Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe doen jullie dat? (singles)

+16
Vanillivi
CrazyGrace
missmail
Bliss
ButterflyEffect
Blond
Shy
BJA
Alias
Roze Roos
Chocolate Cookie
Zininzon
Jeanette
Janelie
Prosecco
Toet
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 11:24

vruchtenhagel schreef:Ja maar ik heb last van mijn minderwaardigheidscomplex dus ik durf gewoon niet zomaar op een jongen af te stappen ofzo. Ik vind dat echt doodeng Very Happy . Gebeurt er toevallig iets, dan kan ik er wel op inspringen (zoals laatst) maar dan moet er wel echt een duidelijke aanleiding zijn. En dan nog ben ik niet scherp genoeg om gelijk het beste van zo'n situatie te maken want wat jij zei dat ik wel mee had kunnen wachten, ja zulke dingen komen gewoon niet in mij op :-).

Ach, ik ben het nog allemaal aan het leren en misschien heb ik ooit meer zelfvertrouwen dat ik op een jongen af durf te stappen.. Maar dan nog steeds wil ik gewoon dat er een leuke klik is en ik denk dat ik me nooit goed zal voelen bij dezelfde avond zoenen tenzij hij écht heel erg leuk is en ik er wel toekomstperspectief in zie. Anders vind ik het gewoon een beetje nutteloos. Zoenen is voor mij echt een onderdeel van iemand echt leuk vinden en niet alleen maar even een leuk tijdverdrijf voor die avond.

En kletsen met iemand is prima, zolang hij het initiatief neemt want ik durf het niet te nemen smile

Maar waarom zou ik iemand willen zoenen die ik niet leuk vind dan? Ja mss als ik te veel gedronken heb Wink. Ik stap ook zelden op een jongen af om met hem te gaan praten. Het zijn allemaal toevallige dingen, je staat naast elkaar aan de bar en de barman is weer eens onwijs sloom bv Wink. Maakt een zooitje van je drankje enzo. Heb je gelijk iets om over te zuchten tegen de persoon naast je. Is er verder geen klik dan ben je ook zo weer weg. Is die klik er wel dan blijf je plakken. Loopt vanzelf maar hoeft niet. Er worden dus geen blauwtjes gelopen en er is geen onwijze lef voor nodig. Oh en ik heb nou eigenlijk nooit gedacht om te gaan trouwen met iemand die ik op zo'n avond leerde kennen... Ik snap niet zo goed wat je met toekomstperspectief bedoelt. Wil je iemand eerst door en door kennen voor je speeksel uitwisselt? Toch hou jij ook een deur op een kier in je verhaal (als hij echt echt leuk is) dus helemaal zuiver is het niet Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Jeanette zo 16 jan 2011 - 11:40

Vruchtenhagel, ik herken het wel hoor. Normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen, maar als ik tijdens het uitgaan een leuke gozer zie, ben ik echt te schijterig om er op af te stappen. Embarassed
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 20:57

@ ZvB: Maar dan bedoelen we toch eigenlijk hetzelfde? Jij wilt niet zoenen met de eerste de beste en ik ook niet.

Het enige verschil dat ik zie is dat jij gewoon wat handiger bent in het inspelen of creeren van situaties waardoor je met een jongen aan de praat raakt dan dat ik doe.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 21:01

Jeanette schreef:Vruchtenhagel, ik herken het wel hoor. Normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen, maar als ik tijdens het uitgaan een leuke gozer zie, ben ik echt te schijterig om er op af te stappen. Embarassed

Ja dat heb ik ook! Zeker als er een mooie meid in mijn en zijn buurt staat dan heb ik al zoiets van 'laat maar, zij is toch mooier'. En ja zo moet je niet denken maar zie dat er maar eens uit te krijgen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:11

vruchtenhagel schreef:@ ZvB: Maar dan bedoelen we toch eigenlijk hetzelfde? Jij wilt niet zoenen met de eerste de beste en ik ook niet.

Het enige verschil dat ik zie is dat jij gewoon wat handiger bent in het inspelen of creeren van situaties waardoor je met een jongen aan de praat raakt dan dat ik doe.

Dat is dus ook precies wat ik bedoel (dat we hetzelfde bedoelen). Niet alleen jouw reactie hoor maar bij meerdere lees ik zoiets als 'oh dat zou ik nooit kunnen' tenzij hij echt leuk is. Dus eigenlijk zeggen ze dan 'wat jij doet wil ik niet maar soms maak ik een uitzondering' haha. Ach ja, en de een vind sneller iemand leuk dan de ander. Ik word heel snel verliefd op iemand. Dan in de drie maanden die daarop volgen is het erop of eronder hahaha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Bliss ma 17 jan 2011 - 6:14

Zusje van Bert schreef:

Dan in de drie maanden die daarop volgen is het erop of eronder hahaha Very Happy.

Jaaaaaja. Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Alias ma 17 jan 2011 - 13:17

Soms kun je ook helemaal door iemand overvallen worden met iets wat je echt niet aan zag komen. Ik liep afgelopen weekend even een rondje alleen in een discotheek, er staat ineens een onbekend meisje voor me. Ik wijk af naar links, zij ook, ik wijk af naar links/rechts om haar te passeren maar ze gaat weer precies voor me staan en ze doet nog een stap dichterbij, ze lacht, kijkt me met grote ogen aan en tuit haar lippen voor een kus :shock:.
Dit was echt wel een van de grootste verassingen ooit, dat had ik nou nooit verwacht dat iemand zoiets zou doen Laughing .

Edit: soms hoef je dus echt nul aan initiatief te nemen maar komt het echt uit de lucht vallen... Al heeft het in dit geval natuurlijk niks met liefde te maken.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Prosecco ma 17 jan 2011 - 19:01

vruchtenhagel schreef:
Zusje van Bert schreef:
_Chance schreef:
vruchtenhagel schreef:
_Chance schreef:
vruchtenhagel schreef:Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

Mee eens.
Ik zoen wel random met jongens, maar ik ben echt niet het type om zomaar met de eerste beste het bed in te duiken.

Random zoenen met jongens heb ik ook nog nooit gedaan. Ik wil toch ergens altijd dat een jongen me wil zoenen om míj en niet omdat ik toevallig een meisje ben. En bij het uitgaan heb ik toch altijd het idee dat het om het scoren gaat en niet zozeer omdat hij mij een leuk meisje zou vinden.

En omgekeerd ook trouwens. Als ik een jongen verder niet echt ken dan heb ik ook niet de behoefte om te zoenen. Of hij moet wel héél erg leuk zijn, (innerlijk en uiterlijk) maar dan wil ik wel weer dat hij mij zoent om míj dus ik neem niet het inititatief. Lekker ingewikkeld Very Happy

Ben ik niet helemaal met je eens. Als ik met een jongen tijdens het uitgaan zoen, vind ik dat (op dat moment) een leuke jongen, en hij mij (op dat moment) een leuk meisje. Ik zoen niet om het zoenen, ik moet wel enigzins een jongen leuk vinden. En volgens mij geldt dat ook voor de meeste jongens (waarmee ik heb gezoend dan).

Ik ben het er ook zeker niet mee eens. Natuurlijk zullen er heus wel mensen rondlopen die willen scoren maar dat geldt zowel voor mannen als voor vrouwen. IK heb weleens avonden gehad waarbij vriendinnen zeiden dat ze 'vanavond wilden zoenen' Wink. Wat je zelf al aangeeft (VH), hij moet echt leuk zijn. Daar ben ik het mee eens in de zin van, er moet een klik zijn. Maar knoop jij tijdens het uitgaan weleens een gesprek aan met iemand die je nog niet kent? Zo nee, hoe weet je dan waar mannen op uit zijn? Ik heb mijn vriend in de F. leren kennen, tijdens het uitgaan. Gewoon een praatje gemaakt en het klikte. In dit geval niet gezoend maar als hij het initiatief had genomen had ik zeker niet geweigerd haha. Maar goed, dat zit niet echt in zijn karakter. Maar eerder heb ik ook vriendjes leren kennen via het uitgaan. Waarom hang jij overal zo veel regeltjes aan? Is toch zonde Very Happy.

Tja, zo zit ik nou eenmaal in elkaar smile .

Maar 'vroeger' toen ik nog chance (schrijf je dat zo?) had spraken jongens mij wel eens aan tijdens uitgaan en dat was altijd met één duidelijk doel. Vandaar dat ik die indruk heb. Ik heb nog nooit gewoon gezellig met een jongen gekletst zonder dat hij bijbedoelingen had voor alleen die avond.

En ik spreek idd geen leuke onbekende jongens aan met uitgaan want daar ben ik te schijterig voor smile

Vruchtenhagel, ik herken je gevoel heel erg dat mannen uiteindelijk maar op 1 ding uit zijn. Als ik tijdens het uitgaan met iemand zoen is het vaak: ga je mee naar buiten? Of gelijk je kont/borsten helemaal proberen te verkennen. Daar ben ik ook niet zo van gediend.

Maar toch heb ik inmiddels ook een heleboel voorbeelden verzameld van mannen die wel heel netjes zijn!
Bijvoorbeeld een date laatst. Hij had al duidelijk gemaakt geen relatie te willen, dus het was eigenlijk vooral voor de gezelligheid. Nou ja, prima als je daar duidelijk over bent. Vervolgens wist hij heel handig duidelijk te maken dat hij het erg leuk zou vinden als ik bleef slapen. Maar toch heeft hij me niet geprobeerd zijn bed in te lullen of zelfs te slepen. De optie lag zeg maar duidelijk open en het was aan mij of ik daar op in zou gaan (niet gedaan :P)

Dan was er twee jaar geleden een jongen die zijn luchtbed met mij deelde toen ik noodgedwongen bij hem en zijn vrienden moest blijven slapen. Ik had expres al mijn kleren aangehouden, maar hij heeft zijn armen om me heel geslagen zodat ik niet van het luchtbed af zou vallen en heeft verder niks geprobeerd.

En dan is er ook nog mijn date. Die mij perfect het gevoel weet te geven dat hij geintresseerd is en mij leuk vind. Nu na 2 dates hebben we nog niet gezoend, maar dat geeft niet omdat ik kan merken aan alle andere dingen dat het leuk is. Dat vind ik gewoon netjes, niet gelijk er bovenop springen.

Dus geloof mij, er bestaan echt leuke en nette mannen, het is alleen heeeel goed zoeken!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 19:05

Bliss schreef:
Zusje van Bert schreef:

Dan in de drie maanden die daarop volgen is het erop of eronder hahaha Very Happy.

Jaaaaaja. Wink

Eh, ja? Very Happy Waarom denk je dat ik meerdere vriendjes in de tijd voor mijn vriend heb gehad? In drie maanden wordt meestal wel duidelijk of ik het er langer mee uit kan houden of niet. Of hij ineens een kind blijkt te hebben, obsessief wordt enzo... Dat soort dingen Wink. Dan kap ik het gelijk af ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Bliss ma 17 jan 2011 - 23:18

Zusje van Bert schreef:
Bliss schreef:
Zusje van Bert schreef:

Dan in de drie maanden die daarop volgen is het erop of eronder hahaha Very Happy.

Jaaaaaja. Wink

Eh, ja? Very Happy Waarom denk je dat ik meerdere vriendjes in de tijd voor mijn vriend heb gehad? In drie maanden wordt meestal wel duidelijk of ik het er langer mee uit kan houden of niet. Of hij ineens een kind blijkt te hebben, obsessief wordt enzo... Dat soort dingen Wink. Dan kap ik het gelijk af ook.

Ik snap wat je bedoelt, maar je hebt het over erop en eronder en ik dacht al gauw aan Samantha-praktijken whaha Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 5:52

Bliss schreef:
Zusje van Bert schreef:
Bliss schreef:
Zusje van Bert schreef:

Dan in de drie maanden die daarop volgen is het erop of eronder hahaha Very Happy.

Jaaaaaja. Wink

Eh, ja? Very Happy Waarom denk je dat ik meerdere vriendjes in de tijd voor mijn vriend heb gehad? In drie maanden wordt meestal wel duidelijk of ik het er langer mee uit kan houden of niet. Of hij ineens een kind blijkt te hebben, obsessief wordt enzo... Dat soort dingen Wink. Dan kap ik het gelijk af ook.

Ik snap wat je bedoelt, maar je hebt het over erop en eronder en ik dacht al gauw aan Samantha-praktijken whaha Very Happy

Nee hoor, dan heb ik het liefst eronder :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Bliss di 18 jan 2011 - 6:01

Ja ik ook hoor, lekker liggen angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Amali do 24 feb 2011 - 11:43

Ik mis de intimiteit en seks af en toe behoorlijk erg. Niet dat ik er actief naar op zoek ga. Maar ik sta er wel voor open. Het loop zoals het loopt denk ik altijd maar. Ik zou in ieder geval geen maanden zonder kunnen. Toen ik net vrijgezel was heb ik een tijdje gedate met een jongen. Met hem heb ik ook seks gehad. Uiteindelijk bleek hij meer voor mij te voelen dan ik voor hem. Op dat moment heb ik het afgekapt. Hij was een soort rebound voor me nu ik er zo op terug kijk. Hierna kwam ik een jongen tegen van wie ik bij de eerste ontmoeting al wist: dit is absoluut geen relatiemateriaal. Met hem ga ik nu een maand of vijf om. We zien elkaar eens in de paar weken en hebben het dan altijd leuk samen. Films kijken, kroelen, praten, zoenen, muziek luisteren en samen slapen. Het gekke is dat we nog nooit seks hebben gehad. Het is meer voor de intimiteit. Dat er iemand tegen je aanligt als je in slaap valt en die er is als je wakker word. Naast hem heb ik nog een friend with benefits. Een goede vriend van me met wie ik regelmatig in bed beland. We weten van elkaar wat we lekker vinden, het is vertrouwd en willen allebei geen relatie met elkaar. Het fijne is dat er vriendschappelijk niets veranderd tussen ons.

Amali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  TGR do 24 feb 2011 - 23:06

Ik ben benieuwd hoe ik dat ga aanpakken. Ik gok dat ik dan vrij seksloos word of juist heel rare sprongen ga maken. Maar ergens hoop ik dat mijn ex wel in is voor avontuurtjes. Ik ben iig even klaar met relaties.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 0:46

Je zou toch meer afstand van hem nemen TGR? Beter een one night stand met iemand die je (vaag) kent dan sex met je ex..in jouw geval dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  TGR vr 25 feb 2011 - 0:51

Storm schreef:Je zou toch meer afstand van hem nemen TGR? Beter een one night stand met iemand die je (vaag) kent dan sex met je ex..in jouw geval dan.

Misschien, maar als we beide ff geen zin hebben in zoeken naar iemand anders en nog met elkaar om blijven gaan en dit wel best vinden, dan zien we wel.
Sowieso heb ik nooit seks om de seks. Ik vind seks niet leuk met iemand die ik niet ken.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 0:54

Oke, ja als je het beiden prima vindt dan is het toch goed...het moet alleen niet zo zijn dat de ex meer van jou gaat verwachten dan alleen sex. En als er nog veel gevoelens in het spel zijn is het ook geen goed idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  hils93 vr 25 feb 2011 - 0:56

:


Laatst aangepast door hils93 op za 26 feb 2011 - 7:00; in totaal 2 keer bewerkt
hils93
hils93
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 40
Registratiedatum : 11-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  TGR vr 25 feb 2011 - 0:57

Storm schreef:Oke, ja als je het beiden prima vindt dan is het toch goed...het moet alleen niet zo zijn dat de ex meer van jou gaat verwachten dan alleen sex. En als er nog veel gevoelens in het spel zijn is het ook geen goed idee.

Klopt. Kijk dat ik zo stom ben door met een andere ex in bed te duiken is mijn probleem. Met die kennis in zijn achterhoofd bepaalt hij wat hij wil en waar hij behoefte aan heeft. Ik slaap nog steeds soms bij m omdat we dat beide prettig vinden. Maar zoenen of meer doen we al even niet meer.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 4:18

@TGR: heb ff wat gemist hoor. Ben je eerder vreemdgegaan met ex nr.1, toen is relatie met ex nr.2 uitgegaan, maar nu hebben jullie nog wel occasional sex?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  TGR za 26 feb 2011 - 6:51

Gloria schreef:@TGR: heb ff wat gemist hoor. Ben je eerder vreemdgegaan met ex nr.1, toen is relatie met ex nr.2 uitgegaan, maar nu hebben jullie nog wel occasional sex?

Nee, ik ben niet vreemdgegaan met ex1. Maar nadat ik t heb uitgemaakt met ex2 ben ik weer met ex1 naar bed geweest. Dit weet ex1. Met ex1 slaap ik alleen, zoenen of meer is al even niet gebeurd.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:47

TGR schreef:Nee, ik ben niet vreemdgegaan met ex1. Maar nadat ik t heb uitgemaakt met ex2 ben ik weer met ex1 naar bed geweest. Dit weet ex1. Met ex1 slaap ik alleen, zoenen of meer is al even niet gebeurd.
Ex 2 bedoel je hier? En dat slapen is dus ook echt slApen? :P Ben wel benieuwd naar hoe die keer weer met ex 1 was eigenlijk. Was het wat je ervan verwachtte?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 15:15

Ik doe nu een half jaar niks... ik denk er af en toe wel aan, maar meer zo van het zou leuk zijn als ik weer iemand echt leuk vind en dat die dan gewoon lekker gezelschap en uitgroeit tot meer..

Ik denk dat ik niet zo snel meer een one-night-stand zou hebben, er zijn ook teveel dingen waarvan ik denk dat ik dat niet zou willen, dus denk ook niet dat ik me er zomaar toe zou wagen...
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 22:56

Noa schreef:Het ligt er misschien ook aan naar welke plekken je gaat?
Zie nu pas dat ik hier nooit meer op gereageerd heb, sorry smile. Wil je uitleggen wat je bedoelt? En het verschil tussen plekken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 3 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum