel naar is als ze echt even kwijt is.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 23:43

Parisienne schreef:Geweldig Linda! Very Happy Al snap ik best dat het heel naar is als ze echt even kwijt is.

Ze zei ook echt helemaal niks toen ik haar riep. Het deurtje was helemaal dicht. Gelukkig kon ze niet lang haar mond dichthouden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Paper Crown zo 30 dec 2012 - 23:48

Haha wat een boefjes! Volgens mij gaat er idd een hoop mee met het vuil, ben benieuwd!

Toen mijn zusje 3 was, was ik 15 en dus net een beetje aan 't experimenteren met make-up, maar ik was altijd wat kwijt! Dan weer een deo, dan weer een mascara, ik snapte er niets van! Tot mijn moeder in 't kamertje van mijn zusje eens grondig haar speelgoed ging uitpluizen. Alles wat ik kwijt was had ze daar verstopt haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  PiP zo 30 dec 2012 - 23:52

Ik was mijn riem laatst een paar dagen kwijt, tot ik F maar eens vroef of zij wist waar die lag.
Onderin de kast mama, was haar antwoord..... En ja hoor, hij lag onderin haar kast Door je kind verstopt 394967

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Juutjepetuutje zo 30 dec 2012 - 23:53

mijn zoon had een periode dat hij de inhoud van mijn handtas 'verstopte' in de prullenbak, gelukkig had ik het op tijd door, want werkelijk alles ging er in.
later waren we de afstandsbediening kwijt, hele huis op zijn kop, alle speelgoedkisten afgezocht, mijn man uiteindelijk half hangend in de grijze bak op zoek naar dat ding, lag hij heel onschuldig achter de bank.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Annie24 ma 31 dec 2012 - 0:21

Y. had een week of 2 terug zonder dat ik het wist 1 van zijn Toet-Toet auto's in de prullenbak gegooid. Toen hij 's avonds op bed leg en ik mijn theezakje in de prullenbak gooide kwam er toch een pokkieherrie uit! 'Ik vlieg hoog, ik vlieg laag, vlieg je met me meeeeeeeee??? Hoog, laag, snel, traag, vliegen met z'n tweeeeee' Rolling Eyes

Geloof me: ik schrok me de weet ik veel wat laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Theeleut ma 31 dec 2012 - 1:06

Niet echt iets verstopt, maar hilarisch. Achteraf...

Ik moest mijn dochter van school halen en besloot met de auto te gaan ivm regen en daarna meteen boodschappen te gaan doen. Dus zoon in de auto geparkeerd en hij wilde graag mijn sleutels vasthouden, prima. Hij de sleutels vast en ik ondertussen de kinderwagen achterin gooien. Klep dicht en naar zoon toe voor de sleutels, deur dicht!! De deur ging niet meer open :shock: Meneer had op de knopjes gedrukt van de autosleutel, natuurlijk precies de goede en perfect getimed toen ik de achterklep dicht deed :nopompom:

Daar sta je dan in de regen. Dochters school was bijna uit, zoon opgesloten in de auto mét mijn tas en dus ook de telefoon..
Ik heb als een lijp voor het raam allerlei capriolen uit staan halen zodat hij op het juiste knopje zou gaan drukken. En hij lachen, de stinkerd. Ik was als de dood dat hij de sleutels de auto zou gooien, dan was er helemaal geen hoop meer.

Toen bedacht ik me dat hij altijd zijn speelgoed stofzuiger aan en uit deed én dus aan en uit snapte, dus ik "aan" blèren tot ik het slot hoorde, was het verkeerde knopje. Bummer! Maar hij snapte het wel, dus zo door gegaan tot hij het goede knopje indrukte. Echt ik ben nog nooit zo blij geweest. En hij krijgt nóóit meer mijn sleutels als hij in de auto zit!!

Laat het een wijze les voor iedereen zijn Wink
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Parisienne ma 31 dec 2012 - 1:12

Wat een geluk theeleut!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 1:28

Hahaha theeleut! Wat een drama haha. Zou mooi shit zijn als hij die sleutels inderdaad door de auto zou gooien.

Gast
Gast

Bericht  mickey ma 31 dec 2012 - 2:51

Op deze foto is F heel fijn al mijn theedoeken en handdoeken aan't "herinruimen"... Maar ben ook al speelgoed tegen gekomen in dit laatje. Sinds hij weet hoe het open moet, kan ik er iedere avond in kijken als ik het speelgoed ga opruimen en weer eens een klein blokje kwijt ben... Laatst had hij ook een bakje kwijt gemaakt. Vriend en ik overal gezocht, bank van de plaats maar ook daar lag het bakje niet onder. In het laatje gekeken, maar nog steeds geen bakje. Dag later komt F de keuken in kruipen, met dat bewuste bakje in zijn hand. Ik heb nog steeds geen idee waar hij het had verstopt, maar het was het eerste dat hij 's ochtends te pakken had om mee te spelen...

Door je kind verstopt 393066_392696694147983_1084468817_n
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Zora ma 31 dec 2012 - 4:13

Annie24 schreef:Y. had een week of 2 terug zonder dat ik het wist 1 van zijn Toet-Toet auto's in de prullenbak gegooid. Toen hij 's avonds op bed leg en ik mijn theezakje in de prullenbak gooide kwam er toch een pokkieherrie uit! 'Ik vlieg hoog, ik vlieg laag, vlieg je met me meeeeeeeee??? Hoog, laag, snel, traag, vliegen met z'n tweeeeee' Rolling Eyes

Geloof me: ik schrok me de weet ik veel wat laughcry

lol!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  kwak ma 31 dec 2012 - 4:45

D. heeft een poosje geleden mijn telefoon verstopt... in de prullebak Door je kind verstopt 1270000679!

ik heb dat ding overal gezocht en op het laatst ben ik via de huistelefoon naar mijn mobiel wezen bellen toen lag hij daar dus onder wat luiers.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Annie24 ma 31 dec 2012 - 7:20

Theeleut; verschrikkelijk hé, zo'n moment! Y. had mij 2 weken geleden buitengesloten. Wij hebben buiten een plaatsje en dan een schuurtje waar de wasmachine en droger staan. Ik dacht wel 'even snel' een wasje in de machine te doen. Ik ben bezig en hoor achter me 'klik'. K*T!!!!!!!!!!! Hij had dus de deur vanuit de keuken naar het plaatsje op slot gedraaid! *normaal halen we altijd 's morgens meteen de sleutel er uit, maar dat was ik nu dus vergeten* Ik heb meteen mijn vriend gebeld en die is van zijn werk als een gek naar huis gekomen, want tja...Y. stond binnen en had alles binnen handbereik en ik stond buiten en kon niet naar binnen.

Ik stond dus ook buiten allerlei capriolen uit te halen om ervoor te zorgen dat hij de sleutel weer terug zou draaien. Heb hem koekjes beloofd, maar niets hielp Sad Op het moment dat ik mijn vriend door de voordeur zie binnenkomen hoor ik 'klik' en draait Y. zo de sleutel weer om zodat ik weer naar binnen kon Embarassed

Ik heb er iig van geleerd dat ik 's morgens op weg naar het toilet nu meteen het sleuteltje uit de deur haal laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Theeleut ma 31 dec 2012 - 7:39

Wat een draak Annie, ook echt het moment dat je man thuis komt de sleutel weer omdraaien de lolbroek!!

Zulke fratsen houden je iig wel scherp Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud