Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7
+28
Mystique
Charles
studiebol
Happinaz
Bolleke
Exogenesis
Ilovethe90s
Mamsie
Kowalski
loura
Urban Naked
Poubelle
Bliss
SoGood
Stuiterbal
SATC
Caro
Blond
Arwyn
Toet
Ella
Antibes
Ilargi
Fearie
Fortissimo
Paper Crown
Zwerver
nien
32 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7
Nou wat een hebbert! Hij wil niet eens jouw nice ass delen met de ogen van andere mannen. Mijn man vindt dat juist wel leuk, hij is dan trots dat "zijn" mooie kont bekeken wordt.
Maaaargoed dat wordt iets anders aantrekken dus.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Nou wat een hebbert! Hij wil niet eens jouw nice ass delen met de ogen van andere mannen. Mijn man vindt dat juist wel leuk, hij is dan trots dat "zijn" mooie kont bekeken wordt.
Haha! Ja ik zei ook, wat kan jou het nou schelen, ik ga toch met jou mee naar huis? Maar nope.
Gast- Gast
Hahaha en dan hem nog een beetje pesten ook, de arme jongen Heeft ie nog lekker ontbeten daarna?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Carrie schreef:Maar ik heb gisteravond in bed al besloten dat ik de legging dan maar niet aan trek. De lol is er zo ook wel een beetje vanaf. En als hij het zó erg vindt, dan doe ik het maar niet. Het moet wel leuk blijven.
Zonet aan de ontbijttafel vroeg ik wat hij aan ging doen morgen. Daarna vroeg hij wat ik aan ging doen, ik zei "mijn zwarte truitje, pumps en mijn legging" (voor de grap) toen gooide hij zijn broodje op zijn bord hahahahahaha
Maar heb dus al gezegd dat ik die legging niet aan zal doen. Pff wat een gedoe om een freaking legging!
jeetje! Dat hij er zo erg mee zit . Je eerste setje kan ik begrijpen, maar vind je laatste setje er netjes uit zien!
Gast- Gast
Als hij het zo erg zou vinden zou ik ook wat anders moois aantrekken . Je hebt toch ook zo'n mooi zwart jurkje van SuperTrash? Dat staat je ook prachtig!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Hahaha, dat ie z'n broodje op het bord gooide . Ik moest even heel hard lachen.
Betreft de legging.. Ik snap jou en ik snap hem. Maar ik vind het lief dat je 'm toch niet aantrekt. En ik vind dat weinig te maken hebben met 'je vriend gehoorzamen mbt wat je draagt'. Gewoon tof dat je het voor hem niet doet.
Betreft de legging.. Ik snap jou en ik snap hem. Maar ik vind het lief dat je 'm toch niet aantrekt. En ik vind dat weinig te maken hebben met 'je vriend gehoorzamen mbt wat je draagt'. Gewoon tof dat je het voor hem niet doet.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik snap dat je vriend dit niet leuk vindt. Ik vind het ook echt geen zicht. Maar op zich is hij wel leuk, maar goed. Lief dat je wat anders aantrekt voor hem!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik vind het lief dat je rekening met hem gaat houden. Ik kon me zijn reactie eerlijk gezegd ook prima voorstellen. Nou ben ik zelf absoluut niet van dit soort kleding en heb er ook geen figuur voor maar zit me nu al een poos af te vragen of je dit inderdaad ook naar je werk kunt en gaat dragen. Je kunt dit natuurlijk prima hebben met je figuur maar eerlijk gezegd zou zo'n soort legging bij ons het werk echt niet kunnen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik moet wel een beetje om hem lachen
Gast- Gast
Haha ik moet er ook wel een beetje om lachen!
Ik weet niet wat ik zou doen als mijn vriend iets aan zou trekken wat ik echt heel stom vind, ik vind dat nooit. Arme jongen . Ik vind je legging niet ordinair, zeker niet met een simpel zwarte top. Maar goed, je trekt al iets anders aan! Zou ik ook doen denk ik als mijn vriend duidelijk maakt het niet mooi te vinden, maar het is wel jammer!
Ik weet niet wat ik zou doen als mijn vriend iets aan zou trekken wat ik echt heel stom vind, ik vind dat nooit. Arme jongen . Ik vind je legging niet ordinair, zeker niet met een simpel zwarte top. Maar goed, je trekt al iets anders aan! Zou ik ook doen denk ik als mijn vriend duidelijk maakt het niet mooi te vinden, maar het is wel jammer!
Gast- Gast
Slakje schreef:Ik snap dat je vriend dit niet leuk vindt. Ik vind het ook echt geen zicht. Maar op zich is hij wel leuk, maar goed. Lief dat je wat anders aantrekt voor hem!
Geen (ge?)zicht? Maar toch wel leuk?
Laatst aangepast door Carrie op zo 30 dec 2012 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
rapa nui schreef:Ik vind het lief dat je rekening met hem gaat houden. Ik kon me zijn reactie eerlijk gezegd ook prima voorstellen. Nou ben ik zelf absoluut niet van dit soort kleding en heb er ook geen figuur voor maar zit me nu al een poos af te vragen of je dit inderdaad ook naar je werk kunt en gaat dragen. Je kunt dit natuurlijk prima hebben met je figuur maar eerlijk gezegd zou zo'n soort legging bij ons het werk echt niet kunnen.
Haha nee ik zou dit nooit naar mijn werk dragen, tenzij ik er een lange trui of een tuniek op draag. Ik snap best dat het vrij sexy is, dus naar mijn werk zou ik het sowieso niet dragen
Gast- Gast
Blond schreef:Als hij het zo erg zou vinden zou ik ook wat anders moois aantrekken . Je hebt toch ook zo'n mooi zwart jurkje van SuperTrash? Dat staat je ook prachtig!
Ja dat is mijn favo LBD! Maar die heb ik Eerste en Tweede Kerstdag al aangehad Maar komt goed hoor, zal morgen wel een foto plaatsen om het af te ronden Hahahaha
Gast- Gast
Gympie schreef:Hahaha, dat ie z'n broodje op het bord gooide . Ik moest even heel hard lachen.
Haha ja het was eigenlijk ook best hilarisch, hij is nooit boos op me! Dus no big deal dan, dan trek ik wel iets anders aan. Was gister gewoon verontwaardigd omdat hij zo boos werd
Gast- Gast
Haha , die reactie van je vriend..
Ik vind de legging niet zo. Maar die laarsjes... Wáár kan ik die kopen????
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Haha , die reactie van je vriend..
De laarsjes heb ik gekocht bij Invito, zijn van Steve Madden, misschien hebben ze die nog wel!
Gast- Gast
Ahw, natuurlijk niet in mijn maat http://www.invito.com/default.aspx?params=fh_secondid%3d07291235%26fh_lister_pos%3d6%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252f%2524s%253dsteve%255cu0020madden%26fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_refview%3dsearch
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Ahw, natuurlijk niet in mijn maat http://www.invito.com/default.aspx?params=fh_secondid%3d07291235%26fh_lister_pos%3d6%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252f%2524s%253dsteve%255cu0020madden%26fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_refview%3dsearch
Jammer! Welke maat heb jij dan? Ik 37 maar deze laarsjes heb ik in 36 gekocht.
Gast- Gast
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Even jullie mening gevraagd.
» Jullie mening?
» Mening gevraagd (schoenen)
» Een nieuw vriendje, wat vinden jullie?
» Even jullie mening
» Jullie mening?
» Mening gevraagd (schoenen)
» Een nieuw vriendje, wat vinden jullie?
» Even jullie mening
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: