Postnatale vergeetachtigheid
+5
Annemie
Snoes
loesje
Printje
Linda
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Postnatale vergeetachtigheid
Hadden jullie daar na de bevalling ook zo'n last van?
Ik vergeet momenteel echt ALLES! Man die vraagt tig keer op een dag of ik dit of dat al gedaan heb. Oh nee, vergeten.
Echt heel irritant. Normaal vergeet ik nooit wat.
Ik kan nu zelfs beneden op de bank zitten, naar boven lopen om iets te pakken en dan boven staan en echt geen idee meer hebben wat ik ook al weer wilde pakken...
Ik vergeet momenteel echt ALLES! Man die vraagt tig keer op een dag of ik dit of dat al gedaan heb. Oh nee, vergeten.
Echt heel irritant. Normaal vergeet ik nooit wat.
Ik kan nu zelfs beneden op de bank zitten, naar boven lopen om iets te pakken en dan boven staan en echt geen idee meer hebben wat ik ook al weer wilde pakken...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Postnatale vergeetachtigheid
Heel erg herkenbaar, nu is mijn leven momenteel ook even te druk waardoor ik echt nog meer vergeet.....maar goed nog maar 2 weken werken en dan is het vakantie en krijg ik meer rust.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
heel herkenbaar maar vergeet nog steeds veel hopelijk word het gauw minder.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Héééél herkenbaar en ik het het helaas nog steeds heel erg.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik las ergens dat je na de bevalling veel puzzels moet maken, bijv. woordzoeker, zodat je je hersenen traint en je daardoor minder vergeetachtig word. Aangezien je hersenen krimpen tijdens de zwangerschap en door het trainen dan weer groeien. Ik heb het ook maar gelezen, weet niet of het helpt.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Heel erg maar na 14 maanden heb ik het nog steeds heel erg... Misschien ook wel door het slaap te kort hoor..
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
M'n moeder heeft het na 23 jaar nog hoor...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jep, heb ik ook enorm last van. Het schijnt door de zwangerschapsvergiftiging ook nog verergerd te kunnen worden. Ik vroeg gisteren aan mijn gynaecoloog hoe lang ik daar nog last van kon houden (en van de vermoeidheidsklachten) en ze gaf aan dat ze niet voor niets zeggen negen maanden zwanger, negen maanden ontzwangeren. Daarnaast had ik dus ook nog die zwangerschapsvergiftiging en dan kan het wel tot een jaar duren. Maar omdat ik er nog rouw bovenop heb gekregen durft ze niet te zeggen hoe lang het duurt bij mij.
Ik probeer er maar gewoon om te lachen en ik probeer trucjes te bedenken hoe ik het wel kan onthouden. Want kijk dat ik misschien een keer extra moet lopen of twee keer naar de supermarkt vind ik niet zo erg, maar de vitaminen van mijn zoontje vergeten vind ik wél erg vervelend!
Ik probeer er maar gewoon om te lachen en ik probeer trucjes te bedenken hoe ik het wel kan onthouden. Want kijk dat ik misschien een keer extra moet lopen of twee keer naar de supermarkt vind ik niet zo erg, maar de vitaminen van mijn zoontje vergeten vind ik wél erg vervelend!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Haha hier na ruim 3 jaar nog steeds helaas
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Soortgelijke onderwerpen
» Postnatale depressie
» Mama's met een postnatale depressie.
» bijna postnatale depressie gehad en weer een kindje?
» postnatale depressie komt helaas vaker voor dan je denkt.
» Mama's met een postnatale depressie.
» bijna postnatale depressie gehad en weer een kindje?
» postnatale depressie komt helaas vaker voor dan je denkt.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: