Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met een postnatale depressie.

+10
duckie
Printje
tweeling
Bruintje Beer
Happydobby
kwak
Laced
Lejow
Bluestar
_Jet
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  firda wo 2 jan 2013 - 8:28

duckie schreef:ik zag in de polis dat eerste lijns psychologische zorg niet volledig word vergoed, vanuit de basisverzekering krijg ik 5 zittingen met een eigen bijdrage van 20 euro per zitting + vanuit de aanvullende krijg ik nog 4 extra vergoed alleen zit je wel met je 350 euro eigen risico dus dan tikt het wel aan... helaas... maar ja het is nodig dus dan moet het he...

de huisarts en psycholoog hebben net deze week overleg gehad omdat ik steeds meer angstaanvallen kreeg of ik niet doorgestuurd moest naar een psychiater om de angstklachten te behandelen maar nu gaan ze het eerst met medicatie zo houden

Ok, mijn man zit tweedelijns vandaar het verschil waarschijnlijk.
Hopelijk herstel je snel..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Shopaholic wo 2 jan 2013 - 8:35

duckie schreef:
EDC schreef:Zal mijn zorgverzekering eens checken.



hoe is het nu met je... is er al meer bekend wanneer je ergens terecht kan ed?

Heb zojuist mijn zorgverzekering gebeld. Omdat ik via de HA ben doorgestuurd krijg ik alles voor nu bekend vergoed.
Heb zo mijn goede en slechte dagen. Morgen naar de fysio. Van het andere nog geen bericht, maar de feestdagen zitten er tussen. Ik kan pas na het weekend bellen als ik niks gehoord heb.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  duckie wo 2 jan 2013 - 8:44

mag ik vragen waar je verzekerd bent en waar je naar doorverwezen word? evt via pm? ik ben namelijk ook via de huisarts doorverwezen en ook aardig goed verzekerd maar moest van dit jaar toch 70 euro per consult zelf betalen, en dus voor komend jaar waarschijnlijk weer en dat tikt aardig aan. anders kan ik daar namelijk ook nog eens achteraan bellen...

hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen... ik ga er ook 1 x in de week heen, en ze heeft me wat ontspanningsoefeningen gegeven en verder masseert ze af en toe mn gespannen nek en schouders enzo.. balen voor nu dat inderaad die feestdagen er tussen zitten, hopelijk hoor je snel wat en kun je snel terecht, en hebben ze geen lange wachtlijsten enzo

sterkte meis Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 699888Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 699888
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Shopaholic wo 2 jan 2013 - 8:46

Ik benader je wel even via Fb! X
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Bruintje Beer wo 2 jan 2013 - 8:47

Ik kreeg het voorheen ook niet vergoedt terwijl ik ook door de huisarts ben doorverwezen en goed ben verzekerd. Kreeg ook 5 behandelingen vergoedt.

Nu ga ik per 24 januari naar een psycholoog die in het gezondheidscentrum zit waar mijn huisarts zit en dan krijg ik het wel vergoedt want dan valt het onder de huisartsenzorg.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 9:04

Ik kreeg het ook niet vergoed, ondanks dat ik doorverwezen was door de huisarts en vk. Dit is ook één van de redenen geweest waarom ik ermee gestopt ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  duckie wo 2 jan 2013 - 9:24

ik zou nu niet zonder haar hulp kunnen denk ik....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 9:32

*


Laatst aangepast door lelie op wo 2 jan 2013 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  duckie wo 2 jan 2013 - 9:37

oke op die manier... ik snap het... mag ik vragen wat voor boekenlijst je hebt?

de HA heeft hier ook gezegd in het begin dat ik altijd bij hem terecht kon
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 9:40

*


Laatst aangepast door lelie op wo 2 jan 2013 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  duckie wo 2 jan 2013 - 9:45

dankje,

ik zit sinds eind oktober daar dus ben nu 5 of 6 keer geweest.... dus wat dat betreft nog niet zo lang dan (alhoewel het voor mij al weer lang genoeg klinkt Embarassed)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Shopaholic ma 7 jan 2013 - 23:18

Nou heb zelf telefonisch contact gehad (8min aan de telefoon, 6 verschillende personen Laughing) maar 23jan zal mijn 1e afspraak zijn!

Had gister een redelijk goede dag, maar we hadden vanmorgen elders een afspraak staan (voor oa de financien etc) en pats boem heb weer een dip.

Blij dat ik vanmiddag eventjes de stad in ga, even wat afleiding hoor!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Floor di 8 jan 2013 - 0:44

Wat goed dat je een afspraak hebt staan. succes!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Shopaholic di 8 jan 2013 - 4:48

Dank je wel!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  duckie di 8 jan 2013 - 7:48

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 699888fijn dat de afspraak staat, kun je het een beetje overbruggen tot die tijd?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Shopaholic di 8 jan 2013 - 8:05

Ik hoop het..
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Shopaholic do 31 jan 2013 - 1:49

Meiden hoe gaat het met jullie?!

Afgelopen weken waren erg hectisch!

Ik loop nu officieel bij GGNet voor de Postnatale Depressie of ze hebben zelfs laten vallen zwaar (manisch) depressief. Het verschil weet ik zo zeer niet, maar ik lees me bewust eigenlijk ook niet in van hoe of wat. Heb vorige week testen daar gehad over hoe ik me voelde en het is nu weer wachten op een vervolg gesprek. Hierin bespreken ze wat je daadwerkelijk volgens hun hebt en wat het plan van aanpak word. En of ik medicatie erbij ga krijgen...wat mij wel fijner vind om net even een zetje te krijgen om weer wat dingen te onder nemen en wat rust te krijgen in mijn hoofd.

Heb ook telefonisch contact gehad met de UWV en samen met hun afgesproken om toch eerst voor mezelf te kiezen en voorlopig maar in de ziektewet te blijven. Leuk is het niet, maar vind het wel belangrijk om eerst weer, ook voor de meiden, mezelf weer zien te herpakken.

Ook tussen mij en man gaat het met ups en downs, ook omdat hij in het (voor) traject zit voor zijn deels geconstateerde autisme. Dus het gaat lekker hier...gelukkig krijgen we sinds vorige week (ook een intake van gehad) een 2tal mensen, de ene week een dame, de andere week een man, hier in huis om ons te begeleiden in het beter communiceren naar elkaar toe en mbt de meisjes. Ik vond het eerst maar raar, maar het gaat hopelijk mij ook de rust geven wat ik nodig heb, want ik ben echt wat dat betreft nu door mijn depressiviteit soms echt heel boos..boos op mezelf dat ik maar alles alleen moet doen mbt het huishouden en de kids en voel me gewoon op sommige momenten een nietsnut. Heb ook wel mijn goede dagen hoor, daar niet van..


Owja...inprincipe word alles hier 100% vergoed omdat ik dus ben door verwezen via de HA.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met een postnatale depressie. - Pagina 3 Empty Re: Mama's met een postnatale depressie.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum