Na anders half uur slapen --> huilmoment
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Na anders half uur slapen --> huilmoment
Sinds een maand of 1,5/2 wordt onze T. wakker nadat hij ongeveer 1,5 uur geslapen heeft 's avonds. Hij heeft dan echt verdriet en kunnen hem niet goed troosten. We moeten hem of heel goed wakker maken of hem uit laten huilen bij ons op schoot waarna hij 10 minuten later weer in slaap valt (echt wakker wordt hij dan niet, hij gaat dan steeds zachter huilen, en uiteindelijk hangt hij dan helemaal tegen mij aan geeft hij zich over en slaapt hij weer). We kunnen elke avond de klok erop gelijk zetten. Het maakt niet uit hoe laat we hem naar bed toe brengen, anderhalf uur later is het gewoon zo ver. Daarnaast op het moment dat hij begint te huilen is hij behoorlijk bezweet.
Het is natuurlijk niet ernstig... maar wel heel vervelend voor hem.
Wat zou dit kunnen zijn?
* Dromen?
* Het overgaan van een diepe in lichte slaap? Of juist anders om?
* warmte kan het niet zijn. Hij heeft geen te warme dekens, zijn kamer wordt goed geventileerd.
* De dag spreken we door met hem.
Iemand anders nog tips of raadof hetzelfde meegemaakt? Onze T. is net 2 jaar.
Het is natuurlijk niet ernstig... maar wel heel vervelend voor hem.
Wat zou dit kunnen zijn?
* Dromen?
* Het overgaan van een diepe in lichte slaap? Of juist anders om?
* warmte kan het niet zijn. Hij heeft geen te warme dekens, zijn kamer wordt goed geventileerd.
* De dag spreken we door met hem.
Iemand anders nog tips of raadof hetzelfde meegemaakt? Onze T. is net 2 jaar.
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Re: Na anders half uur slapen --> huilmoment
soms weet je het ook niet wat ze allemaal kan bezighouden of wat het zou kunnen zijn, maar misschien is het een idee om hem voor die tijd even proberen wakker te maken. Even rustig naar hem toe gaan, evt nog wat drinken en dan weer laten slapen.
Ons meisje heeft het zelden, heel af en toe. Dan is ze inderdaad ook helemaal in slaap maar blijft wel huilen. Heel sneu. Wat ik vaak doe is een natte washand pakken voor over haar gezichtje in de hoop dat ze dan toch een beetje wakker wordt en weer rustig gaat slapen. Ze hangt dan ook tegen me aan en valt dan weer in slaap, dan kan ik haar weer in der bedje terug leggen.
Ons meisje heeft het zelden, heel af en toe. Dan is ze inderdaad ook helemaal in slaap maar blijft wel huilen. Heel sneu. Wat ik vaak doe is een natte washand pakken voor over haar gezichtje in de hoop dat ze dan toch een beetje wakker wordt en weer rustig gaat slapen. Ze hangt dan ook tegen me aan en valt dan weer in slaap, dan kan ik haar weer in der bedje terug leggen.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bij kids kijken als ze ergens anders slapen?
» Is het glas bij jou half vol of half leeg?
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
» Is het glas bij jou half vol of half leeg?
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: