Even jullie mening
+7
Darius
Susan
LMCurious
Tania
Ezzer
PapillonRose
Lindsya
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even jullie mening
Hallo allemaal,
Ik wil graag jullie mening ergens over.
Vanmiddag was mijn zoontje op zijn kamer met zijn vriendje/buurjongen aan het spelen. Ze willen graag Nintento ds-en, geen probleem dat doen ze weleens vaker. Ieder op zijn eigen ds en dan tegen elkaar hetzelfde spelletje. Alleen raakte de ds van de buurjongen leeg dus wilde hij de ds van mijn zoontje maar die was net bezig met een spelletje dus wilde hem niet geven. Onze buurjongen heeft de ds toen hard uit mijn zoontje's handen proberen te trekken maar zoontje hield hem ook beet dus de ds is nu door het trekken kapot gegaan. Ik hoorde hun ruzie maken dus kwam op het geluid af na boven en zag hoe hard de buurjongen aan de ds trok en mijn zoontje een stomp in zijn buik gaf maar mijn zoontje hield ook nog vast en gaf hem weer een klap.
Nu is het scherm helemaal kapot, heel wazig en die is niet meer te maken en onder de garantie val het zeker niet want de ds is nog geen half jaar oud. Nu hebben de ouders gelijk aangeboden om de ds te vergoeden en ze hebben de ds van hun zoontje gegeven aan mijn zoontje zo lang tot hij een nieuwe heeft. Maar nu voel ik mezelf zo bezwaard om het geld aan te pakken. We kunnen makkelijk zelf een nieuwe ds kopen maar aan de andere kant is het geen klein bedrag 145 euro. Daar tegen gaan we ook heel goed met elkaar om, we passen op elkaars kinderen en we gaan regelmatig wat doen met zijn alle of nemen elkaars kinderen mee ergens naartoe. Ik ben zo bang dat dit tussen ons in komt te staan omdat ik het geld aan heb gepakt voor de ds. De moeder vond ook dat haar zoon beter moest weten want hij is 4 jaar ouder dan mijn zoontje.
Ik heb er ook al met mijn man over gepraat en die vind het ook moeilijk om het aan te pakken.
Dus mijn vraag is, wat zouden jullie doen? Het geld aan pakken want ze zijn er voor verzekerd dus ze hoeven het niet uit hun eigen zak te betalen of zouden jullie laten zitten?
Alvast bedankt.
Ik wil graag jullie mening ergens over.
Vanmiddag was mijn zoontje op zijn kamer met zijn vriendje/buurjongen aan het spelen. Ze willen graag Nintento ds-en, geen probleem dat doen ze weleens vaker. Ieder op zijn eigen ds en dan tegen elkaar hetzelfde spelletje. Alleen raakte de ds van de buurjongen leeg dus wilde hij de ds van mijn zoontje maar die was net bezig met een spelletje dus wilde hem niet geven. Onze buurjongen heeft de ds toen hard uit mijn zoontje's handen proberen te trekken maar zoontje hield hem ook beet dus de ds is nu door het trekken kapot gegaan. Ik hoorde hun ruzie maken dus kwam op het geluid af na boven en zag hoe hard de buurjongen aan de ds trok en mijn zoontje een stomp in zijn buik gaf maar mijn zoontje hield ook nog vast en gaf hem weer een klap.
Nu is het scherm helemaal kapot, heel wazig en die is niet meer te maken en onder de garantie val het zeker niet want de ds is nog geen half jaar oud. Nu hebben de ouders gelijk aangeboden om de ds te vergoeden en ze hebben de ds van hun zoontje gegeven aan mijn zoontje zo lang tot hij een nieuwe heeft. Maar nu voel ik mezelf zo bezwaard om het geld aan te pakken. We kunnen makkelijk zelf een nieuwe ds kopen maar aan de andere kant is het geen klein bedrag 145 euro. Daar tegen gaan we ook heel goed met elkaar om, we passen op elkaars kinderen en we gaan regelmatig wat doen met zijn alle of nemen elkaars kinderen mee ergens naartoe. Ik ben zo bang dat dit tussen ons in komt te staan omdat ik het geld aan heb gepakt voor de ds. De moeder vond ook dat haar zoon beter moest weten want hij is 4 jaar ouder dan mijn zoontje.
Ik heb er ook al met mijn man over gepraat en die vind het ook moeilijk om het aan te pakken.
Dus mijn vraag is, wat zouden jullie doen? Het geld aan pakken want ze zijn er voor verzekerd dus ze hoeven het niet uit hun eigen zak te betalen of zouden jullie laten zitten?
Alvast bedankt.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Even jullie mening
Ik zou het geld aannemen. Hun zoontje is immers verantwoordelijk voor de schade, dus ik vind het niet meer dan logisch dat zij dit herstellen. Plus dat ze het zelf hebben aangeboden om het te vergoeden, en je zegt dat ze er ook nog eens voor verzekerd zijn.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Als het verzekeringswerk is zou ik het zeker doen. Daar zijn immers hun ook voor verzekerd, voor gevallen als deze. Bovendien komen ze redelijk oprecht over dus denk niet dat zoiets tussen zal komen te staan.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ik zou het aan nemen. Ik denk ook niet dat het tussen jullie in komt te staan, want uit je verhaal maak ik op dat ze er makkelijk in waren om het te geven en ook vonden dat hun zoontje schuldig was eraan. Maar het is idd een lastige situatie.
Gast- Gast
Als het via de verzekering gaat zou ik het gewoon aanpakken. Betalen ze het gewoon zelf dan zou ik denk ik de helft aanpakken en de andere helft zelf bijleggen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
valt dat niet gewoon onder hun aansprakelijkheidsverzekering dan?
Anders zou ik voorstellen 50/50 te doen, maar let wel op dat datgene wat nu gebeurd dus wel de stelregel wordt! Als jou kinderen daar een keer iets stuk maken zul je dan dus ook hetzelfde moeten reageren vind ik. Dan denk ik dat er niets aan de hand is. Ik denk dat daar waar er 2 spelen, er 2 schuld hebben. Vandaar dat ik dus voor 50/50 zou gaan mits het niet onder de aansprakelijkheidsverzekering valt.
Anders zou ik voorstellen 50/50 te doen, maar let wel op dat datgene wat nu gebeurd dus wel de stelregel wordt! Als jou kinderen daar een keer iets stuk maken zul je dan dus ook hetzelfde moeten reageren vind ik. Dan denk ik dat er niets aan de hand is. Ik denk dat daar waar er 2 spelen, er 2 schuld hebben. Vandaar dat ik dus voor 50/50 zou gaan mits het niet onder de aansprakelijkheidsverzekering valt.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ze zijn er voor verzekerd zeiden ze gelijk dus ze betalen het niet zelf.
LMCurious, ik ben zelf ook zo als mijn zoontje iets kapot zou maken bij een ander dan zou ik het gelijk aanbieden, gelukkig is het nooit voor gekomen. Ik ben er voor verzekerd ook en ook al ben ik er niet voor verzekerd zou ik het gelijk uit mijn eigen zak betalen.
LMCurious, ik ben zelf ook zo als mijn zoontje iets kapot zou maken bij een ander dan zou ik het gelijk aanbieden, gelukkig is het nooit voor gekomen. Ik ben er voor verzekerd ook en ook al ben ik er niet voor verzekerd zou ik het gelijk uit mijn eigen zak betalen.
Lindsya- Kletskop
dan denk ik niet dat het tussen jullie in komt te staan!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou het wel aannemen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zou het wel aannemen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Tania schreef:Als het via de verzekering gaat zou ik het gewoon aanpakken. Betalen ze het gewoon zelf dan zou ik denk ik de helft aanpakken en de andere helft zelf bijleggen.
helemaal mee eens.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Tania schreef:Als het via de verzekering gaat zou ik het gewoon aanpakken. Betalen ze het gewoon zelf dan zou ik denk ik de helft aanpakken en de andere helft zelf bijleggen.
helemaal mee eens.
+1
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Ik zou 100 euro of de helft aannemen. Ik zie dit als een "ongelukje" en andersom zou het misschien ook zo zijn gegaan
Gast- Gast
Tania schreef:Als het via de verzekering gaat zou ik het gewoon aanpakken. Betalen ze het gewoon zelf dan zou ik denk ik de helft aanpakken en de andere helft zelf bijleggen.
+1
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
+ 1
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:Tania schreef:Als het via de verzekering gaat zou ik het gewoon aanpakken. Betalen ze het gewoon zelf dan zou ik denk ik de helft aanpakken en de andere helft zelf bijleggen.
+ 1
+1
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
We hebben besloten dat als het via de verzekering komt dat we het aanpakken en als de verzekering het niet vergoed dat we het laten zitten en zelf een nieuwe ds kopen voor ons zoontje. Maar hij gaat sowieso niet meer samen met hem spelen op die ds want we zijn er achter gekomen dat de buurjongen elke keer persé de ds van mijn zoontje wil omdat er spelletjes opstaan die hij niet heeft. Hij wilde ook vorig keer het kaartje al hebben dus het is nu klaar met het ds-en.
Lindsya- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Even jullie mening: Welke uitnodiging?
» jullie mening
» Jullie mening..?
» Bezoek aan huisarts ( even jullie mening)
» Nav. Wat is jullie mening hierover ??
» jullie mening
» Jullie mening..?
» Bezoek aan huisarts ( even jullie mening)
» Nav. Wat is jullie mening hierover ??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: