Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is het glas bij jou half vol of half leeg?

+19
Lot
Zonnetje
Shisha
rapa nui
Antibes
Mees
Manderijn
Snoes
Jeanette
liesje
kwebbeltje
Sugarfall
Susan
Sterre
bolus26
Derpy
Thunder
Aagje!
SDL
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  SDL wo 21 nov 2012 - 23:30

Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bij mij over het algemeen half vol. Ik ben vrij positief en probeer meestal ook uit het negatieve iets positiefs te halen.

Ik merk dat er een aantal mensen om mij heen van bijna alles iets negatiefs proberen te maken en ik merk dat dit mij veel energie kost, ik denk dat overigens dat zij dit onbewust doen.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Aagje! wo 21 nov 2012 - 23:31

Bij mij is het glas half vol smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Thunder wo 21 nov 2012 - 23:32

Momenteel is mijn glas leeg, telt dat ook?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  SDL wo 21 nov 2012 - 23:33

Rataplan schreef:Momenteel is mijn glas leeg, telt dat ook?

Nou, vooruit dan Laughing. Effe bijvullen dan?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Thunder wo 21 nov 2012 - 23:35

SDL schreef:
Rataplan schreef:Momenteel is mijn glas leeg, telt dat ook?

Nou, vooruit dan Laughing. Effe bijvullen dan?

Laughing

Ging het maar zo makkelijk.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Derpy wo 21 nov 2012 - 23:35

Rataplan schreef:Momenteel is mijn glas leeg, telt dat ook?

Een glas is altijd vol. Als er geen vloeistof in zit, dan zit er wel lucht in en dat telt ook Is het glas bij jou half vol of half leeg? 253468018
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Thunder wo 21 nov 2012 - 23:35

Derpy schreef:
Rataplan schreef:Momenteel is mijn glas leeg, telt dat ook?

Een glas is altijd vol. Als er geen vloeistof in zit, dan zit er wel lucht in en dat telt ook Is het glas bij jou half vol of half leeg? 253468018

Ah fijn, dat scheelt alweer.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  bolus26 wo 21 nov 2012 - 23:36

af en toe en half leeg dagje maar over het algemeen ben ik positief ingesteld!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Sterre wo 21 nov 2012 - 23:38

Soms als eerste reactie op iets kan het glas half leeg zijn, omdaarna al relativerend weer half vol te worden. Over het algemeen ben ik positief ingesteld en weet ik goed te dealen met dingen die (in eerste instantie) minder leuk zijn.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Susan wo 21 nov 2012 - 23:40

Dat verschilt. Soms ben ik heel positief, maar er zijn ook momenten waarop ik het allemaal even niet zie zitten.

Mensen die echt áltijd positief zijn vind ik trouwens irritant, zeker als ze de neiging hebben om iemand die wel graag even wat stoom wil afblazen de mond snoeren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  bolus26 wo 21 nov 2012 - 23:42

Susan schreef:Dat verschilt. Soms ben ik heel positief, maar er zijn ook momenten waarop ik het allemaal even niet zie zitten.

Mensen die echt áltijd positief zijn vind ik trouwens irritant, zeker als ze de neiging hebben om iemand die wel graag even wat stoom wil afblazen de mond snoeren.



haha ja heeel irritant vind ik dat, een mens moet af en toe gewoon ff kunnen spuien zonder alles zonnig te bekijken!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 23:43

Tenzij ik echt geen uitweg meer zie is het halfvol. Maar even lekker zeiken kan ik heerlijk vinden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Sugarfall wo 21 nov 2012 - 23:48

Haha ja, daar kan ik ook slecht tegen, van die mensen die áltijd positief zijn, maar het wel nodig vinden om dan te laten merken dat zij dat van zichzelf zoveel beter vinden dan even zeuren en zeiken af en toe. Ik heb het af en toe even nodig om niet positief te zijn, mezelf even heel zielig te vinden en te zeuren, dat is na een paar minuten weer over en dan is mijn glas ook weer halfvol Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  kwebbeltje wo 21 nov 2012 - 23:53

Normaal half vol, maar vandaag is mijn glas leeg.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  liesje do 22 nov 2012 - 0:28

halfvol maar soms overvol en dan spui ik het weer bij me man meestal.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 0:29

Toch meestal wel halfvol, maar soms heb ik momenten dat het gewoon half leeg is, zoals vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Jeanette do 22 nov 2012 - 0:57

Mijn glas is halfvol. Ik probeer overal een positieve draai aan te geven. Ik merk dat ik er best slecht tegen kan als bij mensen het glas halfleeg blijft en zelf geen initiatieven nemen om hier uit te komen, komen maar er in blijven hangen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Snoes do 22 nov 2012 - 1:41

Bij mij is mijn glas meestal halfvol. Al vind ik het soms ook wel fijn om gewoon eens flink te klagen of mijn hoofd even te laten hangen. Maar in het algemeen ben ik heel positief ingesteld.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 1:58

Ik probeer halfvol, maar de laatste twee weken halfleeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Manderijn do 22 nov 2012 - 2:01

Halfvol over het algemeen. Uitzonderingen daar gelaten!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Mees do 22 nov 2012 - 2:17

Op het moment is ie zeker half vol. Voorheen was ie vaak half leeg, maar het lukt me steeds beter om positief te denken.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Antibes do 22 nov 2012 - 4:49

Mijn glas is meestal halfleeg. Ik sta ontzettend kritisch (voor sommigen pessimistisch) in het leven, omdat ik eigenlijk altijd kijk naar wat beter kan. Wat goed is, is goed en daar hoef je niets aan te doen. Dat idee. Ik probeer tegenwoordig bij de dingen waar je níets aan kunt doen, wel meer naar de positieve kanten te kijken trouwens, dus mijn glas begint wat meer halfvol te worden.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  rapa nui do 22 nov 2012 - 6:34

In het algemeen halvol, maar eens in de zoveel maanden heb ik een depri bui en zie ik het allemaal negatief in. Ik probeer alles wel zo veel mogelijk van de positieve kant te ontdekken en ergens lichtpuntjes te ontdekken maar dat is niet altijd gemakkelijk.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 6:35

Half vol. Ik ben vrij positief en probeer dingen zo ook te benaderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 6:39

De vraag is niet of het glas halfvol of halfleeg is, maar waar de kraan is!

Goed, tot zover mijn Omdenkkennis. Mijn glas is ehh, tsja, meestal halfleeg, soms ook halfvol. Ik ben eerder negatief dan positief, maar noem mezelf meer een realist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het glas bij jou half vol of half leeg? Empty Re: Is het glas bij jou half vol of half leeg?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum