Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's op budget, deel II..

+64
Kalishi
*Lookie*
Mida4you
jenjoeny
Twellie
Aimee
Sophiee
CCC
joyce0606
Tiara
MissD
Supertalentje
Laced
Coccinelle
chipa
Sterrin_
PiP
NoName88
Darius
Shopaholic
Petteflet
Manderijn
strawberry
Lejow
M@niek
Star007
Mevrouw
Floor
Fiwen
Koeboe82
rapa nui
Flower_L
Bolleke
Printje
Aagje!
Pien
SarahKey
Mama Titty
Bluestar
studiebol
Fiebje
nillis
Lenthe
-Ieniemienie-
Fearie
pindaatje
duckie
Bruintje Beer
Parisienne
Luce
Limburg85
Highway
Happydobby
PapillonRose
bolus26
Sanne
Coco
Puggle
Jezzie
Clapperdie
Linda
Annie24
Liadan
Parel
68 plaatsers

Pagina 9 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Shopaholic wo 9 jan 2013 - 1:17

Zo ik kan het komende half jaar weer vooruit. 10 flessen wasverzachter en van het weekend nog wasmiddel halen bij de makro.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Bluestar wo 9 jan 2013 - 2:11

Goed om te lezen dat je die aardappeltjes kan invriezen! Ik ga vanavond de boodschappen dit keer bij de c1000 doen. Leuke aanbiedingen hebben ze daar! Van de week ook al het een en ander bij de AH ingeslagen.

Edit: We waren van plan er een kleine auto bij te kopen. Maar ik vind het zó zonder... Dus heb besloten een maand aan te kijken hoe het met de fiets gaat, en tot nu toe gaat dat prima... Ik moet Y 2 dagen per week naar het kdv brengen, en dat is 5 minuutjes fietsen.. 4 dagen per week fiets ik naar mijn werk, en dat is nog goed voor mijn conditie ook.. :P
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  PapillonRose wo 9 jan 2013 - 2:18

Zie dat iedereen druk bezig is met aanbiedingen, altijd handig inderdaad! Ik heb deze week ook wat extra dingen meegenomen die in de aanbieding waren, waaronder vlees en diepvriesgroenten. Kan ik af en toe wat van pakken en dat scheelt een volgende keer weer iets bij de boodschappen die ik dan moet halen.

Wel 2 euro over het weekbudget heen al laughcry Ik moest nog nieuwe Dettolspray voor de keuken hebben, en nu was het 2+2 gratis bij Kruidvat. Dus die nog even ingeslagen, scheelt toch weer even ruim 6 euro! En ik had nog wat ondergoed nodig voor Ae dus dat heb ik even bij Hema gehaald, door de actie 2+1 gratis heb ik nu voor een tientje 3 hemdjes en 3 onderbroekjes erbij. En voor 5 euro een houten afdruiprek met bordjes en kopjes meegenomen bij Kruidvat, ik vond het te leuk om te laten liggen Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Petteflet wo 9 jan 2013 - 2:22

Haha, iedereen is als een gek aan het hamsteren geslagen. Wat dat betreft is die reclame van AH dan best op waarheid gebaseerd... Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 253468018

Maar mooi om te weten van die aardappel (schijfjes). Ga ik dat doen. Top!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  studiebol wo 9 jan 2013 - 2:55

Ik moest mijn paspoort vervangen, dat heb ik net gedaan, kon het ook niet uitstellen want hij loopt vandaag af en we gaan wel naar het buitenland op vakantie dus ik heb hem gewoon nodig. Maar het is wel weer 50 euro, uit welk "potje" betalen jullie zoiets? Of heeft dat geen "potje" bij jullie?

Verder zit hier een winkeltje in het dorp waar ze merkkleding verkopen voor de kids en daar hadden ze 2 halen 1 betalen, dus eigenlijk heel mooi voor mij. Maar ik heb niks gekocht want ik dacht 29 euro voor een vestje is eigenlijk ook gewoon te gek!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Bolleke wo 9 jan 2013 - 3:10

Ik heb maandag boodschappen gedaan voor vier dagen en ik was 12 euro kwijt Very Happy.
Zaterdag ga ik dan voor het weekend bepalen wat we eten en dan denk ik dat ik deze week maar 20 euro heb uitgegeven.

Studie, zoiets heeft bij mij geen potje, dat gaat gewoon van de rekening af dan.
29 vind ik ook teveel geld, en ookal krijg je er dan 2 vind ik het nog best veel. C. moet het echt nodig hebben dan koop ik het wel voor dat geld maar anders niet.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  studiebol wo 9 jan 2013 - 3:42

Bolleke ik sta dan in die winkel en dan denk ik ach het is maar 15 euro per vestje dan.... om het goed voor mezelf te praten Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 561177 Maar wat je zegt ze hadden het niet nodig, hebben ze echt iets nodig dan is het heel anders.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  NoName88 wo 9 jan 2013 - 3:48

Petteflet, ik vind aardappelschijfjes die ingevroren zijn geweest niet lekker. Maar misschien ligt dat aan mij.

Kun je ze beter van die 2 zakken aardappels van de AH zelf maken (is denk ik ook voordeliger) smile
Maar aardappels kun je prima bewaren ja, ik bewaar ze altijd in de schuur! Let wel op dat het er niet te hard gaat vriezen, dan kun je beter ergens anders opruimen, ergens in doen.

Ik vind deze week de acties bij AH en C1000 ook goed. Alleen jammer dat je dan 2 keer en, voor mij, ook nog met de auto moet gaan Neutral Dan wordt het voordeel alweer iets kleiner.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel do 10 jan 2013 - 1:40

Hallo dames, hoe is het hier?

Ik heb vandaag de boodschappen bij 1 winkel gedaan, de c1000 euroweken en AH hamsterweken leverden voor ons niet heel veel voordeel op, veel dingen gebruiken we niet.

Ben nog wel naar de Kruidvat geweest, had een actie van Difrax spenen 4 halen, 2 betalen. Heb 2 spenen voor vanaf 12 maanden meegenomen (dus nu) en 2 voor 18 maanden en ouder (had er al 2 van de vorige actie liggen Laughing), scheelt me toch mooi 10 euro!

Voor de rest heb ik voor 8 dagen boodschappen gedaan, ook flink wat vlees en in porties ingevroren, en was voor 79 euro klaar. Moet wel vd week nog even brood halen (6 euro gok ik zo) en misschien tussendoor nog wat beleg (ook een euro of 5-7). Had echt een flinke kar, met wat voorraad, dus vind het goed zo!

We moeten nog 10-11 dagen totdat ons nieuwe budget weer begint (en heb dus al voor 8 dagen boodschappen binnen) en hebben nu nog 62 euro over. Wel volgende week een verjaardag.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Highway do 10 jan 2013 - 1:48

Klinkt goed Parel! Ik moet komende zaterdag weer weekboodschappen doen dus ik ga vandaag maar eens een schematje maken wat we kunnen gaan eten. Ik vond daarstraks nog het een en anderin de vriezer aan eten dus ik ga komende week maar eens uit de vriezer putten, zal allicht weer schelen in de kosten zodat ik nog wat kan hamsteren!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel do 10 jan 2013 - 2:01

Wij moeten nog steeds een grotere vriezer, dan kunnen we veel meer vriezerspul hamsteren, zoals idd de 50% korting dingen bij de AH.

Een tijdje terug had je bij ons bij de bakker een stempelkaart, bij 5 broden-stempels, kreeg je dan een brood gratis, toch weer 1x in de 2-3 weken een gratis brood!

Wij hebben trouwens nu wel een heel goed gevulde voorraadkast haha, sowieso kunnen we nog 3 dagen pasta eten als we zouden willen Laughing of soep met brood, noodles.. Ik hou van de aanbiedingen!

Oh! En ik had mijn PLUS boodschappenpakket-stempelkaart (leuk galgje woord..) vol, dus ik kan over 2 weken een gratis gevuld pakket halen!
Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Header_1

Is toch leuk Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Manderijn do 10 jan 2013 - 2:02

Ik heb voor vandaag en morgen nog boodschappen genoeg, en mag zaterdag al met het nieuwe envelopje beginnen. Ik heb nu nog 15 euro over, dus het gaat hier goed!
Ik heb van de week alleen een paar euro extra uitgegeven aan de (water)verfdozen voor de kinderen. Die hadden ze beid op, en ze verven zo graag. Kon er ook makkelijk van af dus.
Ik moet nu alleen nog nieuwe dingen voor in het haar van mijn dochter, ze wil zo graag bloemen, en dat is nog best prijzig. Even uitzoeken waar ik die dan het beste kan kopen. Jullie ideeën?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Highway do 10 jan 2013 - 2:04

Grote vriezer is echt fijn! Wij hebben sinds een half jaar zo'n tweedeurs amerikaan met 1 kant vries, echt geweldig! Maar je moet wel echt plannen om eruit te eten merk ik want er kan zoveel in dat je blijft vullen Laughing
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Parel do 10 jan 2013 - 2:05

Ik maak zelf clipjes, ook met bloemen, misschien kan je dat ook doen?

En anders bij de H&M kijken op de volwassenen afdeling?

Ik ga toch ook maar weer envelopjes doen denk ik! En mijn kasboek..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Highway do 10 jan 2013 - 2:05

Manderijn schreef:Ik heb voor vandaag en morgen nog boodschappen genoeg, en mag zaterdag al met het nieuwe envelopje beginnen. Ik heb nu nog 15 euro over, dus het gaat hier goed!
Ik heb van de week alleen een paar euro extra uitgegeven aan de (water)verfdozen voor de kinderen. Die hadden ze beid op, en ze verven zo graag. Kon er ook makkelijk van af dus.
Ik moet nu alleen nog nieuwe dingen voor in het haar van mijn dochter, ze wil zo graag bloemen, en dat is nog best prijzig. Even uitzoeken waar ik die dan het beste kan kopen. Jullie ideeën?

Action of op de markt denk ik!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Manderijn do 10 jan 2013 - 2:06

Highway schreef:
Manderijn schreef:Ik heb voor vandaag en morgen nog boodschappen genoeg, en mag zaterdag al met het nieuwe envelopje beginnen. Ik heb nu nog 15 euro over, dus het gaat hier goed!
Ik heb van de week alleen een paar euro extra uitgegeven aan de (water)verfdozen voor de kinderen. Die hadden ze beid op, en ze verven zo graag. Kon er ook makkelijk van af dus.
Ik moet nu alleen nog nieuwe dingen voor in het haar van mijn dochter, ze wil zo graag bloemen, en dat is nog best prijzig. Even uitzoeken waar ik die dan het beste kan kopen. Jullie ideeën?

Action of op de markt denk ik!

Ik heb ze bij beide al eens gekocht, probleem is dat ze zulk dik haar heeft, dat veel niet past of knapt! Het lijkt zo mooi een bos haar, maar er is soms geen beginnen aan!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Jezzie do 10 jan 2013 - 2:23

Wij hebben niet een super grote vriezer(tafelmodel), maar ik ben er wel blij mee, hij zit ook aardig vol bij ons!
Gisteren heb ik een grote pan hutspot gemaakt en daarvan de helft in de vriezer gedaan. Ik vries alles in porties voor 1 persoon in, voor als mijn vriend late dienst heeft en ik moet werken. Dan kan hij 's middags wa uit de vriezer halen en ik 's avonds.

Morgen even boodschappen doen voor een week bij de lidl en jumbo. Zag dat er vlees bij de lidl grootverpakking in de aanbieding is, neem ik dat ook weer mee, kan het mooi de vriezer weer in.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  SarahKey do 10 jan 2013 - 7:13

Wij hebben een grote samsung vriezer (en de koelkast variant), echt mega handig. Hij zit ook vol met van alles en nog wat. Heb 1,5 jaar terug zelf deze uitgekozen want wou meteen een goede grote. Mijn man besloot om toen meteen de koelkast er ook bij te doen Laughing Heel handig met warm weer, past ook veel in.

Parel: lijkt me best een handige actie van de plus! Je moet alleen zoveel zegels sparen. Wij hebben geen plus in de buurt dus kan niet sparen. Bij onze supermarkt hebben ze nooit zo'n actie.

Vandaag toch wat boodschappen moeten doen, wat fruit, vla, champignons, vleeswaren en gezeefde tomaten voor het recept vanavond. Ook waren de bumblies luiers op dus meteen twee pak gekocht. Kunnen we weer 2 weken toe. €20,- was ik kwijt dus ik heb nog 8 euro over. Moet goed komen want heb genoeg nog in huis voor een paar dagen avondeten.

Bij de scapino schoentjes gekocht voor S. Tweede paar 1 euro dus dat vond ik een mooie actie. Nu 2 paar schoentjes voor 36 euro. Ene paar wel groter gekocht zodat hij ze aan kan als het weer herfst word. (of zijn voeten moeten heeeel erg hard groeien haha) en anders verkoop ik ze weer. Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Puggle do 10 jan 2013 - 7:16

Wij hebben geen vriezer laughcry
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Puggle do 10 jan 2013 - 7:23

En budgetteren lukt al helemaal niet. Dus ik blijf maar lekker doen hoe ik het altijd al doe, als ik iets nodig heb dan ga ik het kopen. Ik vind het echt knap van de mensen die echt alles uitzoeken enz. Maar ik heb het even geprobeerd maar nee het is gewoon niks voor mij helaas.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie do 10 jan 2013 - 7:24

Puggle schreef:Wij hebben geen vriezer laughcry

Marktplaats?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie do 10 jan 2013 - 7:24

Ik heb deze week me netjes aan het budget gehouden, alleen nog shoarma hebben en runderlapjes. Dan ben ik weer even voorzien.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Puggle do 10 jan 2013 - 7:26

Fearie schreef:
Puggle schreef:Wij hebben geen vriezer laughcry

Marktplaats?

Oh we kunnen er makkelijk 1 kopen hoor, maar vinden het niet nodig. In de keuken geen
Plek voor en ik vind het niet zo fijn om er een in de schuur te zetten. Dus vandaar. Maar bedankt voor de tip Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  SarahKey do 10 jan 2013 - 7:27

shoarma is bij de lidl in de aanbieding (en bij de ah las ik ergens op internet). Heb van de week ook 2 keer dit gegeten, alleen dan wel 2 verschillende recepten.
www.actierecepten.nl Misschien een tip Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Fearie do 10 jan 2013 - 7:32

SarahKey schreef:shoarma is bij de lidl in de aanbieding (en bij de ah las ik ergens op internet). Heb van de week ook 2 keer dit gegeten, alleen dan wel 2 verschillende recepten.
www.actierecepten.nl Misschien een tip Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 561177

Ik haal het morgen ff bij de ah, lidl zit jammer genoeg niet in de buurt. Bedankt voor de receptentip :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's op budget, deel II.. - Pagina 9 Empty Re: Mama's op budget, deel II..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 20 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum