Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toen was ik bang..

+11
Carra
Charles
Mees
Kerel
Bazinga
Kowalski
TukTuk
Ella
Lady4
Exogenesis
Happinaz
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

En toen was ik bang.. Empty En toen was ik bang..

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 2:05

Ik heb al weken last van tranende ogen, verschillende druppels gehad maar gaat maar niet over. Nou heb ik gister bij de huisarts een verwijzing gevraagd voor de röntgen, misschien dat het uit mijn kaakholtes komt omdat ik soort van chronisch verkouden ben.

Ik dus vanmiddag naar het ziekenhuis, foto gemaakt en weer wachten in de wachtkamer. Meestal komen ze hier dan naar de wachtkamer en zeggen ze; 'Mevrouw H, het is klaar, u kunt gaan'. Deze keer niet.. De jongeman (jong en aantrekkelijk..) kwam naar de wachtkamer, zei niet mijn naam maar keek me gewoon aan. Zegt; 'Het is klaar, u kunt gaan'. Maar in plaats van meteen weg te lopen wat de meesten doen bleef hij wat rond dartelen. Toen ik langs liep zei hij nog; 'De uitslag ligt maandag bij de huisarts'. Hij keek me ook een beetje vreemd aan. Normaal zijn ze nooit zo spraakzaam daar..

Nu heb ik dus een vreemd gevoel. Want óf het is niet goed, maar meestal word je dan niet meteen naar huis gestuurd als het echt mis is.. Of meneer de jongeman wilde een praatje met me maken en er is niks aan de hand. Paniekzaaier dat ik ben denk het eerste, mijn vader en zusje denken het laatste. Want als het echt goed mis is kunnen ze dat meteen zien.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil, waarschijnlijk wil ik het gewoon even kwijt, maar zit behoorlijk in de stress. Bang dat de huisarts me straks al belt en ik een enge ziekte onder de leden heb of zo. Sorry, ben echt een paniekzaaier Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik bang.. Empty Re: En toen was ik bang..

Bericht  Happinaz vr 28 dec 2012 - 2:10

Oh...ik snap je onzekerheid wel!
Al vind ik je beschrijving ook lonken naar en flirt poging....

Lastig! Hopelijk valt het maandag alles mee!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Exogenesis vr 28 dec 2012 - 2:15

Ik denk dat je je dit zelf aanpraat. Althans, zo komt het over en ik hóóp het ook voor je. Als er daadwerkelijk iets ernstigs is, dan melden ze je dat meteen, dus misschien was die jongen gewoon wat onzeker of viel hij als een blok voor je en stond hij met z'n mond vol tanden. Of hij had andere dingen aan zijn hoofd en kwam het er wat stuntelig/warrig uit.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 2:27

Als ze echt iets vreemds vinden, moet je meteen blijven en sturen ze je door naar een arts inderdaad!
Tenminste, dat was bij mij toen wel. Jammer genoeg ging dat toen op een verkeerde manier maar dat is een ander verhaal :P

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 28 dec 2012 - 2:46

Ik zou hieruit niet gelijk afleiden dat er iets mis is eigenlijk.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella vr 28 dec 2012 - 2:50

Lady4 schreef:Ik zou hieruit niet gelijk afleiden dat er iets mis is eigenlijk.

+1, en anders had je het wel gelijk gehoord
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  TukTuk vr 28 dec 2012 - 2:56

Exogenesis schreef:Ik denk dat je je dit zelf aanpraat. Althans, zo komt het over en ik hóóp het ook voor je. Als er daadwerkelijk iets ernstigs is, dan melden ze je dat meteen, dus misschien was die jongen gewoon wat onzeker of viel hij als een blok voor je en stond hij met z'n mond vol tanden. Of hij had andere dingen aan zijn hoofd en kwam het er wat stuntelig/warrig uit.

Dat is niet (altijd) zo, toen mijn schoonmoeder longfoto's had laten maken, werd er wel gezegd "Belt u morgen maar de huisarts" (Normaal is dit na een paar dagen, dus mijn schoonmoeder wist wel gelijk dat er iets was), en toen bleek ze dus longkanker te hebben. Volgens mij mogen ze het ook niet zomaar zeggen als er iets is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 3:01

Hier thuis zeggen ze ook dat ik me geen dingen moet aanpraten. Weet niet hoe dat zit, maar als ze zien dat er iets ernstigs zit dan laten ze me toch geen weekend wachten? Of zouden ze dat wel doen? Ik kan me herinneren dat ze mijn oom destijds toen hij longkanker had een uur later een bezoekje hadden gebracht om het vreselijke nieuws te brengen, maar dat gebeurt dus ook niet altijd, blijkt uit het verhaal van AngelNyn.

Misschien was hij inderdaad erg onder de indruk van mijn charmes Wink en maak ik me gewoon weer veel te druk.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski vr 28 dec 2012 - 5:31

Heel erg herkenbaar! Waarom zou je je het makkelijkste scenario in je hoofd halen als het ook moeilijk kan? En toen was ik bang.. 3079029344

Meid, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat je je voor niks druk maakt. Maar ik ben geen arts dus ik kan je zorgen ook niet wegnemen, maar ik hoop dat je het een beetje los kan laten! Succes voor maandag!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Bazinga vr 28 dec 2012 - 5:55

Had je niet uitgelopen mascara, vergeten je momobrauw te plukken of iets anders opvallends waardoor-ie zou kijken?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 12:06

Bazinga schreef:Had je niet uitgelopen mascara, vergeten je momobrauw te plukken of iets anders opvallends waardoor-ie zou kijken?

Misschien mijn beugel? ;-) Of misschien dacht hij door mijn traanogen dat ik huilde.

Kowalski bedankt! Ga er ook maar vanuit dat het meevalt, anders heb ik ook geen fijn weekend.

Gast
Gast

Bericht  Kerel wo 2 jan 2013 - 1:30

Maar nu is het maandag geweest smile Viel het mee, de informatie die de huisarts had?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Mees wo 2 jan 2013 - 2:56

Ben ook wel benieuwd of je nu wat meer weet.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Charles wo 2 jan 2013 - 4:38

Kerel schreef:Maar nu is het maandag geweest smile Viel het mee, de informatie die de huisarts had?

Ouwe tut.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Carra wo 2 jan 2013 - 4:38

Wahaha

Ik ben trouwens wel écht benieuwd.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Kerel wo 2 jan 2013 - 4:57

Net of ik niet benieuwd ben? Pff haha ik kan hier echt niks doen he?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Charles wo 2 jan 2013 - 5:05

Nee kan je hier niks doen?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 5:13

AngelNyn schreef:
Exogenesis schreef:Ik denk dat je je dit zelf aanpraat. Althans, zo komt het over en ik hóóp het ook voor je. Als er daadwerkelijk iets ernstigs is, dan melden ze je dat meteen, dus misschien was die jongen gewoon wat onzeker of viel hij als een blok voor je en stond hij met z'n mond vol tanden. Of hij had andere dingen aan zijn hoofd en kwam het er wat stuntelig/warrig uit.

Dat is niet (altijd) zo, toen mijn schoonmoeder longfoto's had laten maken, werd er wel gezegd "Belt u morgen maar de huisarts" (Normaal is dit na een paar dagen, dus mijn schoonmoeder wist wel gelijk dat er iets was), en toen bleek ze dus longkanker te hebben. Volgens mij mogen ze het ook niet zomaar zeggen als er iets is.

Maar in gevallen dat er niets aan de hand is hoor je dit volgens mij meestal wel. Tenmiste ik heb een keer een scan gehad van mijn borst en toen zei de arts gelijk dat er niets afwijkends te zien was. Ik heb toen ook niet meer naar de huisarts gebeld (terwijl dit van te voren wel gezegt werd).. maarja ik dacht.. hij zegt dat het goed is.

Als er niets over losgelaten wordt en ze geven aan dat je je huisarts moet bellen dan zou ik ook wel zenuwachtig worden. (maar dan wel met een scan waar ze direct kunnen zien of er wat is).. Bij een MRI o.i.d. wordt er volgens mij door meer mensen naar gekeken toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 14:07

Ik moet morgen echt gaan bellen. Afgelopen dagen zo druk gehad dat ik er helemaal niet aan heb gedacht. Embarassed Niet eraan gedacht om te bellen, maar ook niet meer aan de foto gedacht eigenlijk. Ik ga er dus eigenlijk vanuit dat het goed is allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 18:11

En als het niet goed was gok ik dat ze jou allang gebeld hadden smile

Gast
Gast

Bericht  Tamagotchi wo 2 jan 2013 - 18:16

Charles schreef:
Kerel schreef:Maar nu is het maandag geweest smile Viel het mee, de informatie die de huisarts had?

Ouwe tut.
Nou inderdaad, oud wijf...
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Lady4 wo 2 jan 2013 - 21:11

Mijn moeder ging voor echo en dat was goed mis. Twee dagen later stond de huisarts mijn ouders voor de deur om het slechte nieuws te brengen. Als het echt iets ernstigs lijkt, dan had je huisarts waarschijnlijk allang contact met je opgenomen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Carra do 3 jan 2013 - 3:28

En?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Sanne do 3 jan 2013 - 10:05

Lady4 schreef:Mijn moeder ging voor echo en dat was goed mis. Twee dagen later stond de huisarts mijn ouders voor de deur om het slechte nieuws te brengen. Als het echt iets ernstigs lijkt, dan had je huisarts waarschijnlijk allang contact met je opgenomen.
.

Dat was hier ook zo. Huisarts kwam de volgende dag al langs.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Lacey_ do 3 jan 2013 - 10:07

Ik sluit me aan bij Sanne en Lady. Als het echt ernstig was geweest, hadden ze heus al contact met je opgenomen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: