Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7
+28
Mystique
Charles
studiebol
Happinaz
Bolleke
Exogenesis
Ilovethe90s
Mamsie
Kowalski
loura
Urban Naked
Poubelle
Bliss
SoGood
Stuiterbal
SATC
Caro
Blond
Arwyn
Toet
Ella
Antibes
Ilargi
Fearie
Fortissimo
Paper Crown
Zwerver
nien
32 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7
Paper Crown schreef:Nee, geen giletje!
Nee? Ik vind het zonder wel een beetje 'nakend' hoor. Jeetje ik bedenk ook weer dat ik een legging als broek wil. Vind het bij anderen altijd superleuk staan, maar moet bij mezelf wel heel erg wennen!
Gast- Gast
Wat niet, de top, het gilletje, of gewoon overall? (Engels )Mamsie schreef:Hmm kweenie ik vind het toch net niet.
Gast- Gast
Ik wist niet helemaal wat ik er aan zag maar ik geloof dat ik er nu achter ben ...
De legging vind ik in ieder geval super, de top zie ik liever in een lichte of een felle kleur. De blouse en de boots vind ik zelf te grof en dat zwarte (laatste foto) staat best leuk maar maakt het geheel voor mij te donker.
Qua schoenen zou ik absoluut voor pumps gaan!
De legging vind ik in ieder geval super, de top zie ik liever in een lichte of een felle kleur. De blouse en de boots vind ik zelf te grof en dat zwarte (laatste foto) staat best leuk maar maakt het geheel voor mij te donker.
Qua schoenen zou ik absoluut voor pumps gaan!
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Carrie schreef:Wat niet, de top, het gilletje, of gewoon overall? (Engels )Mamsie schreef:Hmm kweenie ik vind het toch net niet.
Tja hm uh... ik denk het gilletje weg maar dan vind ik het weer zo donker en tja gewoon net niet. Misschien wanneer ik je toet zie met leuke oorbellen etc dat het dan al anders is.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Paper Crown schreef:Nee, geen giletje!
Nee? Ik vind het zonder wel een beetje 'nakend' hoor. Jeetje ik bedenk ook weer dat ik een legging als broek wil. Vind het bij anderen altijd superleuk staan, maar moet bij mezelf wel heel erg wennen!
Is er no chance dat je naar mij kan komen? Heb echt een leuk blousje boor erop! Even foto maken
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind 'm zonder giletje erg leuk. Classy en trashy at the same time.
("Engels")
("Engels")
Gast- Gast
Die legging is supercool! En dat strikje is awesome. Ik zou er een spijkerblouse of een lichtroze blouseje ofzo bij in stoppen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Mamsie schreef:Carrie schreef:Wat niet, de top, het gilletje, of gewoon overall? (Engels )Mamsie schreef:Hmm kweenie ik vind het toch net niet.
Tja hm uh... ik denk het gilletje weg maar dan vind ik het weer zo donker en tja gewoon net niet. Misschien wanneer ik je toet zie met leuke oorbellen etc dat het dan al anders is.
Ja dat doet ook een hoop natuurlijk, haar los met krullen, mooie oorbellen in en make-up en lipstick. Maar dat ga ik nu niet meer doen, zit in mijn huispak (sorry UN) op de bank Nou ja zo lang ik niet voor aap loop vind ik het goed!
Gast- Gast
Heb je geen gekleurde pumps en tas? Mooie felle lippenstift en dan nog een leuke armband?
Mamsie- Ratel
Paper Crown schreef:Carrie schreef:Paper Crown schreef:Nee, geen giletje!
Is er no chance dat je naar mij kan komen? Heb echt een leuk blousje boor erop! Even foto maken
Haha nee! Nee heb niet eens een auto. En dan moet ik vrij lang in de trein zitten. En straks ben je niet eens thuis omdat je aan het bevallen bent! Wel lief aangeboden.
Gast- Gast
Exogenesis schreef:Die legging is supercool! En dat strikje is awesome. Ik zou er een spijkerblouse of een lichtroze blouseje ofzo bij in stoppen.
Dat heb ik toch allemaal niet
Gast- Gast
JAAA, felle lipstick, grote oorbellen en haar los met enorme krullenbos. En die hals is zo mooi, dat giletje verknalt dat. Nog een rits armbanden erbij en klaar hoor.
Edit: laten we het showen van De Strik niet vergeten. En dat less more is.
Edit: laten we het showen van De Strik niet vergeten. En dat less more is.
Laatst aangepast door Rood op za 29 dec 2012 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mamsie schreef:Heb je geen gekleurde pumps en tas? Mooie felle lippenstift en dan nog een leuke armband?
Ehm, nee geloof het niet! Deze pumps heb ik net nieuw, dus die wil ik wel aan. Ik heb 6 paar biker achtige laarsjes, en bijna geen pumps meer Dat wordt mijn doel voor de lente
Gast- Gast
Carrie schreef:Exogenesis schreef:Die legging is supercool! En dat strikje is awesome. Ik zou er een spijkerblouse of een lichtroze blouseje ofzo bij in stoppen.
Carrie, what's up met je basics? Je kunt beide van me lenen
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Carrie schreef:Paper Crown schreef:Carrie schreef:Paper Crown schreef:Nee, geen giletje!
Haha nee! Nee heb niet eens een auto. En dan moet ik vrij lang in de trein zitten. En straks ben je niet eens thuis omdat je aan het bevallen bent! Wel lief aangeboden.
O,ja kut!
Kijk..
En 't riempje zit dan op je heup.. Het topje valt wat langer..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Carrie schreef:Mamsie schreef:Heb je geen gekleurde pumps en tas? Mooie felle lippenstift en dan nog een leuke armband?
Ehm, nee geloof het niet! Deze pumps heb ik net nieuw, dus die wil ik wel aan. Ik heb 6 paar biker achtige laarsjes, en bijna geen pumps meer Dat wordt mijn doel voor de lente
Dan moet je het idd afmaken met sieraden en make up. Kan best!
Mamsie- Ratel
Exogenesis schreef:Carrie schreef:Exogenesis schreef:Die legging is supercool! En dat strikje is awesome. Ik zou er een spijkerblouse of een lichtroze blouseje ofzo bij in stoppen.
Mijn basics, mijn basics zijn niet op orde! Ik koop vaak dingen die wat aparter zijn en dan vergeet ik dat ik ook nog basics moet kopen
Gast- Gast
Paper Crown schreef:
Kijk..
En 't riempje zit dan op je heup.. Het topje valt wat langer..
Had er inderdaad ook mooi bij gestaan!
Gast- Gast
Carrie schreef:Exogenesis schreef:Carrie schreef:Exogenesis schreef:Die legging is supercool! En dat strikje is awesome. Ik zou er een spijkerblouse of een lichtroze blouseje ofzo bij in stoppen.
Mijn basics, mijn basics zijn niet op orde! Ik koop vaak dingen die wat aparter zijn en dan vergeet ik dat ik ook nog basics moet kopen
Ooh dat ken ik. Ik heb veel mooie jurkjes en eigenlijk draag ik die nooit omdat het niet handig is of weet ik het. Soms loop ik ook in de winkel en dan denk ik Halloooo ti's winter, verkoop niet van die leuke dunne blousjes.
Mamsie- Ratel
Ja precies! Ik heb toevallig een heel leuk bloesje, witte van de Zara, maar daar staan weer hondjes op, dus ook niet echt basic voor bij deze legging
Gast- Gast
Rood schreef:Wat ga je eigenlijk doen met o&n? Als je naar een SuperTrash-feestje gaat, kan het weer wel natuurlijk.
Ben al de hele avond aan het nadenken, wat is eigenlijk een SuperTrash feestje? Als in een thema avond?
Gast- Gast
Nee, een feestje van het merk SuperTrash. Vond het echt zo'n outfit die daarbij past. Maar ja, ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van.
Gast- Gast
Haha dat zou leuk geweest zijn! Maar nee een feestje bij mensen thuis, in Utrecht. F vindt nog steeds dat ik die legging niet aan magRood schreef:Nee, een feestje van het merk SuperTrash. Vond het echt zo'n outfit die daarbij past. Maar ja, ik heb er eerlijk gezegd geen verstand van.
Gast- Gast
Dit is toch meer een tregging ipv een legging?
Gast- Gast
Ja dat lijkt wel een beetje op de foto, maar het is echt een legging. Ook de stof.Reva schreef:Dit is toch meer een tregging ipv een legging?
Gast- Gast
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Even jullie mening gevraagd.
» Jullie mening?
» Mening gevraagd (schoenen)
» Een nieuw vriendje, wat vinden jullie?
» Even jullie mening
» Jullie mening?
» Mening gevraagd (schoenen)
» Een nieuw vriendje, wat vinden jullie?
» Even jullie mening
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: