Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe doen jullie dat? (singles)

+16
Vanillivi
CrazyGrace
missmail
Bliss
ButterflyEffect
Blond
Shy
BJA
Alias
Roze Roos
Chocolate Cookie
Zininzon
Jeanette
Janelie
Prosecco
Toet
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 11:30

Ik ben nu een klein halfjaartje vrijgezel en merk dat ik steeds meer behoefte begin te krijgen aan lichamelijk contact.

Hoe doen jullie het? Hebben jullie een vaste seksparter, regelmatig one-night-stands, pikken jullie 'zomaar iemand' op in de kroeg, of iets anders?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:35

Toen ik single was had ik weleens seks ja maar omdat nu in een hokje van one night stand/ scharrel/ random guy from bar te stoppen... Daar passen ze dan ook weer niet echt in. Ik mistte voornamelijk de intimiteit en die heb je uiteindelijk toch echt alleen met een vaste relatie. Tenminste, de intimiteit die ik mistte. Maar ik kon er prima mee leven. Mijn single leven bracht me aan de andere kant net zo goed leuke dingen namelijk dus dat hief elkaar eigenlijk prima op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 11:46

Ik denk dat het bij mij ook wel zo is, die intimiteit. Het is niet puur de seks die ik mis. Maar alles er om heen, lekker knuffelen, kussen, aandacht krijgen etc.
En dat vind je idd niet in een onenightstand, denk ik.
Maar ik vraag me nog steeds af hoe andere vrijgezelle dames het doen, gewoon uit nieuwschierigheid.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Prosecco ma 29 nov 2010 - 18:45

Ik heb wel eens dates die dan een soort van blijven hangen. Dan weet je al dat het nooit serieus zal worden, maar toch is het voor the time being wel leuk. Echt sexen doe ik meestal niet, maar slapen, knuffelen, beetje vrijen wel. Voor mij is dat wel prima zo.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 20:40

Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Janelie di 30 nov 2010 - 4:05

Ik mis inderdaad ook de intimiteit het meeste. Ik heb wel een scharrel gehad, maar dat beviel ook niet zo. Nu knuffel ik maar genoeg met mijn gewone vrienden en zo nu en dan eens een keertje zoenen met een random jongen. Totdat er iemand voorbij huppelt die ik wel heel leuk vind.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Jeanette di 30 nov 2010 - 6:08

Ik heb een hele poos scharreld gehad, maar sinds 2 maandjes 'scharrelvrij' haha. Ik heb het er nu een beetje mee gehad. Dat kwam ook mede omdat een scharrel meer wilde en ik helemaal geen gevoelens voor hem had. Dan kap ik het gewoon ook af. Ik wil niemand er valse hoop mee geven. Hoe ik mijn scharrels heb ontmoet? Paar keer gewoon tijdens stappen en jongens die ik via via kende. Op dit moment heb ik dus geen scharrel en om eerlijk te zijn mis ik het niet erg. Wel mis ik idd af en toe de intimiteit.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Zininzon di 30 nov 2010 - 7:05

vruchtenhagel schreef:Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

+1
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Chocolate Cookie di 30 nov 2010 - 8:47

Zininzon schreef:
vruchtenhagel schreef:Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

+1
+1
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 9:19

Ik heb een ex die zo nu en dan weer opduikt in m'n leven. Waarna we samen 't bed in duiken... Vreemd genoeg lijkt hij steeds op te duiken, als ik die behoefte weer heb zegmaar.

En verder; klinkt misschien stom, maar mijn laatste ex (okee nu klinkt 't net alsof ik één of andere slet ben, maar die eerste ex is nooit echt mijn vriend geweest, hij is gewoon al 10 jaar in en uit beeld en als-ie in beeld is, is het altijd met veel bombarie, toeters&bellen en heel veeeell lust en verder heb ik 2 serieuze relaties gehad...) is nu echt een hele hele hele goede vriend, waarbij ik me superveilig en beschermd en goed voel. Ik zie hem nog regelmatig en dan kijken we ook samen film en kan/mag ik lekker tegen hem aan hangen en dan knuffelen we smile En verder; voor de knuffels en schouder om op uit te huilen, heb ik goede vriendinnen. Is niet het zelfde natuurlijk en er wordt waarschijnlijk andere intimiteit bedoeld, maar voor mij maakt het wel verschil, omdat ik bij mensen om wie ik veel geef, heel erg knuffelig kan zijn (arm om iemand heen, even iemands hand vastpakken, kneepje in de been/arm enz) Als ik die vriendinnen niet heb, zou ik het een stuk moeilijker vinden denk ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Roze Roos di 30 nov 2010 - 10:01

vruchtenhagel schreef:Ik doe helemaal niks want ik ben geen type voor een scharrel/ONS ofzo. Daar voel ik me niet prettig bij. Ik heb soms de behoefte wel, maar die behoefte gaat ook gewoon weer weg en ondertussen komt er vast ooit wel weer een leuk iemand voorbij smile

Helemaal mijn visie/gevoel/ervaring!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 0:32

Ik heb nu al een tijd een relatie, maar ben ook lange tijden vrijgezel geweest. Mijn libido was toen enorm hoog en ik had echt wel behoefte aan seks. (weet dat ik daar een beetje afwijkend in ben, ten opzichte van andere vrouwen). Ik vind het ook onzin om daar dan niks mee te doen, omdat je toevallig geen vaste partner hebt. Voor mij is seks gewoon erg belangrijk. Ik had dus vaak één jongen waarmee ik leuke dingen ging doen, en ook seks had, waarbij ik me ook vertrouwd voelde, maar waar ik absoluut niet verliefd op was. Dat ging eigenlijk altijd goed, al is het wel voorgekomen dat zo'n jongen dan een relatie met me wilde of verliefd werd. Heel jammer, want dan kapte ik het af. Had totaal geen zin in dat soort ''gedoe''.

Ik vind het altijd moeilijk te bevatten dan andere singles bijvoorbeeld maanden geen seks hebben en dat wel prima vinden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 0:49

Ik heb een vaste scharrel. Hoe doen jullie dat? (singles) 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 1:02

Noa schreef:
Ik vind het altijd moeilijk te bevatten dan andere singles bijvoorbeeld maanden geen seks hebben en dat wel prima vinden...
Dat went vanzelf.. In een relatie heb ik ook heel veel behoefte aan seks, maar zodra ik vrijgezel ben niet echt.. Ja de eerste weken, maar dat gaat vanzelf weg..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 1:16

_Donnaa schreef:
Noa schreef:
Ik vind het altijd moeilijk te bevatten dan andere singles bijvoorbeeld maanden geen seks hebben en dat wel prima vinden...
Dat went vanzelf.. In een relatie heb ik ook heel veel behoefte aan seks, maar zodra ik vrijgezel ben niet echt.. Ja de eerste weken, maar dat gaat vanzelf weg..

Bij mij werkt dat dus duidelijk anders. Ik heb wel eens een maand geen seks gehad als vrijgezel. Toen ging ik op reis en kwam ik een super, supermooie man tegen, heel intens was het direct, we gingen dansen en dan gebeurde het bij mij dus dat ik echt geil werd (om het maar plat te zeggen) en echt niet meer voor mezelf instond. Geweldige seks gehad en nooit ergens spijt van gehad. Ook nu nog kijk ik met een goed gevoel terug op die tijd Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 2:14

Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:
Ik vind het altijd moeilijk te bevatten dan andere singles bijvoorbeeld maanden geen seks hebben en dat wel prima vinden...
Dat went vanzelf.. In een relatie heb ik ook heel veel behoefte aan seks, maar zodra ik vrijgezel ben niet echt.. Ja de eerste weken, maar dat gaat vanzelf weg..

Bij mij werkt dat dus duidelijk anders. Ik heb wel eens een maand geen seks gehad als vrijgezel. Toen ging ik op reis en kwam ik een super, supermooie man tegen, heel intens was het direct, we gingen dansen en dan gebeurde het bij mij dus dat ik echt geil werd (om het maar plat te zeggen) en echt niet meer voor mezelf instond. Geweldige seks gehad en nooit ergens spijt van gehad. Ook nu nog kijk ik met een goed gevoel terug op die tijd Embarassed

Ja, maar dat kan gebeuren toch? Ik zie niet zo 1,2,3 in wat dat ermee te maken heeft. Ik heb als vrijgezel minder behoefte aan seks, maar als ik in dezelfde situatie als jij was gekomen, dan had ik het ook echt wel gedaan.. Maar dat wil toch niet zeggen dat je echt niet zonder seks kan? Als jij nou niet op reis die man tegen was gekomen, was je dan seks op gaan zoeken of had je nog wel even kunnen wachten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 2:29

_Donnaa schreef:
Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:
Ik vind het altijd moeilijk te bevatten dan andere singles bijvoorbeeld maanden geen seks hebben en dat wel prima vinden...
Dat went vanzelf.. In een relatie heb ik ook heel veel behoefte aan seks, maar zodra ik vrijgezel ben niet echt.. Ja de eerste weken, maar dat gaat vanzelf weg..

Bij mij werkt dat dus duidelijk anders. Ik heb wel eens een maand geen seks gehad als vrijgezel. Toen ging ik op reis en kwam ik een super, supermooie man tegen, heel intens was het direct, we gingen dansen en dan gebeurde het bij mij dus dat ik echt geil werd (om het maar plat te zeggen) en echt niet meer voor mezelf instond. Geweldige seks gehad en nooit ergens spijt van gehad. Ook nu nog kijk ik met een goed gevoel terug op die tijd Embarassed

Ja, maar dat kan gebeuren toch? Ik zie niet zo 1,2,3 in wat dat ermee te maken heeft. Ik heb als vrijgezel minder behoefte aan seks, maar als ik in dezelfde situatie als jij was gekomen, dan had ik het ook echt wel gedaan.. Maar dat wil toch niet zeggen dat je echt niet zonder seks kan? Als jij nou niet op reis die man tegen was gekomen, was je dan seks op gaan zoeken of had je nog wel even kunnen wachten?

Nouja, in die periode werd ik altijd wel ergens door getriggerd. Ik ging veel uit en zag dus altijd wel een man waarmee het klikte, nouja niet elke week hoor, maar toch zeker eens per maand gebeurde er wel iets. Ik zocht het in die zin ook wel een beetje op, omdat ik gewoon zin had in seks. En ik wist dat het makkelijk te krijgen was en dat ik me comfortabel genoeg voelde om mijn seksuele kant te laten zien. Ook bij mannen die ik niet goed, of helemaal niet kende.

Voor mij werkte het wel goed. Nu is de seks met mijn vriend iets totaal anders dan die minnaars, nog veel intiemer, maar ik zou het niet als slechter betitelen, zoals de meeste andere vrouwen. Of het zelfs als moreel verwerpelijk gedrag beschrijven. Ik begrijp gewoon nooit wat er zo verkeerd aan is, of hoe je maandenlang geen seks kunt hebben. Maargoed, haha het zal wel aan mij liggen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 2:31

Ohh, wat dat betreft ben ik wel hetzelfde hoor, haha.. Ik ben alleen zelf wat minder actief en laat het op me af komen, maar als er kansen liggen, dan grijp ik ze wel.. Is ook niets verkeerds aan, toch? No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 2:43

Nee tuurlijk niet! Soms lijkt het wel zo, omdat er veel vrouwen pretenderen dat zij die er een ''hoge standaard'' op nahouden en dus niet snel met een man naar bed gaan, meer waarde hebben. Onzin! Zolang je de dingen doet omdat je er zelf zin in hebt, en dus niet uit onzekerheid of behoefte aan aandacht van een ander om je zelfvertrouwen op te vijzelen is er naar mijn mening niks mis mee. Die zelfwaarde moet altijd nog uit jezelf komen en dus niet uit het gegeven dat je je onthoud van iets waar je behoefte aan hebt. angel


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:01

Ik heb ontdekt dat het voor mij niet werkt om liefde en seks te scheiden en ik ga dus alleen voor het 'echie'. Als ik behoefte heb aan vrijerijen duidt dat altijd op seks PLUS liefde, nooit op seks alleen. En aangezien ik dat niet heb, voel ik me op dat moment gewoon ongelukkig. Dan ga ik erin zwelgen, kijk ik een romantische film, bel een vriendin of zoek afleiding. Gaat wel weer over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Alias vr 3 dec 2010 - 5:24

Ik mis ook niet zo zeer de seks, maar wel de intimiteit. Knuffelen kan gelukkig ook met goede vriendinnen en dit doet dan ook heel veel goed, maar het is natuurlijk toch anders. ONS daar waag ik me niet aan.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 6:33

Noa schreef:Nee tuurlijk niet! Soms lijkt het wel zo, omdat er veel vrouwen pretenderen dat zij die er een ''hoge standaard'' op nahouden en dus niet snel met een man naar bed gaan, meer waarde hebben. Onzin! Zolang je de dingen doet omdat je er zelf zin in hebt, en dus niet uit onzekerheid of behoefte aan aandacht van een ander om je zelfvertrouwen op te vijzelen is er naar mijn mening niks mis mee. Die zelfwaarde moet altijd nog uit jezelf komen en dus niet uit het gegeven dat je je onthoud van iets waar je behoefte aan hebt. angel


Mee eens.
Ik heb een tijd een vaste sexscharrel gehad en dat werkte voor ons beide zeer prima. Alleen nu heb ik er geen behoefte meer aan, en dat werkt ook goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 13:16

Prosecco schreef:Ik heb wel eens dates die dan een soort van blijven hangen. Dan weet je al dat het nooit serieus zal worden, maar toch is het voor the time being wel leuk. Echt sexen doe ik meestal niet, maar slapen, knuffelen, beetje vrijen wel. Voor mij is dat wel prima zo.

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 20:19

Noa schreef:Nee tuurlijk niet! Soms lijkt het wel zo, omdat er veel vrouwen pretenderen dat zij die er een ''hoge standaard'' op nahouden en dus niet snel met een man naar bed gaan, meer waarde hebben. Onzin! Zolang je de dingen doet omdat je er zelf zin in hebt, en dus niet uit onzekerheid of behoefte aan aandacht van een ander om je zelfvertrouwen op te vijzelen is er naar mijn mening niks mis mee. Die zelfwaarde moet altijd nog uit jezelf komen en dus niet uit het gegeven dat je je onthoud van iets waar je behoefte aan hebt. angel

Eens al merk ik niet dat dit soort meiden mij veroordelen omdat ik iets doe dat zij niet doen. Het is meer dat zij het niet los van elkaar kunnen zien (liefde en seks) en ik wel. Daarnaast vind ik ONS zo plat klinken en zo is het in werkelijkheid vaak niet. Zo'n voorbeeld dat je gaf wat je op vakantie had is het vaak wel. Intens, er is een geweldige klik maar ergens weet je gewoon dat het niet echt iets gaat worden om wat voor reden dan ook. Het voelde dan soms haast aan als heel korte relatie en daarin deed ik niets dat ik niet wilde.

Scharrels kon ik daarentegen dan weer niet mee om gaan. Iemand die ooit mijn beste vriend was heeft me in die positie weten te duwen maar ik wilde dat niet (daar was ik erg duidelijk in) en heb het dus ook snel afgekapt. Dat was ook meteen het einde van onze vriendschap. Scharrels zijn voor mij te verwarrend omdat er dan sprake is (in mijn ervaring) van gemixte signalen en gevoelens en ik geef al snel meer om iemand. Ik wil dat gewoon niet dus, te ingewikkeld. Iemand is of mijn vriend, of niks. Ik kan niet open staan voor anderen als ik een zogenaamde scharrel zou hebben. Dat is het naar mijn idee gewoon niet waard. Iemand waar ik leuke dingen mee doe, mee slaap, mee eet, mee om ga is naar mijn idee gewoon mijn vriend. Dat kan ik dus niet los koppelen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  BJA zo 12 dec 2010 - 0:45

Ik ben al heel lang vrijgezel (8 jaar) en heb af en toe een scharrel gehad.
Soms had ik ook een jaar geen seks en kon dat wel makkelijk accepteren.
Echter ben ik na ruim 10 jaar pil slikken nu 2 maanden gestopt en damn, die pil neemt echt je libido weg.
Ik zou best seks willen hebben nu, maar dan durf ik weer niet omdat ik alleen met condooms te eng vind.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe doen jullie dat? (singles) Empty Re: Hoe doen jullie dat? (singles)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum