Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's op budget, deel II..

+64
Kalishi
*Lookie*
Mida4you
jenjoeny
Twellie
Aimee
Sophiee
CCC
joyce0606
Tiara
MissD
Supertalentje
Laced
Coccinelle
chipa
Sterrin_
PiP
NoName88
Darius
Shopaholic
Petteflet
Manderijn
strawberry
Lejow
M@niek
Star007
Mevrouw
Floor
Fiwen
Koeboe82
rapa nui
Flower_L
Bolleke
Printje
Aagje!
Pien
SarahKey
Mama Titty
Bluestar
studiebol
Fiebje
nillis
Lenthe
-Ieniemienie-
Fearie
pindaatje
duckie
Bruintje Beer
Parisienne
Luce
Limburg85
Highway
Happydobby
PapillonRose
bolus26
Sanne
Coco
Puggle
Jezzie
Clapperdie
Linda
Annie24
Liadan
Parel
68 plaatsers

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Annie24 za 23 feb 2013 - 7:40

Parel; ik denk dat als jij veel A-merk artikelen zou vervangen door huismerk artikelen je al heel veel zou besparen als ik dat zo zie.

VB:
Aquafresh tandpasta koop je 2 tubes van, maar waarom? Waarschijnlijk gaat er minimaal 1 in de voorraadkast? Dan had je misschien beter kunnen wachten tot een aanbieding bij de Kruidvat. Een andere optie is natuurlijk gewoon een huismerk tandpasta nemen smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Mama Titty za 23 feb 2013 - 7:45

Ik heb denk ik voor 2 -3 jaar tandpasta in kelder staan, voor ruim jaar douchegel en shampoo en deo!
Nadeel is dat ik bij een drogisterij werk, maar dan zie ik ook de aanbiedingen wat uitgeboekt moet worden omdat er een oude verpakking om zit ofzo, heb toen Oral-B tandpasta voor 35 ct per tube meegenomen, eet geen brood!
Maar op zulke aanbiedingen probeer ik ook te letten.
En dan ben ik ook nog een muts dat ik er ook stickertjes op plak hoeveel me die gekost heeft.
Mocht er iemand commentaar op hebben of ook voor mezelf weet ik precies hoeveel het me nou werkelijk heeft gekocht.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel za 23 feb 2013 - 7:58

Annie24 schreef:Parel; ik denk dat als jij veel A-merk artikelen zou vervangen door huismerk artikelen je al heel veel zou besparen als ik dat zo zie.

VB:
Aquafresh tandpasta koop je 2 tubes van, maar waarom? Waarschijnlijk gaat er minimaal 1 in de voorraadkast? Dan had je misschien beter kunnen wachten tot een aanbieding bij de Kruidvat. Een andere optie is natuurlijk gewoon een huismerk tandpasta nemen smile

Waar we huismerk van kunnen nemen, doen we, maar vaak vinden we het gewoon écht niet lekker. Enige wat ik wellicht van huismerk had kunnen nemen is de vermicelli inderdaad. De aquafresh is de enige tandpasta die mijn vriend fijn vindt, daarvan staat er 1 bij zijn plek om tanden te poetsen (beneden) en 1 boven (mijn plek). Ze waren toevallig allebei op!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Annie24 za 23 feb 2013 - 8:02

Parel schreef:
Annie24 schreef:Parel; ik denk dat als jij veel A-merk artikelen zou vervangen door huismerk artikelen je al heel veel zou besparen als ik dat zo zie.

VB:
Aquafresh tandpasta koop je 2 tubes van, maar waarom? Waarschijnlijk gaat er minimaal 1 in de voorraadkast? Dan had je misschien beter kunnen wachten tot een aanbieding bij de Kruidvat. Een andere optie is natuurlijk gewoon een huismerk tandpasta nemen smile

Waar we huismerk van kunnen nemen, doen we, maar vaak vinden we het gewoon écht niet lekker. Enige wat ik wellicht van huismerk had kunnen nemen is de vermicelli inderdaad. De aquafresh is de enige tandpasta die mijn vriend fijn vindt, daarvan staat er 1 bij zijn plek om tanden te poetsen (beneden) en 1 boven (mijn plek). Ze waren toevallig allebei op!

Haha, zo'n idee had ik al Laughing

Huismerk drinkyoghurt ipv mona drinkyoghurt? Huismerk sultana ipv echte? Huismerk knakworstjes ipv Unox?

Ik roep maar wat hoor smile

Hier zijn we inmiddels voor 99% overgestapt op huismerk artikelen (behalve als het in de aanbieding is, dan kopen we A-merk)
Het enige artikel wat ik écht niet van het huismerk wil is de Cheese Onion chips. Die van Lays zijn toch het lekkerst Yes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel za 23 feb 2013 - 8:19

Cola van huismerk .. Kattenvoer..
Ik weet het allemaal wel hoor haha
De sultana durf ik nog wel te proberen, maar de drinkyoghurt is voor L. en ik wil daar wel enige consistentie in bieden, aangezien het het enige is wat ze praktisch drinkt. Eerst dronk ze optimel, maar het cb zei dat daar geen vetten in zitten, die ze wel nodig heeft, daarom zijn we overgestapt. De knaks van Unox (evenals de rookworst!!) zijn echt the best van Unox! Maar ik ga er eens over nadenken, en eens een beetje experimenteren. Als ik met de noemer `het is goedkoper!` kom bij mijn vriend, is het vaak al goed, maar je wil toch ook een beetje genieten!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Annie24 za 23 feb 2013 - 8:34

Daar heb je gelijk in hoor smile

Als je het niet lekker vind blijft het staan en moet je het ook weggooien, dat is pas zonde!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Darius za 23 feb 2013 - 8:38

Waarom sultana? Je kunt ook een plakje ontbijtkoek afsnijden en in een zakje doen.

Ook kun je karnemelk met wat roosvicee doen.

Je zegt dat je dochter alleen dit drinkt. Mijn ervaring is dat kinderen graag alles eten waar suiker en/of vet in zit. Erg gezond is drinkyoghurt gewoon niet.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Star007 za 23 feb 2013 - 8:51

Ik doe de laatste paar weken zo;
3 x Fruitmelk bij de Liddl.
2 x Yoghurt met Perzik bij de Liddl.
(Liddl zuivel scheelt best veel met huismerk zuivel van andere supermarkt. 0,40 per pak ofzo.)
1 x Afbakbroodjes voor het weekend bij de Liddl
eventueel Wasmiddel/wasverzachter , douchegel en sixpack frisdrank bij de Liddl.

De rest voor het avondeten, 3 halve broden en chips ( van Lays) doe ik bij de Jumbo.
Dan ben ik totaaal tussen de 60 en 80 per week kwijt.
Dan hebben we nog tussen de 40 en 60 euro over voor luiers, billendoekjes, sigaretten voor mijn man en eventueel een keer een broodje o.i.d. ergens eten.


Laatst aangepast door Star007 op za 23 feb 2013 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Star007 za 23 feb 2013 - 8:54

Parel : D. drinkt ook liever geen gewone melk meer, dus krijgt ze ook vaak fruitmelk. Die van Linesse van de Liddl bevalt echt goed , en kost maar 0,80 ofzo, terwijl huismerk fruitmelk van een andere supermarkt vaak rond de 1,10 / 1,20 ligt. (jumbo) Huismerk sultana vind ik trouwens niet te eten Neutral
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel za 23 feb 2013 - 10:20

Darius, ik kan ook eierkoek meenemen, of liga, of droge kaakjes. Ik vind Sultana gewoon lekker, als ontbijt eet ik al een ontbijtkoekreep.
En natuurlijk kunnen we karnemelk met roosvicee doen, maar wij doen dit, op de opvang krijgt ze melk met diksap, maar daar drinkt ze ook stukken minder van. Omdat we wel willen dat ze minimaal 500cc vocht binnen krijgt, hebben we hiervoor gekozen. De suikers zullen me echt niks uitmaken, ze is een magere spriet. Ik til niet zo zwaar aan wat ze allemaal zeggen over suikers, wel goed, niet goed en weet ik het wat. Maar dat is een hele andere discussie.
Star, die Linesse is inderdaad lekker en die dronk ze ook goed! Maar dat is hetzelfde als Optimel, er zitten geen vetten in, is mager, die kindjes wel nodig hebben om te groeien! Linesse is een ´lijn´-lijn van de Lidl, dus heel mager.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Star007 za 23 feb 2013 - 10:29

Parel schreef:
Star, die Linesse is inderdaad lekker en die dronk ze ook goed! Maar dat is hetzelfde als Optimel, er zitten geen vetten in, is mager, die kindjes wel nodig hebben om te groeien! Linesse is een ´lijn´-lijn van de Lidl, dus heel mager.
Oke, dat wist ik niet. Maar voor D. is het niet zo heel erg denk ik Wink Ik denk dat ze ook wel genoeg vetten uit andere producten haalt.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel za 23 feb 2013 - 10:42

Star007 schreef:
Parel schreef:
Star, die Linesse is inderdaad lekker en die dronk ze ook goed! Maar dat is hetzelfde als Optimel, er zitten geen vetten in, is mager, die kindjes wel nodig hebben om te groeien! Linesse is een ´lijn´-lijn van de Lidl, dus heel mager.
Oke, dat wist ik niet. Maar voor D. is het niet zo heel erg denk ik Wink Ik denk dat ze ook wel genoeg vetten uit andere producten haalt.
Haha, ja dat denk ik ook wel!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  SarahKey za 23 feb 2013 - 23:45

Hier gaat het goed met het budget. Vorige maand netjes erin gebleven.
Al was ik van de week wel weer blij dat het geld weer gestort werd want het was 5 dagen even puzzelen met wat we nog in de kast hadden liggen. Kan ook af en toe geen kwaad hoor en ben dan blij dat ik zoveel hamster Laughing
Nieuwe ronde, weer envelopjes gemaakt en dit keer bewaar ik alle bonnetjes. Kijken of dat nog werkt om wat minder te kopen.
Wij noemen de karnemelk met siroop toveryoki op het werk. Als we dat zeggen willen ze het allemaal wel drinken.

Thuis krijgt S nog gewoon melk elke ochtend. Gelukkig wil hij dat wel wat drinken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose zo 24 feb 2013 - 1:11

Hier gaat het zoals al een hele tijd nog steeds prima met het budget voor boodschappen, benzine, etc. Was bijvoorbeeld deze week 36,50 voor de weekboodschappen kwijt! Al komt daar nog wel iets bij van de week, een paar verse dingen. Maar onder de 50 euro blijven lukt hier wel.

Alleen de uitgaven aan kleding voor A. lopen nog steeds de spuigaten uit laughcry Daar moet ik echt wat op verzinnen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel zo 24 feb 2013 - 1:37

PapillonRose schreef:Hier gaat het zoals al een hele tijd nog steeds prima met het budget voor boodschappen, benzine, etc. Was bijvoorbeeld deze week 36,50 voor de weekboodschappen kwijt! Al komt daar nog wel iets bij van de week, een paar verse dingen. Maar onder de 50 euro blijven lukt hier wel.

Alleen de uitgaven aan kleding voor A. lopen nog steeds de spuigaten uit Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 394967 Daar moet ik echt wat op verzinnen.
Is het misschien een idee de kinderbijslag te pinnen, dit in een potje te doen en daar haar kleding-schoenen vanaf halen? Op is op, en wat je overhoudt is fijn!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose zo 24 feb 2013 - 1:40

Parel schreef:
PapillonRose schreef:Hier gaat het zoals al een hele tijd nog steeds prima met het budget voor boodschappen, benzine, etc. Was bijvoorbeeld deze week 36,50 voor de weekboodschappen kwijt! Al komt daar nog wel iets bij van de week, een paar verse dingen. Maar onder de 50 euro blijven lukt hier wel.

Alleen de uitgaven aan kleding voor A. lopen nog steeds de spuigaten uit Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 394967 Daar moet ik echt wat op verzinnen.
Is het misschien een idee de kinderbijslag te pinnen, dit in een potje te doen en daar haar kleding-schoenen vanaf halen? Op is op, en wat je overhoudt is fijn!
Ik denk dat ik je tip ga opvolgen, lijkt me een goed idee om het zo te doen! En zeker als ik kijk wat we nu al hebben, kan ik onmogelijk tekort komen. Dus per april ga ik het eens zo proberen, want zonder budget werken voor haar kleding werkt duidelijk niet Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel zo 24 feb 2013 - 2:18

PapillonRose schreef:
Parel schreef:
PapillonRose schreef:Hier gaat het zoals al een hele tijd nog steeds prima met het budget voor boodschappen, benzine, etc. Was bijvoorbeeld deze week 36,50 voor de weekboodschappen kwijt! Al komt daar nog wel iets bij van de week, een paar verse dingen. Maar onder de 50 euro blijven lukt hier wel.

Alleen de uitgaven aan kleding voor A. lopen nog steeds de spuigaten uit Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 394967 Daar moet ik echt wat op verzinnen.
Is het misschien een idee de kinderbijslag te pinnen, dit in een potje te doen en daar haar kleding-schoenen vanaf halen? Op is op, en wat je overhoudt is fijn!
Ik denk dat ik je tip ga opvolgen, lijkt me een goed idee om het zo te doen! En zeker als ik kijk wat we nu al hebben, kan ik onmogelijk tekort komen. Dus per april ga ik het eens zo proberen, want zonder budget werken voor haar kleding werkt duidelijk niet Laughing
Zal ik met je meedoen!?!
Dan is het wel puur kleren en schoenen hoor, rustig aan starten!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose zo 24 feb 2013 - 3:05

Goed idee Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Linda wo 27 feb 2013 - 6:36

Deze maand is zo goed als voorbij. Dus ik heb even de eindbalans opgemaakt.

Boodschappen:
Begroting: € 320,-. Resultaat: € 260,-
Netjes dus!!!

Benzine:
Begroting: € 200,-. Resultaat: € 192,-.
We hebben nog een redelijk volle tank, dus ook daar ben ik tevreden over.

Overige dingen:
Begroting: € 380,-. Resultaat: € 740,-.
Als ik het geld wat we van de boodschappen en de benzine over hadden eraf haal. Dan hebben we van dit potje € 292,- teveel uitgegeven.
Die missie is dus mislukt....

Daar bovenop kwam ook nog een reparatie van het dak van € 450,-, maar dat soort dingen worden gewoon van het spaargeld betaald. Dus dat heb ik verder niet meegerekend.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel wo 27 feb 2013 - 7:13

Balen zeg!

Maar ja, de rest gaat hartstikke goed!
Een op=op principe van dat leuke dingen budget werkt niet?
Want als je dit elke maand van je spaar moet halen, schiet het ook niet op, dan leef je wellicht boven je stand.

Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Linda wo 27 feb 2013 - 7:20

Ja, we leven de afgelopen anderhalf jaar sowieso boven onze stand... Als je het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering enzo erbij op telt dan niet. Maar het is zonde als dat op gaat aan maandelijkse uitgaven.
We hebben deze maand veel kleding aan de kids uitgegeven. En man had ook kleding gekocht, dat doet hij normaal gesproken amper. Dus dat tikte wel aan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Darius wo 27 feb 2013 - 7:50

Op dit moment ben ik het boek Financieel fit van Annemarie van Gaal aan het lezen. Dat is wel een aanrader vind ik.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Linda wo 27 feb 2013 - 7:53

Man had dat boek ook gedownload. Ik ga hem ook maar eens lezen!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Darius wo 27 feb 2013 - 7:54

Parel schreef:Darius, ik kan ook eierkoek meenemen, of liga, of droge kaakjes. Ik vind Sultana gewoon lekker, als ontbijt eet ik al een ontbijtkoekreep.
En natuurlijk kunnen we karnemelk met roosvicee doen, maar wij doen dit, op de opvang krijgt ze melk met diksap, maar daar drinkt ze ook stukken minder van. Omdat we wel willen dat ze minimaal 500cc vocht binnen krijgt, hebben we hiervoor gekozen. De suikers zullen me echt niks uitmaken, ze is een magere spriet. Ik til niet zo zwaar aan wat ze allemaal zeggen over suikers, wel goed, niet goed en weet ik het wat. Maar dat is een hele andere discussie.
Star, die Linesse is inderdaad lekker en die dronk ze ook goed! Maar dat is hetzelfde als Optimel, er zitten geen vetten in, is mager, die kindjes wel nodig hebben om te groeien! Linesse is een ´lijn´-lijn van de Lidl, dus heel mager.

Ik zat nog even terug te lezen, en mijn vorige reactie was echt niet aanvallend bedoeld! Ik neem ook gewoon een sultana mee naar m'n werk en Laurens mag ook graag Yoki drinken. En onderhand weet ik ook niet meer wat nu wel goed is en wat niet goed is, zeker na het programma van Radar afgelopen maandag. Dat ging over speciale kinderproducten, maar 96% daarvan blijkt gewoonweg slecht te zijn. (te zoet, zout of te vet). Maar ik zou wel oppassen met Optimel of Linesse. In allebei zit volgens mij aspartaam en alles wat ik zo lees daarover klinkt me niet echt rooskleurig in de oren.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Darius wo 27 feb 2013 - 7:55

Linda schreef:Man had dat boek ook gedownload. Ik ga hem ook maar eens lezen!

Ja, het is wat anders dan Marieke Henselmans met Vrolijk besparen of consuminderen met kinderen. Financieel fit is net even een stapje verder.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 15 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum