Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7

+28
Mystique
Charles
studiebol
Happinaz
Bolleke
Exogenesis
Ilovethe90s
Mamsie
Kowalski
loura
Urban Naked
Poubelle
Bliss
SoGood
Stuiterbal
SATC
Caro
Blond
Arwyn
Toet
Ella
Antibes
Ilargi
Fearie
Fortissimo
Paper Crown
Zwerver
nien
32 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7 - Pagina 5 Empty Re: Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 11:40

Carrie schreef:
Reva schreef:Dit is toch meer een tregging ipv een legging?
Ja dat lijkt wel een beetje op de foto, maar het is echt een legging. Ook de stof.

Hmm. Ik vind dat het kan, met dat zwarte shirt.
Als ik zulke benen had ging ik zonder legging :cheering:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7 - Pagina 5 Empty Re: Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 11:46

Reva schreef:
Carrie schreef:
Reva schreef:Dit is toch meer een tregging ipv een legging?
Ja dat lijkt wel een beetje op de foto, maar het is echt een legging. Ook de stof.

Hmm. Ik vind dat het kan, met dat zwarte shirt.
Als ik zulke benen had ging ik zonder legging :cheering:
Whaha! In je slip Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 12:22

Ok even serieus. Mijn vriend is echt woest. Hij vindt het veel te ordinair, noemt me een stripper en zegt dag hij zich kapot schaamt wanneer ik dit aantrek. Hij wil niet dat "alle mannen" op dat feestje naar me kijken. Hij zegt nu dat hij niet mee gaat wanneer ik dit aan trek. Echter wil ik niet laten bepalen wat ik wel en niet mag dragen. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 12:25

Issie dronken? Ik zou het niet ordi willen noemen.. Waarom heeft ie er zo'n moeite mee joh? Stripper? Nou eh, je loopt niet in je nakie..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 12:30

Paper Crown schreef:Issie dronken? Ik zou het niet ordi willen noemen.. Waarom heeft ie er zo'n moeite mee joh? Stripper? Nou eh, je loopt niet in je nakie..
Nee hij is broodnuchter! Hij helemaal uit zijn plaat ik zit nu een kwartier zijn woordenstroom aan te horen :nopompom: hij vindt het té ordinair en zegt dat hij niet wil dat alle mannen naar mijn billen kijken. En dat ik dit maar moet dragen waar hij niet bij is.

Laatst aangepast door Carrie op za 29 dec 2012 - 13:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 12:31

OMG hij is nog nooit zo boos op me geweest! Moet er bijna van lachen.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 12:32

Carrie schreef:
Paper Crown schreef:Issie dronken? Ik zou het niet ordi willen noemen.. Waarom heeft ie er zo'n moeite mee joh? Stripper? Nou eh, je loopt niet in je nakie..
Nee hij is broodnuchter! Hij helemaal uit zijn plaat ik zit nu een kwartier zijn woordenstroom aan te horen Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7 - Pagina 5 1270000679 hij vindt het té ordinair en zegt dat hij niet wil dat alle mannen naar mijn billen kijken. En dat ik dit maar moet dragen waar ik niet bij ben.

Nou zeg!! En wat heb jij gezegd? J. bemoeid zich eigenlijk nooit, maar wanneer hij er iets van zegt dan luister ik er wel liever naar, zou er geen ruzie om willen maken.. maar in dit geval klopt er niets van wat F. zegt!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 12:38

Ja jeetje! Nee wil er ook geen ruzie om maken. Maar ik wil niet dat hij mij verbiedt iets aan te trekken. Ik zeg tegen hem dat hij dit topic moet lezen, dat het prima kan. Hij zegt dat niemand op dat feestje zo iets zal dragen. Waarop ik zeg dat ik me nooit wat heb aangetrokken van wat anderen dragen.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 12:40

Hij is best onredelijk haha. Ik zou het maar laten rusten en gewoon aantrekken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 12:41

Paper Crown schreef:Hij is best onredelijk haha. Ik zou het maar laten rusten en gewoon aantrekken.
dan gaat hij echt niet mee zegt hij.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 12:44

Carrie schreef:
Paper Crown schreef:Hij is best onredelijk haha. Ik zou het maar laten rusten en gewoon aantrekken.

Snap er niets van!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 12:47

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:

Snap er niets van!

Nee ik ook niet! Stommerd.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 29 dec 2012 - 12:51

Wat vind hij precies niet leuk dan? je legging?

Met een blouse maakt het juist toch niet ordinair? Dat roze topje snap ik wel... Embarassed
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 12:55

Zwerver schreef:Wat vind hij precies niet leuk dan? je legging?

Met een blouse maakt het juist toch niet ordinair? Dat roze topje snap ik wel... Embarassed
Ja de legging is het probleem. Met de zwarte top. Hij dacht dat ik de legging had gekocht om in te slapen zegt ie. Maar dat slaat nergens op want toen ik de legging vanmiddag aan had met hakken heeft hij het ook gezien. Waarom zou ik met hakken gaan slapen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Bolleke za 29 dec 2012 - 13:01

Gewoon aantrekken! De laatste outfit met dat zwarte topje staat je super goed! Als iemand tegen mij zou zeggen dat ik iets niet aan mag omdat het te ordinair zou zijn zou ik denk ik nog iets orinairders zoeken Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7 - Pagina 5 281626781
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 13:02

Bolleke schreef:Gewoon aantrekken! De laatste outfit met dat zwarte topje staat je super goed! Als iemand tegen mij zou zeggen dat ik iets niet aan mag omdat het te ordinair zou zijn zou ik denk ik nog iets orinairders zoeken Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7 - Pagina 5 281626781

Haha! Ja zo kan ik ook wel zijn, maar daar bereik ik nu weinig mee, dan zal ik alleen naar dat feestje van onze vrienden moeten en dat vind ik ook niet leuk. We zouden sámen gaan Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 13:20

Hmm, minder fijn.

Ik zou rekening met F. houden en iets anders dragen. Hij gaat nooit uit z'n plaat om iets wat jij draagt, nu wel. Blijkbaar vindt hij het echt belangrijk. Stel dat jij naar een SuperTrash-feestje zou gaan en hij zou dertig gouden kettingen om z'n nek hangen en een gangsterbroek aantrekken – dat zou jij ook écht niet leuk vinden. Stom vb., but you get my point, right?

Denk dat het te kort dag voor 'm is. Als je 't al een paar keer aangehad zou hebben vóór dit feestje, was 'ie er misschien al aan gewend.

Op zich vind ik z'n argument wel oké. Ik kan me goed voorstellen dat hij dit zo ervaart gezien zijn leefomgeving (hoe zeg ik dit zo neutraal mogelijk :-)). Dus ik zou de wijste zijn en zijn bezwaar serieus nemen.

Edit: dit is trouwens allemaal onder het voorbehoud dat 'ie niet aangeschoten is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 13:24

Rood schreef:Hmm, minder fijn.

Ik zou rekening met F. houden en iets anders dragen. Hij gaat nooit uit z'n plaat om iets wat jij draagt, nu wel. Blijkbaar vindt hij het echt belangrijk. Stel dat jij naar een SuperTrash-feestje zou gaan en hij zou dertig gouden kettingen om z'n nek hangen en een gangsterbroek aantrekken – dat zou jij ook écht niet leuk vinden. Stom vb., but you get my point, right?

Denk dat het te kort dag voor 'm is. Als je 't al een paar keer aangehad zou hebben vóór dit feestje, was 'ie er misschien al aan gewend.

Op zich vind ik z'n argument wel oké. Ik kan me goed voorstellen dat hij dit zo ervaart gezien zijn leefomgeving (hoe zeg ik dit zo neutraal mogelijk :-)). Dus ik zou de wijste zijn en zijn bezwaar serieus nemen.

Whaha zijn leefomgeving! Maar I get your point. Maar, we gaan niet naar dat soort vrienden, maar naar normale vrienden die net zijn als jij en ik Very Happy En inderdaad hij gaat nooit uit zijn plaat om iets wat ik draag, hij gaat überhaupt nooit tegen mij om iets uit zijn plaat. Kun je het je voorstellen, F zo boos op mij net?

Jij ook met je Supertrash feestje! Haha lekker ding. I wish dat ik werd uitgenodigd op een SuperTrash feestje Very Happy

Het leuke is, dat we nu gelukkig ook geen echte ruzie hebben ofzo. We zijn een film aan het kijken en lachen. Maar ik zal er nog eens een nachtje over slapen, en wanneer hij er morgen een nachtje over heeft geslapen zal ik het nog eens vragen. En ik moet van hem mijn moeder vragen wat zij er van vindt, en Marciano Very Happy Ben benieuwd wat ze antwoorden, denk dat hij van een koude kermis thuis komt.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 29 dec 2012 - 13:31

Ik ben het eigenlijk wel eens met Rood.
Sowieso ben ik al niet zo fan van een legging als broek (hoe goed je het ook kunt hebben), maar als mijn vriend echt boos zou worden om iets dat ik aan heb, zou ik me daar denk ik ook minder fijn bij voelen als ik het aan heb waar hij bij is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 13:44

Carrie schreef:Whaha zijn leefomgeving! Maar I get your point. Maar, we gaan niet naar dat soort vrienden, maar naar normale vrienden die net zijn als jij en ik Very Happy En inderdaad hij gaat nooit uit zijn plaat om iets wat ik draag, hij gaat überhaupt nooit tegen mij om iets uit zijn plaat. Kun je het je voorstellen, F zo boos op mij net?
Jaaa, een beetje wel. Ik zie 'm al bloedserieus ijsberen door de kamer en dat 'ie probeert te schreeuwen, maar dat het niet echt lukt. Maar zie je, hij vindt het écht heel vervelend. Geef hem z'n gelijk (daar groeien mannen van, en pluk jij weer de vruchten van, trust me!) en draag die legging gewoon naar een ander feestje. Van SuperTrash bijvoorbeeld. Ook geen idee waarom ik dat steeds noem, maar ja, call me maybe. (dat laatste slaat in dit verband tekstueel ook nergens op, nee)

Carrie schreef:Het leuke is, dat we nu gelukkig ook geen echte ruzie hebben ofzo. We zijn een film aan het kijken en lachen. Maar ik zal er nog eens een nachtje over slapen, en wanneer hij er morgen een nachtje over heeft geslapen zal ik het nog eens vragen. En ik moet van hem mijn moeder vragen wat zij er van vindt, en Marciano Very Happy Ben benieuwd wat ze antwoorden, denk dat hij van een koude kermis thuis komt.
Ooo, gelukkig maar. Hmm, ik zou juist denken dat je ma en M. het niet zo mooi vinden. Since being evangelical born-again christians and all. Dit verhaal krijgt dus nog een staartje! Of strikje. Spannont!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 13:48

Rood schreef:
Carrie schreef:Whaha zijn leefomgeving! Maar I get your point. Maar, we gaan niet naar dat soort vrienden, maar naar normale vrienden die net zijn als jij en ik Very Happy En inderdaad hij gaat nooit uit zijn plaat om iets wat ik draag, hij gaat überhaupt nooit tegen mij om iets uit zijn plaat. Kun je het je voorstellen, F zo boos op mij net?
Jaaa, een beetje wel. Ik zie 'm al bloedserieus ijsberen door de kamer en dat 'ie probeert te schreeuwen, maar dat het niet echt lukt. Maar zie je, hij vindt het écht heel vervelend. Geef hem z'n gelijk (daar groeien mannen van, en pluk jij weer de vruchten van, trust me!) en draag die legging gewoon naar een ander feestje. Van SuperTrash bijvoorbeeld. Ook geen idee waarom ik dat steeds noem, maar ja, call me maybe. (dat laatste slaat in dit verband tekstueel ook nergens op, nee)

Carrie schreef:Het leuke is, dat we nu gelukkig ook geen echte ruzie hebben ofzo. We zijn een film aan het kijken en lachen. Maar ik zal er nog eens een nachtje over slapen, en wanneer hij er morgen een nachtje over heeft geslapen zal ik het nog eens vragen. En ik moet van hem mijn moeder vragen wat zij er van vindt, en Marciano Very Happy Ben benieuwd wat ze antwoorden, denk dat hij van een koude kermis thuis komt.
Ooo, gelukkig maar. Hmm, ik zou juist denken dat je ma en M. het niet zo mooi vinden. Since being evangelical born-again christians and all. Dit verhaal krijgt dus nog een staartje! Of strikje. Spannont!

Whaha ja spannont! Ja maar mijn moeder is een hippe Christen. Heel gek ook, want qua kleding is ze dan weer niet zo moeilijk.
Ik heb F net wel een complimentje gegeven. Ik zei "ik ga er nog steeds een nachtje over slapen, maar, ik vind het wel cool dat je zo voor je mening uit komt en zegt waar je voor staat" (normaal doet hij dus nóóit zo tegen mij, vind het wel een beetje sexy/stoer-ish") nou ik hou je op de hoogte heur.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 13:51

Ik zou gewoon seks hebben nu, dan wordt ie de volgende keer weer kwaad. Leuk, een kwaaie F. Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7 - Pagina 5 253468018

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 13:57

Rood schreef:Ik zou gewoon seks hebben nu, dan wordt ie de volgende keer weer kwaad. Leuk, een kwaaie F. Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7 - Pagina 5 253468018

:cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 14:00

Spank me like you meant it! Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7 - Pagina 5 3920004554

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 14:04

Rood schreef:Spank me like you meant it! Jullie mening gevraagd Edit: mijn vriendje is boos :( pag. 7 - Pagina 5 3920004554

Whahahahaha! Ik denk dat ´ie zich rot schrikt als ik dat zeg,

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: