Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe doen jullie dat? (singles)

+16
Vanillivi
CrazyGrace
missmail
Bliss
ButterflyEffect
Blond
Shy
BJA
Alias
Roze Roos
Chocolate Cookie
Zininzon
Jeanette
Janelie
Prosecco
Toet
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Shy zo 12 dec 2010 - 0:57

Toen ik nog vrijgezel was had ik een scharrel. Seks met hem was heel erg fijn,
Als het ons uitkwam belde ik hem en kwam hij naar mij toe. Nooit spijt van gehad, en vondt het altijd wel fijn dat hij daarna weer lekker weg ging haha.

Merk wel in mijn relatie nu dat ik vaker zin heb dan mijn vriend en daar heb ik soms wel moeite mee. Terwijl het vaker andersom is, hoor ik om mij heen. Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Blond zo 12 dec 2010 - 6:59

vruchtenhagel schreef:Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

Mee eens.
Ik zoen wel random met jongens, maar ik ben echt niet het type om zomaar met de eerste beste het bed in te duiken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 4:38

Ook zoenen doe ik niet meer willekeurig. Zo raar! Flirten gaat zelfs moeilijk. Ik heb ergens het idee opgevat dat mijn geflirt altijd (seks)verwachtingen bij mannen oproept en dat wil ik niet. En dus mijd ik het maar helemaal, omdat ik van tevoren al weet dat ik niet aan de verwachtingen kan voldoen. Ik wil namelijk verliefd worden en een relatie hebben, geen zoenen, seks en vaarwel maar weer. Help!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  ButterflyEffect di 14 dec 2010 - 4:48

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op wo 15 jun 2011 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 4:56

Gloria schreef:Ook zoenen doe ik niet meer willekeurig. Zo raar! Flirten gaat zelfs moeilijk. Ik heb ergens het idee opgevat dat mijn geflirt altijd (seks)verwachtingen bij mannen oproept en dat wil ik niet. En dus mijd ik het maar helemaal, omdat ik van tevoren al weet dat ik niet aan de verwachtingen kan voldoen. Ik wil namelijk verliefd worden en een relatie hebben, geen zoenen, seks en vaarwel maar weer. Help!

Het ligt er misschien ook aan naar welke plekken je gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 6:04

_Chance schreef:
vruchtenhagel schreef:Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

Mee eens.
Ik zoen wel random met jongens, maar ik ben echt niet het type om zomaar met de eerste beste het bed in te duiken.

Random zoenen met jongens heb ik ook nog nooit gedaan. Ik wil toch ergens altijd dat een jongen me wil zoenen om míj en niet omdat ik toevallig een meisje ben. En bij het uitgaan heb ik toch altijd het idee dat het om het scoren gaat en niet zozeer omdat hij mij een leuk meisje zou vinden.

En omgekeerd ook trouwens. Als ik een jongen verder niet echt ken dan heb ik ook niet de behoefte om te zoenen. Of hij moet wel héél erg leuk zijn, (innerlijk en uiterlijk) maar dan wil ik wel weer dat hij mij zoent om míj dus ik neem niet het inititatief. Lekker ingewikkeld Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Bliss di 14 dec 2010 - 8:02

Ik heb een paar scharrels gehad, maar nooit een one night stand. Daar ben ik het type niet voor, wil toch eerst wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Mijn oude scharrels kende ik al langer en daar dook ik niet meteen mee het bed in. Anderhalve week geleden heb ik na ruim elf maanden weer eens seks gehad (met mn date), was er ook wel weer aan toe. Als ik deze date nu niet had gehad, dan had het nog wel een poosje geduurd denk ik. Wat er al eerder gezegd werd: je went eraan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 6:56

Ik heb echt geen idee wat ik in een vrijgezelle situatie zou doen.. Mijn vriend is de enige jongen waarmee ik naar bed ben geweest en daarvoor had ik slechts korte scharrels (en één langere) waar ik heel weinig mee uitspookte. Ik was daar destijds niet aan toe, en ik walgde al helemaal van het idee om een ONS te hebben. Nu staat dat me eigenlijk nog steeds erg tegen, maar mocht het uitraken met mijn vriend, dan weet ik écht niet hoe ik zou reageren.. Om eerlijk te zijn, denk ik dat ik de intimiteit en afleiding bij vrienden zou zoeken.

Ik was trouwens wel heel vrij met zoenen. Dat was echt om het scoren Laughing Maar daar heb ik geen spijt van ofzo. Best raar eigenlijk... Dat dat wél zo gemakkelijk kon Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Blond zo 19 dec 2010 - 23:26

vruchtenhagel schreef:
_Chance schreef:
vruchtenhagel schreef:Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

Mee eens.
Ik zoen wel random met jongens, maar ik ben echt niet het type om zomaar met de eerste beste het bed in te duiken.

Random zoenen met jongens heb ik ook nog nooit gedaan. Ik wil toch ergens altijd dat een jongen me wil zoenen om míj en niet omdat ik toevallig een meisje ben. En bij het uitgaan heb ik toch altijd het idee dat het om het scoren gaat en niet zozeer omdat hij mij een leuk meisje zou vinden.

En omgekeerd ook trouwens. Als ik een jongen verder niet echt ken dan heb ik ook niet de behoefte om te zoenen. Of hij moet wel héél erg leuk zijn, (innerlijk en uiterlijk) maar dan wil ik wel weer dat hij mij zoent om míj dus ik neem niet het inititatief. Lekker ingewikkeld Very Happy

Ben ik niet helemaal met je eens. Als ik met een jongen tijdens het uitgaan zoen, vind ik dat (op dat moment) een leuke jongen, en hij mij (op dat moment) een leuk meisje. Ik zoen niet om het zoenen, ik moet wel enigzins een jongen leuk vinden. En volgens mij geldt dat ook voor de meeste jongens (waarmee ik heb gezoend dan).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  missmail di 28 dec 2010 - 12:18

ik heb al anderhalf jaar nog sex met mijn ex..

klinkt vreemd maar we zijn nog wel hele goede vrienden en het voelt ontzettend vertrouwd.
Tijdens onze relatie voelde ik mij wat geremd maar sinds het uit is, is het alleen maar beter geworden. cheers

missmail
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  CrazyGrace zo 2 jan 2011 - 9:52

Ben zelf ook niet van de scharrels/ONS/of random mannen zoenen. Eigenlijk doe ik het allemaal niet. Echter er is een uitzondering. Maar dat was dan ook echt een hele leuke jongen Wink
Dus hoe doe ik dat?.. niet?
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Vanillivi zo 2 jan 2011 - 10:25

CrazyGrace schreef:Ben zelf ook niet van de scharrels/ONS/of random mannen zoenen. Eigenlijk doe ik het allemaal niet. Echter er is een uitzondering. Maar dat was dan ook echt een hele leuke jongen Wink
Dus hoe doe ik dat?.. niet?

Moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal snap...
Er was een leuke jongen en daar is niks mee gebeurt?

Ik ben zelf niet zo dat ik direct met iemand naar huis ga, maar ik ben wel een zoener.
Als ik iemand leuk genoeg vind neem ik wel het heft in eigen hand. Hij moet alleen niet denken dat ik direct met hem mee naar huis ga Wink Wat ik wel jammer vind is dat ik tot nu toe in het uitgaan geen serieus dating materiaal ben tegen gekomen. Als ik vind van wel vind hij van niet en als hij vind van wel vind ik weer van niet.... kunnen we niet gewoon terug naar de basis school? Ik vind jou leuk, jij mij, zullen we handje vast houden? Wink
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  pinklady85 zo 9 jan 2011 - 12:47

Ik zit me af te vragen of er hier nog meer alleenstaande moeders zijn?

Ik heb in het verleden weleens een ONS gehad,en ook weleens een scharrel.
Maar nu ik een zoontje heb,ben ik daar wel anders in.
Ik wil het wel,maar iets houdt mij tegen.
Ik zal niet iemand mee na mijn huis nemen, ook niet als B,bij zijn vader is.
En een scharrel,ja dat lijkt me raar met een kind.
En die zou ik dan sowieso alleen zien als B. bij zijn vader is,om het weekend dus.
En dan niet in mijn eigen huis.
Maar ik heb ook mijn behoeftes,en ik moet toegeven dat ik seks wel mis in mijn leven. Want ik ben erg gek op seks.

Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen,
want ik ben de enigste alleenstaande moeder in mijn omgeving.
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 13:54

Ik had de afgelopen 7 jaar een vaste scharrel. Nu wacht ik gewoon tot de juiste persoon langskomt. Ik ben niet van de ONS en zomaar met iemand zoenen, daar doe ik niet aan. Maar goed, ik ben nog niet zo lang van mijn scharrel af, dus geen idee hoe het zal gaan. We knuffelen nog wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 9:53

*


Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op ma 25 apr 2011 - 0:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:01

_Chance schreef:
vruchtenhagel schreef:
_Chance schreef:
vruchtenhagel schreef:Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

Mee eens.
Ik zoen wel random met jongens, maar ik ben echt niet het type om zomaar met de eerste beste het bed in te duiken.

Random zoenen met jongens heb ik ook nog nooit gedaan. Ik wil toch ergens altijd dat een jongen me wil zoenen om míj en niet omdat ik toevallig een meisje ben. En bij het uitgaan heb ik toch altijd het idee dat het om het scoren gaat en niet zozeer omdat hij mij een leuk meisje zou vinden.

En omgekeerd ook trouwens. Als ik een jongen verder niet echt ken dan heb ik ook niet de behoefte om te zoenen. Of hij moet wel héél erg leuk zijn, (innerlijk en uiterlijk) maar dan wil ik wel weer dat hij mij zoent om míj dus ik neem niet het inititatief. Lekker ingewikkeld Very Happy

Ben ik niet helemaal met je eens. Als ik met een jongen tijdens het uitgaan zoen, vind ik dat (op dat moment) een leuke jongen, en hij mij (op dat moment) een leuk meisje. Ik zoen niet om het zoenen, ik moet wel enigzins een jongen leuk vinden. En volgens mij geldt dat ook voor de meeste jongens (waarmee ik heb gezoend dan).

Ik ben het er ook zeker niet mee eens. Natuurlijk zullen er heus wel mensen rondlopen die willen scoren maar dat geldt zowel voor mannen als voor vrouwen. IK heb weleens avonden gehad waarbij vriendinnen zeiden dat ze 'vanavond wilden zoenen' Wink. Wat je zelf al aangeeft (VH), hij moet echt leuk zijn. Daar ben ik het mee eens in de zin van, er moet een klik zijn. Maar knoop jij tijdens het uitgaan weleens een gesprek aan met iemand die je nog niet kent? Zo nee, hoe weet je dan waar mannen op uit zijn? Ik heb mijn vriend in de F. leren kennen, tijdens het uitgaan. Gewoon een praatje gemaakt en het klikte. In dit geval niet gezoend maar als hij het initiatief had genomen had ik zeker niet geweigerd haha. Maar goed, dat zit niet echt in zijn karakter. Maar eerder heb ik ook vriendjes leren kennen via het uitgaan. Waarom hang jij overal zo veel regeltjes aan? Is toch zonde Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  CrazyGrace zo 16 jan 2011 - 10:05

Vanillivi schreef:
CrazyGrace schreef:Ben zelf ook niet van de scharrels/ONS/of random mannen zoenen. Eigenlijk doe ik het allemaal niet. Echter er is een uitzondering. Maar dat was dan ook echt een hele leuke jongen Wink
Dus hoe doe ik dat?.. niet?

Moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal snap...
Er was een leuke jongen en daar is niks mee gebeurt?

Ja inderdaad, daar is niets mee gebeurd. Ben niet zo goed in het heft in eigen handen nemen.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:15

Zusje van Bert schreef:
_Chance schreef:
vruchtenhagel schreef:
_Chance schreef:
vruchtenhagel schreef:Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

Mee eens.
Ik zoen wel random met jongens, maar ik ben echt niet het type om zomaar met de eerste beste het bed in te duiken.

Random zoenen met jongens heb ik ook nog nooit gedaan. Ik wil toch ergens altijd dat een jongen me wil zoenen om míj en niet omdat ik toevallig een meisje ben. En bij het uitgaan heb ik toch altijd het idee dat het om het scoren gaat en niet zozeer omdat hij mij een leuk meisje zou vinden.

En omgekeerd ook trouwens. Als ik een jongen verder niet echt ken dan heb ik ook niet de behoefte om te zoenen. Of hij moet wel héél erg leuk zijn, (innerlijk en uiterlijk) maar dan wil ik wel weer dat hij mij zoent om míj dus ik neem niet het inititatief. Lekker ingewikkeld Very Happy

Ben ik niet helemaal met je eens. Als ik met een jongen tijdens het uitgaan zoen, vind ik dat (op dat moment) een leuke jongen, en hij mij (op dat moment) een leuk meisje. Ik zoen niet om het zoenen, ik moet wel enigzins een jongen leuk vinden. En volgens mij geldt dat ook voor de meeste jongens (waarmee ik heb gezoend dan).

Ik ben het er ook zeker niet mee eens. Natuurlijk zullen er heus wel mensen rondlopen die willen scoren maar dat geldt zowel voor mannen als voor vrouwen. IK heb weleens avonden gehad waarbij vriendinnen zeiden dat ze 'vanavond wilden zoenen' Wink. Wat je zelf al aangeeft (VH), hij moet echt leuk zijn. Daar ben ik het mee eens in de zin van, er moet een klik zijn. Maar knoop jij tijdens het uitgaan weleens een gesprek aan met iemand die je nog niet kent? Zo nee, hoe weet je dan waar mannen op uit zijn? Ik heb mijn vriend in de F. leren kennen, tijdens het uitgaan. Gewoon een praatje gemaakt en het klikte. In dit geval niet gezoend maar als hij het initiatief had genomen had ik zeker niet geweigerd haha. Maar goed, dat zit niet echt in zijn karakter. Maar eerder heb ik ook vriendjes leren kennen via het uitgaan. Waarom hang jij overal zo veel regeltjes aan? Is toch zonde Very Happy.

Tja, zo zit ik nou eenmaal in elkaar smile .

Maar 'vroeger' toen ik nog chance (schrijf je dat zo?) had spraken jongens mij wel eens aan tijdens uitgaan en dat was altijd met één duidelijk doel. Vandaar dat ik die indruk heb. Ik heb nog nooit gewoon gezellig met een jongen gekletst zonder dat hij bijbedoelingen had voor alleen die avond.

En ik spreek idd geen leuke onbekende jongens aan met uitgaan want daar ben ik te schijterig voor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 10:18

Sjans Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:20

Oh haha! Thanx! Sjans dus :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:21

vruchtenhagel schreef:Tja, zo zit ik nou eenmaal in elkaar smile .

Maar 'vroeger' toen ik nog chance (schrijf je dat zo?) had spraken jongens mij wel eens aan tijdens uitgaan en dat was altijd met één duidelijk doel. Vandaar dat ik die indruk heb. Ik heb nog nooit gewoon gezellig met een jongen gekletst zonder dat hij bijbedoelingen had voor alleen die avond.

En ik spreek idd geen leuke onbekende jongens aan met uitgaan want daar ben ik te schijterig voor smile

Naar mijn idee maak je het jezelf daar alleen maar moeilijk mee maar ieder zijn ding natuurlijk smile. Volgens mij is het gewoon sjans en zul je de mannen die gewoon willen scoren makkelijk onderscheiden voor mannen die gewoon een biertje komen drinken en een gezellige avond willen. Mss is het ook de leeftijd hoor, geen idee. 'Vroeger' draaide het naar mijn idee wel meer om het scoren (al was het alleen maar zoenen) dan dat ik dat idee nu heb. Mss is het ook maar net waar je op let of op uit bent, geen idee maar de laatste jaren had ik echt dat idee niet tijdens het uitgaan (uitzonderingen daar gelaten, vooral personen die nog maar twee dagen in NL zijn enzo lijken me een duidelijk verhaal haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:28

Ja I know, ik maak het mezelf er niet echt makkelijker op maar op de één of andere manier kan ik het niet loslaten. Zelfs niet als ik veel drank op heb, ik blijf de rem voelen omdat ik jongens met uitgaan gewoon niet zo goed durf te vertrouwen en ik me gewoon niet goed voel om 'zomaar' iemand te zoenen in de kroeg.

En nu durf ik niet op ze af te stappen en stappen ze ook niet op mij af dus ik kan eigenlijk niet beoordelen of het nu ik 'ouder' ben nog steeds om het scoren gaat.

Ach, ooit komt er vast wel een leuke jongen voorbij, ergens smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:49

vruchtenhagel schreef:Ja I know, ik maak het mezelf er niet echt makkelijker op maar op de één of andere manier kan ik het niet loslaten. Zelfs niet als ik veel drank op heb, ik blijf de rem voelen omdat ik jongens met uitgaan gewoon niet zo goed durf te vertrouwen en ik me gewoon niet goed voel om 'zomaar' iemand te zoenen in de kroeg.

En nu durf ik niet op ze af te stappen en stappen ze ook niet op mij af dus ik kan eigenlijk niet beoordelen of het nu ik 'ouder' ben nog steeds om het scoren gaat.

Ach, ooit komt er vast wel een leuke jongen voorbij, ergens smile .

Mss wel maar dan moet hij wel eerst aan je hele stappenplan en regels voldoen Wink. Waarom leg jij en veel andere mensen hoor toch altijd die lat gelijk zo hoog. Ik zal de laatste zijn die jou zegt dat je zomaar moet gaan zoenen met iemand in de kroeg. Er zullen toch weinig vrouwen zijn die op een man afstappen en gelijk hun tong erin steken. Wat is er mis met een praatje maken? Wil toch niet gelijk zeggen dat je met iemand wilt zoenen of naar bed wilt? Klets gewoon eens wat rond zonder bijbedoelingen, tis echt niet zo moeilijk als het lijkt. Iets kleins kan al aanleiding zijn zoals je laatst hebt meegemaakt Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 11:04

Ja maar ik heb last van mijn minderwaardigheidscomplex dus ik durf gewoon niet zomaar op een jongen af te stappen ofzo. Ik vind dat echt doodeng Very Happy . Gebeurt er toevallig iets, dan kan ik er wel op inspringen (zoals laatst) maar dan moet er wel echt een duidelijke aanleiding zijn. En dan nog ben ik niet scherp genoeg om gelijk het beste van zo'n situatie te maken want wat jij zei dat ik wel mee had kunnen wachten, ja zulke dingen komen gewoon niet in mij op :-).

Ach, ik ben het nog allemaal aan het leren en misschien heb ik ooit meer zelfvertrouwen dat ik op een jongen af durf te stappen.. Maar dan nog steeds wil ik gewoon dat er een leuke klik is en ik denk dat ik me nooit goed zal voelen bij dezelfde avond zoenen tenzij hij écht heel erg leuk is en ik er wel toekomstperspectief in zie. Anders vind ik het gewoon een beetje nutteloos. Zoenen is voor mij echt een onderdeel van iemand echt leuk vinden en niet alleen maar even een leuk tijdverdrijf voor die avond.

En kletsen met iemand is prima, zolang hij het initiatief neemt want ik durf het niet te nemen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 11:18

Wat is er 'laatst' eigenlijk gebeurd? Heb ik iets gemist? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) - Pagina 2 Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum